Need for Speed: Most Wanted — pěkný a náročný remake | Kapitola 6
Seznam kapitol
Kvalita závodní série Need for Speed v posledních letech značně kolísá. Nejnovější Most Wanted se řadí k tomu lepšímu, stojí za ním totiž stejní lidé jako za Hot Pursuit. Most Wanted z tohoto předchůdce v zásadě přímo vychází. Obě hry sdílejí stejný engine, který byl výrazně vylepšen. K plynulému hraní je ale třeba alespoň průměrný počítač.
Plynule si nejnovější pokračování série Need for Speed zahrají jen majitelé výkonných počítačů, většina hráčů se staršími sestavami bude muset nastavení detailů snížit. Všechna nastavení jsem proto prošel a změřil jejich náročnost na výkon grafické karty i dopad na grafiku hry. Testoval jsem s grafickou kartou AMD Radeon HD 6870 ve Full HD rozlišení při vypnutém vyhlazování hran.
High Resolution Texutres
High Resolution Textures On (po najetí myší se zobrazí Off)
Rozdíl v kvalitě rozlišení textur je dobře patrný na první pohled. Přesto vzrostl výkon po vypnutí kvalitnějších textur jen minimálně, a to o jeden snímek ze sekundu (z 30 na 31 fps).
Motion Blur
Motion Blur High (po najetí myší se zobrazí None)
Efekt Motion Blur neboli rozmazání obrazu při rychlém pohybu je dobře patrný jen při jízdě velmi vysokou rychlostí. Vypnutí efektu zvýšilo rychlost vykreslování hry z 34 na 36 snímků za sekundu.
Shadow Level
Shadow Level High (po najetí myší se zobrazí None)
Po snížení kvality efektu Shadow Level se přestane vykreslovat většina stínů. Rychlost vykreslování hry však výrazně vzrostla z 30 na 36 fps.