mirror-s-edge-nvidia-physx-konecne-v-praxi
Hry Článek Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi

Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 1. 2009 06:00 107

Seznam kapitol

1. Další konverze z konzole... 2. Nároky hry, testovací sestava 3. Metodika, výsledky bez akcelerace fyziky 4. Výsledky s akcelerací fyziky 5. Vliv nastavení textur na hru
6. Vliv nastavení částicových efektů na hru 7. PhysX versus DirectX 11 dle NVIDIE 8. Závěr 9. Galerie screenů ze hry

Hlavní příval nových počítačových her byl pochopitelně těsně před Vánocemi, kdy vycházely největší pecky. V té době měl vyjít i Mirror's Edge pro PC, který však musel být odložen z důvodu implantace PhysX do hry. Jak to celé dopadlo, jak funguje PhysX a jakou grafickou kartu si pro hru musíte pořídit se dozvíte v našem článku.

Reklama
Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
i Zdroj: PCTuning.cz

Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
i Zdroj: PCTuning.cz

Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
i Zdroj: PCTuning.cz

Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
i Zdroj: PCTuning.cz

Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama