Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11 | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou u Hitman: Absolution velmi vysoké, nároky na výkon procesoru hra příliš vysoké nemá. Pod stanovanou hranici průměrných třiceti snímků hra spadla jen na slabých dvoujádrových procesorech AMD Phenom II X2 a dvoujádru řady Intel Core i3 při frekvenci pod 3,0 GHz. Pro páté pokračování série Hitman je tedy ideální čtyřjádrový procesor, postačí i slabší model AMD Phenom II X4. Hitman: Absolution také jako jedna z mála her dokáže využít potenciálu šestijádrových procesorů.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama