Média se v budoucnosti změní. Jak mohou přežít?
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Média se v budoucnosti změní. Jak mohou přežít?

Média se v budoucnosti změní. Jak mohou přežít? | Kapitola 8

Michal Rybka

Michal Rybka

10. 3. 2017 12:00 21

Seznam kapitol

1. Hypofritz 2. Ve službách společnosti 3. My jsme ti dobří 4. Až jim přebereme čtenáře...
5. Pro lepší zprávy za zeď 6. i proti adblocku... 7. Až budou followeři volit... 8. Do nové reality... anebo do muzea

Kauza The Wall Street Journal Gate – anebo PewDiePieGate, jak se nazývá častěji – stále probíhá. Na Bena Fritze se podařilo z jeho Twitteru vyhrabat řadu rasistických vtipů a zatímco si on stěžuje na těžký osud bojovníka proti antisemitismu, objevila se petice za jeho vyhazov z WSJ ze stejných důvodů, které uváděl proti PewDiePieovi.

Reklama

Tato čísla ukazují, že i ty strany, které se snaží, neumí oslovovat mladé publikum. Tohle by mělo být jasným varováním do budoucnosti: Až se to rozleží významným youtuberům v hlavě, mají šanci tvrdě konkurovat tradičním stranickým kolosům. Jestli tradiční strany tahle statistika neprobere z letargie a nepřivede k tomu, že by si strany měly zvolit inovativní mediální strategii, tak jim buď Bůh milostiv. Některé, jako KSČM, sází na armádu disciplinovaných důchodců, kteří samozřejmě YouTube nepoužívají, ale jejich neúspěch ve snaze o indoktrinaci mládeže je ohromující.

Ukazuje se, že propast, která odděluje mladé a staré, tradiční a nová média, tradiční a moderní komunikaci, je větší, než se zdá. Křečovitá snaha vymezovat se proti moderním médiím je nesmyslná. I tak zvaná nová média jsou ve skutečnosti už pevně etablovaná a stanovila budoucí komunikační realitu tak, jak ve dvacátých letech 20. století nastavil rozhlas a v polovině 20. století televize. Starý svět má dvě možnosti: Pochopit novou realitu a adaptovat se – anebo odejít do muzea za dinosaury.

Média se v budoucnosti změní. Jak mohou přežít?
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama