Hlavní stránka Hardware Procesory, paměti Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu
Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu
autor: Z. Obermaier , publikováno 10.7.2017
Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu

V testu už jsme měli Core i9-7900X s deseti nenasytnými jádry a také velice povedený Core i7-7820X s osmi jádry. Zbývá tedy poslední z rodiny Skylake-X, šestijádrový Core i7-7800X. Ten je ořezaný ze všech nejvíc, ale má taky nejlepší cenu, stojí pod deset tisíc. Co za ni nabízí? Docela hodně, podívejte se.


Hodnocení a závěr

Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu

Výkon

Ze dvou předchozích recenzí víme, že Skylake-X nabízí při menším počtu jader výkon jako předchozí generace Broadwell-E s větším počtem jader. Je to dáno vysokými frekvencemi čipů Skylake-X. Core i9-7900X je výkonem bez konkurence. Core i7-7820X má jako osmijádro vyšší výkon než deset jader v Core i7-6950X. Podobné je to i tentokrát, šest jader Core i7-7800X může směle konkurovat čipu Core i7-6900K s osmi jádry. Výkon je hodně podobný. 4 GHz u všech jader v zátěži je zkrátka znát. Intel se u tohoto procesoru ale držel zpátky, stejné nebo vyšší frekvence pro všechna jádra mají deseti i osmi jádra, šestijádro mohlo jít výše. Tento čip je ale znevýhodněn schválně, má osekané Turbo Boost Max i podporu pamětí. Jakoby ho chtěl Intel, když už ho musí díky konkurenci prodávat levně, schválně znevýhodnit. Výkon je ale i tak dobrý, procesor je výhodnější než Core i7-7700K i Ryzen 7 1700.

Přetaktování

Z předchozích testů víme, že Skylake-X jde slušně taktovat. Core i9-7900X nebyl problém provozovat na rozumném napětí (do 1,16 V) na frekvenci 4,4–4,5 GHz. Core i7-7820X se dokonce posunul při tomto nízkém napětí až k super taktu 4,7 GHz. Od Core i7-7800X jsem upřímně nevěděl, co čekat. Na jednu stranu, méně jader, lepší takty ale na druhou, do šestijader se dostanou vždy jen nepovedené kusy křemíku. Výsledek ale nebyl špatný, při napětí 1,16 V jsem dosáhl frekvence 4,6 GHz což je dobré skóre. Paměti nebyl problém rozchodu stabilně na 4 GHz a to je moc pěkný výsledek.

Vlastnosti procesoru

Jak se dalo čekat, spotřeba šestijádra je ze všech Skylake-X nejnižší. Proti Core i9-7900X je rozdíl 65 W, proti Core i7-7820X je úspora 40 W. To není špatné, spotřeba se snížila na úroveň procesorů Ryzen 7 1800X, což už je slušné. I tak je ale poměr výkon/watt stále na straně AMD, nové HEDT Intely stále „papají“ moc. Teploty v zátěži i po OC byly slušné. V základu se procesor v plné zátěži dostal maximálně na hodnotu 60 °C. Po přetaktování s napětím 1,16 V pak byly teploty maximálně 79 °C. Za teploty s vyšším napětím neručím, vše nad zmíněnou hodnotu váš čip přivede k teplotám blížícím se 100 °C. Vyšší napětí nedoporučuji.

Subjektivní názor

Za deset tisíc tohle rozhodně není špatný procesor. Výkon rovná se osmijádru předchozí generace, taktování je slušné a teploty se také dají přežít. Pokud si pohlídáte teploty VRM kaskády, nebudete mít problém. Osobně bych ale do šestijádra už nešel, Core i7-7820X nabízí mnohem víc a příplatek 6000 Kč už není zase tak velký. Pokud nechcete utratit za CPU víc než „deset“ a šest jader je málo, nezbývá než se podívat do nabídky konkurence. Ryzen 7 1700 vám nabídne v základu podobný výkon, nižší spotřebu a možnost přetaktování a navýšení výkonu. Zdali dáte v této cenové hladině přednost Ryzenu, nebo Core i7-7800X, už nechám na vás, výkonově to bude hodně podobné.

Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu

Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu

Testovací kit zapůjčilo MSI.

Intel Core i7-7800X: Šest jader Skylake-X v testu

Procesory do testu poskytl Mironet



Tagy: Intel  LGA 2066  socket R4  X299  Core i9  Core i7  Core i5  Skylake-X  Kaby Lake-X  Core i9-7900X  Core i7-7820X  Core i7-7800X  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
10.7.2017 07:30:11   77.234.242.xxx 1119
ako vzdy fajna rečka
10.7.2017 07:31:17   77.234.242.xxx 293
asi naj cpu momentalne su r7 1700 ,i7 7800x 7820x
26.7.2017 11:36:13   147.228.209.xxx 00
A máš pravdu. Já to vidím podobně. Na AMD se mi líbí, že prostě vydá socket a podpora je několik let. AM2 budiž příkladem. Na druhou stranu AM1 dlouho nevydržela ;-). Intel má snad každej rok novej socket a já moc nechápu proč. Tedy vysvětlení tu je, snaží se oškubat lidi. ;-)
10.7.2017 07:42:02   77.104.246.xxx 15614
Před nějakou dobou jsem asi musel cestou do práce šlápnout na nějakého brouka a vše se otočilo vzhůru nohama.

100°C najednou není drastické a vlastně i v pořádku.

"Osobně bych ale do šestijádra už nešel, Core i7-7820X nabízí mnohem víc a příplatek 6000 Kč už není zase tak velký" --- jako fakt?

Osobně můj názor, jo výkon to má, docela tomu odpovídá cena, takže intel se přeci jen trochu zmátořil, ale že by to byla sláva se říct nedá. Připadá mi to, jako by na rychlo něco splácl, protože musel a pak i 4 jádra dává do těchto TOP socketů. Procesor jako takový poměrem cena výkon nemám problém. Vychází to pěkně ta cena/výkon. Jenže když to budu chtít tak na čem umřu? Kolik stojí taková "normální" deska? 8K stojí, co tak koukám. Takže tento procesor jen tak zhruba nástřel, 10K + deska 8K a paměti 5K. A těchto 23K neobsahuje chladič takže cca tak 25K, aby to prostě šlo i s OC. Ano nejsem evidentně cílová skupina, ale čech, kterému záleží na poměru cena/výkon a takových lidí tady je. A když se kouknu, tak dostanu o cca pár procent lepší výkon jak Ryzen 1700. Ano je 8 jádro, takže správně počítáme o 2 jádra navíc a řeknete si, jé to je naprd, když 6 jádro má "stejný" výkon jako AMD 8 jádro. jenže porovnáváme cenu. 9K vs 10K. A to nepočítám tu značnou výhodu mít desku za 3500,- u AMD a hned ušetříme. To na X299 nemáme. Ale zase je fakt, že i tak můžeme porovnávat 7700K, kde může být levnější deska, ale zase výpočetní výkon je o hodně nižší za stejnou cenu s AMD. Nevím, prostě za mě se Ryzen povedl a intel akorát umí mít aktivních 5 socketů najednou a nejlépe na každou generaci něco, aby se musela koupit nová deska. Takže když už porovnáváme CPU, tak jako skladatel PC musíme i porovnávat celkovou cenu platformy, teda alespoň já osobně to tak dělám. Tohle se mi u intelu značně nelíbí. Pamatuji doby top AM2 desek, kde jste udělali update biosu a prásk, jé hele oni tam jdou AM2+ procesory, který jsou nový. Jé hele nový bios s podporou AM3 procesorů. No to je paráda, takže jsem měl 1 jádro klidně a můžu přejít až na 4 jádro na jednom socketu za dobu cca několika let. Teď si trochu zapláču Kappa. Jé hele nový intel core i7 socket 1156. Pecka kupuji. Aha tady je ještě jiný i7, aha 1366, tak nic. Jé paráda druhá generace. Ano jiný socket 1155. Ok musím koupit desku, se mi asi nechce. třetí generace, joo konečně zase update biosu a stejný socket. Aha 4. generace pěkný výkon, to by šlo, ej nový socket 1150. Jé hele topinka X79, aha nový socket. Nová 6. generace, první chápání nové desky kvůli DDR4 a nový socket. Po 4 generacích chápu jinou desku. Jé hele 7. generace a stejný socket, aha já mám slabý čipset to jsem nevěděl. Tak jo u to tam můžu dát tu 7. generaci, aha nemohu taktovat. Jé hele mezi tím x99 top čipset, aha cena, hm nový socket. X299 áá nový socket. Pobrečíme si dál. Jé hele AMD FX, hm dobrý, ale topí. Rok nic, další nic, další nic, další nic Ale prásk AM4 a jedeme dál. Desky za pár korun, jooo oni tam jdou pomalu paměti, to je hrůza. L3 cache. No nový biosy koukni na to. Tý jo už mi jdou 3200MHz ramky paráda a ten výkon najednou, super. Jo a do té desky dáš 4 jádra až 8 jádra a vydrží to déle. Njn tak jsem si pobrečel lidi, omlouvám se, ale tak to mám. Politika intelu se mi nelíbí a ty ceny, prostě to není moje cenová kategorie a je to jenom můj problém. Jen říkám, že jsem realista a kvůli pár procentům dávat o 5K více, asi si nechám zajít chutě. A mít upgrade za 25K a bát koukat na 100°C na povrchu a nebo ti intel řekne, tak netaktuj! Jistě pane premiére. AMD je pro mě větší zábava a baví mě to více. Tak trochu jsme se vrátili do historie nekompatibility a ladění platformy. To mě baví.
10.7.2017 09:14:02   86.49.123.xxx 1076
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 09:19:40   77.75.74.xxx 674
Moment, CPU za 10-16k přeci není HEDT, to jsou CPU za 30k Tvrdit, že rozdíl ceny 60% za komponentu "je v podstatě stejná cena" je naprostý nesmysl.
Interpolačně, přijít za někým, že chce postavit PC za 20k a ty mu řekneš, že za "stejnou" cenu má od tebe návrh za 32k, tak tě hodně rychle někam pošle
10.7.2017 13:40:10   86.49.123.xxx 438
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 14:37:00   77.75.74.xxx 92
Téma ale není absolutní částka, ale relativní. Dobře, jak se bude tvářit odběratel u požadavku na PC za 50k a tvůj cenový nástřel 80k? Skoro bych řekl, že se dost míjíte ne?;)
10.7.2017 09:32:51   78.45.21.xxx 433
6000 neni moc? .. Za to si koupis kvalitni desku..
a co chlazeni.. uchladis to snad s CPU chladicem za 700,-?
Pokud nepotrebujes dodatecne PCIe a nebudes delat OC, tak ve srovnani s 1700 je to nevyhodna koupe. 1700 te vyjde s levnejsi deskou a pametma (viz prispevek vyse) na 17.500,- vs 25.000,-
Krome toho na defaultech neni 7800 rychlejsi nez 1700. Zalezi na softu, kde to budes testovat.
By to melo smysl, musis udelat OC na "max" aby se ti to trochu rentovalo a nebo jit do 7820..ale za "priplatek" dodatecnych 6000,-....
10.7.2017 11:05:59   46.135.229.xxx 191
Cokoliv pod i9-7900X má jen 28PCI linek (respektive 24) to oproti 24 PCI linkám X370 není žádné terno. Takže jinak zajímavá cena i7-7800X se s ohledem na drahé desky, které ale toto CPU envyužije, se stává nezajímavou.
10.7.2017 13:28:27   78.102.116.xxx 023
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 13:45:14   86.49.123.xxx 531
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 14:41:05   77.75.74.xxx 150
Až budeš dělat upgrade za 18k (aneb výměna CPU a MB, RAM DDR4-pravděpodobně, ale dobře-za 26k), tak 6k je sakra položka Zvláště, kdy se budeš pravděpodobně cenu snažit ponížit prodejem staršího HW, takže jsme ještě u většího podílu v částce.

