Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 10. 2011 03:00 80

Seznam kapitol

1. Engine bez podpory DirectX 9 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!

Reklama
Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou vysoké, s pomalým procesorem byste neměli mít problém. Jak je vidět na grafu výkonu v nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px, i nejpomalejší testovaný dvoujádrový čip AMD Phenom II X2 dokáže při frekvenci pod 3 GHz renderovat přes 40 snímků za sekundu (samozřejmě má-li k dispozici dostatečně výkonnou grafickou kartu). Problémy s výkonem tak budou mít jen majitelé již opravdu vysloužilých procesorů AMD Athlon X2 a pravděpodobně také starších procesorů Core 2 Duo od Intelu s frekvencí pod 3 GHz.

Aktualizace - výsledky jsou měřené v singleplayer módu, kde jsou testy opakovatelné za stejných podmínek. Samozřejmě v online bitvách budou nároky na CPU vyšší. Pokusíme se přidat nějaká měření pro orientaci...

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama