YouTube před nedávnem (opět) změnil community guidelines. Jednoduše řečeno značně přitvrdil pravidla, která videa lze monetizovat a která ne. Někdo říká, že už bylo načase, protože řada pravidel existovala, ale nevymáhala se. Zajímavější otázkou ale je, jaký je vlastně vztah mezi vlastníky platformy a tvůrci, kteří pro ni tvoří obsah.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 29
 
Závody F1 nám Codemasters přinášejí pravidelně každým rokem. Ročník 2016 se vydařil, v recenzích je velice chválen po stránce hratelnosti a my se tedy podíváme na technickou stránku hry. Jako vždy se budeme věnovat vlivu jednotlivých detailů na kvalitu obrazu a výkon. Samozřejmě zhodnotíme i optimalizaci hry.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 15
 
I přestože nás v létě trápil nedostatek velkých AAA titulů, nedá se říct, že bychom nebyli úplně na suchu. Toho, že si velká studia udělala prázdniny, využila nezávislá herní scéna. Ta nové hry chrlila s kadencí dva zajímavé tituly za týden. Pojďte se s námi podívat na výběr těch nejlepších indie her, které vyšly za poslední tři měsíce.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 6
 
Řada lidí se už alespoň jednou spálila na s financováním projektu na Kickstarteru, s nákupem v předprodeji anebo s platbou za betaverzi hry. Kauza kolem No Man's Sky je jenom jedna z posledních a ilustruje dobře problém s tím, když si něco kupujete na základě pouhých – i když asi dobře míněných – příslibů.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 15
 
Letní okurkovou sezónu jsme konečně nechali za zády, nadešel ten správný čas připravit se na hlavní videoherní hody. Ptáte se, jaké hry mají vyjít na podzim? Připravili jsme pro vás přehledný seznam těch nejlepších her, k jejichž vydání by mělo dojít v následujících týdnech a měsících. S ním vám nemůže nic důležitého utéct!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 9
 
Pokračování herní série Deus Ex s podtitulem Mankind Divided je zde. Jak hra dopadla po stránce hratelnosti už víte z recenzí. My se v rozboru podíváme na technické zpracování, na které můžete slyšet spíše stížnosti. V rozboru vám opět ukážeme, jaké detaily ovlivní výkon nejvíce a jaké se vyplatí snížit.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 45
 
Myšlenka modulárních počítačů se táhne celými počítačovými dějinami. Funguje to asi tak: Uživatel si koupí základní počítačový blok a k němu si dokoupí přesně ty moduly, které potřebuje – buď hned anebo později. Skládání modulů je jednoduché, neservisní, dokáže to v podstatě každý. Modularita se zdá být jasnou výhodou: Každý si postaví stroj přesně podle svých potřeb. Přesto se této myšlence opakovaně nedaří.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 28
 
Hra Deus Ex: Human Revolution patřila k nejlepším hrám roku 2011 a zároveň k nejpříjemnějším překvapením ze světa gamingu vůbec. Málokdo totiž plně věřil tomu, že by Eidos Montreal pod křídly japonského giganta Square Enix mohl přijít s právoplatným nástupem původního Deuse. A ono se to povedlo na výbornou.
čtěte dále | autor: Lukáš Kunce | komentářů: 18
 
Koevoluce neboli souběžná evoluce více hráčů je v přírodě běžným jevem. V podstatě jde o to, že se jeden hráč přizpůsobuje druhému a ten druhý prvnímu, aby přežili. Koevoluce ale nemusí být jenom pozitivní: Pokud se jeden hráč vydá slepou uličkou, následují jej do záhuby všichni.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 39
 
Ambiciózní vesmírný projekt No Man's Sky dorazil za výrazné marketingové podpory Sony na konzoli PS4 a PC. Očekávání hráčů byla nesmírně veliká, takže zbývá už jen jedna jediná otázka. Dokáže No Man's Sky uspokojit naši chuť po objevování nových zákoutí a dobrodružství při navazování styku s neznámými civilizacemi?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 8
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 9 z 62
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.