Hlavní stránka Hardware Sítě a Internet Děsivé je nejen to, že cenzura webu prošla, ale jak to šlo snadno
Děsivé je nejen to, že cenzura webu prošla, ale jak to šlo snadno
autor: Michal Rybka , publikováno 15.4.2016
Děsivé je nejen to, že cenzura webu prošla, ale jak to šlo snadno

V době, kdy soudruh Babiš pod ochranou Strany zahajoval svoji zářnou kariéru, jsme se zbavili vedoucí úlohy komunistů a věřili, že se cenzury zbavíme jednou a provždy. Dnes se nám díky němu – pochopitelně jen s těmi nejbohulibějšími úmysly – cenzura vrací, přestože před ní osobnosti českého internetu varují.


Důvěra Sněmovny je obrovská a díky tomu, že Babiš je nejen ministrem financí a zkušeným podnikatelem, ale také mediálním magnátem, se to snad podaří vysvětlit i prostým daňovým nevolníkům, kteří mu v roce 2014 s důvěrou vložili do rukou svoje osudy.

Už se hazardu nemusíme bát, rozhodovat se, zda ony weby navštívíme, a přemýšlet každý za sebe, zda si na nich zahrajeme. Tato tíže svobody už spočine na ramenech státní správy – a jestli to půjde takhle dál, náš život bude stále lehčí, přehlednější, jednodušší, bezkonfliktnější a pohodlnější, podobně jako život našich předků, kteří rovněž netrpěli rozervanými a konfliktními informacemi, o vše se postaral laskavý a všemocný monarcha, kalif či císař.

Děsivé je nejen to, že cenzura webu prošla, ale jak to šlo snadno

Lehkost, s jakou jsme udělali první kroky a neuvěřitelné ticho, se kterým to většina společnosti přijala, bez pochyby naznačuje, že tentokrát už to fungovat bude. Bude to paráda!



Tagy: internet  blokování  cenzura  hazard  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
15.4.2016 20:20:29   94.125.216.xxx 8018
co čekáte od vlády plné zasraných vlastizrádců!
16.4.2016 10:12:07   77.236.203.xxx 1419
vsak je tam i Okamura ale jinak souhlas nekteri jsou pro nas narod hodne nebezpecni vc. Sobotky
17.4.2016 17:09:59   94.125.216.xxx 165
co? Okamura není ve vládě ve vládě je Sobotka STB Babiš a Bělobrádek jeden horší jak druhý!!! lídský opad
17.4.2016 18:41:10   77.236.203.xxx 33
moje chyba myslel jsem ze mas na mysli celou snemovnu i senat a uredniky okolo kteri nam "vladnou"
15.4.2016 20:45:08   37.209.5.xxx 2073
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.4.2016 22:27:30   93.99.44.xxx 451
Bouře ve sklenici? Jistě, protože jakmile tento zákon vznikl, tak bude pak obrovskej problém do něj implementovat nějaký další body - třeba, že se to bude týkat i českých webů a ták?

Nejlépe to protlačit v tichosti, než si toho všimne lid či média...

Time to wake up
16.4.2016 10:19:28   77.236.203.xxx 146
TIME TO WAKE UP
uz i dnes je beznym standardem blokovat stranky s nelegalnim obsahem jako napr. stranky porusujici autorska prava a detska pornografie atd. atd.(vc. tech hazardnich stranek)

novy zakon naopak tento proces prodluzuje a dava prostor pro legalizaci "podnikani" provozovateli a zaroven stanovi i jine pravidla ohledne hazardnich her prospenych pro lidi kteri to nemaji pod kontrolou ...
16.4.2016 11:04:43   93.99.44.xxx 113
ano, já vím, že je cenzura běžná věc

taky nežiju v iluzi, že žijeme v nějaké svobodě
16.4.2016 11:30:03   77.236.203.xxx 212
a)mnoho lidi si neuvedomuje ze s pravy prichazi i povinnosti
b) svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho

me nedesi ze se vytvoril novy mechanismus na potlaceni nelegalni cinnosti...
me desi potlacovani svobod jako takovych svoboda shromazdovaci, svoboda projevu atd atd v kombinaci s medialni masirkou obcanu velmi nebezpecne pro celou spolecnost
16.4.2016 06:38:12   95.140.248.xxx 598
Vážně ti přijde normální aby jeden úředníček bez kontroly jen tak něco zakazoval? Co mi má kdo nařizovat, kde mám utrácet svoje peníze? Co bude dál? Zákaz nakupovat v zahraničních e-shopech? Zákaz číst nepohodlné stránky? Mně to teda hodně smrdí. A to, jak rychle a v jaké pohodě to prošlo je vážně trochu děsivý. Ty asi nepamajuteš dobu, kdy uliční výbor strany dával doporučení, jestli dotyčný může jít studovat vysokou školu, jestli dotyčný může vycestovat, výjezdní doložky atd. že? To si opravdu myslíš, že ti pitomci, co tam nahoře sedí jsou čistota sama a dělají vše pro blaho lidu?
16.4.2016 06:54:49   94.112.133.xxx 646
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 07:18:12   95.140.248.xxx 431
Já někde píšu, že utrácím peníze v hazardu??? Já někoho navádím aby utrácel peníze v hazardu??? Svoboda sebou přináší zodpovědnost, takže je na každým co se svýma prachama udělá, ale nese za to následky. Vem si tabletku.
16.4.2016 07:21:10   94.112.133.xxx 343
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 09:11:44   95.140.248.xxx 171
Absurdní drama z tvé strany...
16.4.2016 09:30:26   94.112.133.xxx 329
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 09:49:17   77.236.203.xxx 1216
cetl vubec nekod ten zakon a metodiku s tim spojenou ?

aktualne funguje blokovani obsahu nasledovne
a) pozadavek se poda k soudu
b) soudce v radu maximalne par hodin/dnu(dle vytizenosti) rozhodne o blokaci

podle noveho zakona by to melo byt
a) urednik vyzve provozovatele stranek o odstraneni
b) provozovatel ma dostatek casu na blokaci nebo zajisteni povoleni a legalizovat tak svou zivnost
c) pokud provozovatel nereaguje nebo odmita splnit povinnosti stranka se hodi na black list z ktereho muze byt kdykoliv vyrazena

1. dle meho je to maximalne neucinne protoze kazdy vi jak lehke jde obejit takovou blokaci
2. jde ciste o blokaci hazardnich her ktere jsou provozovany ilegalne bez povoleni a kvuli tomu se certite ? tak potom vam nemuze napriklad vadit jizda bez ridicskeho prukazu apod.
16.4.2016 11:08:53   93.99.44.xxx 155
Ano, čertím se, protože si myslím, že naše společnost nepotřebuje takový kraviny jako je nějaký povolení úředničků k něčemu.
16.4.2016 11:32:57   77.236.203.xxx 916
jak jinak chcete udrzet poradek ve spolecnosti a zajistit prijmy statu ?

kdyby si kazdy delal co chce to by byl chaos....
16.4.2016 13:58:37   217.30.74.xxx 110
Tady jde především o to, kdo vlastní blacklist a kdo na něj může co přidávat. Kdyby tohle bylo v režii soudu, tak je to něco jiného, než když tam může přidávat věci kdejaký úředník ...

Druhá věc je, proč dělat byrokratický aparát, který ničemu nepomůže? Technicky není možné ty weby blokovat spolehlivě a ať už bude zvolené jakékoliv řešení pro blokaci, tak bude jednoduché ho obejít do pár minut (pro běžného uživatele). Nedivil bych se, kdyby vznikl i plugin do prohlížeče, kde uživatel jenom klikne na install a blokace je tu a tam ...
16.4.2016 14:49:45   77.236.203.xxx 69
tak za prve neni to urednik ale o blokaci bude rozhodovat "pry" komise urednik to bude resit jen v prvnim stadiu kdy se bude snazit kontaktovat "majitele" dle meho to nebude bic jen na nelegalni provozovatele ale i na provozovatele kteri jsou legalni treba v nemecku ale u nas nemaji licenci a tim padem stat trati na danich a tanhle vstricna metoda jim da prostor pro legalizaci sveho podnikani na nasem uzemi

a za druhe kdo o tom rozhodne lepe soudce ktery v teto oblasti nema prehled + ma plno jinych povinnosti a nebo specialista ktery zna celou problematiku
18.4.2016 03:34:22   217.30.74.xxx 50
I kdyby to byla komise, tak pokud bude placená ministerstvem financí, tak se nedá říct, že by rozhodovala nestraně a co je ještě horší, politici tím mají přímí přístup k cenzurnímu nástroji (nesejde na tom, jestli to doopravdy budou nebo nebudou zneužívat, jde o to, že principiálně by někdo kdo je u moci neměl mít přístup k něčemu takovému, protože to vyloženě vybízí ke zneužívání ...).

Kdo o tom bude rozhodovat lépe? Soudce v kombinaci s nezávislým specialistou - tzn. není placený žádným úřadem, politikem, atp. Souhlasím, že mají plno jiných povinností, ale to je holt cena za takový nástroj ... (pokud by měl vůbec existovat, s čímž nesouhlasím ...).
16.4.2016 14:07:20   78.108.102.xxx 112
Pořádek udělám jednoduše. Ráno vás vypustím z klece, naženu do práce a po skončení směny zase zaženu do klece. Jakékoliv prohřešky během pracovní doby budou trestány fyzicky. Recidiva se trestá smrtí.
Příjmy státu budou maximální, pořádek bude absolutní.
16.4.2016 14:17:18   188.175.35.xxx 10
Prosím, moc prosím, už aby to bylo, mě už fakt bolí hlava
15.4.2016 21:07:51   93.99.44.xxx 73
Ty jsi libertarián nebo dokonce anarchokapitalista?
15.4.2016 21:18:27   85.71.201.xxx 260
Soudruh Babiš ví, kolik si kdo vybral z bankomatu.. Chce platit když si na svém pozemku chcete vykopat studnu... Nechápu jak může toto někoho překvapit, až zainvestuje no zahraníčního kasína, zruší se to:/
16.4.2016 07:00:48   94.112.133.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 11:09:44   93.99.44.xxx 44
100% kapitalista, co plodí jeden socialistický zákon za druhým, jasně.
16.4.2016 22:26:28   82.150.169.xxx 70
Protože čerpat dotace je 100% kapitalistické :-D
16.4.2016 22:28:38   82.150.169.xxx 10
Protože čerpat dotace je 100% kapitalistické :-D
18.4.2016 09:09:06   83.208.46.xxx 10
Tak ten byl dobrej, dotační magnát je fakt ukázkovej příklad "kapitalisty"...
15.4.2016 22:16:58   188.175.35.xxx 134
...a pak, že já jsem idealista.

Koukám a koukám a vím, že čelíme vážné krizi - mluvím o tom už strašně dlouho. Dřive jsem se i poměrně dost angažoval, ale ošklivě jsem se spálil a zařekl jsem se veškerých veřejných aktivit, snad s vyjímkou účasti pod tvými články, Rybko. Je mi jasné co budu dělat - prostě to potlačím, ať mě bude huba, ruce, srdce, mozek, svrbět sebe víc, nedostanou ze mě ani slovo, ani jeden pohyb. Zkouším si dávat záležet na tom, abych zapadl do úplné průměrnosti a šedi kolem sebe. Až to příjde, nebudu říkat "já to říkal", ne, někde se zašiju a prostě se tam sám utrápím, na pokraji šílenství - mezi nemocným řehotem a pláčem.

Že to půjde absurdně rychle a snadno? No právě... A vo vo, vo tom to je!
16.4.2016 11:33:12   94.112.211.xxx 63
V potlačování svobod hodně pomáhají různí udavači...

otázka do plénu - Xcute 12.4.2016 10:21:38
Nebylo by možné za tenhle výpotek pana Košťála/poctuning zažalovat? Je tu někdo, kdo kdy čuchnul k právničině/ochraně spotřebitelů? Jsem ochoten investovat menší částku k vedení případného trestního oznámení.
16.4.2016 12:21:52   188.175.35.xxx 64
Soudní proces je naprosto legitmní způsob boje v právním státě, pane udavač.
16.4.2016 12:40:17   94.112.211.xxx 53
No nepovídej. Ani nevíš, že trestní právo není soukromoprávního charakteru. Bylo to tak ve středověku.
Jak můžeš poučovat, když nevíš ani takový základ?
Samozřejmě, že touha někoho udat za jeho slova je legitimní. Jen mi to nepřipadá moc morální od takto angažovaného člověka.
16.4.2016 14:07:39   188.175.35.xxx 21
Uvedl jsem "případně". Morální? Takže já jsem nemorální více, než redaktor, který na základě vlastního pochybného dojmu doporučí nějaký produkt tisícům čtenářů, přičemž obecně odsoudí celou třídu produktu jiné značky - kterou jedinou je ochoten konkretizovat?

Ty, Igore, já si dneska vemu čtyři prášky za tebe - na bolest hlavy, ano? Děkuji, jsi skvělý lékař.
16.4.2016 14:32:54   188.175.35.xxx 02
Ale když už jsme u toho, jsem rád, žes to vytáhnul, v pctuningu jsou určitě taky rádi, žes mi to připomenul.

V tiskovém centru Sony je to možná bude zajímat, tak jim, nyní bezpečně ocejchován udavačstvím, napíši.
13.6.2016 05:17:39   62.209.192.xxx 00
Upozornuju ze nenahlaseni trestneho cinu znamena spoluucast na nem Takze budto PCtuning zazalujte nebo budete souzen s nim
16.4.2016 14:14:43   77.236.203.xxx 23
soubeh techto dvou prav neni vyloucen ale ani zarucen

kdyz uz chceme poucovat tak se vsim vsudy ...
ale nevim ceho by se trestni oznameni tykalo (pripadne pravnik by zvolil lepsi formu)
---------------------------
udat ci neudat zalezi ceho se to udani tyka
napr. kdyz budu chranit lidsky zivot tak je udani v poradku
16.4.2016 18:32:47   94.112.211.xxx 23
Tady byla řeč o trestním právu, čili se žádný souběh nekoná. Kdybych chtěl poučovat se vším všudy, musel bych odkázat na několik knih. On by tomu stejně nerozuměl.
Xcute chtěl někoho udat pro nějaký fiktivní trestný čin a ještě to financovat. To chtěl podplatit soudce? Koho chce financovat při trestním řízení?
Mohl by tam maximálně financovat obhajobu člověka, kterého udal. Chytrý je na to dost.

U recenze na sluchátka určitě nešlo nikomu o život. Už vidím, jakou srandu by z něj měli, kdyby šel podat trestní oznámení týkající se špatné recenze sluchátek Kdyby jim za to ještě nabídl nějaké peníze, sám by se trestného činu dopustil.
16.4.2016 20:03:01   188.175.35.xxx 21
Uváděl jsem "případně" a také jsem uváděl, že formální stránku věci raději svěřím patřičně erudované osobě, pane pacient.
16.4.2016 20:19:41   188.175.35.xxx 31
Ta recenze byla kompletně vylhaná a postavená na vodě - ale pranýřován budu za etiku, morálku, věcnou/technickou podstatu, já.

Tolik ke svobodě slova z nevymáchané huby našeho slavného statistika Igora.
16.4.2016 21:16:07   94.112.211.xxx 23
Financovat bys nemohl ani "případné" trestní řízení. Ty jeden blbečku, nechápeš jednu zásadní věc. Při veřejnoprávním procesu nemůžeš jen tak financovat orgány veřejné moci. Naopak je to trestné. Tady pod článkem o cenzuře si hraješ na to, že nejsi udavač. Přitom nedávno jsi sám chtěl někoho udat, protože se ti nelíbila recenze. Samozřejmě jako typický připosránek jsi na to ani neměl koule. Přitom stačilo zajít na policii a vyplakat se tam.
16.4.2016 22:07:25   188.175.35.xxx 41
Ale já jsem nechtěl financovat trestní řízení, ale vedení trestního oznámení - resperktive osobu, která by si vzala na starost formální stránku podání.

Ty mě pranýřuješ za slovíčka, ale sám se zamotáváš do vlastního překrucování mých slov.

Už delší dobu víme, že máš problém s tím, že vytrháváš věci z kontextu a uvádíš je do nevhodných souvislostí, nyní také víme, že jde o komplexní stihomam spojený s absencí logiky, dedukce a neschopností porozumět psanému textu.

Nazdar!
16.4.2016 22:59:12   188.175.35.xxx 21
Prostě mě hodně nakrklo, že někteří lidé si dávají práci s konkretizací, systémy a metodikami a tady pán Košťál si sřílí od pasu jako by se nechumelilo u patrně špičkového produktu, který stojí více jak třetinu průměrné mzdy a nazve to čmkoli s přídomkem "test". Částečně to bylo mylšeno v nadsázce a jako popíchnutí, pohrůžka, protože se dopustil hrubého neetického a neprofesionálního jednání, těžko se takto může považovat za technického žurnalistu!

Částečně to bylo myšleno v nadsázce, ale předně jsem chtěl vědět, jestli nejde náhodou o žalovatelné, či rovnou přestupkově/trestně postižitelné jednání a položil jsem otázku do pléna, respektive žádal o radu a vysvětlení skutkového a formálního stavu věci - a teprve až potom, byla-li by naplněna určitá míra zvážit další kroky - uvést věci do pohybu.

Promiň, že jsem nebyl takto popisný, evidentně má podobně sečtělý člověk jako ty prostě problém chápat souvislosti, významy a pojmy.
16.4.2016 23:26:59   188.175.35.xxx 31
A nakonec,
tak jako je součástí lékařské etiky lékařské tajemství, nebo etiky duchovenstva zpovědní tajemství, tak je součástí etiky každého novináře (nebo toho, kdo se za něj považuje) nezkreslovat informace a dbát na rozlišování faktů od osobních názorů (mimo toho nepřipustit, aby domněnka byla vydávána za ověřený fakt).

Ještě jednou nazdar!
17.4.2016 00:04:24   188.175.35.xxx 01
Až mě příště někdo označí za číču (bulvární článek), rozhodně si to nenechám líbit a vrátím mu to kolíkem do peudele až ho to bude lechtat na mandlích (výhružkou trestem smrtí)!
17.4.2016 00:07:49   94.112.211.xxx 12
Citace:
Už delší dobu víme, že máš problém s tím, že vytrháváš věci z kontextu a uvádíš je do nevhodných souvislostí, nyní také víme, že jde o komplexní stihomam spojený s absencí logiky, dedukce a neschopností porozumět psanému textu.


Proč o sobě mluvíš v množném čísle?
Tak se chovají jenom schizofrenici.
Jeden známý AMD bloger se tak chová.
Nejsi náhodou on?

Takže tys chtěl financovat osobu, která dojde na policii? Co se dá na tomhle financovat? Chtěl si mu zakoupit lístek na bus? Formální stránka je přece starost orgánů veřejné moci. To tebe vůbec nemusí trápit. Když někde vidím bezpráví, nemusím přemýšlet, jak to oznámit. Prostě to oznámím na policii svojí pusou.
17.4.2016 00:16:08   188.175.35.xxx 22
Jak jsem řekl, evidentně máš problém s tím chápat souvislosti, významy a pojmy, ty náš drahý statisto.
17.4.2016 02:05:52   94.112.211.xxx 23
Proč o svojí mrzké existenci mluvíš v množném čísle?
17.4.2016 02:19:32   94.112.211.xxx 42
Tvůj Češtin je divná
Statista=osoba bez samostatné role vystupující v hromadných divadelních nebo filmových scénách
To nemá nic společného se statistikou. Zkus používat jen slova, u kterých alespoň vzdáleně chápeš jejich význam. Od takového blbečka je to ale nadlidský úkol. viz. tvoje minulé vysvětlení interpunkce
To jsi tak retardovaný, že si neumíš najít význam slov na google?
17.4.2016 06:48:20   94.112.133.xxx 03
on pod slovem "my" ,pravděpodobně myslel "já a moje máma". Takto to dopadá, když si čecháček hraje na chytrého ...
17.4.2016 11:05:06   77.236.203.xxx 31
-mimochodem v citaci pouzil "vime" tva formulace je chybna
ad1) ano muze to vedet i jeho matka ale i mnoho jinych lidi ==> Xcute: mamiiii pod se podivat ==> pak je jeho formulace v poradku
ad2) dopoustet se argumetacnich klamu a utocit na formu projevu je dosti ubohe obzvlast kdyz taky delame chyby ....nekdo mene nekdo vice

(posledni bod plati pro kazdeho v tomto vlaknu)
18.4.2016 03:56:40   94.112.211.xxx 00
Citace:
dopoustet se argumetacnich klamu a utocit na formu projevu je dosti ubohe obzvlast kdyz taky delame chyby ....nekdo mene nekdo vice

Nejde o drobné chyby. Bohužel, forma projevu někdy bývá dost žalostná. V takovém případě je obsah nerozluštitelný.
15.4.2016 22:54:31   95.105.132.xxx 200
Cenzrura je rozdhone zla a ako historia ukazuje tak aj kontraproduktivna. Vecsinou naopak, to co sa zakaze zacne byt zaujimave. Sak ked vrchnost nechce aby sa o tom vedelo tak urcite nieco na tom je ze ano.
Co je ale rovnaky ak nie vecsi problem tak je kvalita informacii. Predsa len este par rokov (desiatok) dozadu, ak chcel niekto oslovit masy, bola vstupny "naklad" docela vysoky alebo technicky narocny. Proste nebolo to len tak publikovat clanok, vydat knihu alebo nebodaj sa pretlacit do TV. Dnes daka internetu a predstave Zuckerberga ze populacia potrebuje sharovat (pretoze on na tom zaraba), je tu kopec ludi ktory nemaju co povedat ale hovoria to dostatocne hlasno a zasa maju dost konzumentov ktory im to uveria.
Tragicke je ze dnes kopec ludi berie ako relevantny zdroj prave facebook alebo ako 100% presnu encyklopediu wikipediu. Ten posahany arab vo videu moze vyzerat vtipne, problem je ale ze mu to velka cast ich ludi zerie. Ale tam si aspon mozeme povedat ze su to podiviny zijuci pod stanom v pusti. Lenze ono to nieje moc ine ani v zapadnom krestanskom svete. Staci sa pozriet po USA a narastani roznych kreacionizmov. Svet bol stvoreny, ziaden vesmir, bigbang, evolucia je sproste slovo a podobne. A to su ludia ktory by mali byt akoze blizsi myslenim nam. Otazne je skor preco sa tento trend otaca, je to skolstvom, debilnenim populacie vdaka technologiam alebo strate idealu vo vede ?
16.4.2016 06:43:10   94.112.133.xxx 424
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 07:26:07   95.140.248.xxx 301
Jojo a taky tlustý maso a hromady sladkostí a hranolky, tak je taky zakážeme, protože chudinky děti přišli o rodiče, který se přežírali svinstva. A spousta manželek z rozbitých vztahů, kde si manžel našel jinou ženskou, tak ty ženský taky zakážeme. A autonehody, kdy se táta zabil, tak ti auta a motorky taky zakážeme. Kdo seš abys rozhodoval o tom, jak někdo další naloží se svým životem? Každej jsme tu sám za sebe a každý má možnost volby.
16.4.2016 07:34:24   94.112.133.xxx 128
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 09:10:14   95.140.248.xxx 132
Nevím,co s tím má co dělat mnohoženství, ať si každej žije ve svazku, kterej mu vyhovuje. Když chce někdo fetovat, ať fetuje. Chceš snad říct, že feťák je automaticky vrah?
Kdo má zbraň je automaticky vrah? Tak zrovna zavři všechny chlapy, protože určitě někoho znásilní, mají přece nástroj.
Jak rozhoduju o tom, jakým způsobem někdo jinej naloží s mým životem ?? Seš normální? To chceš jako ovládat 7 miliard lidí aby tě náhodou někdo někde někdy něco? Podle tvé logiky funguje pouze zákaz vycházení a bydlení na samotkách, protože jinak je vždycky šance, že někdo něco...
16.4.2016 09:21:49   94.112.133.xxx 022
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 09:20:17   94.112.133.xxx 018
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 11:10:16   93.99.44.xxx 31
Kdo si myslíš, že seš, abys rozhodoval o tom, co je na místě a co není?
18.4.2016 09:16:07   83.208.46.xxx 20
Cenzura je špatná, dobrá je jenom tehdy, když to zrovna vyhovuje mně. Aha. vida ho, komouše, a už tu máme lidovou demokracii...
To už tady bylo, soudruhu. Ještě by sis mohl vzpomenout třeba na prohibici, vypatlanče, alkohol taky může za fůru rozbitých manželských vztahů, možná že ještě za víc, než ten hazard. Blbe!
16.4.2016 08:46:44   78.102.205.xxx 83
Je nekde odkaz na ten zbytek kretenu, ktery hlasovali pro cenzuru internetu?
16.4.2016 09:28:28   94.112.133.xxx 216
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
16.4.2016 14:03:57   217.30.74.xxx 50
Chcete snad říct, že ty loterijní weby nejsou na internetu? Opravdu věříte, že prostý úředník se nemůže splést a zablokovat i cokoliv jiného než loterijní web? (třeba protože se překlikl ...). V jiných zemích, kde tyhle systémy provozují se tohle ostatně už stalo, že zablokovali špatné weby ...
16.4.2016 14:26:25   94.112.133.xxx 04
takový web má příjmy a platí daně ...
16.4.2016 14:34:28   217.30.74.xxx 70
Vtip je v tom (a opravte mě jestli se pletu), že se na blacklist může dostat i loterijní web, který daně platí, jenom je neplatí v čechách - nemá k tomu důvod, jeho servery nejsou v čechách umístěné.

Nevidím důvod, proč by takový web měl v čechách něco platit. V tomhle případě naši občané prostě používají zahraniční službu, která by měla platit daně v zahraničí ...
16.4.2016 14:57:23   77.236.203.xxx 21
provozovatel ktery bude mit povoleni v poradku nemuze byt zablokovan (maximalne diky chybe konkretni osoby)

vite oni jsou platne nejake mezinarodni zakony a zrovna hazard je hodne hlidany (a nejen to) vite ze i zahranicni provozovatele pokud chteji podnikat na nasem trhu musi ziskat licenci nebo svuj "produkt" za nejake vsimne provozovat pres spolecnost ktera tu uz povoleni ma ....viz. treba Sazka a ten jeji Eurojackpot (nevim ted presne)
18.4.2016 03:24:00   217.30.74.xxx 10
Chápu, že pro podnikání na našem trhu musí mít licenci.

Otázka je zde, za jakých podmínek ta firma podniká na našem trhu - v případě internetových služeb mi přijde zcestné, aby společnost platila daně (když to přeženu) v každé zemi na světě, jenom proto, že internet je globální a lidé z celého světa se na tu službu mohou připojit ...

Ta společnost sídlí a provozuje své servery v nějaké zemi a tam by ty daně měla platit - to se dá snadno ohlídat a dá se firmu snadno donutit, aby ty daně platila. Narozdíl od blokovacího aparátu, kde funkčnost celého systému je scifi, pouze to všem přidělá práci, bude to stát zbytečné peníze a ve výsledku to státu nic nepřinese (aneb proč bych si jako firma ze zahraničí kupoval licenci, kvůli blokaci, která mě reálně neblokuje?)
16.4.2016 15:32:43   94.112.133.xxx 02
hezky jsi to nazval Hazard je služba ale komu slouží ...
18.4.2016 09:18:40   83.208.46.xxx 10
Tomu, kdo ji požaduje. Kdyby ji nikdo nepožadoval, asi by nebyla.
16.4.2016 09:34:43   93.91.243.xxx 818
Rybka mě baví, opět vytáhl aktuální téma hodné týdenním kecům v hospodě.
Vsadím se z kýmkoliv z vás, že za půl roku si na tuto kauzu nikdo nevzpomene a všichni se budou cítit, vnímat, svobodně jednat a šťastně žít jako před tímto.
Už toho tady napsal Rybka mnoho, většinou kauza s následky na další život. Nic se nestalo, tak prosím nechte tohoto neplodného proroka ve své paranoie.
16.4.2016 10:10:15   77.236.203.xxx 713
on asi pan Rybka(a nekteri diskutujici) neuvedomuje ze jde pouze o jinou formu blokovani nelegalniho obsahu
podobne se trebas potlacuje i detska pornografie to je taky zasah do svobod preci ?
navic blokace dle noveho zakona trva dele klidne i mesic +- aktualne to v drtive vetsine byva zablokovano v den podani zadosti nebo ten nasledujici

a stale jde jen o blokovani stranek na kterych se provozuje hazard bez radneho povoleni !!!!
16.4.2016 11:12:42   93.99.44.xxx 102
Tvůj fanatismus ve stát mě baví.
16.4.2016 11:25:26   94.112.133.xxx 38
tebe baví kde co, jen ne vlastní vzdělávání
16.4.2016 11:34:45   77.236.203.xxx 57
fanatismus v cem konkretne ? jen vidim veci realisticteji nez jini co jen krici aniz by meli blizsi informace
13.6.2016 05:36:55   62.209.192.xxx 10
A ted si vezmi ze se u nas stane neco jako v Polsku. Tj. zvolime si do vlady lidi kteri chteji skrz svoji stranu ovladat veskere deni ve state. Tj. zrusime politicky nezavisle soudy, bezpecnostni slozky ci nezavisla verejnopravni media, proste komplet vsechno bude chtit resit jedna politicka strana ktera ma volebni vetsinu. No a jakmile se ji dostanou do rukou media, tak uz je jen krucek k tomu aby si uzakonila takovy zakon ze se nesmeji zverejnovat politicky opozicni nazory coz by bylo v tu chvili legalni (mysleno tento zakon prolobovan zakonne zvolenou vladou) a jelikoz diky hazardu si museli provideri poridit HW a SW na hlidani trafficu, tak tuhle stranku uz nikdo nemusi resit
16.4.2016 10:04:50   78.157.167.xxx 255
Ono po bitvě je každá generál. Kdyby se léčil Jobs klasicky a zemřel. Tak by se zase říkalo, že měl využít alternativní medicínu a mohl žít. Bohužel každý má jenom jeden pokus, takže nejlepší je asi využít obě možnosti.
A nejlepší je prostě se vyhýbat spouštěčům. Jenže to jaksi nejde. Pracoval jsem v Ostravě v Asusu. Nechápal jsem, proč musí rakovinný smrad z pájení čuchat všech 400 lidí na hale. Vyhradit jedno oddělení a ať čuchají jenom těch 20, co s tím opravdu musí pracovat. A pak ze zase prostřídat. Ale to ne. Musí čuchat všichni svorně spolu. Však co, vememe si pak zase nové zaměstnance. Ty s co u nich propukne rakovinou pošleme do prdele.
TAkže štastný každý ten, co si při výkonuu zaměstnání neničí zdraví. Bohužel mnoho lidí ani netuší, že tak činí a pak jsou velice překvapeni diagnzou. Cože? Já? Jak je to možné? Z čeho?
16.4.2016 12:46:21   178.40.121.xxx 112
Jobs so svojou ťažkou diagnózou vydržal 2× dlhšie ako sa predpokladalo. Takže jeho liečba bola celkom úspešná len zázrak sa nedostavil.
18.4.2016 09:20:14   83.208.46.xxx 01
No jo, ale třeba mohl vydržet 4x ta dlouho...
19.4.2016 09:19:08   212.5.205.xxx 00
Olovo nesposobuje rakovinu, olovo sa uklada v roznych organoch a urcitych castiach mozgu.
16.4.2016 17:08:49   80.188.182.xxx 27
Na popud jaké události vznikl tento paskvil?

