Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Hry chystané na závěr roku 2015: Jedna pecka za druhou
Hry chystané na závěr roku 2015: Jedna pecka za druhou
autor: Lucie Jiříková , publikováno 14.10.2015
Hry chystané na závěr roku 2015: Jedna pecka za druhou

Pokud patříte mezi vášnivé hráče videoher, určitě víte, že nastalo to nejlepší období roku. V předvánoční době se nám vydavatelé snaží co nejvíce podstrojovat, takže je pořád co hrát. My se teď podíváme na hry, které by vám v nadcházejícím období rozhodně neměly utéct, a k tomu samozřejmě přidáme i informace, proč tomu tak je.


Začalo z pohledu hráče vůbec nejzajímavější období roku. Předvánoční čas je příslibem hromady zajímavých herních novinek, které na nás vydavatelé hrnou v dobré naději, že si je koupíme pod stromeček.

Ani tento rok ze zajetého standardu nijak zvlášť nevybočuje, i když přísun zajímavých nových her je možná o něco střídmější nežli v předešlých letech. Na vině jsou několikerá odložená vydání (budeme se jimi zabývat později), z nichž minimálně jedno je velmi bolestné. Na druhou stranu, pokud to hrám pomůže, vždycky je lepší odložení, nežli zklamání z nedopečené hry. Ostatně ještě máme na patře pachuť hromady z nich… jmenovitě Assassin’sCreed: Unity, Batman: ArkhamKnight nebo nedávno vydaná Might&MagicHeroes VII.

Tvrzení, že těch nových zajímavých her, kterých se dočkáme letos před Vánoci, nebude zase tolik, vychází samozřejmě z čistě subjektivního dojmu. A i tento dojem se nakonec může změnit. Vždyť je tu ještě nezávislá herní scéna, která napravila už i větší herní sucha, nehledě na to, že i jedna jediná dobře „spíchnutá“ hra dokáže bavit roky. Znáte to asi taky.

Hry chystané na závěr roku 2015: Jedna pecka za druhou

V plánu na konec roku 2015 přitom máme i tyto adepty. Jedná se o hry, které s klidným svědomím můžeme zařadit mezi nejočekávanější tituly posledního desetiletí. Tipnete si, jakých her se to týká? Nepochybuji, že ano. Proto úvod nebudu dál natahovat a vrhnu se rovnou na jízdní řád. Najdete v něm převážně „velké“ hry s mnohamilionovými rozpočty, ty malé nezávislé nás překvapí…

Videohry v tomto článku jsou řazeny podle plánovaného data vydání verze pro PC. Vedle data vydání a oficiální stránky hry u každého titulu najdete informaci o vývojáři a vydavateli. To o něm často prozradí více nežli tisíc slov.

Human Resource Machine

Vývojářské studio Tomorrow Corporation vám možná nic neříká, ale když zmíním dvojici her World of Goo a Little Inferno, určitě vzplanete jako louč. Jedná se totiž o mnohamilionové hity a neotřelé logické hříčky, které posunuly hranice herní tvorby zase o něco dále. A Human Resource Machine by se to mohlo podařit také.

Teprve před pár hodinami představená logická hra Human Resource Machine nám nabídne nevýznamného kancelářského pracanta, který se snaží vyhovět svému nadřízenému a prací pro něj si zajistit obživu na následující dny a týdny. Jediným jeho cílem v pracovním mumraji přitom bude – a teď se podržte – programování.

Programování v Human Resource Machine by ovšem nemělo být kdovíjak obtížné. Podle tvůrců sestává pouze z jedenácti základních příkazů, s nimiž by si měli poradit i programování nepolíbení hráči.

Hratelnost přitom bude založená na tom, že každičký přidělený úkol pěkně rozeberete a dílčí kroky poskládáte do jednoho, co nejlépe optimalizovaného celku. Postupem času vám pak hra bude „nakládat“ obtížnější a obtížnější úkoly, které navíc budete muset splnit třeba za daný časový limit, nebo v určitém počtu tahů.

Pokud vás tato hra zaujala, můžete zhlédnout také uveřejněný trailer. Je z něj jasně čitelný výtvarný rukopis vývojářů z Tomorrow Corporation. Jako byste koukali na Little Inferno, no ne? Hra vychází už za pár hodin!



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.