Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři | Kapitola 7
Seznam kapitol
Herní období roku je konečně tady – přichází vydání nejžhavějších titulů. Jako první se na pulty obchodů dostal opravdu těžký kalibr, po Portalu 2 další kandidát na hru roku. Jmenuje se Deus Ex: Human Revolution a stejně jako Portal má starý engine s celkově slabší vizuální stránkou. Fandy technologií příliš nepotěší, hráči si ho ale užijí naplno.
Post-Processing
Po snížení nastavení Post-Processing se mírně změní barevné ladění celé scény, výkon však vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.
Tesselation
Byť existovala už dlouhé roky, je teselace nejznámějším efektem realizovaným pod rozhraním DirectX 11. V případě Deus Ex ale musíte rozdíly podobně jako třeba v rally závodech série DiRT hledat rozdíly pod lupou, běžně si jich stěží všimnete. Rozdíl ve výkonu jsem však naměřil, fps poskočilo z 29 na 31.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nastavení grafiky je jen pár a rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky proto u nového Deus Ex nejsou velké. Obecně si všimnete jen chybějících stínů (klasické dynamické a efekt Ambient Occlution) a post processing efektů, ostatní rozdíly jsou nepatrné. I tak jsou ale rozdíly ve výkonu razantní, byť samozřejmě ne tak extrémní jako třeba u Tropica 4. S Radeonem HD 6670 v rozlišení 1680 × 1050 px se zapnutým vyhlazováním hran vzrostl výkon po snížení detailů z maxima na minimum z 26 na 48 fps u první scény a z 27 na 47 fps u druhé.