Můžete mi předložit nějaké důkazy regulace informací jak na internetu tak v RL?
16.4.2016 19:13:58   85.92.56.xxx 00
.
18.4.2016 08:26:25   165.72.200.xxx 20
Autor si neuvedomuje, ze PSP CR je plna naprosto tupych hovad. A patrne si nevsiml, jaka ze to svinstva ti lide bezne produkuji. Vubec nechapu, kde se bere to prekvapeni.
18.4.2016 09:11:07   165.72.200.xxx 10
PS: Tim chci naznacit, ze problem neni v politicke orientaci nasich zastupitelu. Jiste, vladni strany jsou ty, ktere nenavidi svobody vseho druhu (socialiste, fasizujici ANO i klerikalove), ale mit v hlave aspon trochu rozumu, do takovych prasaren by se nikdo z nich nepoustel. Uz kvuli te ostude. Jenze ten rozum proste chybi!
18.4.2016 12:00:58   212.79.106.xxx 42
Tak jsem říkal, první odstavec, dobrý, bude to zajímavý článek.
Jenže pak to nastalo, naházení různých věcí dohromady, vcelku beze smyslu, jen podle toho, co se panu Rybkovi líbí nebo nelíbí.
Zásadní problém je ten, že autor moc svobodu slova nechápe. Pokud totiž chceme svobodu slova, tak ji musíme bránit proti těm, kteří tu svobodu chtějí zneužít k tomu, aby jí fakticky zrušili a platilo jen to, co řeknou oni.
A zdůrazňuji, to nejsou elity, jak se nám tu v článku snaží vsugerovat spojením "vládnoucí elity".
Elita, to jsou právě lidi, kteří společnost obohacují a posouvají, ne ti, kteří chtějí parazitovat na státu a jsou třeba zrovna ve vládě.
19.4.2016 12:58:44   192.168.1.xxx 32
Grigorij Potěmkin skutečně předváděl Kateřině Veliké nově postavené vesnice. Ovšem se štíty domů u vody to není až tak horké. Dělal prakticky jen to, co děláte vy sami, když k vám má přijít návštěva - uklidíte.
Ty vesnice sice byly vypulírované a lidi se oblékli do svátečního, natřely se baráky atd., ale skutečně stály. Obecné přesvědčení, že ty vesnice byly falešné, se nezakládá na pravdě. Jestli si myslíte, že Kateřina II. byla Veliká proto, že neměla informátory, tak se hrubě mýlíte. Taková lež by neprošla ani u nás při stavbě falešné D1.

Docela mě překvapilo, že pan Rybka sice s komunistickými názory nesouhlasí, ale plně bojuje za soudružské právo komunismus propagovat.
Jen pro informaci, komunisti byli jedni z prvních, kdo se po volbách kvůli ANO chytal za hlavu. Kdyby před třemi roky lidi nečetli jenom Parlamentní Listy (které s parlamentem nemají nic společného) a iDnes, tak by se dočetli předpovědi nynějšího stavu.
Ale varováni měli být všichni, kdo se dokáží zamyslet nad tím, že Babiš chce řídit stát jako firmu. Stát prostě není firma. Stát tu není od toho, aby byl ziskový. Stát vás nemá přesvědčit, abyste si pořídili jeho výrobek nebo službu. Stát poskytuje služby proto, že jsou potřeba, což si rohodnul lid, ne proto, že bychom o nich slyšeli v reklamě, o čemž se nás snaží přesvědčit podnikatel.

Jinak by mě zajímalo, na koho bude pan Rybka nadávat, až zemře poslední komunista za socialismu.
25.4.2016 11:47:54   165.72.200.xxx 00
Knize Potemkin mj. najal malire z Petrohradu, aby namalovali rozsahle kulisy, ktere kolem reky, po niz carevna plula, rozestavel. A na tech kulisach bylo veci.. Tj. Vas nazor, ze "jen tak poklizel" neni uplne spravny. On skutecne vytvarel rozsahlou virtualni realitu.
A carevna tolerovala, co tolerovat chtela. Skutecne to nebylo o tom, ze by nevedela o tehle kejklech. Jen o tom nevedela "verejne". ;o)
21.4.2016 01:42:44   77.242.90.xxx 01
Pozde. Davno jsem cekal, ze se ozves. Jdes s krizkem po funuse. A na to co se deje, je to da se rict pohodovej malo kritickej clanek. Klouze po povrchu, nikoho neurazit, nezminovat.(Leda vola JXD, kterej jednou nazyva moravaky burany a rasistickymi hovady, aby kdyz se mu do baraku nastehuji cigani, vse vzal zpet. Nedavno s krestanskymi uprchliky, kdyz na Morave byli proti a opet si nebral servitky, se ponaucil, kdyz vzali drahu do Nemec a opet musel sve slovo vzit zpet.)
A uz vubec bych se neotiral o alternativni lecbu, kdyz o ni nic nevis. Evidentne davas do jedne hromady lidi s alobalem na hlave a lidi, kteri kritizuji dnesni byznys leceni atp. Jobs, kdyz jsi ho zminil mel byt naopak davno mrtvej a to se nebavim o tom co vsechno pri teto nemoci stihl udelat.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

145 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 64.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.