Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon | Kapitola 8
Seznam kapitol
Ghost Recon Wildlands je taktická střílečka s neuvěřitelně rozhlehlou herní plochou s rozmanitým prostředím a úžasnou grafikou. Rozebereme její technickou stránku a zhodnotíme optimalizaci. Může být velice náročná a potrápí i výkonné sestavy, lze ji ale nastavit i pro slabší stroje. Ukážeme vám, jaké detaily ovlivňují výkon a obraz nejvíce.
Kvalita Vegetace
Ovlivňuje vzdálenost vykreslovaní vegetace – tedy pouze trávy a menších rostlin. Nemá vliv na keře a stromy. V testované scéně byl rozdíl výkonu 40 fps vs. 44 fps. To je celkem překvapivé, neboť vliv na obraz je značný a při minimálním nastavení vegetace je její dokreslování hodně otravně viditelné.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Efekty trávy
Aktivuje anebo deaktivuje vyšší množství trávy vykreslovávání za pomoci technologie z balíčku efektů NVIDIA GameWorks. Tato tráva pak lépe reaguje na světlo a zlepšuje i její fyziku. Nevýhodou je značná náročnost na výkon GPU. Rozdíl mezi aktivním a neaktivním efektem byl 36 fps vs. 43 fps. Vzhledem k celkem nízkému vlivu na kvalitu obrazu spíše doporučím efekt deaktivovat a ušetřit tak výkon pro jiné nastavení.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Rozmazání
Pod tímto přepínačem naleznete aktivaci pohybové neostrosti. Vliv na výkon jsem nezměřil žádný, takže opět je spíše volba na vás, zda se vám efekt líbí, anebo ne.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Hloubka pole mířidel
Tento efekt aktivuje a nebo deaktivuje hloubku ostrosti pro mířidla zbraně – buď jsou mírně rozmazaná a nebo ostrá. Vliv na výkon opět není žádný, takže je volba jen na každém z vás.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)