f-e-a-r-2-novinka-se-starym-enginem
Hry Článek F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 2. 2009 06:00 60

Seznam kapitol

1. Konverze z konzole se tentokrát nekoná 2. Nároky hry, testovací sestava 3. Metodika, výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet s AA/AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Závěr

Konečně jsme se dočkali druhého dílu hororové akční hry F.E.A.R., která by měla oživit žánr fps v nadcházejícím jaru, které obvykle nebývá na herní pecky zrovna bohaté. Je tedy pravděpodobné, že téměř každý milovník žánru fps tuto hru zkusí. V dnešním článku se proto podíváme, jaký počítač budete pro hraní hry potřebovat.

Reklama
F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
i Zdroj: PCTuning.cz

F.E.A.R. 2 je na dnešní dobu poměrně nenáročná hra, k jejímuž rozběhání stačí i podprůměrně výkonná sestava a na nejvyšší detaily si ji v běžných rozlišeních do 1680 × 1050 px včetně vyhlazování hran zahrajete i na grafických kartách patřících do nižšího mainstreamu jako je ATI Radeon HD 4670 či NVIDIA GeForce 9600 GT. Důvodem je starý engine hry z roku 2005, se kterým sice vývojáři kus práce udělali, ale ani tak F.E.A.R. 2 rozhodně na špičku v herní grafice nepatří a už vůbec ne ve fyzice. Použit byl totiž engine Havok, který v porovnání s PhysX či fyzikálním enginem s Crysis téměř nic neumí, jeho výhodou je však nenáročnost. Zda je to celé dobře či měli vývojáři použít některý z nových enginů vlastní výroby či třeba komerční a populární Unreal 3 záleží už jen na vašem úhlu pohledu a patrně také na tom, jaký doma máte počítač.

Na úplný konec bych ještě rád poděkoval společnostem Asus, Dell, MSIGigabyte a Intel, které nám zapůjčily vybavení na testy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama