Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Microsoft a hardware: Proč nemůžeme mít ty hezké věci?
Microsoft a hardware: Proč nemůžeme mít ty hezké věci?
autor: Michal Rybka , publikováno 16.10.2015
Microsoft a hardware: Proč nemůžeme mít ty hezké věci?

Šestého října Microsoft představil Surface Book, opravdu impozantně vypadající hybrid mezi tabletem a notebookem, který lze úplně překlopit. Je to parádní kousek, nad kterým slintám a moc, moc bych ho chtěl vyzkoušet. Jenomže mám pocit, že to je další z předváděček věcí, které si nakonec u nás stejně nekoupíme.


Mám rád hardware od Microsoftu. Na rozdíl od software od Microsoftu najdu jen pár věcí, vůči kterým bych měl výraznější námitky – Kin, Zune, ten podivný akční gamepad, který vypadá, jako by ho někdo přelomil násilím na dvě půlky. Je jich opravdu jen málo a řadu z nich bych označil za zajímavý experiment, který jenom nevyšel. To se prostě stane každému výrobci.

Se zlomeným gamepadem to Microsoftu nevyšlo...

Následuje nekončící seznam famózních věcí, z nichž některé byly a jsou opravdu revoluční: Optické myši, na počátku absolutně nejlepší v branži, dnes stále výborné.

zato prosadil kolečko myši v jeho současné podobě.

Forcefeedbackové joysticky. Forcefeedbackové volanty. Digital Sound System 80 s masivním subwooferem s wOOx technologií, který byl schopen odskákat ze stolu a přivolat ke stížnosti sousedy o tři patra níže. Ergonomické i běžné klávesnice špičkové kvality. Interaktivní hračky ActiMates.

...a po zvířátkách neštěkne pes.

Geniální gamepady, podle mého mínění ergonomicky nejlepší v branži (alespoň pro mé velké pracky). Výkonné a výborné herní konzole dnes již tří generací.

Je to paráda. Drtivá většina hardwaru, která u Microsoftu vznikla, je naprosto prvotřídní kvality, plně srovnatelná s lepšími výrobci periferií, jako je například Logitech. Nejde možná o absolutně top třídu periferií, jako je třeba Thrustmaster HOTAS, ale ve všech případech jde o skvělé výrobky vyšší třídy. Nic odfláknutého, nic zplichtěného. Periferie Microsoft u mě mají stejný zvuk, jako měly periferie IBM.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
138 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 62.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.