SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13. 3. 2013 03:00 30

Seznam kapitol

1. Trojrozměrná grafika a vyspělé simulace GlassBox 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední nastavení 4. Výsledky GK na nejvyšší nastavení 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Nové SimCity budí vášně. Nejen kvůli změně herního konceptu, ale také tragickému startu hry, kdy servery několik dní de facto nefungovaly. Po technické stránce se však SimCity povedlo. Grafika hry vypadá výborně a po snížení detailů běží i na slabších strojích. Za zmínku dále stojí nový engine GlassBox, který počítá veškeré simulace.

Reklama
SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

SimCity — chytlavé stavění měst s parádní grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou při nejvyšším nastavení všech detailů poměrně vysoké, nároky na výkon procesoru SimCity navzdory komplexnímu simulačnímu modelu nijak vysoké nemá. Naprosto plynule hra běžela na všech testovaných modelech, bohatě postačí jakýkoliv procesor řady AMD FX i modelů v nabídce Intel (vč. jinak slabých dvoujádrových Pentií). Problémy s plynulostí by neměli mít ani majitelé starších AMD Phenomů II (s výjimkou dvoujádrových Phenomů II X2, u těch si nejsem zcela jist).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama