Microsoft nabídne upgrade na Windows 8 za poplatek
autor: Jaroslav Lexa , publikováno 21.5.2012

Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na upgrade z W7 na W8 za poplatek $15.

 

Pokud můžete, s koupí nového počítače ještě dva týdny počkejte. Windows 8 sice stále nejsou dostupné, ale to se za pár měsíců změní. A aby vás přechod na nový operační systém pálil finančně co nejméně, můžete využít nabídky Microsoftu k upgradu na Windows 8 za poplatek 300 Kč. Při zakoupení počítače po druhém červnu si totiž budete moci za tuto cenu nainstalovat Windows 8 Pro. Samozřejmě až vyjdou.

Microsoft nabídne upgrade na Windows 8 za poplatek

Počítač na kterém bude běžet alespoň Windows 7 Home Basic tak dostane příjemnou vzpruhu funkcemi nabitou verzí Windows 8 Pro.

Zdroj: kitguru

 



Tagy: Microsoft  $15  Windows 8  upgrade  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
21.5.2012 11:09:16   194.50.64.xxx 3128
za poplatek? já myslel, že MS to bude rozdávat zadarmo jako charitativní činnost...
21.5.2012 11:22:59   85.237.227.xxx 1422
ani sa im necudujem, pretoze novy OS WIN8 neponuka nic nove, prevratne! Nemaju cim uputat tak aspon si odkroja kusok kolace s upgradom. Kto ma WIN7 a neplanoval WIN8 za 15 dolacov si to upgradne skoro kazdy.
21.5.2012 11:44:48   84.242.121.xxx 447
Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.
21.5.2012 14:50:30   94.112.157.xxx 247
Díky tomu rozhraní METRO radši Win 8 obejdu a snad to další Win nebude mít a nebo se to bude aspoň dát vypnout.
21.5.2012 18:50:38   88.100.65.xxx 512
uz fakt nevim jestli schvalne trollujes nebo ti to nedochazi ale pripadne mi ze ctu pod kazdym clankem o win8 to samy.. metro bude na normalnim desktope vypnute! jestli si ho zapnes je tvoje vec. v ms sou sice dost velci blazni ale ne sebevrazi
21.5.2012 21:15:44   94.113.36.xxx 43
Ty jsi asi nezkouel betu co?
21.5.2012 13:38:18   92.40.253.xxx 2030
Nikdy som si nekupil windows a ani nekupim
21.5.2012 18:55:53   89.29.41.xxx 1313
chlubit se tim ze kradu a povazovat to za hrdinsky cin muze opravdu snad jen cesky maloclovek
21.5.2012 20:21:41   188.180.190.xxx 50
Že by Linux? (Jinak, za win taky neplatím a pirátit je nemusím, když je musím použít tak se nahodí MSDNAA )
21.5.2012 14:48:37   109.164.78.xxx 184
Vám se zdá blbost s Home Premium přesedlat na Professional za 300kč?
21.5.2012 17:00:29   46.13.95.xxx 135
Ale pozor z W7 na W8 což je rozhodně k horšímu protože to Metro je hrůza!
21.5.2012 19:39:21   109.164.78.xxx 44
Řekl bych vám zkuste linux, jenže to by jste si taky musel zvykat na jiné prostředí. Berte to tak, změna je život a já osobni nic proti Metru nemám a to jsem ho už na desktopu s myší a klávesnicí používal, takže vím o čem mluvím
21.5.2012 20:40:03   46.13.95.xxx 00
No já jsem si už W8 zkoušel a moc se mě nezalíbil no a Linux jsem ještě nezkoušel ale mám v plánu ho v brzké době vyzkoušet ;-)
21.5.2012 11:32:58   93.99.208.xxx 250
" tak dostane příjemnou vzpruhu funkcemi nabitou verzí Windows 8 Pro "
Mimochodem ta nabídka za 15$ platí i pro ČR? Protože to smrdí a čekám nějaké "ALE" nebo né tak úplně na první pohled vyditelné investice. Jakým způsobem zajišťuje Microsoft podporu pro downgrade z Windows 7 Pro na XP Pro je totálně k smíchu.
21.5.2012 11:45:05   158.193.64.xxx 614
Ako takýto update mal byť poskytnutý každému užívateľovi Win7 keďže Win8 nie žiadny nový OS, v podstate len nejaký update/service pack ... podobne to malo byť aj v prípade prechodu Win Vista -> Win 7 ...
21.5.2012 11:53:06   178.41.22.xxx 2936
...mate tu chybu:
citujem:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na UPGRADE z W7 na W8 za poplatek $15.

Malo by znieť:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 za poplatek $15.

...spravne ???
21.5.2012 12:04:21   88.101.109.xxx 199
Nevím jestli se mám začít smát nebo spíše brečet...
21.5.2012 12:07:30   81.90.161.xxx 3715
Tohle je taky špatně. Správně to má být:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 a dostane $15 zpět.
21.5.2012 14:49:22   109.164.78.xxx 129
To že je tam Metro to nedělá špatným systémem!
21.5.2012 16:29:14   62.240.183.xxx 133
to sice ne, ale silně to kazí!
a je pravda, že tam je spousta jiných a dobrých vylepšení, ale metro se na desktop nehodí a svým způsobem ho i kazí
21.5.2012 12:57:38   188.175.124.xxx 88
...bude chtít někdo upgradovat na 8?
21.5.2012 15:03:08   109.164.78.xxx 87
Kdybych to měl za 300Kč tak hned.
21.5.2012 13:04:51   188.175.191.xxx 262
Ať žijí Windows 9! Lichý OS jako vždycky.
21.5.2012 15:02:48   109.164.78.xxx 41
To jakože po Win8 už bude následovat čistý Metro desktop? No fajn, na to nemusíte čekat 2 roky, stačí používat jen a pouze metro aplikace...
21.5.2012 13:36:46   85.237.227.xxx 46
Olda79 napsal:
Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.


vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.
21.5.2012 14:06:51   84.242.121.xxx 36
A v čem tak zásadně se teda liší W2000 a W7? Právě W7 a METRO je úplně rozdílné, proto budou W8 mít vlastně dva druhy desktopu nad jedním OS. Ani monopol jako MS si netroufne vyhodit starý desktop.
21.5.2012 14:16:24   91.127.61.xxx 178
venox napsal:
Olda79 napsal:
Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ty vstavaj a vypadni odtialto, ked nemas co rozumne napisat, bavit trotla [quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.


vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.


Ked tu tak citam tvoje komenty, je na prvy pohlad jasne, ze si nejaky blby BFU, takze vidis akurat to Metro.

Ja som si W8 testoval a:

Nizsia spotreba RAM pre samotny system
Mensie vyuzivanie CPU pre samotny system
Cely OS je rychlejsi, praca v nom , odozva od hier, programov, rychlejsi boot, prihlasenie do systemu, rychlejsie obnovenie z disku ci ram...

W8, je len vo faze beta, napriek tomu, mi v cpu benchmarkoch a gpu benchmarkoch vyslo vyssie skore ako vo 7 a to nie v ramci statistickej odchylky a, na to, ze je to len beta a ze benchmarky nie su odladene, je to uctyhodne, vo Win 7 ci Viste oproti predchadzajucim OS to pravidlo nebolo. Celkovo W8 ma lepsi manazment RAM, lepsie pracuje s cpu a jeho skalovanim vykonov, co sa prejavuje napr. pri cpu benchmarkoch, takze, ked nemas co rozumne povedat, zdrz sa komentara alebo si kup OSX s predrazenym hw, kde napr. nemas ani podporu najnovsieho OpenGL, ok? Nikto na tvoje trapne ranty nie je zvedavy.
21.5.2012 14:31:02   194.50.64.xxx 56
já třeba na ně zvědavej sem...
21.5.2012 15:01:36   109.164.78.xxx 54
Nech je, někomu Metro sedne, někomu ne, to je jejich věc (stejně jako příchod Aero ve Vistách, nové Gnome3 v unix rodině...). Vždy se najde někdo, kdo bude rýpat. Já jsem zkoušel metro na desktopu a je v pohodě, kolečkem myši se dá lehce rolovat do boku atd...
21.5.2012 15:51:46   85.132.128.xxx 01
Přesně tak. Jako na doma (i když mě by to asi nesedlo ani tam) prosím, ale nemůžu si představit jak bych na tom dělal v práci.
21.5.2012 18:51:34   147.230.157.xxx 20
Normalne. Metro pouzivas jako nabidku start, nazvy pises na klavesnici jako v 7 a hotovo. Akorat misto malyho prostoru vlevo na obrazovce to mas roztazeny po cely.

Aplikace co bezi v desktopu se spusti v desktopu, ta v metru se spusti v metru zadnej problem.

Design "nabidky start" se zmenil ale pracuje se s tim stejne. ("win key, pisu nazev, sipky, enter")

Jenom by to jeste mohlo po spusteni postupne zapinat i rezidentni programy v desktpu a ne az kdyz se tam clovek prepne, to trochu otravuje.
21.5.2012 18:57:43   88.100.65.xxx 31
Souhlasil sem s tebou do te doby nez si zminil OSX. Tady zase nevis ty o cem mluvis
21.5.2012 15:52:28   93.99.63.xxx 01
Bude to fungovat jen u sestavených počítačích, nebo i když si koupim OEM licenci k železu, která nebude "certifikovaná".
21.5.2012 15:53:39   93.99.63.xxx 01
Ty jo to sem napsal jako prase... sorry
21.5.2012 17:33:00   217.117.217.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.5.2012 18:00:38   82.145.209.xxx 40
Docela mě zajímá, jaký úspěch bude mít W8, když to je pro desktop jen trochu jiné W7 s kopou zbytečností. Microsoft se snaží o prosazení na mnoho platforem, ale tím na PC narazí. Po čase sice nebude na výběr, ale myslím si, že drtivá většina s W7 nebude měnit. Po tom termínu nebudou případní zájemci kupovat W7 a počkají na W8, ostatní nebudou platit za upgrade, když dostanou jen Metro, které stejně nechtějí. Opět velký marketing Microsoftu a nadité kapsy Ballmera.
21.5.2012 18:48:27   82.145.208.xxx 20
V jedné PR diskuzi přivolával Ballmer metro, metro, metro, což znamenalo dolary, dolary, dolary do mé kapsy .
21.5.2012 18:50:09   82.145.208.xxx 00
* Přivolával
21.5.2012 18:53:21   82.145.208.xxx 10
Android mě už sere, mělo to být provolával.
21.5.2012 19:28:07   178.41.80.xxx 11
karf napsal:
Tohle je taky špatně. Správně to má být:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 a dostane $15 zpět.


------------
--zjavne je tu nejako moc extra natvrdlych
ludi ,ktori nevedia pochopit zart äi ked to je z väcsej casti pravda..)
---- no hovori sa, ze ked sa niekto zlosti za pravdu ,pravda to je...., lebo cloveka nic nenastve viac ,nez ked sa mu povie pravda, a nevie to stravit....
22.5.2012 06:37:59   95.102.218.xxx 20
to nieje o zvyku na nove prostredie... Zvyknut na linux sa da urcite rychlejsie ako na metro vo win8. Ide o to ze nainstalujes linux... a co dalej ? Profikom bude chybat soft od adobe, hracom hry. A je vymalovane... uninstall a Win. A to nehovorim ze rozbehat taku pikačuovinu ako su mp3 a ine veci je v ubuntu pre laika hotova olympiada.
-----------------------------
"Řekl bych vám zkuste linux, jenže to by jste si taky musel zvykat na jiné prostředí. Berte to tak, změna je život a já osobni nic proti Metru nemám a to jsem ho už na desktopu s myší a klávesnicí používal, takže vím o čem mluvím "
22.5.2012 07:35:22   213.81.156.xxx 10
Ahoj videl si uz vobec ubuntu??? ze olympiada... spustis mp3, vyhodi Ti to okno ze to nevie prehrat ze hlada plugin... najde, das install, upozorni Ta ze to nie je open source kodek alebo cosi v tom zmysle potvrdis nainstaluje sa a hotovo.. trva to asi tak minutu..
Inac suhlasim osobne pouzivam na bezne surfovanie po nete, pozeranie telky, ubuntu.. na pracu sedmicku (prevazne CAD, a excel je excel darmo.. )
22.5.2012 13:46:29   95.102.218.xxx 00
tak ti spravim video ako sa pokusa nainstalovat mp3 linux lama... aby si to videl v reale. som nad tym maturoval hodinu a potom uninstala a bye bye ...
22.5.2012 13:47:26   95.102.218.xxx 00
a presne tak... dokial nebude na linuxe profi soft a hry, tak bohuzial...
22.5.2012 07:17:03   85.237.227.xxx 70
SaLaDiN napsal:
venox napsal:
Olda79 napsal:
Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ty vstavaj a vypadni odtialto, ked nemas co rozumne napisat, bavit trotla [quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.


vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.


Ked tu tak citam tvoje komenty, je na prvy pohlad jasne, ze si nejaky blby BFU, takze vidis akurat to Metro.

Ja som si W8 testoval a:

Nizsia spotreba RAM pre samotny system
Mensie vyuzivanie CPU pre samotny system
Cely OS je rychlejsi, praca v nom , odozva od hier, programov, rychlejsi boot, prihlasenie do systemu, rychlejsie obnovenie z disku ci ram...

W8, je len vo faze beta, napriek tomu, mi v cpu benchmarkoch a gpu benchmarkoch vyslo vyssie skore ako vo 7 a to nie v ramci statistickej odchylky a, na to, ze je to len beta a ze benchmarky nie su odladene, je to uctyhodne, vo Win 7 ci Viste oproti predchadzajucim OS to pravidlo nebolo. Celkovo W8 ma lepsi manazment RAM, lepsie pracuje s cpu a jeho skalovanim vykonov, co sa prejavuje napr. pri cpu benchmarkoch, takze, ked nemas co rozumne povedat, zdrz sa komentara alebo si kup OSX s predrazenym hw, kde napr. nemas ani podporu najnovsieho OpenGL, ok? Nikto na tvoje trapne ranty nie je zvedavy.


Chlapce moj, riesit zatazenie CPU a RAM, popripade BOOT systemu je velmi dolezita vec tak pri P4 a starych crepoch ..... osobne si myslim, ze ludia s SSD a min. C2D,C2Q,i3,i5,i7, 8 - 16 GB RAM to riesit nemusia... pretoze moje testy a naroky holej bety boli obdobne ako pri holej WIN7cke, velmi zalezi ci si skusal 32 bit alebo 64 v tom je sakra rozdiel. Ja vidim velky problem zase v ovladacoch a GUI - metro zavadza novy standard ovladania. Pre niekoho to nieje nic ale pre vacsinu ludi je to velka zmena. Nikde som nenasiel, ze by MS pisal o vypnuti METRA. Skus pouzivat WIN8 a napln ho softwarom. Potom si pozri CPU a RAM. Skalovanie CPU funguje uz velmi dlho.

A este na zaver: nepouzivaj slova ktore by ta mohli mrziet

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
TOPlist