To by mě zajímalo, kde se dle některých stále berou ti, co kupují PC "ze zelené louky" nebo "tenhle smartphone je pro začátečníky"
10.7.2017 15:34:53   78.45.21.xxx 232
To nema cenu, chybi ti tam klavesnice za 5000,- a mys 4000,-.. to co jsi napsal muze postavit kazda socka..
10.7.2017 18:28:16   78.102.116.xxx 215
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 20:28:37   78.45.21.xxx 51
Zkus si precist prispevek nad tim a trochu pouzit inteligenci, nez tady hodit blaf do placu... a hele koukam ze si jej neprectes
11.7.2017 08:07:37   78.102.116.xxx 26
přečtu všechno a co ty, synku? Říkáš, že deska za 6k je moc, že pro AMD je mnohem levnější, pak říkáš, že 6k navíc za sestavu je hodně, protože za to koupíš kvalitní desku ...a to je jen začátek tvého matení ...
11.7.2017 08:40:25   78.45.21.xxx 61
Jenomze to jsi si tam dosadil sam.. ja jen tvrdim, ze celkovy pomer/cena platformy je jednoznacne lepsi na strane AMD, pri podobnem/lepsim vykonu v pripade 7800x
A krome toho, ta klavesnice a mys byla reakce na komplikovy "statisice", ktere tady vygeneroval jako priklad sestavy... jasne uz vidim ty zastupy lidi, co si u nas stavi komp za 120k.
10.7.2017 09:16:28   77.75.74.xxx 210
Přésně, také jsem si při čtení toho textu připadal jako v Jiříkově vidění
10.7.2017 11:26:51   89.24.109.xxx 324
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 11:47:23   78.45.21.xxx 202
Desky na HEDT jsou sice lip vybavene (nejspise), ale kvalitou v soucasnosti neodpovidaji. Jednak model od modelu maji nedotazene biosy, takze napr. u her a spotreby neni problem mit rozdily i 15-20%..coz je pruser. Dal je problem s chlazenim kaskad a k tomu pripocti problemy s pametma typu "ryzen lunch".
Jinak na co potrebujes mis tak super na desce, ze musis jit do X370 chipsetu pro AM4? Existuje spousta dobrych desek s B350 okolo 3000,-, ktere ti udelaji stejnou sluzbu a cenove je to jina liga.
Co se tyce chlazeni 7800 potrebujes zase kvalitni chlazeni i pro default.. takze si tam hezky ty naklady pripocti a razem se dostavas nekde k 5-6.5k rozdilu podle konfigurace.
To se ti zda malo?
10.7.2017 13:49:40   86.49.123.xxx 133
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 18:10:34   212.79.110.xxx 16
Pokud mluvím o kvalitě, mám na mysli kvalitu zpracování, nejlevnější deska pro X299 je řady TUF, takže robustní deska, která něco vydrží. Po SW by potom byl průser i vydání desek pro Ryzen, tam byly biosy také nedotažené, takže nemlich to samé. Lze souhlasit s tím, že u prémiové platformy by to mělo být odladěné od počátku, ale není to nic, co by se nedalo napravit v poměrně rychlé době. Chlazení kaskády je problém v uzavřené skříni bez dobrého airflow, což měl OBR v některé z předchozích recenzí hezky zdokumentováno. Ano, přetaktování u raných desek může být kvůli poddimenzované kaskádě problém (což ale je otázkou, zda je na vině jen Intel nebo mají máslo na hlavě i výrobci MB). Hlavně se zde ale podle mě prostě srovnávají hrušky a jablka, dle mého jsou ty platformy určené pro jiné spektrum zájemců. Ty se na to díváš jako běžný domácí uživatel, já zase jako člověk, pro kterého jsou přednější výhody X299, proto si je zaplatím. Nikomu to samozřejmě nenutím jako nějaké dogma, každý má svojí hlavu, ne?
10.7.2017 20:27:06   78.45.21.xxx 70
To je v pohode nekdo kdo ma duvod si HEDT koupit at si jej koupi. Ja jsem jen reagoval na tu "vyhodnost", ktera byla v tvem prispevku, protoze si myslim ze tam neni. Ale kdyz to nekdo potrebuje proc ne.
A s tou momentalni kvalitou tech desek na x299 je fakt to neni moc ruzove. Casem pameti a vykon doladi, ale problem s prehrivanim zustane. Taktovac der8auer dokonce prohlasil, ze by se na tech deskach vubec taktovat nemelo.
10.7.2017 08:15:54   185.59.186.xxx 383
No, výkon/ceny 8-10jadier čo teraz boli aj tu otestované sa mi veľmi páčili a myslím že sú to veľmi dobré CPU ale toto 6jadro i keď má výkon 8jadier zabíja cena platformy.

Dosky aj tie najlacnejšie sú o dosť drahšie než napr. AM4 pre AMD a aj tá Ryzen 1700X (vyšší výkon aj bez OC) je dokonca o čosi lacnejšia takže vo výsledku sa bavíme o minimálne 150-170€ rozdielu v neprospech Intelu...

V tomto bude pre Intel prelomové až Coffee Lake - 6C/12T do obyčajnej dosky...
10.7.2017 08:26:23   46.5.160.xxx 379
Zadny velky zdrzovani ctenim, jak je v nadpisu "Intel" a autorem "Z. Obermaier", tak je to otazka na par vterin k potvrzeni zaveru.

i7-7800X muze bejt proti Ryzenum jakej chce, ale dokud se nebude porovnavat jejich schopnost toceni se na spicce prstu (aby mel clovek uziti, kdyz by si koupil samotnej procesor), tak je nutne porovnavat ceny platforem (ano, k prekvapeni nekterych, k tomu CPU se musi koupit i dalsi komponenty) - a pak je to pro AM4 jasna vyhra.
10.7.2017 09:03:00   195.80.183.xxx 149
Najlacnejsia X299 doska - 247Eur + 7820x 387Eur = 634Eur

Najlacnejsia X370 doska - 145Eur + 1700x 406Eur = 551 Eur

No neviem, ale ten ryzen stale vychadza akosi lepsie...

ceny su z alza.sk
10.7.2017 09:16:54   86.49.123.xxx 240
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 09:22:41   195.80.183.xxx 290
No ked to nema zmysel riesit tych "par" 83 eur pri 7800X vs 1700x tak to uz rovno clovek moze ist do 1800X ktory je vo vysledku len o 29Eur drahsi ked pocitame aj dosku, a ktory 7800X uz prekonava vo vecsine prac.
10.7.2017 13:55:24   86.49.123.xxx 128
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 09:18:51   165.72.200.xxx 141
Ono vubec nejde o to, kolik stoji nejlacinejsi deska. Jde o to, kolik stoji slusne desky, jakou maji vybavu a jaky je v nich vyber.
Jakmile zacnete zkoumat tohle, dojdete k uplne jinym vysledkum. (Obecne jde o to, zda maji byt ta kriteria nejaka racionalni, v praxi neco vypovidajici ... nebo takova, aby se doslo k vysledku, ktery si prejeme ziskat.)
10.7.2017 10:23:58   46.5.160.xxx 60
No, tot otazka - jako vzdy jde o konkretni vyuziti u kazdeho jednoho zakaznika.

Ale pokud chci porovnavat pouze a jen vykon procesoru (tedy jde mi o vykon v aplikacich zavyslich pouze na vykonu CPU, a pak pripadne jeste single-
/multi-thread), tak je proste nutne zapocitat do toho i zbytek "vzajemne nekompatibilnich" komponent (protoze ty ostatni jsou stejny, jako bedna, zdroj atd) - a v tom pripade AM4 (i nejlevnejsi) + Ryzen vychazi o levneji nez Sck2066+i7-7xx0X - tedy pomerem cena/vykon se vyplati vice/lepe.

Ale vzhledem k tomu, ze ruzni lide/zakaznici pouzivaji ty platformy jinak (ne uplne vsichni, ale skupin je hodne), tak napsat jednoznacne, co je lepsi je temer nemozne, protoze diky rozdilnosti produktu (Intel=sinly-single-thread+malo-jader vs AMD=slabsi-single-thread+hodne/vice-jader) bude kazde skupine vyhovovat neco jinyho (o uziti special instrukci v optimalizovanych SW ani nemluvim).

Obecne mi v rezencich chybi nejake smysluplne posouzeni vykonu v urcitych work-flow. A zde Z. Obermaiera je to vzdy jen jedno - to co nejlepe sedne Intelu, tak velmi zaujate na jednu stranu)
10.7.2017 13:56:33   86.49.123.xxx 215
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
11.7.2017 08:07:48   165.72.200.xxx 00
Znovu opakuju, ze pocitat to podle nejlevnejsi dostupne desky pro danou platformu je kikotina.
A ohledne toho pouziti mate teoreticky pravdu, ale realne dospejete k tomu, ze tohle drtiva vetsina lidi fakt neporizuje na CAD a spol, ale.. hadejte na co. ;o)
10.7.2017 09:18:58   77.247.181.xxx 17
A čtyřkanálový řadič + 12 linek pci-e 3.0 máte kde, kucí?
10.7.2017 09:30:51   195.80.183.xxx 32
4kanalovy radic ano, ale voci ryzenu ma 7800X len 4 PCI-E 3.0 linky navyse - ryzen ich ma totiz 24 a nie 16 ako Kaby.
10.7.2017 09:40:31   77.247.181.xxx 44
Tuším, že ani ty nemáš pravdu a Intel jich má dohromady nejméně 20. Takže náskok je myslím 8 linek.

Principielně jde o to, že jde o dost zásadně vybavenější platformu - samozřejmě záleží na tom, jestli téhle hodnoty dokážeš využít.
10.7.2017 18:29:14   212.79.110.xxx 03
Jenže to je to, co tady běžní uživatelé nemůžou (nebo nechtějí?) pochopit. Pro domácí použití Ryzen nemá poměrem cena/výkon konkurenci, ale pro někoho, koho PC živí 24/7, už vstupují do rovnice právě ty přidané hodnoty v podobě vybavenosti a kvality HW. Proto zde v diskuzi stále tvrdím, že se srovnávají hrušky a jablka. Až bude Threadripper, potom bude na místě srovnávat.
10.7.2017 10:25:53   46.5.160.xxx 50
Zalezi na uziti - pokud mam aplikaci zavyslou pouze od vykonu CPU (a zde se porovnava vykon CPU), tak je pocet linek dost nepodstatna informace.
10.7.2017 12:26:11   77.75.74.xxx 20
Teda řeknu ti, že jsem chvíli přemýšlel, co že to máme "zavyslou"
10.7.2017 13:34:14   78.102.116.xxx 13
stane se
10.7.2017 15:11:41   46.5.160.xxx 00
zavislou - chjo, sem se nejak zapomel ;-)
10.7.2017 10:14:12   46.5.160.xxx 40
Ja ale nikde nepisu o "nejlevnejsi" desce.
A pisu, ze AM4 (tedy Ryzen vychazi lepe).

Takze se mnou vlasne souhlasis.
10.7.2017 11:08:23   77.234.242.xxx 40
7820x stoji 595 eur
10.7.2017 11:46:28   89.24.109.xxx 815
Za prvé, ta nejlacinější X299 deska je kvalitou na hony vzdálená té nejlevnější X370 a za druhé, výkon i7-7820 je cca o 13-15 % (v multi, v single více, ale tam asi tyto CPU nesměřují) vyšší než 1700X. Jistě, AMD bude v tomto srovnání vždy výhodnější, ale je nutno přihlédnout, kam tyto platformy míří. Z pohledu domácího uživatele asi není o čem polemizovat, ale pro specializovanější jedince už to rozhodování tak jednoduché není. Osobně bych se asi přiklonil k těm několika málo tisícům navíc, myslím, že pro mé účely by se to vyplatilo. V každém případě je nutno AMD poděkovat, že je tady konečně nějaká konkurence, v současné době si jistě vybere každý.
10.7.2017 12:01:00   78.45.21.xxx 112
Ja si s dovolenim rypnu..
"..ale je nutno přihlédnout, kam tyto platformy míří.." no vzhledem k vydani nesmyslnych KebyLakeX pro HEDT ..tak na domaci pouziti a na hrani Ovsem za vyssi prachy
10.7.2017 13:49:59   78.102.116.xxx 52
ty dva Kaby si nekoupí nikdo ani na hraní, ani na práci, protože není jediný důvod kupovat je ... mě osobně nenapadá jediný důvod, proč tyhle dva procesory Intel vydal, protože každé jiné dostupné řešení je mnohem lepší a je jedno, na které platformě, nebo značce ... pokud chce někdo víc šetřit, může si koupit desku i 7800x třeba na newegg s plnou zárukou za cca 14 tisíc, taky si tam ale může koupit desku spolu s Ryzenem za cca 10K a nebojovat tyhle "žabomyší" války ...
10.7.2017 15:01:30   84.19.181.xxx 21
Smysl to může dávat marketingu - potřebuje dát na vědomí, že platforma je dostupnější. Mi to jako strategie dává smysl, míří přesně mezi Ryzen a Threadripper.
10.7.2017 13:59:03   86.49.123.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 18:35:48   212.79.110.xxx 21
Nu, tak Intel vyrobil KabyLakeX. Proč? To se budeš muset zeptat v Intelu. Možná proto, aby investorům ukázal, že během poměrně krátké doby je schopný vydat KabyLake pro HEDT. Prostě se zeptej u výrobce.
10.7.2017 08:27:45   194.48.241.xxx 291
Za 140 Kč za procento výkonu překonává Ryzen 7 1700 coby nejvýhodnější z Ryzenů, a dostává se na úroveň Core i5-7600K

Nějak nerozumím výše uvedené větě - R5-1600 má totiž 112 kč za procento výkonu
10.7.2017 08:37:04   46.5.160.xxx 309
Okamzite prestan autorovi odporovat!

