Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 12. 2012 03:00 50

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z Far Cry 2 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.

Reklama
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru má Far Cry 3 střední, přičemž hra dokáže dobře využít čtyř i šestjádrové procesory. Pod stanovenou hranici průměrných čtyřicet snímků za sekundu hra spadla jen na počítači s dvoujádrovými procesory AMD Phenom II X2 (při frekvenci okolo 4 GHz jen nepatrně), problémy mohou mít i majitelé slabších dvoujádrových procesorů Intel Core i3 s frekvencí 2,5 GHz a níže.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama