Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de
autor: Z. Obermaier , publikováno 14.7.2017

Slyšeli jste, že nové Skylake-X jsou pro hry horší? - Není to pravda - záleží na tom, jak se testuje!

Už měsíc vám slibuji herní test Core i9-7900X, Core i7-7820X a Core i7-7800X. Nejprve musely vyjít recenze procesorů samotných, teď je na řadě slíbený herní test. Než bude ale hotový, což by mělo být snad příští týden, zde malá ochutnávka od Computerbase. Oni sice testovali jen 8 her, já jich mám v testu 12, ale výsledky jsou i tak zajímavé.

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

Redakce testovala Core i9-7900X jako desetijádro a šestijádro Core i7-7800X. Čtyřjádro sice také, ale to nás moc nezajímá. A výsledky nejsou vůbec špatné, jako se šíří webem. Pokud někdo změřil tak velké propady výkonu Skylake-X vůči Kaby Lake (jež mají stejné frekvence), je to chyba a měl to přeměřit a ne vypouštět ven. Je vidět, že X299 není snadné nastavit a správně změřit. Velice záleží na korektní funkci Turbo Max 3.0, nastavení desky, zdali VRM neomezovala výkon a dalších parametrech.

V mé recenzi uvidíte výsledky všech tří Skylake-X čipů, a to na defaultu, s vypnutým HT a přetaktované. Přetaktované budou jádra na 4,6-4,7 GHz, unCore na 3 GHz a paměti na 3,8 GHz. Takový Skalyke-X vydrtí i Kaby Lake Core i7-7700K na 5 GHz a doslova s ním "zamete", jak uvidíte v testu ...

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

Nyní k číslům Computerbase: Nejprve rozlišení 1920x1080 s grafikou GeForce GTX 1080 Ti. Průměr je počítán z osmi her, vidíte je v grafu. Nejvýkonnějším čipem je Core i7-6950X, následuje Core i9-7900X a až třetí je Core i7-7700K. Rozdíl mezi těmito třemi CPU je v rámci jednotek procent, tedy téměř nulový ... Ryzen 7 1800X je zhruba o deset procent pozadu, na úrovni Core i7-7800X což jsem čekal, tento procesor totiž nemá Turbo Core Max 3.0, a to je (500 MHz) sakra znát ....

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

Ve 4K rozlišení je to naprosto stejné, První místo patří Core i7-6950X, druhé Core i9-7900X a třetí Core i7-7700K. Core i7-7800X a Ryzen 7 1800X jsou o 5 procent pomalejší. Takže je jasné, že ony slavné testy, kde je Skylake-X desítky fps pod Kaby Lake/Broadwell-E byly zřejmě mimo.

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

Například v Battlefield 1 Core i9-7900X jasně vede ...

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

Také v Tomb Raideru je na vrchu pelotonu ...

Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de

V Total War Warhammer je pět procent pozadu za čelem tabulky

Pokud vše funguje jak má, je Skylake-X srovnatelně výkonný ve hrách jako současné procesory na stejných frekvencích. Když jsem vás v HEDT varoval před Core i7-7800X, že se už do této třídy nehodí, věděl jsem co říkám. Jde o tak okleštěný čip, že se prostě nevyplatí. Jedině jej maximálně přetaktovat, nic jiného mu ve hrách nepomůže.

AKTUALIZACE: Novinka prošla redakční editací, takže zůstaly jen informace bez dalších teorií.

Zdroj: Computerbase.de



Tagy: Intel  HEDT  Skylake-X  Core i9-7900X  Core i7-7800X  herní test  herní výkon  GTX 1080 Ti  Computerbase.de  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
14.7.2017 16:23:13   109.81.208.xxx 12522
Obr je chytrej a vyzná se, to se musí nechat, ale ohledně nezaujatosti věřím daleko víc neznámému Youtuberovi .

Obr je jako seriózní autor naprosto odepsaný svým straněním Intelu. U mě skončil, když mi vysvětlil, jaká je pasta šedivka mezi IHS a CPU výhra. Dle mého názoru je fanatickým protipólem DDwordu.
14.7.2017 17:03:49   188.75.128.xxx 3793
Protipólem nejmenovany webu není z jednoho prostého důvodu. Vychvaluje Intel, o tom žádná. Ale nehaní AMDčko.
To ubožáček DD má v každém článku o AMD víc jak polovinu keců o tom, jak je Intel odepsaný.
14.7.2017 18:02:03   78.45.21.xxx 7218
cece..vzhldem k tomu, ze jsem puvodni clanek na Computerbase cetl v originale, tak Ti klidne muzu rict, ze Obrmajer je uplne stejny demagog. Mozna jeste horsi, protoze DD aspon tomu veri co pise..a podpora AMD je v pricipu v zajmu nas vsech, jinak Intelovsky monopol bude jeste vetsi pruser, nez je ted
14.7.2017 18:55:52   188.75.128.xxx 2337
A co v tom dnešním článečku není pravda? A kde se v tom článku do někoho naváží?
To je přesně ten rozdíl od ubožáka DD, který popisuju.
Přání, ať se AMD daří, s tím nemá nic společného. To si přeju taky a až budu kupovat nový počítač, určitě to dopadne jako vždy, tedy, že si vyberu to výhodnější (dosud jsem měl 2 Intely a 4 AMDčka).
14.7.2017 19:07:43   78.45.21.xxx 4812
Jestli ti treba nestaci to, ze si z Tebe Obrik utahuje... Tak treba tenhle zaver je dobra sranda..
"Ryzen 7 1800X je zhruba o deset procent pozadu, na úrovni Core i7-7800X což jsem čekal, tento procesor totiž nemá Turbo Core Max 3.0, a to je (500 MHz) sakra znát ...." problem proc jim to vyslo takhle ale je, ze tam maji 1-2 hry, ktere v jejich testu Ryzenu nesednou. Zvlaste pak ProjectCars, kde je ten rozdil 35%. Proc presne nevim. Pokud by do tech her zaradili neco jineho, a nebo by ty hry mozna dostali optimalizaci pro Ryzen, tak vysledek muze byt jiny. Rozhdne se neda rict, ze je to k vuli 500Mhz, protoze to z toho konkretniho testu vubec nevyplyva
14.7.2017 19:36:42   188.75.128.xxx 1529
Já bych řekl, že těch 500 MHz má právě obrovský význam, protože každou chvíli se celkový výkon zadrhne na jednovláknovém, kdy se prostě čeká, až jedno vlákno něco dopočítá. A to je ten náskok, kterým Intel ve hrách zatím stále boduje.
Jinak uživatele asi optimalizace zajímat nemusejí. Když si chce zahrát, je mu jedno, jestli jeho oblíbená hra jede pomalu kvůli HW nebo kvůli SW.
A ještě poznámka, ta první věta, kterou citujete, není narážka na AMD, ale na tu i7-7800X, která Turbo Core nemá.
14.7.2017 19:54:34   78.45.21.xxx 279
Tak ja netvrdim, ze tech 500Mhz nemuze mit efekt a ano je to vyhoda Intelu. A ano, nabizi se takove vysvetleni take. Nicmene tvrdim, ze toto tvrzeni nelze odvodit na zaklade tohoto testu. Aby jsi neco takoveho mhl rict, tak by jsi musel obe platformy otestovat rekneme na 4.0Ghz a pak Intel OC na 4.5Ghz...a podle vysledku (pokud to potvrdi), muzes pak takovy zaver rict. Jinak je to proste odhad neceho, ktere nekdo vydava za pravdie tvrzeni.
14.7.2017 20:07:33   188.75.128.xxx 816
Ale právěže to otestované je, protože ta i7-7800X má maximum jen 4 GHz, protože nemá ten Turbo Core Max 3.0, který zajišťuje těm lepším Intelům až těch 500 MHz navíc pro 1 až 2 jádra. No a tahle i7 má výkon ve hrách prakticky shodný, jako ten Ryzen, který běží, světe div se, na stejných 4 GHz.
14.7.2017 20:39:08   78.45.21.xxx 234
Opet..ono to k tom svadi..ale dobre. Pripustme ze jak 7800x, tak 1800x jedou priblizne "stejne" (coz stejne nejedou) schvalne se podivej na tyhle hry 1080p:
Project Cars..7800x vede o 9%, Ghost Recond..7800x vede dokonce o 14% a treba naopak:
F1..1800x vede o 24%
Tak jak toto vysvetlis? Neni to spis tim, jak je ta hra napsana nez rozdilem nejakch frekvenci?
14.7.2017 21:09:38   188.75.128.xxx 922
Já netoužím po tom, něco vysvětlovat. Já se jen zastávám Obra, že zcela správně napsal, že těch 500 MHz hraje viditelně roli (porovnával dva Intely, ne AMD a Intel).
Jelikož se ví, že IPC AMDčka i Intelu je přibližně stejné, je to podobné, jako u dvou aut, která mají stejný výkon motoru. Jedno může být rychlejší ve zrychlení z nuly na sto, druhé může být rychlejší ve zrychlení z 60 na 100. Záleží na zpřevodování a tom, čemu dali vývojáři přednost. Stejně je to u těch procesorů. Nejsou stejné. A při návrhu je to vždy o kompromisu. Třeba můžu mít velkou cache, ale s velkou latencí a nebo naopak. A pak je logické, že konkrétní úlohy budou vycházet klidně i výrazně rozdílně, zatímco průměrný výkon bude plus mínus stejný.
Frekvence je něco, co funguje určitě a vždycky. Čím vyšší frekvence, tím vyšší výkon. Proto na ní záleží a záležet bude.
14.7.2017 21:20:03   78.45.21.xxx 195
V tom pripade se klidne obra zastavejte. Dal jsem Vam jednoduchy dotaz, jak vysvetlite neco, co je v primem protikladu tomu, co Obrmajer pise a vy my zopakujete nesmyslne tu stejnu vetu znova. Takhle se nikam nedostanem
14.7.2017 21:30:50   188.75.128.xxx 1013
Že větu: "Ryzen 7 1800X je zhruba o deset procent pozadu, na úrovni Core i7-7800X což jsem čekal, tento procesor totiž nemá Turbo Core Max 3.0, a to je (500 MHz) sakra znát ...." chápete blbě, i přesto, že vám vysvětluju, že v ní mluví o tom, že jeden Intel je o 10 % rychlejší, než druhý Intel a to proto, že má o 500 MHz vyšší frekvenci, už je ale jen váš problém. Prostě je to o frekvenci, ať se vám to líbí nebo ne.
14.7.2017 21:40:46   78.45.21.xxx 143
jo taak.. takze vy rikate, ze vyjadreni Obrmajera se vztahuje na 7800x vs 7820x.
Akorat ze to je ten stejny priklad v blede modrem jak s tim Ryzenem. Kdyz si projdete jednotlive grafy her, tak to proste vubec nesedi. Klidne si proberte jeden po druhem a temer nikde nenajdete onen zminovany 10% rozdil mezi 7800x a 7900x
14.7.2017 21:42:49   78.45.21.xxx 145
At se snazim jak chci, tak to tam nevidim. Pro men je to vyjadreni obrmajera vycucane z prstu a hlavni problem 7800x je spis nova architektura..teda za predpokladu ze je ten rozdil frekvenci 10% jak tvrdite vy a obrmajer
14.7.2017 21:50:57   78.45.21.xxx 114
ps2: aby jste to nemusel hledat..
https://www.computerbase.de/2017-07/core-i7-7740x-7800x-i9-7900x-spiele-benchmark/2/#diagramm-dawn-of-war-3-1920-1080
14.7.2017 21:34:16   78.45.21.xxx 135
a jeste klidne pridam 4ty Warhamer..naskok 1800x je 12% vs 7800x.
Takze kdyz to shrnu.. vy tvrdite (podle Obrmajera), ze 7800x a 1800x maji v prumeru shodny vykon protoze maji cca stejne frekvence. Na to Vam reknu tak jedine..ze je to blbost, protoze 4 z 8 grafu (50%) rika presne pravy opak
Preji dobrou noc.
15.7.2017 07:21:29   78.102.116.xxx 73
samozřejmě záleží i na tom, pro kolik vláken je hra psaná ...
15.7.2017 11:02:00   94.112.142.xxx 421
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 19:10:50   78.45.21.xxx 245
Dalsi ec je ta, jak pisu nize.. Zaver toho testu byl ve skutecnosti uplne opacny, nez co tady prezentuje Obrik. V jejich doporuceni stoji, ze pokud to nekdo chce pouzivat na hrani, ta si ma radeji poridit Broadwell-E platformu a nebo jit do cenove vyhodneho Ryzenu.
A mas pravdu, nekope tady do AMD. To je mu budiz ke cti, ale stejne si z tebe dela legraci a vodi te za nos
14.7.2017 19:46:53   188.75.128.xxx 911
Já tenhle článek pochopil tak, že ten Skylake-X není tak špatný, jak ho kritizovali všude možně, ale že je dokonce lepší na hraní, než Kaby Lake. O tom, že by si měl někdo dobrovolně kupovat 3x dražší procesor jen kvůli procentu výkonu, nikde není ani slovo.
Spíš jsem to chápal tak, že pro ty, co už si koupí takto výkonný procesor kvůli práci, je dobrou zprávou, že ve hrách nebude zaostávat.
14.7.2017 19:58:35   78.45.21.xxx 123
Ja myslim, ze SkylakeX je kritizovan pravem a to ne za svuj vykon (byt ve hrach je slabsi) ale za provozni vlastnosti.
A jinak, zajimavy test by byl jiny, a sice vzit a pretocit Broadwell-E na max (4.2-4.3Ghz?) vs SkylakeX 4.5Ghz.. a schvalne co bude rychlejsi ;)
Ale jinak souhlasim taky s tim co rikas, ze urcite se na tom da hrat a da se na tom hrat dobre. Pokud nekd tvrdil opak, tak asi bylo neco spatne.
14.7.2017 18:21:45   85.71.201.xxx 447
Řešit jestli je lepší Obr nebo DD je jak porovnavat Stalina s Hitlerem, oba jsou uplne mimo...!!!
14.7.2017 19:53:03   81.30.247.xxx 226
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 07:24:03   78.102.116.xxx 126
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 08:34:41   78.45.21.xxx 172
Tim ches rict, ze snad Stalin nebyl diktator a masovy vrach?
15.7.2017 08:44:55   89.177.152.xxx 145
tombomino
Lol, tady se člověk nenudí. Intelfanatik kovaný stalinismem.
15.7.2017 13:00:43   78.102.116.xxx 625
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 15:10:21   78.45.21.xxx 84
Gogo ty jsi dobry Hujer a co komunisticka strana a kgb..to byli takova dobrovolna sdruzeni pro zeny, co?
Ty musis byt dobry komous..
15.7.2017 15:28:40   78.102.116.xxx 38
nejsem žádný komouš a nikdy jsem nebyl, nebyl jsem tady ... jak to souvisí s těmi bláboly o Stalinovi?
15.7.2017 15:37:22   78.45.21.xxx 63
Jake blaboly? Copak hladomor na Ukrajine ve 30letech je nejaky blabol?
Copak Stalin neprovadel cistky v armade, jeste pred valkou stacil procistit vely generalni stab?
Co pak presidlovani celych narodnostnich skupin je nejaky blabol?
Vzdyt to byl sam Chruscov jeho nastupce, ktery s tim zacal.
To ze byli lidi v tehdejsim Sovjetskem svazu tehdejsi propagandou zmanipulovani aby verili ve sveho "vudce Stalina" je jen smutny obrazek toho, co se da dokazat..
15.7.2017 15:44:44   78.102.116.xxx 513
je to blábol, protože to nebyl hladomor jen na Ukrajině, ale na celém území svazu a lidé umírali i v jiných repupblikách stejně ... že si ukrajinský "odboj" zapálil úrodu na polích a neměli ani co odvést, ani co žrát, za to asi nemohl jen Stalin ... a Chruščov, z toho chceš dělat hrdinu? Zasraný trockista, od začátku Stalinovi podkopával nohy, kde to jen šlo ... Pokud tomu chce někdo připisovat nějaké plusy v ruské historii, pak o ní neví vůbec nic ...
15.7.2017 15:46:00   176.58.100.xxx 00
Citace:
To ze byli lidi v tehdejsim Sovjetskem svazu tehdejsi propagandou zmanipulovani aby verili ve sveho "vudce Stalina" je jen smutny obrazek toho, co se da dokazat.
Ono to funguje dodnes, ani západněji se to s rehabilitací obětí zločinů komunismu příliš nedaří, jak vidíš.
15.7.2017 16:14:23   212.79.106.xxx 101
Je až neuvěřitelné, jak můžou být lidé nevzdělaní.

Víš co je podstatou komunismu? Je to diktatura proletariátu. V to komunisté věří. Stalin se pak svým chováním stal neodvolatelným a ničím neomezeným vůdcem diktatury proletariátu. Čímž se stal
diktátorem.

A co byla revoluce na podzim 1917?
Byl to puč, kterým komunističtí bolševici (opět jejich vlastní pojmenování) násilně převzali moc v Rusku, které už půl roku bylo jakousi socialistickou republikou, kde nevládnul car.

Už Lenin jednal jako diktátor, ale po jeho smrti se nečekaně dostal k moci Stalin a postupně odstraňoval svoje spolupracovníky, aby mu moc nikdo vzít nemohl. A diktaturu jen upevňoval.
15.7.2017 18:11:12   78.102.116.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 08:41:31   89.177.152.xxx 285
gogo1963
Miliony mrtvých v gulazích, represe, genocida, uměle vyvolaný hladomor, kult osobnosti atd. ti nestačí? Slyšel jsi třeba někdy o termínu Molotov-Ribbentropův pakt, než tady asi začneš kdákat o WW2?
Stalin byl prase a masový vrah, kterého jeho soudruzi tak milovali, že když šel ožralý z Kremlu, a spadl na hlavu, přičemž si přivodil epidurální krvácení, tak mu nezavolali doktora, aby byl od něho už pokoj. Když Chruščov převzal otěže, tak bylo svoláno plénum, během něhož se od Stalina sovětští komunisti distancovali. Ty víš o skutečné historii asi tolik, co věděli soudruzi ze SSSR o zdravé tržní ekonomice. Tipoval bych, že tvému fotrovi doma visí uniforma lidových milicí.
15.7.2017 11:11:48   94.112.142.xxx 815
Do skutecne historie se netahaji emoce ani propaganda. Coz z tveho prispevku cisi.