Mozna by jsi se mel naucit dulezita pravidla pro zlObr-nVintel clanky:
- pravidlo 1: autor ma vzdy pravdu
- pravidlo 2: pokud autor pravdu nema, plati pravidlo cislo 1

Dotazy?

PS: trocha prizemniho zaujateho homoru nemuze uskodit, ze?
10.7.2017 08:59:19   194.228.11.xxx 269
Já znám ještě lepší.

1. Autor má vždy pravdu

pokud ne, tak už vidíš jen ban.

Kde to asi tak budde?
10.7.2017 09:22:15   185.59.186.xxx 2010
máš to nedokončené...

1. Autor má vždy pravdu

pokud ne, tak už vidíš jen ban.

+ zmaže ti komentár kde si ho "dostal" alebo ukázal že on nehovorí pravdu

Teraz sa to stalo kamošovi ktorí tam predtým normálne fungoval, po tom výpadku účtov asi rok nebol a po tom čo sa zase zaregistroval a upozornil aDDDDDDDmin na niečo dostal "s fleku" ban + zmazal mu komenty
10.7.2017 09:24:55   194.228.11.xxx 1317
Já nechápu co za hňupy tam furt chodí, vždyť tam každý normální člověk už musí mít ban přeci.
10.7.2017 09:54:13   185.59.186.xxx 1512
No, bany, aDDDDDDDDDDDDDDDmin sa v tom očividne v budúcnosti ešte viac prekoná, toto myslím nepotrebuje komentár:

aDDmin 2017-07-07 11:49:47: "Mám řešení, a už o tom dlouhodobě uvažuji. Přísnější monitoring diskusí + já sám bych se diskusí přestal účastnit úplně. Stejně tak jakýkoliv výpad či kritika mě = BAN .... jednoduché pravidlo, pokud nejste schopni napsat nic pozitivního, tak radši nepište nic ... silně uvažuji, že tohle pravidlo na novém webu zavedeme "
10.7.2017 15:42:14   213.211.33.xxx 61
mám lepší věc, co kdyby zakázal úplně psaní do diskuzí a diskuzi by si psal on sám?
10.7.2017 18:39:55   212.79.110.xxx 21
Jo, tak to sedí. Tragické na tom ovšem je, že aDDmin to myslí zcela vážně.
10.7.2017 10:38:16   77.208.71.xxx 105
Pěkně jsi sebe s Maťkem označil...
10.7.2017 11:06:05   185.59.186.xxx 66
"Pre hlupáka každý hlúpy!"
Forrest Gump
10.7.2017 11:35:40   194.213.41.xxx 114
Nejčastěji a furt tam zjevně chodí ti, co nám sem v každé diskuzi přinášejí aktuální informace z DDw... čili Crha, Dusan apod. Což je divné, když jsou to takoví DDbijci...
10.7.2017 11:49:41   78.45.21.xxx 71
))
Je to fakt sranda ;)
10.7.2017 12:20:50   77.208.71.xxx 85
Přesně tak jsem to myslel. Nvidia fans hltají každé ddebilovo slovo.
10.7.2017 13:56:19   78.102.116.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 15:00:01   77.208.71.xxx 111
Hele důchodče gogo, vidím že jsi mnou zcela posedlý a máš potřebu reagovat na každý můj příspěvek těma tvýma stupidníma nadávkama. Můžu tě ujistit, že tím ze sebe děláš jen o to většího debila.
10.7.2017 18:31:18   78.102.116.xxx 15
nemám ani zdaleka potřebu reagovat na každý tvůj přimrdlý blábol, akorát se sem tam neovládnu ...co by sis beze mě počal, retarde?
10.7.2017 18:32:28   78.102.116.xxx 14
...co se týče tvé poslední věty, pořád jsem na tom lépe, než ty kriple, já ze sebe dělám, ty nic dělat nemusíš ...
10.7.2017 18:55:18   77.210.4.xxx 42
Jen se vynadávej.
11.7.2017 08:10:25   78.102.116.xxx 15
já měl dojem, že tobě nabíhá žilka, oslíku, nadávat nepotřebuji, a už vůbec ne tobě, stejně by ti to nic nedalo ...
10.7.2017 15:43:29   213.211.33.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 13:01:27   185.59.186.xxx 113
boa a ja som kde ?

Ale seriózne, napr. ja chodím DENNE tu, na EHW, Diit, zive,svet HW no a áno pochopiteľne a prečo nie aj na "D" world.

Akurát pochopiteľne informácie/recenzie ktoré čakám že načerpám z Diiiitu či SHW sú niekde úplne inde než tie z Hozovho sveta.

To že - aj ja - neraz upozorním/ postnem/vyzdvihnem nejakú DD-ho "múdrosť", "objektívnu recneziu", no ako bohužiaľ, o jeho recenziách a výsledkoch sa tak nejak dá voľne diskutovať všade inde len nie na jeho webe - za to si ale môže sám
10.7.2017 18:37:06   212.79.110.xxx 00
Já vím, já vím!!
10.7.2017 08:36:39   194.228.11.xxx 285
Zase chybí herní testy, bída test.. už vidím, jak si někdo koupí procák za desítku a řeší, jestli má o sekundu rychleji něco zazipované.

