Just Cause 3: šílená, ale prázdná jízda s technickými problémy
Seznam kapitol
Po videoherní adaptaci Šíleného Maxe, která vyšla před několika týdny, se Avalanche Studios konečně naplno pustili do dokončovacích prací na své vlastní hře Just Cause 3. Tu s velkou pompou vydali před několika dny, první hráči z ní však nebyli zrovna moc nadšeni. V této recenzi si povíme, jak na tom Just Cause 3 skutečně je a co jí hráči vyčítají nejvíce.
Videoherní adaptace Mad Maxe, kterou nám Avalanche Studios ve spolupráci s vydavatelským domem Warner Bros. přinesli před několika týdny. Hra to byla poměrně solidní, ale nevyhnula se zřejmé recyklaci obsahu. Původní nadšení z všudypřítomné šílenosti tak vystřídala nuda a nakonec i znechucení (více v recenzi).
Proto jsme netrpělivě čekali, zdali Avalanche Studios aspoň při tvorbě svého vlastního dítěte zabere a konečně nám přinesou do detailů zvládnutou hru, na kterou jsme se těšili už v případě Mad Maxe. Otazník nad kvalitou Just Cause 3 byl přitom poměrně veliký, neboť trailery hýřily šílenostmi, které časem začaly až nudit. Člověk je zkrátka tou šíleností už tak nějak přejedený.
Nyní jsme ovšem Just Cause 3 dostali do ruky, takže nad hrou konečně můžeme vynést verdikt. Takže jaká Just Cause 3 je?
Asi vám neušlo, že mezi vývojáři a herními vydavateli se v poslední době rozmohl nešvar vydávat hry ve verzi pro PC nedostatečně optimalizované. Také Avalanche Studios se do této nově vzniknuvší kasty zařadili, takže Just Cause 3 budu hodnotit ve dvou samostatných částích – herní a technické. Jak asi tušíte, jsou to protiklady, i když ne až tak zřetelné.