Trochu si zapomel, ze za doby Stalinovy vlady se z trojpolniho hospodarstvi Ruska stala agrarni, prumyslova a technologicka velmoc, a jenom diky tomu bylo Rusko posleze schopne zastavit Nemecko. A jen diky tomu se v tom, cemu se v budoucnu bude rikat treti svetova valka, bylo schopne ubranit Americe a Cine. Ale to je na nekolik kniznich svazku. Dneska se rika jen A a nerika se B, ale to pak neni historie. To je manipulace.

Stalinismus, hmm. Lidi na cely planete maji na ty ismy docela slabost. Mccarthismus, sionismus, islamismus, genderismus, multikulturalismus.....
15.7.2017 12:57:52   89.177.152.xxx 209
"Do skutecne historie? propaganda?"

Propagandu tady šíříš ty, vrať se do Kremlu a nezapomeň přitom olízat kulky té syfilitické mrtvole, co tam prodává myší olej.

Lol, ty plky si nech pro soudruhy z VUMLU.

Stalin byl lidská zrůda, během té tzv. "průmyslové" revoluce si počínal podobně jako Mao Tse Tung, kdy mimo jiné sebral Ukrajincům v 30. letech 20. století jídlo, takže jich cca 8 milionů zdechlo hlady. To není propaganda, rudé jelítko, to jsou doložitelná fakta, ta tzv. průmyslová revoluce byla vykoupena miliony lidských životů, takto se při pokroku nepostupuje. Gulagy jsem si taky vymysle, viď? Že se Chruščov a komunistická strana distancovala od Stalina je všeobecně známý fakt.

"z trojpolniho hospodarstvi Ruska stala agrarni, prumyslova a technologicka velmoc"
Lol, politruku, to by se z Ruska stalo i bez přičinění masového vraha Stalina, Japonsko se taky změnilo a jejich císař při tom nevyvraždil miliony vlastních lidí. To bylo dáno dobou a žádným Stalinem. Kdo vůbec první pozvedl Rusko a nasměřoval ho k západním hodnotám byli Romanovci a žádný gruzínský řezník.

"jenom diky tomu bylo Rusko posleze schopne zastavit Nemecko"
Rusko zastavilo "ho*v*no", Německo zastavili spojenci. Tvůj milovaný Stalin
ani do roku 1941 nejevil zájem o nějakou WW2 a vesele s nacisty rozdělil o kořist z Polska a nařídil zvěrstva jako např. Katynsky masakr.

"Ale to je na nekolik kniznich svazku"
Takovými svazky bych si tak vytřel zádel. Zalez nazpět do své rudé nory a nezapomeň fotrovi přečistit milicionářskou uniformu.

Ty jsi nedokázal absolutně nic, politruku. Stalin byl stejná zrůda jako Hitler, měl jenom to štěstí, že stál na straně vítězů. Ostatně i nacismus byly levicové zvratky, stačí se podívat na vlnu znárodňování v jeho počátcích.
15.7.2017 13:02:46   78.102.116.xxx 325
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:09:58   89.177.152.xxx 1411
gogo1963
Zdechni rudá kreaturo. Jste jen relikty zla, které hnije na smetišti dějin. Jste ale otravní jak smrad po "sračce", CENZURA se už dávno točí v odpadu, ale vy tu stále smrdíte. Táhni do Severní Koreje, když se ti tak stýská po báťuškovi Stalinovi.

"nic dobré z tebe nevyleze"
Tebe máma "porodila análem" a doktor tě omylem strčil do inkubátoru, místo aby tě spláchl do hajzlu.
15.7.2017 13:12:24   78.102.116.xxx 718
proč bych někam táhnul Stachu? Nesnešeš jiný názor kriple? Dej se léčit, nemám ti co říct ... chcípnu, až přijde můj čas, naštěstí to není na tobě, hnido ...
15.7.2017 13:29:01   89.177.152.xxx 129
proč bych někam táhnul Stachu? kriple?
Já nejsem členem vaší zločinecké, incestem prolezlé rodiny, pokud to někdo nesnese jiný názor, tak jsi to ty. Stačí se podívat, kdo napadl koho prvního, politruku.
15.7.2017 13:33:41   78.102.116.xxx 616
napadl? Paranoja s retardací, dobrá kombinace ... z toho se jen tak nedostaneš sople ...
15.7.2017 15:18:17   78.45.21.xxx 127
Gogo bez si vzit prasek. Pokud v 21 stoleti si myslis ze stalin byl nejaky hodny dedecek, tak jsi bud senilni a nebo zastydly komunista tvrdeho kalibru..
15.7.2017 15:32:10   78.102.116.xxx 612
vidíš, zajímavá věc, když já občas někoho od vás nazvu idiotem, hned se na mě vrhnou někteří fans, že nadávám jako dlaždič, že co post, to nadávka atd ... když to udělá tvůj soukmenovec v mnohem horší formě, opět jsem to já, kdo potřebuje tabletky ... není nad pokrytectví ... ne, nemyslím si, že by byl Stalin nějaký hodný dědeček, ale kdo v té době byl?
15.7.2017 18:17:10   78.45.21.xxx 114
Nejspise trpis tzv. selektivnim videnim ;)
Hned v Tvem privnim prispevku urazis balmuga a to teda huste.."..masový vrah byl možná tvůj fotr.." Sorry Gogo, ale to je opravdu hnuj. Muzes si tady stezovat jak chces..ale hnuj si v prvni rade ty sam...
16.7.2017 04:54:29   78.102.116.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 07:56:23   78.45.21.xxx 82
Stalinisticky komousi, urazi snad tady nekdo tvojeho tatika, emocni pytliku?
Kdyz nekdo napise obecne uznavana historicka fakta, tak tim nekoho urazi? Se vzbud a zatrep si trosku hlavou a nebo si radeji fakt vezmi prasek. Obhajovat Stalina, cloveka, ktery stal v cele zeme a primo ci neprimo byl zodpovedny za smrt milionu lidi i bez toho, aby byl s nekym ve valce..muze fakt uz jen totalni idiot.
Sam si akorat hnuj..
16.7.2017 09:16:56   78.102.116.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 09:38:24   78.45.21.xxx 61
Vzal jsi si prasek nebo jeste ne? Soude podle tech vykalu, co ti jdou z huby, tak jeste ne. Proste hnuj..
16.7.2017 10:39:50   81.30.247.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 10:44:51   78.102.116.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 11:04:12   78.45.21.xxx 21
Kde mas jakeho nazoroveho oponenta? Myslis tim sebe? Ty si teda hodne fandis
16.7.2017 12:13:47   78.136.191.xxx 120
Pánové prosím běšte si řešit stalina,lenina,hitlera a spol někam jinám jen tady zasíráte hloupostma které tady nikdo nechce číst ani řešit Děkuji.
16.7.2017 20:58:54   78.45.21.xxx 30
Sorry priteli, to se proste nedalo jinak
15.7.2017 18:47:27   47.60.234.xxx 92
A hele, Gogovi nechutná vlastní medicínka... jen si to užij.
16.7.2017 04:55:34   78.102.116.xxx 26
děkuji, tohle nemohu, není to "moje medicína" a pokud nedokážeš rozlišit v čem je jiná, pak je mi tě docela líto ...
15.7.2017 13:17:57   89.177.152.xxx 156
"dej si tabletky idiote"
Tabletku si měla vzít tvoje máma před souloží, aby tu nesmrdělo takové rudé stalinistické CENZURA.
15.7.2017 13:19:12   78.102.116.xxx 416
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:25:43   89.177.152.xxx 157
gogo1963
"je ti lépe, chudáku? Kolik ti je? Dvanáct?"
Lol, duševní mrzáčku, nemáš absolutně žádné argumenty ani fakta, tak začínáš něčím tak omšelým jako je věk.
Ne, pičo, není, ale ty máš tak IQ 12.

A co jsem napsal, jsi absolutně nijak nezpochybnil, ty defektní stalinistická kreaturo.

Pakt Molotov-Ribbentrop, uměle navozený hladomor na Ukrajině, Gulagy, Katynsky masakr, distancování Chruščova od Stalina etc. se staly, svým rudým kvičením to nezměníš.
15.7.2017 13:27:38   78.102.116.xxx 517
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 15:11:35   78.45.21.xxx 84
Hele komousi, bez prispivat radeji do Halo novin..
16.7.2017 04:56:50   78.102.116.xxx 49
ještě jednou, nejsem komouš, komouš byl tvůj fotr, děda, možná jsi i ty, já komouš nejsem ...
16.7.2017 07:57:53   78.45.21.xxx 63
Jsi daleko horsi..
16.7.2017 09:18:07   78.102.116.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 09:37:36   78.45.21.xxx 52
Proste hnuj...
16.7.2017 10:43:41   81.30.247.xxx 410
mimino: Ty jsi z té prohry AMD úplně na dně. Jak píše obr, úplně se ti zhroutil svět. Běž něco dělat, vydělej si, já ti výhodně prodám tu svou 6600K až tady bude coffelake, tak ti dávám čas abys na to našetřil. Je DELIDováná a dneska už dávno i po officiální záruce. A prodám ti k tomu i chladič arctic cooling Extreme i s deskou Asrock Z170 Extreme4, jen DDR4 si budeš muset někde sehnat, ty si nechám.
16.7.2017 10:46:44   78.102.116.xxx 46
zhrzený nácek, kterému demokracie smrdí, situace v AMD byl jen katalyzátor ...
16.7.2017 11:03:04   78.45.21.xxx 75
Jo fakt komousi? Mas doma aspon Manifest? a co Internacionala, spivas po ranu?
16.7.2017 16:40:53   78.102.116.xxx 47
já jsem na rozdíl od tebe ten režim zažil, tady na pct jsem samozřejmě skončil. Nestojíš mi za zvýšený tlak sople ...
16.7.2017 20:56:28   78.45.21.xxx 21
Jarousku a nevis tak k cemu bych to mel? ;) Pro mne je zajimave cpu, ktere zacina tak na 6jadrech a vys.
PS: ja uz tak 2 tydny k vuli AMD fakt nespim
16.7.2017 10:45:05   78.102.116.xxx 22
začínám tě chápat
15.7.2017 22:42:15   94.112.142.xxx 32
"mimo jiné sebral Ukrajincům v 30. letech 20. století jídlo, takže jich cca 8 milionů zdechlo hlady"

mas na mysli ten hladomor, ktery zpusobily sankce se strany evropskych zemi, ktere odmitly uhradu ruskych dluhu a jakeoliv obchody ve zlate mene, a trvaly na platbe v naturaliich - obili? ten hladomor ktery zasahl cele rusko a prilehle zeme, o kterem psal i Gorbacov? Zakaz byl zrusen v roce 1934, kdy, jaka to nahoda, hladomor skoncil.
Jojo, ruska vlada mela urcite zajem na tom svoji zemi vyhladovet, to dava smysl.

Ty zapadni sankce maji tradici, akorat dneska to uz nefunguje, rusove se vam dohodli s blizkym vychodem, indii a cinou, potvory zrzavy.

Ale jinak se dostavas pekne do varu, to se mi libi. Hlavne drzet s dobou, ze?
15.7.2017 13:01:58   78.102.116.xxx 517
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:12:37   89.177.152.xxx 107
"ty bludy retarde"
Šílencům přijdou řeči normálních lidí a realita jako bludy, zalez do své nory, rudý mutante

"retarde"? Se podívej do zrcadla, jestli nějakého hledáš, nebo se podívej na svoji rodinku, lůzo.
15.7.2017 13:16:53   78.102.116.xxx 515
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:19:27   89.177.152.xxx 108
gogo1963
Tebe by ani lidský doktor nechtěl vyšetřit, mutante. Tebe by poslali na veterinu a pak na utracení do kafilerie, stalinistická svině.
15.7.2017 13:34:38   78.102.116.xxx 413
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:41:32   89.177.152.xxx 127
gogo1963
U tebe udělám výjimku, jen pro tvé info.
Můj děda seděl v Lágru, protože jeho otec byl četník, má babička, jeho manželka, byla perzekuována kvůli manželovi a svému otci, který byl taky četník. Má matka mi zemřela, když mi bylo 9, nemohla studovat a zemřela na rakovinu, přičemž jí komunisti ani při takové diagnóze nepřiznali nemocenskou nebo invalidní důchod, ačkoliv její stav byl infaustní.
Takže mi můžeš se Stalinem a světlými zítřky socialismu "vylízat" prdel.
Ne, mně to neučili na táboře, má rodina tu krásu stalinistického komunismu poznala na vlastní kůži. S tebou jsem skončil, zdechni.
15.7.2017 13:42:37   89.177.152.xxx 65
gogo1963
U tebe udělám výjimku, jen pro tvé info.
Můj děda seděl v lágru, protože jeho otec byl četník, má babička, jeho manželka, byla perzekuována kvůli manželovi a svému otci, který byl taky četník. Má matka mi zemřela, když mi bylo 9, nemohla studovat a zemřela na rakovinu, přičemž jí komunisti ani při takové diagnóze nepřiznali nemocenskou nebo invalidní důchod, ačkoliv její stav byl infaustní, jenom aby se jí rychleji zbavili.
Takže mi můžeš se Stalinem a světlými zítřky socialismu "vylízat" prdel.
Ne, mně to neučili na táboře, má rodina tu krásu stalinistického komunismu poznala na vlastní kůži. S tebou jsem skončil, zdechni.
15.7.2017 13:44:52   78.102.116.xxx 615
pokud je toihle pravda, pak tvému duševnímu stavu rozumím ...
15.7.2017 14:14:00   81.30.247.xxx 43
gogo: Pokud vím tak SSSR zastavili Hitlera třema způsobama.
První byl, že v rusku neexistují zpevněné cesty. Postup vojsk se tak výrazně zpomalil a také zásobování, které nemělo kudy a jak frontu zásobovat. Němci to sice zvádli a dostali se až do stalingradu, problém je že se tam dostali pozdě a nastávající zima prakticky Němce ochromila, protože ruská zima se dá přežít jen díky vodce, kterou měli jen rusáci. A poslední věc je že armádu SSSR "nás mnogo", vyzbrojili američané. A nemyslím tím zbraně, ale darovali jim několik tankerů obuvi, oblečení, jídla, balíčků první pomoci a nevím čeho ještě aby neměli rusové takové ztráty a bojovalo se jim pohodlně.
To jen tak na okraj, že Stalin byl vožralý prase... ono rusko za celou dobunemělo nikdy schopného vůdce. Ale jejich konzervativní způsob života je v dnešní uspěchané době celkem dobrý pro srovnání s agresivní politikou jiných států.
15.7.2017 15:35:34   78.102.116.xxx 513
já tyhle věci nikde nezpochybnil, ale ty bláboly o masovém vrahovi, o 30 milionech obětí Stalinovy diktatury, o uměle vyvolaném hladomoru prý na Ukrajině, to může tvrdit jen Ukrajinec, nebo antikomunista a o co je lepší antikomunista od komunisty? Naprosto stejná pakáž ...
15.7.2017 13:16:33   89.177.152.xxx 1010
gogo1963
Stalin byl masový vrah a nic na tom změníš, hrozně tě sere, když ti někdo napíše pravdu, ty rudá filcko. Lol, copak prskáš jak vzteklá opice, protože už mě nemáš komu udat. Ty jsi lidský odpad, s kterým jsem si řádně vytřel prdel.
15.7.2017 13:20:46   78.102.116.xxx 615
jen se předveď blbečku, tohle má být všechno z tvého repertoáru? Tedy, nic moc ...
15.7.2017 13:34:55   89.177.152.xxx 76
gogo1963
Ty jsi zatím nepředvedl absolutně nic, však ať si ostatní udělají obrázek sami.

gogo1963 uvádí

"ještě dodej, jak byl Stalin ... to bych si docela rád poslechl tu snůšku"

masový vrah byl možná tvůj fotr a že byl Stalin diktátor? Byl autoritář, ale v té době a na tom místě to asi jinak nešlo ... ty tvoje s prominutím píčoviny, co jsi napsal, vás možná učí ve škole pomatení antikomunisté ... nastuduj si materiály, ne jen ty, co ti někdo podsune

dej si tabletky idiote, a neotravuj tady vzduch, nic dobré z tebe nevyleze ...

a ty kde chodíš na ty bludy retarde? Nedivím se, že je AMD v prdeli, s takovým fanouškovským základem ...
15.7.2017 13:39:07   78.102.116.xxx 414
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 13:44:21   89.177.152.xxx 85
gogo1963
To není vytahování z kontextu, to jsou kopie tvých příspěvků. Další fail, jen tak dál. Tebe nemusím nijak diskreditovat, ty to zvládneš sám.
15.7.2017 13:47:18   78.102.116.xxx 413
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 15:12:58   78.45.21.xxx 64
Hele gogo spolu s dalsimi takovy mistni kolorit. Akorat clovek nemel potuchy ze to je zasity komanch
15.7.2017 15:36:39   78.102.116.xxx 510
podle sebe soudíš? Ty na ty schůze chodíš asi ještě pořád ... pořád dokola stejný blábol ...
15.7.2017 13:21:29   89.177.152.xxx 85
"a ty kde chodíš na ty bludy retarde? "
Nečtu jenom rudé právo, sputnik, russia bludy tv a neposlouchám archivní rádio Jerevan.
15.7.2017 22:52:36   188.167.252.xxx 20
presne tak DD obháji aj 100W viac spotrebu grafiky AMD voči Nvidia pritom rovnaký výkon ale pritom pouráža majiteľov Nvidie a označí za bláznov
14.7.2017 16:26:36   81.201.59.xxx 417
Neshorel ten procak pri testovani?
14.7.2017 17:00:09   172.21.94.xxx 686
Já jsem velice zvědavý na provedení testu. Takže opět čekám místnost s teplotou 18°C, deska mimo case, Klima namířená přímo na VRM, aby nedošlo k throttlování a pak ukážeme, jak ti zlí youtubeři neumí měřit na desce za 12k, kde si pomocí "dodo" neupravili chlazení a za dvojnásobnou cenu kompletu (ne-li trojnásobnou) získali výkon 5% nad 7700K. Z hodnocení vynecháme cenu desky, srovnáme cenu jen procesoru a máme vítěze.
14.7.2017 17:11:15   77.48.204.xxx 337
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 17:36:11   185.52.172.xxx 240
Můžeš prosím pro zajímavost spustit ten stability test v AIDA64 a nahodit screen po 30 minutách?
14.7.2017 19:17:41   47.60.234.xxx 262
Nabádání k sebevraždě je trestný čin! Tak snad má Dušánek doma hasičák.
14.7.2017 19:38:58   86.49.123.xxx 66
https://www.youtube.com/watch?v=rruCo5TwO8A

tady to má na 4.8GHz... píše o špičce 77°C... a co bylo na jiném videu, pokoušel i 5GHz...

Upgradoval z 5960X a v CPU náročném stresstestu v P3D dosáhl 85% navýšení FPS - z 28 na 52. Naprosto nepředstavitelné
14.7.2017 19:56:57   81.30.247.xxx 725
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 20:02:51   86.49.123.xxx 52
a tady přidám autorův koment u videa kde to má na 5GHz

My 7900X didn't seem to run any hotter than my 5960X with the exception of the extreme Arithmetic test ... but the 7900X is 10 real cores vs my 8 real cores in the 5960X so I would expect higher temps under extreme loads.
14.7.2017 20:08:21   86.49.123.xxx 20
ale uznávám že to nemá nejtichší, resp. ta jeho mašina s 5960X jde slyšet... a i když tuším bydlí v Californii tak v pokoji s tím počítačem jsem si klimatizace nevšiml, ale čekám že v baráku určitě bude.

https://www.youtube.com/watch?v=5lew0vbrBB8
14.7.2017 20:53:01   172.21.94.xxx 32
Já tomu testu věřím, jen je divné, že jsou tu takto rozporuplné výsledky, ale kde je chyba? V deskách (VRM nebo nový socket) v procesorech (viz. občasné problémy s 7700K) Každopádně je koupě v současné době loterie
14.7.2017 17:10:48   77.48.204.xxx 542
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 17:15:38   77.48.204.xxx 339
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 18:22:49   172.21.94.xxx 192
Omlouvám se, jestli se tě to dotklo, jen mě zajímají podmínky testu a přidal jsem shrnutí toho, co od Zdendy očekávám. Ale rozhodně pochybuji, že většina lidí provozuje svoje PC položené na stole na krabici od bot a má na tom vodníka a VRM ochlazuje ventilátorem (klimatizací) od recenze očekávám "běžné" podmínky, abych se pak po koupi "nedivil". BTW: tvůj snap absolutně neukazuje teplotu při hraní čehokoliv, sorry.
14.7.2017 22:32:42   85.132.193.xxx 192
Dušanovi se vůbec neomlouvej, je to zdejší loutka placená Intel/nVidia -> takže mulťák Obra. Dělá tu frajera a komponenty mu přitom platí ony dvě firmy, aby tu strašil. A kdo je nemá jako on, tak je socka
15.7.2017 07:29:17   78.102.116.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 08:37:22   78.45.21.xxx 83
Spis to dela dost hloupe..to ze jsi nekomu loajani jeste nemusi znamenat, ze ze sebe musis delat blba..
15.7.2017 13:08:59   78.102.116.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.7.2017 15:13:36   78.45.21.xxx 62
hele gogo..ty vis co je to logika? A umis to spravne napsat?
15.7.2017 15:38:13   78.102.116.xxx 37
jen dokazuješ, že nejsi o nic lepší, než ten tvůj psychopatický kamoš "Balmung" ...ten na rozdíl od tebe má alespoň důvod být postižený, pokud je pravda, co napsal ...
15.7.2017 18:22:37   78.45.21.xxx 92
hehe..to rika nekdo kdo tvrdi ve 21 stoleti, ze Stalin nebyl diktator a nema na svedomi (primo ci neprimo) nespocetne objeti.. Nejspise jsme ani nebyli pod Sovetskou sferou vlivu od 45 roku, ve 48 komunisti neudelali puc, neprobihali tady vymyslene procesy za podpory sovetskych rozvedciku, lidi nebyli popravovani nebo posilani na nucene prace..
Cece Ty mas fakt dost
15.7.2017 20:11:17   213.226.209.xxx 71
tohle je hodne tezke kdyz vsichni velci hraci se chovaji jak prasata vychod to dela vic naprimo zapad zase nenapadne za pomoci penez a vyuzivanim tretich stran ...uz i blba WWII nemusela vubec byt nebyt zapadnich velmoci ...prilezitosti to stopnout nebo minimalizovat ztraty meli dost ..
16.7.2017 04:39:09   89.102.122.xxx 46
jenže fakt diktátor nebyl .
Byl vrchním činitelem strany, žádná absolutní moc, ale víceméně moc ponechaná kolektivem kdy v případě větší chyb mohl skončit. To se projevilo nejvíc začátkem války kdy zmiznul na venkov a čekal zda ho odsunou nebo pozvou znova vést.
Dám jednu dobrou radu, nevěřte té vší chruščovsko-ukrajinské propagandě
16.7.2017 08:09:27   78.45.21.xxx 43
No vzhledem k tomu, ze nechaval odstranit (mysleno zastrelit) svoje odpurce, tak v jistem slova diktator urcite byl. Kolektivni vedeni sice meli, ale kdo byl moc hlasity, tak asi daleko nedosel.. A tady nejde o nejakou ukrajinskou propagandu. Tresnickou na dortu je uz jen snad to, ze byl ve skutecnosti normalni lupic (nez se politicky vyhoupl vyse..), ktery penize ziskaval prepadavanim transportu.
16.7.2017 09:19:25   78.102.116.xxx 58
ty jsi u toho asi byl idiote, promiň, jinak tě neumím nazvat ... neplácej už tyhle kraviny, řeš raději bordel v AMD ...
16.7.2017 09:54:12   78.45.21.xxx 44
No hlavne, ze ty jsi u toho nebyl co, zumpo?
16.7.2017 10:44:58   81.30.247.xxx 24
Děláš jak kdyby Hitler byl lidumil.
16.7.2017 10:54:43   78.102.116.xxx 34
nebyl, nevěřím ale každé kravině ... jediný ověřený fakt o Stalinovi je, že žil a umřel, všechno ostatní je dílem pro nebo proti skupin ... ale to chci po tobě asi příliš ...
16.7.2017 11:01:53   78.45.21.xxx 64
Takze ty vis prdlajs, neuznavas obecne uznavana historicka fakta..ale vis to teda lip?
Ty jsi stejne skvely jako Crha

