Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 3. 2013 03:00 72

Seznam kapitol

1. Modifikovaný Unreal Engine 3 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nastavení High 4. Výsledky GK na nastavení Ultra 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Po herní stránce se Bioshock: Infinite povedl. Po té technické je hra postavena na starším Unreal enginu třetí generace. Ten byl značně vylepšen a nadprůměrné technické zpracování v kombinaci s vynikajícím výtvarným pojetím hry vypadá báječně. Hardwarové nároky jsou přitom rozumné, plynule si zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama
Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Podobně jako nároky na výkon grafické karty jsou i nároky na výkon procesoru u Bioshock: Infinite velmi rozumné. Přes stanovených čtyřicet snímků za sekundu hra běžela ve všech rozlišeních na všech osmi testovaných procesorech. Pro plynulé hraní tak postačí třeba i slabé procesory řady Intel Pentium a problémy by dle mého názoru neměli mít ani majitelé starších procesorů AMD řady Phenom II (s výjimkou dvoujader X2, ta budou pravděpodobně už příliš pomalá).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama