Konzoloví hráči kritizují DICE kvůli rozlišení Star Wars: Battlefront, vývojáři situaci vysvětlují
Před čtyřmi dny se rozeběhla otevřená beta verze hry Star Wars: Battlefront, do které se po dobu následujících cca 24 hodin můžete zapojit také.
V rámci této bety bylo odhaleno, že namísto 1080p má Star Wars: Battlefront pro PlayStation 4 rozlišení pouhých 900p, zatímco pro Xbox One ještě méně - slaboučkých 720p. Na to konto se vzedmula vlna kritiky, které se rozhodl čelit technický ředitel Johan Andersson.
Johan Andersson na svém Twitterovém účtu uvedl, že společnost DICE se před rozlišením rozhodla upřednostnit frame rate, která je podle společnosti „skutečně králem“.
Podle nejnovějších zpráv se DICE snaží zajistit pěkných 60fps, nicméně tato frame rate se ve zvláště náročných pasážích může trošku propadat. Nemělo by se však jednat o nic dramatického.
DICE není první studio, které upřednostnilo snímkovací frekvenci před rozlišením. V nedávné době se ke stejnému kroku odhodlala také firma Square Enix při vývoji titulu Final Fantasy XV.
Zdroj: GameSpot