Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 8. 2011 03:00 59

Seznam kapitol

1. Roky starý engine s kontroverzní podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Herní období roku je konečně tady – přichází vydání nejžhavějších titulů. Jako první se na pulty obchodů dostal opravdu těžký kalibr, po Portalu 2 další kandidát na hru roku. Jmenuje se Deus Ex: Human Revolution a stejně jako Portal má starý engine s celkově slabší vizuální stránkou. Fandy technologií příliš nepotěší, hráči si ho ale užijí naplno.

Reklama

Post-Processing

 Post-Processing On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Post-Processing On / Off

Po snížení nastavení Post-Processing se mírně změní barevné ladění celé scény, výkon však vzrostl jen o jediný snímek za sekundu.

Tesselation

 Tesselation On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Tesselation On / Off

Byť existovala už dlouhé roky, je teselace nejznámějším efektem realizovaným pod rozhraním DirectX 11. V případě Deus Ex ale musíte rozdíly podobně jako třeba v rally závodech série DiRT hledat rozdíly pod lupou, běžně si jich stěží všimnete. Rozdíl ve výkonu jsem však naměřil, fps poskočilo z 29 na 31.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Nastavení grafiky je jen pár a rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky proto u nového Deus Ex nejsou velké. Obecně si všimnete jen chybějících stínů (klasické dynamické a efekt Ambient Occlution) a post processing efektů, ostatní rozdíly jsou nepatrné. I tak jsou ale rozdíly ve výkonu razantní, byť samozřejmě ne tak extrémní jako třeba u Tropica 4. S Radeonem HD 6670 v rozlišení 1680 × 1050 px se zapnutým vyhlazováním hran vzrostl výkon po snížení detailů z maxima na minimum z 26 na 48 fps u první scény a z 27 na 47  fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama