Zvěsti o iPhone 5: větší displej a jiný dokovací konektor?
autor: Jaroslav Lexa , publikováno 6.5.2012

Na podzim pravděpodobně vyjde nový iPhone a tak se začíná točit kolo spekulací o tom, jaký bude. Zde jsou některé z nich.

První žhavou spekulací je změna velikosti přístroje. Nový iPhone by měl mít úhlopříčku velkou rovné 4 palce (lehce přes deset centimetrů) a své předchůdce by měl překonat asi o 1,3 cm. Už takhle poměrně velký telefon by se tak dost nafoukl. V rozměrech by to měly být hodnoty 125 x 58,5 x 7,4 mm. Na výšku by tedy měl být o 1 cm delší a naopak o málo hlubší, s tloušťkou 7,4 mm. Za zhubnutím by mohlo stát použití nového tvrzeného skla Gorilla Glass 2, které dokáže být stejně pevné při menší tloušťce.

Zvěsti o iPhone 5: větší displej a jiný dokovací konektor?

Zadní strana nového iPhonu by podle spekulací také měla doznat změn. Nové by totiž měla být tvořena kovovým panelem.

Zvěsti o iPhone 5: větší displej a jiný dokovací konektor?

Další velmi podstatnou změnou by mohl být nový dokovací konektor. Apple by tak opustil svůj dlouhá léta používaný široký a přešel by na užší, který by se později objevil na všech jeho nových zařízeních, včetně nového iPodu, který by se měl letos také dostat letos do prodeje. Nový dokovací konektor je jen o málo větší než mikrofonová zdířka a je tedy více než pravděpodobné, že bude mít méně pinů. Spekuluje se o 16.

Zvěsti o iPhone 5: větší displej a jiný dokovací konektor?

Pokud by se tyto zvěsti potvrdili, jednalo by se dozajista o největší změnu u iPhonu za celou jeho existenci. A pokud jsou hodnoty rozměrů správně, Apple by změnil poměr stran. To ale není moc pravděpodobné. Pojďme si říct, že pokud se je něco z těchto spekulací reálné, je to informace o snížení tloušťky. Máte jiný názor? Do komentářů s ním!

Zdroj: iLounge



Tagy: Apple  iPhone  5  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.5.2012 17:15:59   188.75.185.xxx 9822
a co kdyby dokonce někdy v budoucnu objevili exisenci USB
6.5.2012 18:26:08   91.127.233.xxx 4318
Ako oni v Apple o USB vedia veď majú napríklad aj USB nabíjačku, ale nejak ešte neobjavili všestrannosť tohto rozhrania
6.5.2012 19:08:46   78.45.158.xxx 4122
USB je sice prudce všestranné, ale pro potřeby Apple naprosto nedostatečné.
A pro vaši informaci, protože ani jeden z vás dvou vůbec netuší, o čem mluví, vám sem hodím z čeho se 30pin skládá:
- stereo audio in
- stereo audio out
- S-Video
- USB 2.0
- FireWire
- sériový port
- servisní konektory
- ...
http://appledock.mysticlagoon.com/pinouts.html
Myslíte si, že by USB zvládlo spolehlivě nahradit jakoukoliv kombinaci současně používaných výše uvedených zařízení?
6.5.2012 19:18:52   78.45.158.xxx 224
A co se užšího dock i mikrofonového konektoru týká, mluvil o něm Jobs už minimálně před třemi lety. A patrně si někdo špatně vyložil pojmy zmenšení a zůžení. Navíc cca před rokem získal Apple patent na integraci Thunderbolt rozhraní do svého 30pinu. V claimech patentu se mluví o menší výšce konektoru
http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2011/04/apple-wins-patent-for-all-new-hybrid-displayportusb-30-connector.html
Nový konektor bude obsahovat:
USB 2.0
USB 3.0
DisplayPort
...
a patrně na nějakou dobu vydrží nezměněn.
6.5.2012 22:21:51   91.127.233.xxx 207
Ja veľmi dobre rozumiem výhodám 30pinu ... ešte raz si prečítaj, čo som napísal ... nenarážal som na 30pin, ale na to, že sa dodnes iPhone/iPad/iPod nedokáže pripojiť ako Mass Storage a chýba napríklad aj podpora USB OTG ... a keď som si sem tam zabudol so sebou kábel k iPhonu nemal som ho šancu ani len nabiť, pretože u nás to zas tak rozšírený smartphone nie je a pravdou je, že microUSB kábel sa zháňa podstatne jednoduchšie ako 30 pin ...
7.5.2012 06:06:20   78.45.158.xxx 813
Ano, Tobě taky byla směřována úvodní věta v příspěvku. Pokud by Apple povolil připojení přes Mass Storage, majitelé práv na písníčky by s Apple nikdy nepodepsali smlouvu, nikdy by nevznikl iTunes Store a obchod s digitální hudbou by byl zabetonovaný doteď.
Implementace Mass Storage s sebou nese spoustu problémů, nebudu se tu o nich rozepisovat, to by bylo na dlouho.
S USB-30p káblem částečnš souhlasím, ale pořád jsem ho nakonec vždycky sehnal, na rozdíl od microUSB, co mám na druhém mobilu. Záleží, kde se člověk pohybuje, někde nesežene ani jeden a všechno záleží na tom, jestli si kábl vzal sám nebo ne.
Podle mých zkušenosti se nejčastěji vyskytuje miniUSB, potom 30pin a potom microUSB.
7.5.2012 11:45:17   213.81.223.xxx 34
No ... ako mass storage sa nepripojíš ani s WP7, ani s novšími androidmi (Galaxy Nexus, HTC One S a X, Xperia S ...)
7.5.2012 16:00:00   91.127.246.xxx 32
Zariadenia s novým Androidom ICS sa samozrejme ako Mass Storage pripojiť dajú ... neviem kde si prišiel na to, že nie
No áno aj WP7 je v tomto smere kus za opicami ...
7.5.2012 19:42:12   85.216.143.xxx 12
urcite je aj Microsoft a aj Apple za opicami no Google a jeho rozskuskovany Android urcite nie... Apple a aj MS ma uz nejyk ten rok s OS vseobence nejake skusensoti a asi vedia preco robia to co robia...
7.5.2012 21:57:01   94.228.83.xxx 00
Kde som na to prišiel? Asi tuto: http://www.mobilmania.cz/clanky/megarecenze-samsung-galaxy-nexus-a-android-40/ice-cream-sandwich-v-praxi/sc-3-a-1319081-ch-1053504/default.aspx
< a href="http://mobil.idnes.cz/recenze-sony-xperia-s-0t6-/mob_sonyericsson.aspx?c=A120419_234814_mob_sonyericsson_vok">http://mobil.idnes.cz/recenze-sony -xperia-s-0t6-/mob_sonyericsson.aspx?c=A120419_234814_mob_sonyericsson_vok
a mám taký dojem, že ani HTC One sa nedá pripojiť cez mass storage, ale tu som si nie istý.
8.5.2012 00:14:29   91.127.246.xxx 00
Sry, zle som ta pochopil, myslel som ze pises o ICS vo vseobecnosti ... inak mas pravdu Nexus ani Xperia mass storage nevedia ...
7.5.2012 11:14:03   94.197.127.xxx 1412
ty si dobry pako
ty vies co je usb port??
asi nie
co si myslis se setky tie rozhrania co si vymenoval sa nenachadzaju v USB? tak sa zobud usb je universal serial bus zalezi co zapojis do usb a kazde to jednotlive rozhrane sa enable-ne
co si myslis ze na mojom galaxy s2 nemam hdmi vystup? ty trulo
jediny apple samozrejme robi pic**iny
a musi mat ko**tske porty a neviem este co
SETKY korporacie co vyrabaju mobily sa dohodli s europskou komisiou ZE aplikuju jeden jedini UNIVERSALNY connector a to je MICRO USB za ucelom chranenia ECO a usetrilo na tolkych nabijackach ktore sli do scrapu .. len tento jediny ch*j apple na to dlabe ..
No som zv ci to bude micro usb
7.5.2012 12:49:57   178.17.1.xxx 52
Vaio, vaio, zkus si ty zjistit co je USB. Oprvdu do USB nepřipojíš např. VGA výstup, zvuk a pod., pokud ta redukce nebude mít v sobě USB grafiku, nebo zvukovku atd. HDMI se u Galaxy nepřipojuje ke sběrnici, ale jen k upravenému konektoru od Samsungu.
7.5.2012 13:15:02   94.197.127.xxx 24
tak ty si asi nevzdelany a hlupy
http://www.amazon.co.uk/dp/B002FJQXXC/ref=asc_df_B002FJQXXC7749711?smid=A3P5ROKL5A1OLE&tag=googlecouk06-21&linkCode=asn&creative=22206 &creativeASIN=B002FJQXXC
7.5.2012 13:16:31   94.197.127.xxx 24
http://www.ebay.co.uk/itm/MHL-Adapter-Micro-USB-HDMI-Galaxy-S2-i9100-G14-Flyer-/220995158945?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccesories_MobilePhoneDataC ables_JN&hash=item33745683a1
7.5.2012 13:23:10   85.216.143.xxx 32
takychto kablov a redukcii mozes mat kopec no vzdy vsetky rpacuju tak akoby mali. a preco existuje HDMI ked podla teba staci USB? napr. cez USB 2.0 neprehras 1080p film
7.5.2012 13:32:21   92.40.254.xxx 11
http://www.stuff-uk.net/p-1187776.aspx?affiliateid=10050
7.5.2012 13:35:31   92.40.254.xxx 42
sprav mi toto s iphonom a si macher


http://www.youtube.com/watch?v=FAd8RHGSqks
7.5.2012 14:02:50   92.40.254.xxx 22
Ja us som davno napisal do samsungu aby namesto usb 2.0 dali 3.0
vypada to ze ani tentoraz to neuplatnili
galaxy 3 je von a stale ma 2.0 usb
ma nasrali,..
7.5.2012 16:00:53   91.127.246.xxx 30
A načo by ti bolo USB3.0 v mobile? Inak súhlasím, že USB OTG je skvelá vecička
7.5.2012 18:01:36   85.216.143.xxx 20
to si robis srandu? aby som platil 80€ za redukciu USB na HDMI. a to vsetci vycitaju Apple veciam ze potrebujes same reduckie a kopu prislusenstva...

nasiel som nieco ale keby som mal doma taku redukciu tak urcite nieco najdem aby to islo

http://www.youtube.com/watch?v=gnV3-9S7XMg&feature=related
7.5.2012 18:12:10   85.216.143.xxx 00
http://www.excheap.com/product_info.php?products_id=6868

http://www.youtube.com/watch?v=2gWGotBHMgY&feature=relmfu
7.5.2012 22:23:29   94.228.83.xxx 20
Vaio, vaio - nie on je hlúpy, ale ty si. V tej krabičke je čip, v podstate videokarta, ktorá konvertuje dáta vychádzajúce z USB na signál videa. Skús si doma zbastliť usb kabel s VGA koncovkou a strč ho do USB slotu - nepôjde ti nič. Repráky zapájané do USB takisto musia mať v sebe zvukovku - čip, ktorý prekonvertuje dáta na audio výstup ...
6.5.2012 17:16:59   188.175.28.xxx 915
Tak mě určitě neoslovil. V současnosti jsem majitelem asi nejmenčího mobilu na trhu, SE x10 mini a jsem spokojen .
6.5.2012 17:32:30   62.201.18.xxx 491
"Nový iPhone by měl mýt úhlopříčku"

Takže bude zabudován nějaký čistící mechanismus displeje? To by byla paráda.
6.5.2012 17:49:52   109.80.211.xxx 195
ach, díky a opraveno. To jsou ty následky čtení diskuzních for... a automatická oprava textu je na tohle krátká
6.5.2012 21:21:54   89.111.103.xxx 913
Promiňte, ale vyjmenovaná slova to je snad největší základ. Stát se to může, hold jsme jen lidé, ale výmluvy, to je trochu moc.
7.5.2012 08:31:25   90.180.95.xxx 170
Hold vs holt, pane. Ta čeština je ale potvora, co?
7.5.2012 10:35:50   193.165.228.xxx 60
Pane, když už jsme u toho, tak zkratka slova versus se píše s tečkou (vs.).
6.5.2012 18:00:31   109.164.3.xxx 233
realista napsal:
a co kdyby dokonce někdy v budoucnu objevili exisenci USB


USB neni tak univerzalni a navic je uz pro tento konektor sposta prislusenstvi, takze neverim, ze ho apple zmeni
6.5.2012 18:18:36   77.87.241.xxx 207
zmena pomeru stran a konektoru je nesmysl - vetsina modernich aut nabizi ipod dock pomoci 30ti pinoveho konektoru a timto krokem by nastvali jak koncove spotrebitele, tak samotne automobilky. stejne tak display - neni duvod ho zvetsovat, velky je dost (a pritom nemuze slouzit jako vor pro Rose a Jacka jako nektere jine telefony) a rozliseni ma paradni. osobne to vidim spis na redukci velikosti samotneho pristroje, mozna zakulaceny zadek ala posledni verze ipadu a ipod touch
6.5.2012 18:33:22   91.127.233.xxx 1312
V dnešnej dobe je veľmi obtiažne prísť s niečím novým a revolučným ... Apple však ťaží z obrovského "marketing hype", ktorý okolo iPhonu vznikol, takže aj keď nebude opäť ponúkať oproti konkurencií takmer nič navyše, bude sa predávať ... a veľkosť displeja je dosť subjektívna záležitosť, ja osobne by som už asi pod 4" nešiel - preto som aj uprednostnil Arc S pred iPhone 4S
6.5.2012 18:35:00   62.245.120.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.5.2012 19:10:12   78.98.8.xxx 72
nabuduce my toto nerob...skoro som spadol zo stolicky
6.5.2012 19:33:00   62.245.120.xxx 18
jezis a proc by to nemohl byt novej iphone? nechapu co je na tom tak vtipnyho
6.5.2012 20:09:34   89.203.176.xxx 71
Protože to je iPhone 4/4S, ten display přes celý předek telefonu je vizuální efekt. Už jsi někdy viděl display co není čtverec/obdélník? Já tedy ne, pokud ano, pouč mne!
6.5.2012 20:25:05   62.245.120.xxx 18
Já ale vlastním iPhone 4S a displej rozhodně nesahá za hranice možností zobrazení. http://www.1-2umobil.cz/shop/images/apple-iphone-4s.jpg tady vidíš jak to doopravdy je a jestliže by se mělo jednat jen o upravený efekt v PC, kdy se obraz roztáhne po celou šířku telefonu tak i tak bych to trochu popřel, na tom videu jde totiž vidět, že ten mobil nemá rozměry jak iphone 4, jsou trochu odlišné.
6.5.2012 20:26:27   62.245.120.xxx 17
a nejsem jedinej kdo si to myslí http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120505233617AAHdwbY a http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20120504195054AAPhQ3l ..
6.5.2012 20:35:20   89.203.176.xxx 81
Nesouhlas, je to 100% design iPhone 4/4S.. má to všechny prvky na stejném místě (3,5mm jack, power button, šuplík na SIM) stejný kovový rámeček... Že je větší se ti možná zdá kvůli tomu, že to drží ženské a ty mívají menší ruce
6.5.2012 21:34:37   62.245.120.xxx 16
No dobře, ale vysvětli mi teda ten obraz, jak je možný že je úplně až ke krajím?
6.5.2012 21:54:55   89.203.176.xxx 50
Vizuální efekt vytvořený přes PC. Už jsem to tu jednou psal.
6.5.2012 22:33:43   91.127.233.xxx 40
Ty to fakt myslíš vážne? A kde je napríklad slúchadlo? Takýto efekt je úplne jednoduchý ... stačí prelepiť displej napríklad "hollywoodskou zelenou" a potom sa už len pohrať napríklad v Sony Vegas ...
Tu máš link na niečo podobné ... i keď jednoduchšie, ale hádam pochopíš podstatu ...
http://www.youtube.com/watch?v=VFfK0HJS_q4
6.5.2012 22:57:28   78.45.201.xxx 11
chtěl bych slyšet jedinou výhodu zaobleného displeje...
6.5.2012 19:30:24   81.201.48.xxx 84
Ten kdo kreslil ty fotky v článku asi moc s photoshopem neumí. Viz. zubatý rohy u toho tenčýho iphonu nebo špatně vyčerněněj konekor (navíc když je vidět mřížka mikrofonu, proč neni vidět i do konektoru? ). Vsadil bych se že se určitě nezmění poměr stran ani dokovací konektor. U zbytku se necham překvapit.
6.5.2012 23:18:53   78.45.0.xxx 11
Tvar zůstane naprosto stejnej a ze předu půjde jen těžko rozeznat .. stejně jako všechny předchozí generace iPhone. a dock samozřejmě také zůstane, připravili by se o tisíce kompatibilního příslušenství.
7.5.2012 05:32:20   89.24.198.xxx 62
Zvěsti? Nebylo by spíše vhodné napsat žvásty?
7.5.2012 11:44:27   213.81.223.xxx 02
No ... ako mass storage sa nepripojíš ani s WP7, ani s novšími androidmi (Galaxy Nexus, HTC One S a X, Xperia S ...)
7.5.2012 11:47:04   213.81.223.xxx 03
Zmazať prosím. Pomýlil som si "Odpovědět" a "Reaguj".

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 7.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
TOPlist