Sniper: Ghost Warrior 3 – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6
Seznam kapitol
Sniper Ghost Warrior 3 běží na CryEngine, díky kterému má dobré předpoklady mít pěknou vizuální stránku. V rozboru se podíváme na nároky hry. Vyzkoušíme jednotlivé položky detailů a uvidíte také, jak se hra chová na našich testovacích sestavách. Na sestavě AMD tentokráte hra překvapila běží na ní až nečekaně dobře.
Stínování
Konečně tu máme detail, který nějak viditelně ovlivní výkon i kvalitu obrazu. Jeho nastavením se ovlivňuje i kvalita předchozího detailu. Nejspíše tedy došlo k nějaké programátorské chybě a detail Kvalita stínování je spojen s detailem Stínování. Má totiž vliv jak na rozlišení stínů, světel a jejich dohlednost, tak právě na kvalitu testovaného POM efektu. Rozdíl ve výkonu je 48 fps vs. 56 fps.
Nastavení na Nejvyšší (po najetí myší se zobrazí Nižší)
Úroveň stínů
Tento detail ovlivňuje kvalitu filtrace stínů a jejich dohlednost. Vliv na kvalitu obrazu je značný hlavně ve velkých otevřených prostorech ve dne a to samé platí o výkonu. Rozdíl 50 fps vs. 57 fps není zanedbatelný, ale kvalita obrazu také celkem trpí.
Nastavení na Nejvyšší (po najetí myší se zobrazí Nižší)
Pohybová neostrost
Aktivuje anebo deaktivuje rozmazání obrazu v pohybu. V této hře má až nečekaně velký vliv na výkon a tak jej doporučuji vypnout - 51 fps vs. 55 fps. Pokud jej ale vypnete, přestane fungovat nastavení detailu postprocessing, neboť je s ním svázán. Doporučuji tedy motion blur efekt deaktivovat tím, že snížíte samotný postprocesing na nižší úroveň.
Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)