Jinak ta cena desek, to je hnus.
10.7.2017 08:42:22   194.228.11.xxx 712
Nicméně dle testů na netu http://pclab.pl/art74713-16.html , je i7 Kaby stále nejlepší herní procesor i z poměru cena/výkon, dokud nepřijde Kafe v budoucnu.
10.7.2017 11:56:29   89.24.125.xxx 203
Tak Pclabu z Polska se nedá věřit ani pozdrav, proti těm je i Obr objektivní.
10.7.2017 12:18:24   78.45.21.xxx 51
To neni mozne
10.7.2017 12:24:43   194.228.11.xxx 115
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 15:41:42   77.208.71.xxx 111
A co si s PClabem soukromě měříte?
10.7.2017 17:28:32   194.228.11.xxx 38
Červený mozek neumí chápat a číst, klasika. Tak aspoň, že svoji nemohoucnost přeměníš na svůj rádobyhumor a jsi šťastný ...
10.7.2017 09:15:21   165.72.200.xxx 101
Tady je to samy hardcore profesional - nikdo nepari, vsichni nutne potrebuji sestnactijadra. Atd. apod. :o)
10.7.2017 09:19:44   86.49.123.xxx 411
tak když chce člověk procesor na hry tak si koupí 7700k a neřeší HEDT platformu.

Jinak srovnávacích testů je na netu relativně dost. Dobré bylo srovnání R7 1800X vs i9-7900X, test byl jen s GTX1070 a v některých případech intel vedl až o 30%
10.7.2017 18:45:05   212.79.110.xxx 10
A myslíš, že MB pro Threadripper na tom budou líp? Už teď se výrobci trochu obávají toho počtu pinů u X399, kterých je téměř 2x tolik než u X299, a možných reklamací. Nu, uvidíme, prkno s X399 pod 6k nevidím.
10.7.2017 09:10:12   77.247.181.xxx 31
Po testu 7820 jsem tohle nečekal, ani jsem nedoufal, překvapilo mě to, příjemně, díky. Tenhle kousek mě od začátku nejvíc zajímal. Krytý rozmanitějším výběrem desek i levnějších, než u HEDT konkurence (kde se počítá s výrazně masivnějším i/o), může zazářit - líbí se mi.
10.7.2017 09:21:18   86.49.123.xxx 13
čekal jsem vyšší takty díky nižšímu počtu jader. Když šlo 4.8 na 8 core, od 6 core jsem čekal spíše 5GHz, pak by to byla jasná volba proti 7700k
10.7.2017 09:14:22   78.45.21.xxx 96
Tohle CPU ma smysl koupit jen, pokud jej nekdo OC a nebo ma vyuziti pro dodatecne PCIe. Cena platformy vs 1700 je ale uplne mimo. Pro zkroceni spatnych provoznich vlastnosti je potreba nejlepsi vzduchovy chladic nebo AIO, kdezto u yzenu si vystacite s dodanym chladicem. Vykon oproti 1700 zavisi, v jakem softu jej merite. Vykopavky typu Cinebench 10 uz nedavaji zadny smysl. Cim novejsi software, tim 1700 je o neco lepsi oproti 7800, i kdyz ten rozdil neni moc velky. Staci se podivat treba tady
https://www.vortez.net/articles_pages/intel_skylake_x_core_i7_7800x_review_the_true_hedt_entry_point,19.html
Ale pro tunery to muze byt zajimave CPU, neco jako i3 7350
10.7.2017 09:25:31   86.49.123.xxx 915
jenže R7 1700 je také jen OC procesor a osobně bych volil pro jistotu 1700X, která má aspoň použitelnější takty. Ono totiž taktování Ryzenu není vždy tak snadná disciplína a magické 4GHz u něj mnohdy člověk nedosáhne - myšleno stabilně za všech okolností. Intel poběží lépe než ten ryzen i v základu.
10.7.2017 09:37:58   78.45.21.xxx 266
Jenomze nepotrebujes mit 4GHz. Vsechny recenze se vicemene shoduji, ze OC 1700 mezi 3.8-3.9Ghz neni problem pro nikoho i s levnou deskou. Nekteri Youtuberi treba prave pouzivaji "jen" 3.8Ghz.
1700 Ryzen neni problem chladit, nepotrebujes vodnika pro OC, nepotrebujes silnejsi zdroj, na defaultech ti staci i dodavany chladic. Je to presne debata FX vs i5, akorat ze obracene
Co pises, ze Intel bude bezet lepe v zakladu..neni pravda. Zalezi jaky SW meris..je to presne v tom odkazu, ktery jsem postnul.
10.7.2017 14:05:26   86.49.123.xxx 216
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 09:42:02   77.75.74.xxx 203
Tak ani jedno není taktovací CPU (AMD architektonicky, Intel modelem (K)). Navíc 4Ghz je jen na honění trika, prostě pojedeš 3,8-3,9Ghz prakticky bez jakýchkoli nákladů navíc, pohoda.

Pokud se dobře dívám, v recenzi radši není spotřeba sestavy po přetaktování....
Tohle je CPU max tak jako entry do platformy, že jako později upgrade, jenže, Intel mění sockety rychleji než my ponožky a dnes při těch cenách (např. RAM) nemá moc smysl myslet "postavit teď, zhodnotit pak".
10.7.2017 14:10:14   86.49.123.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 14:59:12   77.75.74.xxx 90
Nikdy žádný HW neposkytuje "dost" výkonu. Řešit, jestli je pro lidi dost 5Ghz nebo 4Ghz je zbytečné, není tak jako tak

Pak je tu samozřejmě otázka, zda na HW vyděláváš nebo HW vydělává na tebe, opět jiná optika a nelze říci "toto je správné"

Intel a AMD mají defakto stejné CPU, za danou cenu dostaneš nějaký výkon, který není zase tak odlišný, jen jdou na něj trochu jinou cestou. Ostatně, i proklínané AMD FX je CPU o adekvátním výkonu, jestli jej umí využít SW je věc jiná. Ale podívej se na GFlops těch CPU, výkonu habaděj, za směšný peníz. Ty dnes oslavuješ CPU od iNtelu za 3x větší peníz, který má sotva 2x větší výkon. Nic moc co?
10.7.2017 16:03:15   194.50.240.xxx 161
Celkově ke komentářům:

Asi oba žijeme v trochu jiném světě. Já třeba zásadně odděluju pracovní život (tady jsou nějaké i7 mašiny) a osobní (ryzen). Neumím to spojit. Takže co stály ty mašiny v práci je mi zcela jedno. Zajímá mě to, co mám doma.
A tím jdeme k ceně. Kdo řekne, že 50 - 60k za obyčejný stolák není moc, tak je podle mě padlý na hlavu. To může říct podle mě někdo, kdo:
a) o tom jen básní, ale nikdy si to nekoupí (frajerství) nebo
b) nemá jiné starosti než co za dělo si koupí (bydlí u rodičů) nebo
c) má i jiné starosti, ale vydělává víc jak 100k měsíčně.