A mas doma aspon nekde na policce busticku Stalina?
16.7.2017 13:45:55   81.30.247.xxx 34
Znakem inteligence je kritické vnímání předložených faktů Pro mě je frajer ten kdo dokáže uznat alespoň část NEoficiálních zpráv, jako třeba WTC 2011.
Když tenkrát bouchl černobyl, tak se také říkalo že se lidé mají skovat pod bílý prostěradlo, že to proti radiaci stačí. Blbec obecně oficiálním blábolům věřil a pak chcípl. Ten kdo se na to díval kriticky, že v jaderné elektrárně mají metr a víc silný betonový zdi proti radiaci a nemají tam natažený jen bílý prostěradla, pochopil, že je potřeba zmizet co nejdál.
Nevím jak lépe popsat situaci kdy věřit oficiálním obecně uznávaným faktům idiotů je prostě znakem blbosti.
16.7.2017 16:16:37   78.45.21.xxx 31
Jasne Jarousku, proto ten 7700k OC na 5,5Ghz bezne, co?
Oni to asi nekde psali, ze....
16.7.2017 18:44:58   81.30.247.xxx 13
Promiň ale fakt nevím o čem mluvíš s tím OC na 5,5
14.7.2017 16:45:13   49.213.19.xxx 378
Neber už ty úplatky, nebo se z toho zblázníš gangster Zo. Ale je to marný, je to marný.
14.7.2017 17:11:46   185.52.172.xxx 397
To je zvláštní.
Jakmile nějaký Youtuber sáhne na Intel, je zle. Ale když sáhne na AMD, je vše v pořádku a hned si jdeme rejpnout že, pane redaktore?
14.7.2017 20:03:52   81.30.247.xxx 915
to protože u amd je fšechno vždycky špatně. Oni nedokážou udělat ani ty slajdy správně
16.7.2017 04:44:06   89.102.122.xxx 21
nějaký garážový test bezejmenného youtubera má fakt vypovídací hodnotu
16.7.2017 08:03:18   78.45.21.xxx 51
Youtuber a Youtuber je rozdil. Nekdy najdes pekne seky i na strankach daleko "renomovanejsich" webu. Na jednom takovem treba jsme. Kdo neni trubka, tak stejne vi, ze je treba brat vsechny testy trochu s rezervou, protoze kazdy testuje malinko jinak a ne kazdy testuje integrovane benchamrky a pak zalezi i na vyberu lokace. Nehlede na to, ze z nejake 1-2 minutove sekvence nikdy nepostihnes presne vykon cele hry..
14.7.2017 17:38:34   95.103.88.xxx 283
Pokud vše funguje jak má, je Skylake-X srovnatelně výkonný ve hrách jako současné procesory na stejných frekvencích. - až nato, že stojí pomaly 3x viac a dosky tiež niesú najlacnejšie ? Načo yb si toto niekto kupoval čisto len na hry ?
14.7.2017 17:43:02   78.45.21.xxx 196
prave ze na stejnych frekvencich nema.. je pomalejsi ;)
14.7.2017 17:48:01   95.103.88.xxx 233
dajme tomu zeby kludne aj mal. Proste stoji X nasobne viac a on to tu prezentuje ako najvacsi zazrak sveta, ze 10 jadro je rovnako vykonne ako 4core za 350, to uz co je za uspech ?
14.7.2017 17:58:45   78.45.21.xxx 324
Samzorejme jen na hry je to ptakovina, jak pises. Fantasticke na tom clanku je ale spise to, ze Obrmajer uplne otocil to, co v tom clanku zazniva...asi je na vyplatni pasce Intelu, jinak se to uz vysvetlit neda..a nebo je mental..
14.7.2017 18:27:50   172.21.94.xxx 202
Spíš mi to přijde jako styl clickbait za každou cenu. Stejné je to s testy starých verzí programů. Sice se dozvím, o kolik je nový procesor rychlejší než předchůdci, ale vzhledem k tomu, že používám nejnovější verze programů mi takový test je absolutně k ničemu - bohužel.
14.7.2017 19:55:38   185.102.219.xxx 84
gangster Zo, je agentem Intelu. Musí splácet své závazky k Intelu. Když už zaprodal svoji duši nestranného žurnalisty a po celá léta těžil z prospěchu, kterému se upsal a rád přijímal.
14.7.2017 18:24:20   172.21.94.xxx 61
Tady by mě zajímalo, jestli je pomalejší kvůli throtlování nebo neoptimalizaci platformy (viz. uvedení Ryzen)
14.7.2017 18:38:48   81.201.59.xxx 76
Ono je to fuk, dnes si kupovat jen 4 jadro je blbost. Pokud chces za rok kupovat dalsi procak, pak budiz ale jinak je intel do budoucna prohravajici. Ale vypada to ze budou mit i lidove 6 jadra ci 8 jadra
14.7.2017 19:43:22   86.49.123.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 20:01:18   78.45.21.xxx 124
A proc si kupovat auto s vetsim objemem motoru nez 1000cm3..vetsine lidi to bude bohate stacit..
A proc si kupovat chleba za 40kc, kdyz je chleba 25kc a vetsine staci i tenhle chleba..
14.7.2017 23:36:39   46.47.177.xxx 56
Tvá logika je špatná
musis pochopit ze desktop pc jsou z většiny pořad primárně určené na hry a tam budou ty 4 jádra pořad hrát prim min. 2 roky.
Proč? Protože hry vyvíjené dnes vyjdou za ty 2 a více let a ty hry nebudou mít v požadavcích 8 jader jako standart
Pokud dojde k posunu tak až za těch par let a to zde situace na poli procesoru jiná,určitě lepší pro fandy mnohojadrovych procesoru
14.7.2017 20:05:04   81.30.247.xxx 316
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 17:42:28   78.45.21.xxx 344
..protoze kdyby nebyl, tak by Vam tady napsal zaver z clanku v CB, ve kterem pisi, ze SkylakeX se na hry ve skutecnosti nehodi a doporuciji predchozi generaci a nebo cenove Ryzen. SkylakeX ma HORSI IPC ve hrach, nez jeho predchudce a kompenzuje to vyssi frekvenci chipu.
Takze kdo tady vlastne demagoguje...
14.7.2017 19:44:47   86.49.123.xxx 321
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2017 20:03:21   78.45.21.xxx 112
Ja nevim..umis cist v grafech? Ten vykon odpovidajicich SkylakeX chipu jim nevysel vetsi ve hrach. A kompenzovano je to jeste vyssima frekvencema. Tudiz je taky mozne, ze pokud by jsi Boradwell-E OC a SkylakeX OC, tak ten Broadwell mozna porad bude porad rychlejsi..
14.7.2017 22:17:58   176.74.134.xxx 91
ostatně hry rády L3 cache a tu má SKL-X zkrouhnutou + ten novej interconnect na ménějádrech jaksi napáchal víc škody než užitku.

Kdyby Obr nedržel loď jménem PCT nad vodou, tak by letěl hnedka. Jistá forma nepotismu (tedy upřednostňování kámošů a známých) tady snad neexistuje...
14.7.2017 21:02:08   77.234.228.xxx 143
ZALEZI NA AKOM ROZLISENI SA TESTUJE AK SI NIEKTO KUPI CPU ZA 600 TAK VARI NEBUDE HRAT NA FULL HD , TAKY CLOVEK JE IDIOT , TAKY POCITAC SA VYUZIVA NA 1440P 1800P A 4K , A TAM SI TIE CPU VEDU VSETKY CCA ROVNAKO OD 300EUR VYSSIE
14.7.2017 21:27:24   90.64.27.xxx 191
No a velmi by ma zaujimalo aku ma zlobr spotrebu na tom kompiku ked mu to bezi tych jeho suprovych 4.7Ghz. Stavim sa, ze len CPU s doskou atakuju hranicu 0.4kW odberu, a zlobrika to akosi vobec netrapi...
14.7.2017 22:34:42   85.132.193.xxx 222
tak samozřejmě tam to nevadí, ale u AMD to vadí
14.7.2017 22:01:25   172.21.94.xxx 112
https://www.svethardware.cz/skylake-x-i-desky-x299-maji-problem-s-prehrivanim/44798
14.7.2017 22:08:22   172.21.94.xxx 162
"Tento test je mementem, že pochybná měření Youtuberů a redakcí, kteří neumí novou platformu nastavit, nelze brát vážně. Natož pak s jejich závěry půl roku operovat a blábolit to neustále v komentářích. Pokud vše funguje jak má, je Skylake-X" - Takže TOM´S Hardware je proti Obrovi žabař a vůbec to nemůže být štěstí, že má Zdenda zrovna bezproblémový kousek (pokud testy nebyly ovlivňovány extra chlazením)
14.7.2017 22:47:24   80.110.74.xxx 254
Ked som mal 10 rokov, tak som sa s kamosmi bavil na takejto urovni o filmoch, hrach a inych kravinach, no hold niekomu to ostane dozivotne. Co ale nepochopim je ze taky clovek moze byt redaktorom.
14.7.2017 23:07:09   78.45.62.xxx 233
Pravdou je, že jsem se o nové skx vůbec nezajímal, tedy jsem zmíněné "hanění" novinek nezaznamenal. Ono taky nebylo proč!
Reálný nárůst výkonu ztracen v překladu na novou platformu, stejně jako poměr ceny a výkonu.
Můžeš si výskat, slavit a vyzdvihovat jak chceš Zdendo, reálně tydle novinky přinášejí spíš průsery.
Na druhou stranu chápu, že když Intel vychází vstříc tobě, musíš se snažit i ty. Holt když tě to baví tak si to užij, stejně tě moc lidí už dávno nebere vážně. Ale tak každej máme svý koníčky, viď? xD
15.7.2017 06:38:34   95.82.185.xxx 172
"defaultu, s vypnutým HT"
U Ryzenů taky stoupl herní výkon když se vypnulo HT. To ale byl bug stejně jako zde.
Je naprosto absurdní u procesoru za 20K a 3x 4x dražší platformy vypínat HT jen kvůli hrám.

Na hry čistě stejně platforma není určena a taky FPS/cena je naprosto mimo. Nějaký tvůj 10 % nárůst si můžeš strčit za klobouk.

Další směšná věc je jak píše že si to ostatní neumí nastavit. Tato platforma je hlavně určena pro tvorbu obsahu tedy cílovka jsou umělci a ne PC guru. Zde má být mít Bios vyladěn tak aby frčel bez problému s výchozím nastavením či jednoduchým přenastavením profilů. Přece jenom jsou to desky za 12K apod.

Ve směs že testujete v archaických testech s archaickou metodou tak vám nevěřím ani nos mezi očima.
15.7.2017 07:00:54   86.49.126.xxx 175
Jak je to s tim prehrivanim Skylake-X?

V podstate mimo PCT vsude pisou, ze se desne prehrivaji jak procesory, tak i dokonce samotne X299 desky a ta spotreba energie je pry taky silena.

