Hlavní stránka Multimédia Aktuální zprávy Apple prodal už 3 miliony nových iPadů
Apple prodal už 3 miliony nových iPadů
autor: Mirek Kočí , publikováno 20.3.2012

iPad znovu drtí konkurenci, od pátku se ho prodalo již více než 3 miliony kusů. V průběhu týdne se navíc začne prodávat v dalších 24 zemích.

Jablečná tiskárna na peníze hlásí další rekord. Přestože Apple uvedl nový iPad na trh teprve v pátek, už nyní tabletů prodal více jak 3 miliony, vyplývá to ze zprávy publikované serveru The Verge.

Jen pro srovnání: to je více prodaných tabletů, než kolik za celý minulý rok prodaly společnosti RIM a Motorola dohromady. První generace iPadu dosáhla hranice 3 milionů prodaných kusů za 80 dnů. iPadu 2 se za víkend prodalo něco přes 1 milion kusů.

nVidia požaduje po Applu důkaz, že je nový iPad opravdu 4krát výkonnější, než Android tablety s Tegrou 3

Cena nového iPadu začíná v amerických obchodech na 499 dolarech. U nás se základní model s 16GB uživatelskou pamětí bude prodávat za 12 290 korun včetně DPH.

Třetí generace iPadu přináší hlavně jemný displej s extrémním rozlišením 2048 × 1536 pixelů a výkonnější grafickou jednotku.

Apple jej začal prodávat v pátek ve Spojených státech a dalších deseti zemích. Do konce tohoto týdne pak bude možné zakoupit nový iPad v dalších 24 zemích, včetně České republiky a Slovenska.

Apple prodal už 3 miliony nových iPadů

Zdroj: The Verge



Tagy: apple  ipad  tablet  prodej  sales  ios  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.3.2012 13:19:33   188.175.109.xxx 4265
a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?
20.3.2012 13:32:07   217.77.161.xxx 7031
Karlito napsal:
a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?

...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.
20.3.2012 13:34:11   78.98.23.xxx 928
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.3.2012 19:37:52   78.45.0.xxx 61
Přehřívání = 34 stupně celsia podle testů. Dlouhé nabíjení sám píšete je spíš vlastnost obrovské baterie. To jsou spíš poznatky z užívání než nějaké řádné stížnosti ...
20.3.2012 13:56:49   188.175.109.xxx 2145
bullhead napsal:
Karlito napsal:
a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?

...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  
20.3.2012 15:09:33   217.77.161.xxx 3932
Karlito napsal:
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  

...co to panebože blekotáte???? ...JEDINĚ APPLE nastartoval post PC eru! On vede v inovacích ať se vám to líbí nebo ne, ostatní ho kopírují od Google po Samsung! Nebýt Apple tak tu pořád lidi dělaj v černých oknech na příkazové řádce! Komerční úspěch apple jasně naznačuje jak je progresivní. Ale "člověku" který napíše že "iphone je konzervativní nemá smysl odporovat - svět jde NAŠTĚSTÍ jinou cestou než zašpklí konzervativní ITíci z české kotliny:-)
B.
21.3.2012 08:01:49   158.193.64.xxx 133
Apple toho priniesol nepochybne veľa, ale toto už zas preháňaš ... aká post PC éra? Si vážne myslíš, že tie zaostalé tablety dokážu nahradiť PC???
20.3.2012 15:25:58   188.95.127.xxx 182
Karlito napsal:
bullhead napsal:
Karlito napsal:
a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?[/quote]
...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.[/quote] Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  [/quote][quote=Karlito][quote=bullhead][quote=Karlito] a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?

...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  


Ja bych to zkratil: ten clovek nevi, co znamena slovo konzervativni a mysli si, ze to znamena omezeny nebo uzavreny.
20.3.2012 15:29:12   93.99.204.xxx 1118
bullhead napsal:
Karlito napsal:
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  

...co to panebože blekotáte???? ...JEDINĚ APPLE nastartoval post PC eru! On vede v inovacích ať se vám to líbí nebo ne, ostatní ho kopírují od Google po Samsung! Nebýt Apple tak tu pořád lidi dělaj v černých oknech na příkazové řádce! Komerční úspěch apple jasně naznačuje jak je progresivní. Ale "člověku" který napíše že "iphone je konzervativní nemá smysl odporovat - svět jde NAŠTĚSTÍ jinou cestou než zašpklí konzervativní ITíci z české kotliny:-)
B.

az budu chtit vedet hospodarske vysledky a uspesnost prodeje tak pujdu na ekonomicky server. Tohle mi prijde jen jako bohapusta propagace. Vysledek ankety nesvedci o konzervatizmu ale o tom ze tu bud vetsina lidi nema pokryti free wifi, nechce se jim platit pro ne nepotrebny tarif za mobil-internet, je jim lito vyhodit hromadu penez za to ze muzu mit obrazovku v posteli nebo to proste nepotrebuji.
20.3.2012 15:47:14   124.102.241.xxx 160
ja porad nechapu, proc se tu lidi hadate...kdyz nekdo na Ipada ma a mysli si, ze mu k necemu je tak at si ho dopreje a pouziva. Zde zrejme 60% lidi na nej bud nema, nebo jim neprijde prinosny a na to snad maji taky pravo ne? S nejakou otevrenosti mysli to nema vubec nic spolecnyho.
20.3.2012 16:05:07   217.77.161.xxx 144
KVBF napsal:

az budu chtit vedet hospodarske vysledky a uspesnost prodeje tak pujdu na ekonomicky server. Tohle mi prijde jen jako bohapusta propagace.


...pokud vás zveřejnění výsledků prodeje velmi očekáváného(ano světa nejen IT ho velmi očekával) IT zařízení od jedné z nějvětších IT firem na IT serveru přijde jako "bohapustá propagace" tak bych odpověděl tedy také "božím" slovem - ZÁVIST - to že si to nemůžete pořídit neznamená, že na žádném serveru se neobjeví o tomto zařízení informace. Proč nezůstanete na Blesku tak o tom není ani slovo?

B.
p.s. ...to nic neměni na tom že vaše rekace je neuvěřitelná na IT serveru - ano jen potvrzuje, že to tu asi skončí agresivci jak na ROOTu:-((( ...škoda
20.3.2012 15:37:16   188.95.127.xxx 225
iSheepTM napsal:
Karlito napsal:
bullhead napsal:
Karlito napsal:
a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?[/quote]
...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.[/quote] Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  [/quote][quote=Karlito][quote=bullhead][quote=Karlito] a až apple prodá 6 milionů Ipadů, tak to taky bude v newsce ne vážně koho tohohle zajímá ?

...chytré nekonzervativní lidi - ale takových tu, dle ankety i vašeho naprosto absurdního příspěvku, už opravdu moc není:-(

...pokud jste nepochopil, že je neskutečný úspěch prodat nějaké IT zařízení za 3 dny v objemu větším než mnohé firmy prodají za rok, tak vůbec nevím proč chodíte na server o IT věcech? Zaplivané diskuze na blesk, root, ahaonine a apod. vám již nestačí?
B.
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  


Ja bych to zkratil: ten clovek nevi, co znamena slovo konzervativni a mysli si, ze to znamena omezeny nebo uzavreny.


Me by zejmena zajimalo, kolik procent z respondentu melo treba takovy iPad aspon na 14 dni v rukach. Myslim si, ze je tu spousta pouhych teoretiku.
20.3.2012 16:16:58   90.177.75.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.3.2012 19:05:41   90.181.157.xxx 61
Jéé, to je nám všem líto, že jediné co umíš, tak vydávat zvuky! Běž si hrát do ohrádky
20.3.2012 16:27:11   81.201.60.xxx 515
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.3.2012 16:32:36   195.22.53.xxx 812
bullhead napsal:
Karlito napsal:
Nekonzervativní lidi ?? a proto se tu píše o Ipadu neexistuje více konzervativnější věc, než Ipad a Iphone není  

...co to panebože blekotáte???? ...JEDINĚ APPLE nastartoval post PC eru! On vede v inovacích ať se vám to líbí nebo ne, ostatní ho kopírují od Google po Samsung! Nebýt Apple tak tu pořád lidi dělaj v černých oknech na příkazové řádce! Komerční úspěch apple jasně naznačuje jak je progresivní. Ale "člověku" který napíše že "iphone je konzervativní nemá smysl odporovat - svět jde NAŠTĚSTÍ jinou cestou než zašpklí konzervativní ITíci z české kotliny:-)
B.


btw. prikazova radka je v mnoha pripadech stale nejefektivnejsi reseni a urychluje podstatne praci
20.3.2012 18:14:49   95.170.227.xxx 143
Ako vzdy novinka o Applu a zase zbytocne citove vylevy.. ludia jediny kto vie veci predavat ako Apple je Apple ale su na to dovody.. po prve robi veci INAC.. a prevazne dobre.. niekedy super dobre.. to su fakty.. mozme si tu pisat ze preco to tak je,
-asi preto ze ludia co tam pracuju si vyrabaju produkt pre seba, nie preto aby sa dobre predaval (on sa potom dobre predava lebo je to dobra vec, a samozrejme je tam i reklama o tom niet pochyb)
- preto ze to robia ako celok uzavrety celok ktory proste funguje.. (neriesil by som ci je to dobre alebo nie, nema to cenu Steve to tak chcel odjaziva a ono to tu este stale) ak nechcete uzaverety system paci sa windows, androjid.

