Rise of the Tomb Raider – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po delší době na naše monitory opět přichází herní hrdinka Lara Croft ve hře Rise of the Tomb Raider. V tomto rozboru se opět podíváme na nároky hry a grafické zpracování, které je opravdu hodně povedené. Podíváme se na to, jaké detaily se vyplatí snížit aby jste si hraní s Larou užili na co nejvyšším výkonu bez cukání.
Screen Space Reflections
Volba pro aktivaci odrazů okolí na vodní hladině. V místech, jako je vidět na testované scéně, má výrazný vliv na kvalitu obrazu. Vliv na výkon je ale celkem nízký – 38 fps vs. 40 fps. Detail tedy doporučuji ponechat aktivní.
Nastavení na zapnuto (po najetí myší se zobrazí vypnuto)
Dynamic Foliage
Volba pro nastavení kvality trávy. Ve většině hry se tráva nevyskytuje a tak vliv na výkon a obraz má tento detail nulový. Ale pozdější části hry se dostanete do prostředí, kde se tráva vyskytuje často a v takovém případě je vliv na obraz výrazný. Rozdíl mezi vypnutou trávou a maximálním nastavením byl v testované scéně 33 fps vs. 30 fps.
Nastavení na maximum (po najetí myší se zobrazí vypnuto)
Bloom
Přidává do obrazu efekt přesvícení povrchů. Vliv na výkon nemá žádný, takže volba aktivace nebo deaktivace je jen na vás.
Nastavení na zapnuto (po najetí myší se zobrazí vypnuto)
Vignette Blur
Volba přidává v některých situacích do obrazu rozmazání rohů. Vliv na výkon také není měřitelný, takže jestli ponechat aktivní, nebo neaktivní, je jen na vás.
Nastavení na zapnuto (po najetí myší se zobrazí vypnuto)