Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 101
 
Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 36
 
Rok co rok na Vánoce pro nás Valve chystá nějakou svojí pecku. Minulý rok to byla řežba se zombíky Left 4 Dead, která se mezi hráči překvapivě dobře chytla. Toho společnost samozřejmě ihned využila a trhákem od Valve na Vánoce 2009 se má stát druhý díl Left 4 Dead a my si jej nemohli nechat ujít pro náš HW rozbor.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 13
 
Nejnovější díl hry Call of Duty s podtitulem Modern Warfare 2 je bezesporu nejočekávanější hrou letošního roku a jen za poslední dva měsíce tohoto roku by se ji mělo prodat na deset milionů. To byl samozřejmě jeden z hlavních důvodů, proč jsme se na tento titul zaměřili a podrobně jsme prozkoumali hardwarové nároky.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 65
 
Už jste slyšeli o vesmírné multiplayerové střílečce Shattered Horzion? Pokud ne, o benchmarcích 3DMark od Futuremark jste slyšeli určitě. A právě Futuremark před časem oznámil, že se nadále nebude věnovat pouze vývoji benchmarků, ale zkusí na svých enginech založit hru, která před pár dny konečně vyšla.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 21
 
Nové RPG Dragon Age: Origins sklízí úspěchy po celém světě a ani my jsme jej proto nemohli vynechat z našeho hardwarového testu. Jako obvykle se podíváme, jak si ve hře vedou moderní grafické karty, jaké jsou nároky hry na výkon procesoru a poradíme, jaké detaily snížit, pokud to bude nutné.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 30
 
Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 28
 
Ačkoliv je hra BattleForge na trhu už od března tohoto roku, ve světě počítačového hardwaru se o ní ve větším měřítku začalo mluvit až v posledních několika týdnech. Čím to? Před pár dny vyšel patch, který pod Windows 7 rozjíždí podporu DirectX 11. Ano, BattleForge je první hrou s podporou tohoto nového rozhraní.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 54
 
Pokud hrajete počítačové hry, možná si pamatujete na budovatelskou strategii Tropico, která se na obrazovkách počítačů poprvé objevila před osmi lety. V této budovatelské strategii se ujímáte role vládce banánové republiky. Nyní přichází její třetí pokračování, které se přemístilo do plnohodnotného třetího rozměru.
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 48
 
Pokud patříte k fanouškům válečných počítačových her, jistě znáte slavnou českou Operaci Flashpoint. Ta se nedávno dočkala druhého nepřímého nástupce v podobě Army 2, která téměř všude sklidila kritiku za neuvěřitelné hardwarové nároky. Nyní přichází plnohodnotná Operace Flashpoint 2. Jsou i její nároky tak krvavé?
čtěte dále | autor: Tomáš Šulc | komentářů: 34
 
PrvníPředchozí6162636465NásledujícíPoslední

Strana 61 z 65
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.