Proste vsechny ty problemy RyZenu a jeho desek jsou pry proti tomuhle co predvedl Intel jen slaboulinky odvar. (Jeste ze se teda na nakup noveho procesoru nechystam a tohle pro me bude aktualni nejdrive za 3 roky, kdy verim, ze uz Intel tu soucasnou krizi prekona.) :-/
15.7.2017 08:41:09   78.45.21.xxx 236
Hele Redmarxi..ty nevidis, kdo ten clanek napsal? Obrmajer to je zkratka pro
- pisu co chci
- zamlcuji co nechci
- prekroutim, co se mi nehodi
- vymyslim si co chci
- je treba to AMD trosku opeprit
- Intel je nejlepsi
- Vy idioti mi na to jeste skocite
15.7.2017 14:16:48   81.30.247.xxx 713
mimino: Obrmajer je prostě "ten kdo nefalšuje data tak aby na tom vypadalo AMD lépe" že?
15.7.2017 15:15:16   78.45.21.xxx 113
jasne jarousku, pust si sve porno babicky.. a nezapomen prispivat do diskusi svymy erudovanymi prispevky o tom, jak se napriklad taktuje 7700k na 5.46Ghz (bezne)
15.7.2017 17:04:24   81.30.247.xxx 823
RX Vega je propadák, tak kopeš kolem sebe jak nejvíc můžeš co? Vám AMD funboys nejde věřit vůbec nic, ani výkon R10-480 ani R10-485 ani to že tvrdíte, že někde prezentuju že 7700k taktuji na 5,46GHz. Prostě už jste v těch lžích ne po kotníky, né po pás, ale ani po uši. Vy jste v žumpě lží zalezlí hluboko u dna. AMD se taktovat nedá, tak alespoň si kopneme do intelu. Nebýt intelu tak AMD nemá konkurenci a máme tady čtyřjádro bez SMT/HT se spotřebou 800W a teplotou v idle 120°C A nejlepší na diit: "Divize AMD CPU je oddělená od AMD GPU a dělají na tom úplně jiní lidé." A druhý den čtu: "No oni mají omezené rozpočty, nemají peníze, věnovali spoustu pěněz a úsilí na ZEN!" wtf? Co to je za keci? Tak buď jsou to oddělené divize s oddělenými rozpočty a oddělenými lidmi a pak nelze AMD obhajovat v tom co předvádí. A nebo teda je AMD jedna firma s jedním rozpočtem, což by ji omlouvalo, ale pak nechápu proč tedy nestáhnou ocas a neřeknou že prostě na grafiky kašlou, nevydají je jako low-end, popřípadně lehce podprůměr středního proudu ať si to každý doma DODO jak chce.
Ale tady to hypování mrtvého krále je opravdu ke zblití.
AMD ZEN - ten výkon není na hry tak to omluvte no. Jinak je to super!
intel SkyLake-X - ten výkon není na hry tak to omlouvat nebudeme! fuj fuj intel!
15.7.2017 18:24:29   78.45.21.xxx 66
Jarousku a dari se Ti dobre?
Jak dlouho jsi potreboval na toto slohove cviceni?
Ja jsem fakt az do ted netusil, ze se tady bavime o Vece
15.7.2017 18:57:42   81.30.247.xxx 611
Tombmimino: Ty jsi můj poklad! já bych tě kopal a kopal...
15.7.2017 19:11:22   78.45.21.xxx 75
Novidi Jarousku, na to je nejlepsi koupit si nejaky balon a necpat se do diskusi, kterym nerozumis ;)
15.7.2017 20:07:31   213.226.209.xxx 21
ono je uplne bezne ze ve velkych firmach maji jednotliva oddeleni i v ramci jedne divize svuj rozpocet a vzajemne si uctuji "sluzby" a generuji zisky i naklady ac pod jednou hlavickou natoz dve samostatne divize.... ano je bezne sdileni know how a prostredku pokud to jde (ale to se opet zase vetsinou "interne uctuje") ...to vite dnes je doba grafu a tabulek jinak by to preci neslo..
16.7.2017 10:55:21   81.30.247.xxx 26
ano i my ve firmě máme střediska na které se zvlášť fakturuje, zvlášť dělají mzdy, s oddělenými rozpočty a je vidět které středisko vydělává a které ne a musí se dotovat. Ale každé středisko jede ve svém na maximum co umí. Nemůžu přijít do práce a říct: "hele tady to středisko potřebuje prachy, tak mu dám peníze" a druhému středisku budou chybět peníze na aviu s pískem bez které nemohou pokračovat, budou sedět na zadku dokud avie s pískem nepřijede. To prostě nejde. Obě střediska musí fungovat za své a ve svém.
A pokud to tam AMD takhle má, tak středisko grafických karet musí mít své peníze a musí mít výsledky. Pokud je nemá a předvádí co předvádí, tak je to diletanství a měli padat hlavy už v době vydání Polarisu. Což jsem také tenkrát psal. Pokud mají lidé v grafické divizi své teplá místečka a nebojí se že budou odejiti tak se nic nezmění a nebudou mít motivaci něco dělat a budou dělat jen do výše svého platu nebo taky nic. A R10-Vega tím naprosto odpovídá i včetně marketingu.
15.7.2017 08:55:37   90.176.73.xxx 111
ale nehranici toto uz s obsesi?!
15.7.2017 10:05:10   77.236.205.xxx 82
https://www.cnews.cz/benchmark-y-cruncher-uz-ma-podporu-avx-512-odhaluje-phantom-throttling-u-skylake-x/
15.7.2017 11:18:46   94.112.142.xxx 22
"Při takto nevědomém nebo i vědomém přetaktování CPU pak hrozí, že nastane phantom throttling a výkon se místo zvýšení zhorší. "

Tak pokud deska nastavi turbo i pro avx512 nadoraz, tak se neni co divit.
15.7.2017 14:07:56   77.236.205.xxx 11
Výrobci to mají zajímavě "odladěno" na 2. stranu jsou to věci, které by mohl opravit nový Bios, holt nová platforma, ale zatím pro mne zklamání, uvidíme časem
15.7.2017 11:02:02   46.229.123.xxx 281
Neskutečná ŽUMPA ten pctuning.
15.7.2017 13:51:20   37.48.35.xxx 193
Myslím si, že většina zde autorovi křivdí. Je to dobrá práce a každý si ze srovnání odnese to co ho zajímá. Já například, že RYZEN 1800X nebo přetaktovaná 1700 - střední třída zaostává za hiendem Intelu jen 5-10% podle těchto srovnání. Natož aby se srovnávalo řešení ve stejné cenové hladitě u Threadripper. Takže je vidět, nakolik je volby AMD smart :-). Za cenu jednoho INTEL procesoru si prostě od AMD koupím celý UPGRADE a 5%-10% ve výkonu mne nerozkrájí.
15.7.2017 14:02:06   37.48.35.xxx 23
Každopádně podle burzovních dat jsou akcionáři Intelu v klidu. Žádná panika z AMD. Že by si byli schopni uvědomit kapacit AMD? Že může dojít k mírnému posunu na trhu, ale ne z rychlého dramatu z produkčních důvodů? Těžko říct.
15.7.2017 17:27:19   46.16.121.xxx 72
Vše má vícero úhlů pohledu a pravda je relevantní. Ať si každý vybere tu svoji, ale ať neuráží a netahá sem politiku, která je (modrá, zelena, jakákoliv je pouze nástroj moci) Už to začíná být jako sešlost bláznů věřící jen svému.
16.7.2017 08:27:26   78.45.21.xxx 242
Ze lzes a prekrucujes to vi hodne lidi, ale ze si nevidis ani do huby...

Tady je srovani 6800 (6850) vs 7800x ze zaveru clanku
"Wer den Aufpreis von knapp 60 Euro für die CPU im Vergleich zum Core i7-7700K für den Wechsel der Plattform ausgegeben will, ist in Spielen mit dem älteren Prozessor also besser bedient, wer auf die Leistung in Anwendungen schielt, muss mit dem Leistungsnachteil von Core X in Spielen leben."
"Kdo je ochoten si priplatit cca 60 Euro pro prechod platformy, za nove CPU ve srovnani s 7700k, bude mu starsi procesor ve hrach slouzit lepe. Kdo naopak chce vyuzit vykon v aplikacich, bude muset zit s vykonostnimi nevyhodami Core X ve hrach".

A jinak 7900x je nejspise optimalni procesor na hrani ze?
A ten tvuj 7820X vubec netestovali, takze byt tebou OBRMAJERE tak NELZU a ani radeji netvrdim ze umim nemecky..protoze evidentne tak akorat KVAKAS..
16.7.2017 08:31:24   78.45.21.xxx 66
Mne by zajimalo, kolik za ty svoje zvasty dostavas..
16.7.2017 08:48:29   78.45.21.xxx 174
V clanku jsou dalsi odkazy na to, proc SkylakeX nepodava ocekavane vykony ve hrach..napr tady je cely odstavec..
"Was ist das „Spiele-Problem“ bei Skylake-X?
Stellt sich die Frage, warum Skylake-X trotz höherer Rohleistung langsamer in Spielen als der Vorgänger Broadwell-E ist. Vermutlich ist die neue interne Verbindung der CPU-Kerne untereinander, das von Intel auf Mesh getaufte Netzwerk, dafür verantwortlich...."
"V cem tkvy problem hrani u Skylake-X?
Nabizi se otazka, proc je Skylake-X i pres vyssi surovy vykon pomelajsi ve hrach, nez jeho predchudce Broadwell-E. Pravdepodobne je za to zodpovedne nove interni spojeni jader mezi sebou,..."
Doufam OBRMAJERE, ze budes zase hrdinsky mazat prispevky, jak to mas ve zvyku, aby nebylo videt jak prekrucujes..
16.7.2017 09:09:40   78.45.21.xxx 143
Zaver clanku..alternativy nove platformy

"Alternativen: Die Vorgänger, Kaby Lake oder AMD Ryzen
Den Core i9-7900X kauft man aufgrund des Preises in Relation zur Leistung für Anwendungen, nicht für Spiele. Trotz deutlich geringerem Preis ist das aktuell letztendlich aber auch beim Core i7-7800X der Fall: Sein Rückstand gegenüber dem Vorgänger in Spielen lässt einen Vorteil durch den Wechsel auf die Mehr-als-vier-Kerne-Plattform verpuffen, Intels Topmodell Core i7-7700K ist in Summe günstiger und noch deutlich schneller. Wer die Leistung des Core i7-7800X in Spielen für deutlich weniger Geld annähernd erreichen will, der greift hingegen zum Ryzen 5 1600X."