Pokud jste bod c), gratuluju, ale chce to víc skromnosti. Pokud body a) nebo b), tak spíš mlčet a šoupat nohama.

Četl sem tu i komentář ve stylu "kdyby za mnou někdo přišel, at mu postavim komp za 20k, pošlu ho do pr...". To je něco tak... nevím jestli se smát nebo brečet, nevím ani jak to popsat... nevím proč by měl být problém postavit počítač za 20k, taky to jde, záleží na co. Ne každý si potřebuje honit triko stejně. Ne každý potřebuje mít 1080Ti, když má jen FullHD monitor (a sorry, ale na ten stačí RX580/GTX1070 úplně v pohodě).

No nic, to by bylo na delší pokec u piva...
10.7.2017 17:27:04   194.228.11.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 18:36:26   83.208.117.xxx 132
To s finanční negramotností nesouvisí. Člověk si může měsíčně ukládat peníze do středně-dobých a dlouho-dobých investic, živit manželku a dítě, platit nájem nebo hypo, ještě si dopřávat dobré obědy a mít úrazovou pojistku, a hold na to nemá. Jestli si ušetří 2k měsíčně na komp, jak dlouho bude šetřit? Dlouho, ale určitě není finančně negramotný...

Ne, tohle je o něčem jiném. Já sám mám pecko za 60k se vším (kromě křesla, to by sme byli na 70k), ale v takové situaci není mnoho lidí, aby si mohli dovolit takové peníze dát za PC. Takže ohrnovat nos nad někým, kdo chce PC za 20k mi přijde ubohé...
10.7.2017 19:38:11   194.228.11.xxx 37
Všechno jde, když se chce, pokud by jsi opravdu chtěl, tak si našetříš, byť by to mělo trvat rok nebo dva.. je spousta možností. Víš kolik lidí utratí hromady peněz za různé jiné věci, co by si mohli odpustit? Stačí jen přemýšlet... pokud máš stabilní přijem, vždycky je cesta jak si to koupit.

Trošku mi připomínáš jedny mladé sousedy. Holobyt, auto nemají nic, ale furt je vidíš s cigaretou v držce oba dva. Denně každý krabička = 200kč? x365 za rok 73000kč.. katastrofa. A víš co takových různných nákladů apod. v životě člověk má jen okolo bytu, auta, jídla, koníčků a nevím čeho všeho ještě. Všude se dá ušetřit, jak píšu, stačí chtít a přemýšlet. Jinak holt smůla a můžeš tu sockovat v diskuzi a brečet, že nemáš 30k na PC.
10.7.2017 22:53:53   83.208.117.xxx 121
Tohle by normálně bylo do nějakého seriálu Jestli někdo kouří a brečí, tak asi ještě souhlas, ale jinak? ... Řeknu přítelkyni, že odpojíme plyn, aby sme ušetřili na komp. Nebo jí vlastně rovnou řeknu at si zbalí a odstěhuje se k rodičům. Dítě at si živí sama, jinak nemám na grafiku. Zrušim pojistku na auto... moment, vlastně ho rovnou prodám a budu chodit všude pěšky! A od teď jen brambory a houby!

Buď si tu píšu s někým hodně mladým nebo někým hodně praštěným... nebo možná ještě finančním poradcem
11.7.2017 13:38:36   194.228.11.xxx 13
Fajn, takže ty zaplatíš to nejnutnější a pak zbytek měsíce čumíš do zdi...
11.7.2017 15:55:37   78.102.116.xxx 10
ano, všichni, kdo nemají auto, chodí pěšky ... jsi demagog ...
10.7.2017 18:38:50   78.102.116.xxx 43
obdivuji tě, že vůbec reaguješ na takové bláboly ... "pan" evidentně patří do skupiny "a" nebo "b" a může blábolit o "dělení" profesního a osobního života do aleluja, nic se na tom nezmění ...
10.7.2017 10:46:33   212.111.18.xxx 352
Fajn by bylo kdyby začal pan tester používat aktualní verze programů. Přeci jen si koupíte nový CPU a budete stahovat roky stare verze?... Asi ne. A pokud to ten jouda nezvládá tak by se měl na ty testy vysrat ,bo si myslím že to velice hodně zkresluje.
10.7.2017 12:24:10   77.208.71.xxx 264
Ono by to pak ale Zdendovi nevyšlo tak pěkně, víš.
10.7.2017 14:00:27   86.49.123.xxx 416
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.7.2017 15:19:52   46.5.160.xxx 40
Pak by si ale, vzhledem k technologickemu trendu vice-jader-mensi-frekvence, meli tu aplikaci aktualizovat, pripadne prejit na jinou, ktera bude umet vyuzit moderni (rozumej za poslednich X let, kde X je mezi 1- hardware.
Nemusi to byt jednoduche, nemusit to byt ani levne (to by uz asi davno udelali), ale rozhodne je rozdil mezi 1-vlakno@4GHz a 8-vlaken@3,2GHz, ze.

A k te cene - by me zajimalo, jestli se vyplati utracet porad za novejsi single-thread vykon (za tech X let asi nekolikrat a dost penez) proti prejiti na jinej SW (pripadne optimalizac aktualniho)
10.7.2017 15:41:10   90.176.73.xxx 00
MT4? ale ten uz ma 12let na krku...
10.7.2017 17:08:54   178.17.1.xxx 10
Pokud neexistuje aktuální verze, tak prosím, pokud existuje, tak patrně pomůže i tomu KabyLaku, takže je dobré testovat v aktuálních verzích programů.
10.7.2017 13:30:07   78.45.62.xxx 265
Furt jedna a ta sama pisnicka, Zdenduv pohled zbohatlika, jenz se snazi aplikovat "skvelost" novejch intelu na czsk mentalitu. Jinymi slovy cpu tohodle typu si tu koupi 0,5% zakazniku, zatimco konkurenci v podobne cene radove vice.
Uz radeji vubec nehodnotim hlody typu "nizke napeti 0,9V" (s TDP 140w, to jako vazne) nebo celkove metodiku testu. Objektivita nikde, zaujatost predevsim. Tak ale kdyz te to bavi Zdendo
10.7.2017 14:15:43   109.81.209.xxx 210
Zdendo,recenze vcelku OK,ale NIKDE jsem se u tebe v recenzi nedočetl o problémech Intelu s novou platformou a zejména s RAM.U Ryzenu jsi to neustále zdůrazňoval!!!Přitom zahraniční weby jsou toho plný.
10.7.2017 14:45:24   77.48.204.xxx 66
Trošku zábavy pro Tynýty a Tyntýny a Stachůj dvůr a pro no-X slepičárnu.

https://www.youtube.com/watch?v=K8c0M0tcthw
10.7.2017 15:06:41   213.211.33.xxx 24
Ode mě máš plus! RX 680
10.7.2017 15:25:11   90.176.73.xxx 131
proc autor pouziva tu nesmyslnou cenu Ryzenu?! protoze Mironet?! kdyz dnes 10.7. stoji ten procak u Softcomu 8345,- s dani a tim padem za % vykonu uzivatel zaplati 126,- Kc
10.7.2017 15:53:44   194.50.240.xxx 100
Dobrá recenze, nejde vůbec o špatný procesor. Sem rád, že Intel začal něco dělat
Myslím si ale jedno - z hlediska grafů ok, ale z hlediska celkového srovnání je divné porovnávat Ryzen (mainstream) s Skylake-X (HEDT). Této nové platformě bude konkurencí Threadripper, tak tam to začne být zajímavější. Cenově je celá sestava s Ryzen nesrovnatelná s Skylake-X, to bych čekal až u X399 platformy.
10.7.2017 16:14:58   77.48.204.xxx 33
Máš pravdu že je v tomto případě Intel Hedt, ale ber v potaz počet jader, nemůžeš zase srovnávat tzv. výkon 2 jader proti 8 tak jak to dělá Stach na DD a objektivně. Threadripper jede na minimu pokud se nepletu na 12 jádrech, a v čem je na této recenzované platformě vůči Ryzenu vlastně rozdíl? v pár korunách si připlatit za desku Quad-channel RAM za dual-channel.
10.7.2017 18:31:45   83.208.117.xxx 10
Pokud vím, tak X399 by měla mít i víc linek a tak... nevím, zatím sem to moc nestudoval. A mě tohle porovnání až tak nevadí, spíš jsem tím chtěl říct, že jsem zvědavý na Threadripper.
Ostatně jak už to je nyní, tedy že Intel dominuje ve výkonu na jádro, zatímco AMD výkonem multijádrovým, tak jsem zvědavý na porovnání s Threadripperem až vyjde. Aktuální rozdíl mezi platformami je pro mě hlavně v ceně. Tenhle i7 7800X je na tom cca stejně, spíš o trochu líp vs. R7 1700, ale v realitě se dostaneme cenou výš kvůli ceně desek. Očekávám, že desky s X399 budou taky dražší, než současné s B350 nebo X370. Takže tam to porovnání platforem bude zajímavější
10.7.2017 19:24:09   77.234.242.xxx 12
vy hlupaci vsak ryzen stoji 300 a intel 600 sa preberte uz konecne
10.7.2017 18:55:18   212.79.110.xxx 00
10C by měl údajně být také.
10.7.2017 19:01:43   77.48.204.xxx 37
Hele tady je výsledný hodnocení v Aidě 64 mého procáku 7820X po dvou hodinách hraní BF1, teplota v pokoji 26 st. Moje hodnocení, super výkon a super teploty vč odběru. Ideální takty a nastavení tohoto procáku. A Ryzen se na toto dívá hoodně ze spodu.

https://dusandj.rajce.idnes.cz/i7_7820X/#VRM.jpg
10.7.2017 19:36:43   77.234.242.xxx 34
vy hlupaci vsak ryzen stoji 300 a intel 600 sa preberte uz konecne
10.7.2017 19:54:23   77.48.204.xxx 514
Tak za první stojí 346/1700, který jde tak každý 50 ks max na 3.7 a za druhý co se týče furt peněz běž do dvojky mezi socky a neřeš tu halířové položky, já se bavím o výkonu a ne o něčem než najede tak 10 x resetuje.
10.7.2017 20:17:18   78.45.21.xxx 114
Bud happy ze jsi si koupil 7820x. V klidu si jej uzivej a jinak si dej si fakt obklad a netvrd tady bludy, ze 1700 jde taktovat na 3.7Ghz.
Taky ty vykriky s halirovyma polozkama vypadaji, ze si minimalne milionar. Nevim kolik lidi takove nesmysly zajimaji...
10.7.2017 21:17:00   77.234.242.xxx 45
TVOJA DUTA HLAVA SA 10X RESETUJE

http://www.220volt.sk/AMD+Ryzen+7+1700+3.0GHz+dobozos

10.7.2017 20:36:44   78.45.21.xxx 112
Na CB dneska vysel zajimavy test her a porovnani SkylakeX s predchudci. I pres vyssi frekence novych SkylakeX, je vykon o neco nizsi nebo stejny nez u Broadwellu. Nejhure je na tom tady testovane 7800X. Odecteme-li vyssi takty, tak IPC SkylakeX dokonce kleslo (ve hrach) oproti puvodni generaci. To je myslim u Intelu prozatim unikat
https://www.computerbase.de/2017-07/core-i7-7740x-7800x-i9-7900x-spiele-benchmark/#diagramm-performancerating-fps-1920-1080
10.7.2017 23:43:35   81.162.195.xxx 161
DOSBox? To jako vážně?
11.7.2017 08:14:19   46.5.160.xxx 40
Jisteze, nejdulezitejsi test ze vsech!
;-)
21.7.2017 14:50:21   37.221.242.xxx 00
Pokud by nekoho zajimal herni vykon, tak tady mate 30 her, i7-7800x vs i7-7700k vs Ryzen 5 1600. No 7800x docela bida
21.7.2017 14:50:41   37.221.242.xxx 00
Jeste bych mohl dodat ten odkaz, ze ano
https://www.youtube.com/watch?v=UfNMn7RWgLw

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.