Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon | Kapitola 9
Seznam kapitol
Ghost Recon Wildlands je taktická střílečka s neuvěřitelně rozhlehlou herní plochou s rozmanitým prostředím a úžasnou grafikou. Rozebereme její technickou stránku a zhodnotíme optimalizaci. Může být velice náročná a potrápí i výkonné sestavy, lze ji ale nastavit i pro slabší stroje. Ukážeme vám, jaké detaily ovlivňují výkon a obraz nejvíce.
Vysoká kvalita hloubky pohledu.
U tohoto efektu jsem dlouho zjišťoval, co má vlastně dělat, neboť i jeho popis ve hře je poněkud nic neříkající. Při zapínání efektu jsem si nikde ve hře nevšiml nějakého výraznějšího vlivu na kvalitu obrazu a výkon se jeho aktivací změní maximálně v řádu 1 fps. Takže efekt můžete ponechat neaktivní – při běžném hraní určitě o nic nepřijdete.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Odlesky
Název efektu je v češtině trochu zavádějící, neboť se jedná o klasický bloom efekt. Tímto přepínačem tedy pouze aktivujete anebo deaktivujete efekt přesvícení od světlejších objektů. Vliv na výkon je pouze v řádu chyby měření – v tomto případě 50 fps vs. 51 fps. Efekt můžete v klidu ponechat aktivní i na slabších grafických kartách.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Efektní paprsky
Ovlivňuje kvalitu paprsků slunce a nebo je úplně deaktivuje. První stupeň Zapnuto celkem nic výraznějšího z obrazem neudělá (ve většině scén co jsem testoval), ale to samé platí i o výkonu. Druhý stupeň – Vylepšená – přidává do hry celkem pěkné paprsky slunce, které krásně reagují na různé zastínění. Výkon ale celkem ovlivní, takže je doporučím aktivovat až na silnějších grafických kartách – 46 fps vs. 51 fps.
Nastavení na Vylepšená (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)