"Alternativy: Predchudce, KebyLake a Ryzen
Core 7900x se vzhledem ke svemu pomeru ceny/vykon nekupuje na hrani her. U 7800x je to ten stejny pripad, i pres vyrazne nizsi cenu. Jeho nizsi vykon oproti svemu predchudci, degraduje vyhodu prechodu na platformu s vice nez 4 jaddry. Intelovsky 7700k je celkove levnejsi a vyrazne rychlejsi. Kdo chce skoro stejny vykon ve hrach jako 7800x, radeji sahne po Ryzen 1600x, za daleko mensi penize".

Tak co OBRMAJERE, kdo tady LZE a ZAVADI?
16.7.2017 09:21:59   78.45.21.xxx 104
Pane Wagnere, Vam opravdu nevadi, ze mate redaktora, ktery prekrucuje, lze a kazi renome celemu casopisu?
16.7.2017 09:46:29   78.98.134.xxx 75
Zjavne ti to neda spavat, ked kazdy druhy komentar tu je od teba.
16.7.2017 09:53:06   78.45.21.xxx 153
Hele, kdyz si Obrmajer primo napise jeste cervene do clanku co neni pravda a jeste narkne druhe, ze nemluvi pravdu..tak aspon udelas co muzes.
Mne to muze byt fuk, ja si to v nemcine prectu a spravne (narozdil od Obrmajera), ale spousta lidi nemecky neumi a ti pak sednou Obrmajerovi na lep..
16.7.2017 10:55:40   78.102.116.xxx 622
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 12:40:19   78.45.21.xxx 137
Gogo nebrec, ze jsme ti sahli na marsala Stalina, kdo mohl vedet, ze jej tak milujes? ;)
16.7.2017 16:43:19   78.102.116.xxx 213
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.7.2017 19:07:12   77.236.205.xxx 122
Nemyslíš, že už trochu přeháníš? Ty osobní invektivy jsou dost ubohé. Co se týče Stalina, trochu mě překvapuje, že někdo schvaluje ty miliony zavražděných lidí nebo násilné přesídlení národů, ale každý má právo na názor, ten totiž o autorovi ledasco prozradí
17.7.2017 05:31:44   78.102.116.xxx 37
ne, nemyslím si, že přeháním, přečti si, co tom uto předcházelo a sečti si svoje příspěvky o přehánění u atakú toho ubožáka, co psal o přirození mé dávno nebohé mamky ... co se týče názoru, ten tvůj o tobě taky prozrazuje to, že jsi někde něco četl a hned tomu uvěřil ... možná by sis mohl přečíst taky názory oponentů těch tvrzení, o to bys ale musel mít zájem ...
17.7.2017 07:40:16   90.176.77.xxx 61
Co to tady povidas kamarade ty si asi kouril kouzelneho draka..Je jasne prokazane ,ze Stalin byl vrah a pekny magor..Od 2 svetove jsme byly prideleny k vychodu jako korist a ty tu pises takove sracky.Komanci zabavily vse lidem atd.. Je jasne ze sssr expandoval a podrobil si staty kde vladl zeleznou rukou..jenom kolik lidi nepohodlnych zmizelo..A Stalin za valky a pred nechal pozabijet oponenty a kazdy se ho bal protoze nevedel kdy bude narade a ty tu pises ,ze byl snad andel..Pral bych ti zit v te dobe..Temahle recama si klesl na uplne dno..
17.7.2017 08:43:55   78.102.116.xxx 14
nenapsal jsem nic z toho, co mě tady předhazuješ, takže "co to tady povídáš" patří pravděpodobně někomu jinému. Jelimane, jelimane ...
16.7.2017 10:59:26   81.30.247.xxx 812
Nebo sednou AMD na lep ? Vždyť přece ryzen taky není výkonný ve hrách které škálují jen do čtyř vláken, ale až přijdou hry které budou škálovat 16+ vláken tak bude ryzen super. Jenže pro takové hry bude super i tenhle intel, který AMD zase zadupe do země.
16.7.2017 22:22:44   176.106.187.xxx 10
Sme radi racecar ze mas tak vymastenu hlavu, ze ti vadi, ked sa pride na klamstvo a poukaze sa na to. Ale prosim do buducna, nemysli si ze vsetci maju vymastene hlavy, a nie vsetci su taki ze im to nevadi.....
17.7.2017 07:46:25   78.45.21.xxx 61
Obrmajer bez tak vymysli nejaky "truc" test, ve kterem celemu svetu ukaze, ze je jeho 7820x nejlepsi....jako vzdycky..
16.7.2017 12:37:24   83.208.32.xxx 235
Mně se neuvěřitelně líbí, jak si pan Obermaier, z diskuze ke článku o procesorech (která je plná konstruktivních důkazů, připomínek a dovětků o tom, jak mele hovna) vybere k obhajobě fakt, že umí německy, protože tam přece žije
Má smysl to hodnotit?
21.7.2017 12:27:33   90.183.143.xxx 00
AKTUALIZACE: Novinka prošla redakční editací, takže zůstaly jen informace bez dalších teorií.

16.7.2017 17:29:16   93.85.92.xxx 190
"Německy mluvím, žiju tam sedmý rok..."

V tom případě nemáme Němcům co závidět.
16.7.2017 17:38:52   94.113.103.xxx 141
Nejlepší je, že ten šašek asi neumí ani pořádně číst, nebo absolutně nechápe psaný text
Citace:
Despite the paper's good conditions, the Skylake X processors in games have difficulties in reaching the performance level of their predecessors based on Broadwell-E. On average, all new CPUs will be defeated.

Citace:
Do not misunderstand: Core i7-7800X and Core i9-7900X are extremely fast processors with a very high performance in games. But they are not faster than the predecessors and not in any case faster than the 4-core top models for the smaller platform around the Z270.


Já jsem byl jeden z těch, co se tomu šaškovi na fóru vysmál a za tím si stojím. Mám tu X299 včetně CPU, mám tu Ryzeny, mám tu Kaby Laky, vše mám i sám ověřeno, potvrdili to snad všichni ostatní, u kterých herní testy za něco stojí, ale bOBR je prostě letadlo, podle něj jsou ty procesory naprosto úžasné
16.7.2017 20:49:07   78.45.21.xxx 63
Celym clankem na CB se nese to, ze SkylakeX je na hry slabsi nez predchudce. Dokonce i nadpis zni presne "..,Ve hrach pomalejsi, nez oba jeho predchudci". Jenom tady koktejl Obrmajer napise nadpis "Skylake-X je dobrý herní CPU, lepší než Core i7-7700K! Dle Computerbase.de". Pritom je tak blbej, ze kdyz se podivas do grafu, tak 7700k je rychlejsi nez 7800x. Byt CB, tak tady to divne individum zaluji ;)
16.7.2017 19:18:08   77.236.205.xxx 211
Sám autor píše "pokud vše funguje jak má" to je ten problém, všem zjevně nefunguje vše jak má, proto je internet plný článků o problémech X299 a SK-X s teplotou a throtlovani. Zároveň někteří tyto problémy nezaznamenali. Otázka je proč. To že někdo 7 let žije v cizině, není bohužel garance toho, že jazyk umí dokonale i když se domluví. Velice se milý Obře těším na tvůj test i pois za jakých podmínek jsi testoval a jak. Můj názor na tebe díky tvému vyjadřování je, že jsi duševní mrzák.
17.7.2017 01:15:19   81.200.57.xxx 101
Když na to tak koukám, za tyhle články asi platí Obr redakci
17.7.2017 07:28:34   78.45.21.xxx 70
Mozna i Intelu, protoze mu dela medvedi sluzbu
17.7.2017 10:15:18   31.4.44.xxx 213
Obr opravdu žije v Německu. Můžu potvrdit, bydlím hned naproti. Tady foto když testoval Skylake-X:
http://goo.gl/EAnGYy
17.7.2017 16:23:18   213.211.33.xxx 17
Máš špatné informace, je to focené v prosinci minulého roku a né v červnu letošního roku, a je to testování nereferenční Polarise R10-485 od EVGY.
17.7.2017 11:15:10   62.141.0.xxx 10
Dobrý deň, kedy bude na webe sľúbená recenzia? Mám 7800X+ASUS TUF Mark 2, tak by ma zaujímalo jak si herne povedie silne pretaktovaný na 4.8/4.9GHz a vyššie oproti 7700K/7740X 5GHz+

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

230 čtenářů navrhlo autorovi prémii: -29.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.