Hlavní stránka Multimédia
Prey od Arcane Studios více připomíná hry jako System Shock a Bioshock. Překvapuje také grafickým zpracováním – na první pohled to nevypadá, že by hra běžela na CryEngine. V rozboru druhého Prey jsme se zaměřili právě na grafické zpracování a optimalizaci a otestovali jsme i vliv nastavení jednotlivých detailů na výkon.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 0
 
Microsoft býval po většinu času, pokud odhlédneme od velmi inovativního „pozdně gatesovského období“ (1995–2000), poměrně nudná firma. Pravidelně produkoval nové, barevnější a hardwarově náročnější Windows, zajišťoval infrastrukturu jak pro firmy, tak pro domácnosti. Dnes se mi po tomhle „nudném Microsoftu“ docela stýská.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 29
 
Vesmírná 4X tahová strategie Endless Space 2 se přibližně po osmi měsících v předběžném přístupu na Steamu překlopila do své ostré verze. A pokračování Endless Space vypadá přesně tak, jak by měl správný nástupce vypadat. Ponořte se do zábavného světa objevování, zkoumání, ničení i politikaření ve vesmíru.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 17
 
V roce 1983 napsal matematik Fred Cohen knihu Computer Viruses. Jeho zájem o viry byl čistě akademický a zahrnoval všemožné formy sebereplikujícího se kódu. Nejmedializovanější malware poslední doby, WannaCrypt, ukazuje, kam jsme se od té doby dostali: od teoretického matematického problému k praktickému vyděračství.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 19
 
Máte rádi ultra obtížné, avšak velice férové hry ze série Dark Souls, respektive Demon's Souls? A co říkáte na sci-fi filmy ve stylu District 9? Tak si představte, že před sebou máte hru, která skloubila přednosti obou těchto útvarů v jeden. Jmenuje se The Surge a vychází právě dnes. Podrobnou recenzi hledejte uvnitř článku.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 1
 
Warren Buffett, nejvýznamnější z investičních self made-manů, se pozvolna chystá předat své finanční impérium. HBO připravilo fascinující dokument, v němž Buffett rekapituluje svůj život a popisuje svůj pohled na svět. Je to pohled, který chápu a dává smysl – a tak strašně se liší od světa moderních technologií, které jeho vidění světa neodpovídají.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 30
 
Máte rádi hry s hutnou atmosférou, jako je Bioshock nebo System Shock? Tak to si tohle akční sci-fi zasazené do alternativní budoucnosti nesmíte nechat ujít. Prey se na velikány tohoto žánru odkazuje od začátku do konce. K tomu přidává i několik neokoukaných nápadů, třeba v úvodu zmiňované převtělování v hrneček.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 19
 
Sniper Ghost Warrior 3 běží na CryEngine, díky kterému má dobré předpoklady mít pěknou vizuální stránku. V rozboru se podíváme na nároky hry. Vyzkoušíme jednotlivé položky detailů a uvidíte také, jak se hra chová na našich testovacích sestavách. Na sestavě AMD tentokráte hra překvapila běží na ní až nečekaně dobře.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 25
 
Mobilní telefony jsou zvláštní v tom, že jejich podoba už řadu let zůstává fakticky stejná. Jednou mají senzor otisku prstu vepředu, podruhé vzadu, ale základní design už se výrazně nemění. Znamená to, že jsou na konstrukčním plató a nadále není možné jejich design zlepšovat? Máme se už začít připravovat na to, co přijde po nich?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 26
 
Na fenoménu Modré velryby není zajímavé to, že se objevil, ale jak dlouho trvalo, než se z mainstreamového hororového tématu stal živoucí internetový mem. Internet se totiž už roky ve filmu zobrazuje hlavně ve dvou kontextech: je tam nějaká stránka, kde sledujete skutečný snuff, anebo vražedná hra, která vás zabije, pokud se do ní zapojíte.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 18
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 87
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.