Need for Speed: Most Wanted — pěkný a náročný remake | Kapitola 8
Seznam kapitol
Kvalita závodní série Need for Speed v posledních letech značně kolísá. Nejnovější Most Wanted se řadí k tomu lepšímu, stojí za ním totiž stejní lidé jako za Hot Pursuit. Most Wanted z tohoto předchůdce v zásadě přímo vychází. Obě hry sdílejí stejný engine, který byl výrazně vylepšen. K plynulému hraní je ale třeba alespoň průměrný počítač.
Geometry Detail
Geometry Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení geometrie mírně změnilo kvalitu drátů vedení vysokého napětí. Framerate vzrostl o dva snímky za sekundu.
Light Scattering
Light Scattering On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Light Scattering ovlivňuje chování světla při odrazech. Rozdíly jsou nepatrné, všimnout si lze snad jen vyšší světlosti chodníku. Framerate po vypnutí efektu Light Scattering vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Minimální vs. maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů velmi závisí na konkrétní scéně. Zatímco v noci v průmyslové oblasti jsou rozdíly velmi malé, ve městě ve dne jsou výrazně větší a týkající se především odlesků, stínů a rozlišení textur. Nárůst výkonu po snížení všech detailů na minimum je velký, s AMD Radeonem HD 6870 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst z 32 na 60 fps u první scény a z 30 na 60 fps u druhé. Je nutné dodat, že hra je zastropovaná na 60 fps a tento limit nelze vypnout, bez něj by byl nárůst ještě vyšší.