Osobne nemam nic od applu ale hovorit o ludoch co to kupia ze su to len slepe ovce.. to moze len uboziak..
20.3.2012 18:24:38   85.237.227.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.3.2012 18:48:58   88.100.71.xxx 204
alica napsal:
Keď bude niečo technicky, alebo technologicky nové tak prosím. OK. Nech je novinka.
Ale toto ?
Hlásiť milión predaných, 3 milióny predaných,.... To je fakt smiešne :-).

Je mi šuma-fuk keď toho predajú aj 50 miliónov, ak to má byť argument pre jeho kúpu, tak len pre blbca.

...jestli vam tak fenomenalni uspech jako tri miliony ne zrovna levnych IT zarizeni za tri dny pripada smesny - tak co delate na IT serveru? 

Ten display v tomto rozmeru je na trhu jedinecny proc ty kecy 'kdyby to bylo technicky nove'?

Kdyz tomu nerozumite a nemate na to proc v teto diskuzi plivete a nazyvate lidi ,blbci,? Opravdu chcete aby tento server skoncil jako diit nebo root? Plno agresivnich bezmosku vylivajicich si sve mindraky v diskuzich?

B.
21.3.2012 08:30:09   85.71.89.xxx 45
kdyz mluvis o agresivite v prispevcich, precetl jsi si ty svoje?
21.3.2012 08:51:35   62.209.192.xxx 53
a proc si porad musis myslet ze vsichni kdo s Applem nesouhlasi na nej nema? To asi taky neco ukazuje ty nazyvas ostatni bezmozky a ja bych te mohl nazvat s klidem pubertakem kterymu vsechno koupi rodice, coz samozrejme jen prirovnavam. Treba ja bych si od nich nic nekoupil a kdybych chtel tak mam vsechny jejich produkty (ale je taky pravda ze nepisu takovyhle prispevky o ovcich apod. jen vetsinou vyzdvihnu svuj nesouhlas s uzavrenym systemem) ale jelikoz mam PC a mobila tak uz ja osobne nepotrebuju note/netbook, tablet ci mp3 prehravac apod. ale nehanim to protoze chapu ze ostatni lide maji jine preference nez ja
20.3.2012 19:07:09   90.181.157.xxx 70
V tom případě doufám, že ses i ozval v newsce probírající prodejnost Galaxy apod.
20.3.2012 18:48:56   93.99.204.xxx 68
Me by zejmena zajimalo, kolik procent z respondentu melo treba takovy iPad aspon na 14 dni v rukach. Myslim si, ze je tu spousta pouhych teoretiku.[/quote]

Tak to uz jsem asi opravdu nesvepravnej. Vim co to zarizeni dokaze, toho tu je vsude plno, tak snad podle toho dokazu posoudit jestli ho vyuziju nebo ne. Na to ho nepotrebuju drzet v ruce ani minutu.
20.3.2012 19:08:12   90.181.157.xxx 105
Nesouhlasím a určitě nebudu sám Práce s iPadem je jiná než s jakýmkoli jiným zařízením - opravdu by ho člověk měl držet v ruce nebo aspoň vyzkoušet v iStylu, když už nic.
20.3.2012 19:32:52   78.45.158.xxx 100
No prosím, další teoretik. Ty ale máš aspoň tolik soudnosti a mluvíš za sebe, o využitelnosti ve tvém konkrétním případě, ikdyž bez praktických zkušeností.
Někteří jsou na tom ještě daleko hůř, absolutně nechápou svět kolem sebe a kvůli absenci rozumu nebo znalostí nebo zkušeností za vším, co se vymiká jejich krátkozrakosti, vidí marketing.
Ale ne, musím uznat, že ta anketa je úplně stupidní, respektive možnosti na výběr, protože když už tam nejsou všechny možnosti, tak tam chybí hlavně "Něco jiného".
21.3.2012 00:54:23   78.45.0.xxx 70
Po přečetní pár nejvýše hodnocených komentářů pod nedávnou rybkovo úvahou mi bylo do pláče. To je jak poslouchat důchodce v mlíkárně jak nadávaj na dnešní mládež a internet.
20.3.2012 19:41:15   78.45.0.xxx 82
Ten display není jen superjemný, ale i extrémně přesný. Výborná tovární kalibrace a 99% sRGB gamutu z něj dělá ideální referenční display, lepší než i mnohem dražší velké LCD s mnohdy daleko menším rozlišením.
21.3.2012 08:48:21   85.71.89.xxx 22
jasne veci od applu jsou bezva. muj pristi pocitac bude nejspis od nich, ale reci o leaderovi inovaci v IT jsou nadsazene. drtiva vetsina technologii, ktere apple pouziva vyvinul nekdo jiny. otazkou samozrejme je, kdo je ten skutecny inovator.ten kdo technologii vyvine, nebo ten kdo jeji vznik iniciuje a nasledne ji dokaze smysluplne vyuzit a hlavne prodat. k tomu displayi: dobry dispaly je vzdycky fajn, ale podle me je to hlavne takova ta applovska marketingova pseudoficura. na tabletu asi nikdo nebude tahat cary v autocadu,editovat fotky, nebo zalamovat stranky ..
21.3.2012 02:23:37   90.178.142.xxx 21
proč bude u nás skoro o třetinu dražší, i když nebude možno využít všechny jeho funkce (4G)?
21.3.2012 08:54:48   62.209.192.xxx 30
LOL proc je drazsi? Asi z podobneho duvodu jako jsou u nas drazsi vajicka oproti okolnim statum
21.3.2012 09:06:16   85.70.212.xxx 20
Kvůli tomu, že slepice mají malý kurníky?
21.3.2012 13:26:49   62.209.192.xxx 10
to je jen dezinformace medii nebo chovatelu protoze chovatele o teto zmene vedi cca 13 let
21.3.2012 09:04:32   85.70.212.xxx 00
Nechci bránit zrovna cenovou politiku Apple, protože tam je přirážka za značku ohromná, ale tobě přijde 629$/729$/829$ (tj. cca při hrubým přepočtu 11951/13851/15751) vs. 13990/15990/17990 nefér nebo dokonce o třetinu vyšší? Navíc k tomu příplatku dostaneš o rok delší záruku a i pokud ti to vadí, tak se obrať spíše na zbojníka Kalouska ať něco udělá s DPH (které máme minimálně cca dvakrát vyšší než v USA, kde se VAT pohybuje od cca 0-10% podle státu).
21.3.2012 12:23:37   178.17.1.xxx 01
V USA nemají VAT, mají Sales Tax, sice je to podobné, ale není to stejné, Sales Tax zboží tak neprodražuje, jako DPH.
21.3.2012 13:23:29   62.209.192.xxx 01
Kalouska do toho netahej, spatnej je celej tenhle kapitalistickej system at uz pravice, levice ci stred (dnes mame kapitalismus ne demokracii) kde si ti prachati zaplati schvaleni zakonu na ukor tech mene prachatejch a jeste je diky tomu vic zdimou, viz. schvaleni dotaci bankam (vse samozrejme zaplati radovi obcane a bankeri jen dostanou penize), americke zakony o lecivach (kdy si prolobbovali upravu zakona, podplatili kongresmany a ti pak odesli do soukromeho sektoru samozrejme makat pro farmaceuticky firmy) nebo protlacovani biopaliv, ktere pri vyrobe spotrebuji daleko vice ropy nez se z nich dokaze vyrobit a tak by se mohlo pokracovat dal
21.3.2012 08:56:48   193.179.209.xxx 00
Fry napsal:
ale o tom, že sa užívatelia sťažujú na prehrievanie a extrémnu dlhú dobu nabíjania batérie (ved aby nie však má kapacitu 42,5 Wh )...
dementni system zabalovani prispevku
21.3.2012 08:59:04   193.179.209.xxx 11
pepcadvorak napsal:
Gratulace marketingu applu, velice dobra prace. Uz mi chybi jen fotky mentalne narusenych lidi co stoji jednodeni fronty jako na finale Wimbledonu
21.3.2012 13:18:12   84.242.66.xxx 00
akcionářům, jinak nevidím důvod proč z toho mít radost

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

27 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 7.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
TOPlist