Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R. | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 1. 2012 03:00 30

Seznam kapitol

1. Engine ze zrušeného Hero 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.

Reklama
Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Originál diktující celému žánru – nový Star Wars: T.O.R.
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty má MMO z prostředí Star Wars poměrně nízké, s procesory hra škáluje výrazně a využije čipy s vysokou frekvencí i počtem jader (šestijádro je už ale vcelku zbytečné a je téměř bez přínosu). Jestliže chcete za každou cenu nejvyšší framerate, běží hra nejlépe na čtyřjádrových procesorech Intel řad Core i5/i7. Naprosto plynule (okolo 40-50 fps) však hra samozřejmě běžela i na počítači s procesory AMD Phenom II X4 a X6, pod hranici čtyřiceti snímků za sekundu spadla jen s dvoujádrovým Phenonem II X2 na frekvenci pod 3 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama