Hlavní stránka Hardware Procesory, paměti Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu
Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu
autor: Z. Obermaier , publikováno 3.1.2017
Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu

Dnes Intel uvádí vylepšenou verzi procesorů „Skylake“ s názvem „Kaby Lake“ neboli sedmou generaci čipů Core a nové čipsety řady 200. Výkon je vyšší díky vysokým frekvencím a novému iGPU, jinak se mnoho nezměnilo. Překvapením je ale navýšení maximálního taktu při přetaktování, dostat se na 5 GHz je naprostá hračka.


Hodnocení a závěr

Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu

Procesor Core i7-7700K

Od uvedení Sandy Bridge, Intel každý rok uvádí o několik procent výkonnější čipy. Za těch několik let, už výkon stoupl o tolik, že už asi má smysl upgradovat tehdejší stroje. Skylake byl skvělý procesor, hlavně jeho herní výkon je vysoký, spolu s dobrým taktováním byl po dlouhé době zajímavým čipem. I já upgradoval testovací sestavu z Core i7-2600K na Core i7-6700K. Kaby Lake dále vylepšuje to dobré, co Skylake začal.

Co se týká výkonu, je Core i7-7700K o 3–10 procent výkonnější než Core i7-6700K, a to ještě jen v některých aplikacích. Celkově v průměru nám vyšla novinka výkonnější o 7 procent. To není špatné na jeden generační skok, dříve byl Intel konzervativnější. Tentokrát asi opravdu navýšil frekvence výrazněji před příchodem konkurence od AMD. Jako herní procesor bude Kaby Lake bomba, vysoké frekvence hrám svědčí a záleží na nich více než na počtu jader. IPC se nijak nezvýšilo, architektura nabízí novinky spíše v grafickém jádru (vyšší výkon a nové videoformáty). Z pohledu spotřeby a teplot je na tom Kaby Lake také stejně jako Skylake. Obojí zůstalo víceméně stejné (záleží jaké má váš čip napětí). Mě osobně zaujalo hlavně taktování, protože 5 GHz jsem už dlouho u procesoru Intel neviděl. Navíc oba čipy, které jsem měl dosáhly této frekvence s chladičem za pár stovek a malým chladícím výkonem.

Čipset Intel Z270

Loňský Z170 přinesl po dlouhých letech i do střední třídy spoustu důležitých novinek. Zejména navýšil počet linek PCIe, nové porty a vylepšení přepínání PCIe linek v internímu HUBu. Z270 tyto důležité vlastnosti jen nepatrně rozšiřuje. Přináší navíc čtyři linky PCIe a podporu technologie Intel Optane, včetně poslední IRST verze 15. Šestnáct linek PCIe v procesoru a dalších dvacet čtyři v čipu PCH dává dohromady 40 linek, víc než má Broadwell-E v levnějších čipech (Core i7-6800K) na platformě X99 (28). Upgradovat na tento čipset ze Z170 ale nemá smysl.

Subjektivní názor

Výkonem asi Core i7-7700K nijak nepřekvapí, i když za významným navýšením frekvencí je i znatelně vyšší výkon. Nárůst výkonu v základu o sedm procent není zase tak úplně málo, stále jde o čtyřjádro. Hlavně hráči tento čip jistě ocení, frekvence 4,4-4,5 GHz budou hrám slušet.

Otázkou je, zda upgradovat, či nikoliv. Pokud máte Sandy Bridge anebo ještě starší platformu, už Skylake byl super náhradník. Kaby Lake opět posouvá laťku výkonu výše, hlavně však i přetaktování. Pokud máte Skylake a měli jste štěstí na dobře taktovatelný čip (4,6 MHz+) tak pro vás upgrade smysl nemá.

Já upgradovat na Core i7-7700K budu, jelikož chci do testovací sestavy procesor s taktem 5 GHz. Na závěr by se ještě slušelo připomenout, že ZEN přijde asi v březnu, i když ve hrách Kaby Lake konkurovat nebude moci. Zdali počkáte do jara, podíváte se, co nabídne AMD, a až poté se rozhodnete, už je na vás.

Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu

 

Za půjčení procesorů Intel Core i7-7700K děkujeme společnosti Asus

Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu

Základní desky pro test poskytl ASUS Česká republika



Tagy: Intel  LGA 1151  Kaby Lake  Core i7-7700K  Core i5-7600K   


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
3.1.2017 22:40:02   49.213.19.xxx 4192
Core i7-7700K nový Arginmax pro tajtrlíky, herní tragédy a zoufalce.
4.1.2017 07:18:17   84.245.121.xxx 793
Nieje to zase až take strašne, kto si nekupil i5 či i7 od roku 2010, tak ma stale možnosť aj v roku 2017
AMD do dnes s ničim neprišlo čo by prinutilo Intel k zvyšeniu vykonu, dufajme že to ZEN zmeni Proste kde nieje konkurencia nieje pokrok.
4.1.2017 13:52:49   185.23.113.xxx 129
Ty a tvoje druhe ja : Crha,
ste skutočným prínosom na PCT webe.
Skuste trolliť doma : DDworId a pan Crha to je čisty Diit troll
4.1.2017 14:42:55   213.211.33.xxx 423
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.1.2017 22:40:51   62.245.121.xxx 3227
Cituji: "Vloni v srpnu uvedl Intel Skylake, šestou generaci architektury Core (Core i7-6700K)."
Hmm, ne, a Intel musí být skutečně zoufalý, že vydává takový "bazmek". Proč tuhle generaci raději nepřeskočil, takhle bude mít eventuální zájemce o nový CPU další důvod proč se rozhodnout pro ZEN. Vůbec bych se nedivil, kdyby Intel v následujících 5 letech zažil nepříjemný úpadek. Stačí si jen zjistit, jak nějaký "přivandrovalecký" Ind začal dělat čistky v Intelu ve jménu "mobilní" divize, hahaha, že "šílený" managment dokáže poslat firmu s obrovským technickým "know-how" k zemi, jsme se už přesvědčili u NOKIE.
https://www.youtube.com/watch?v=eywi0h_Y5_U
3.1.2017 23:43:37   46.47.177.xxx 3115
Intel to nikoho kupovat nenutí stejně jako když po haswellu přišel haswell refresh.
I když je možná jediný viditelný rozdíl ve frekvencích tak cena bude stejná jako u skylake.

Zen intel výkonově nepřekona spis dorovna.Bude to však cenově výhodnější alternativa.
Má ale smysl pořad jen čekat na něco co tu už je za cenu ušetřenych 5oo ? (Příklad)

No nevím žijeme jen jednou a život je krátký na to abych pořad na něco jen čekal
3.1.2017 23:46:14   95.103.51.xxx 281
v dnesnom konzumnom svete sa tak nejak ocakava ze kazdy rok bude novy produkt... kazdy rok mas nove telefony, nove telky, nove auta, nove procesory... aj ked tomu len zmenis nazov musis to vydat ako novy produkt...
takze nic sa preskocit neda, Intel ma akcionarov a OEM partnerov ktory potrebuju aby boli nove CPU vydane...
Skylake vysiel nie vloni v srpnu ale este rok skor v 2015 (sme v roku 2017), takze je najvyssi cas pre "nove" procesory...
4.1.2017 05:31:51   193.86.67.xxx 211
RE: Eddward - Absolutní souhlas, marketing prodává, a ten vyžaduje každý rok "nový" CPU (iPhone, DSLR, televizi), není to nic neobvyklého. Stačí se prostě jen spokojit s myšlenkou že "všechno je to skoro stejné" a upgrade čehokoli stačí co 3 generace - i více
4.1.2017 08:48:03   90.176.87.xxx 61
Souhlasím téměř se vším, až na ten příklad DSLR Zrovna DSLR jsou příkladem toho, že se nevydává nový model každý rok jen proto, aby měli nové číslo... low-end DSLR se vyvíjí rychleji, tam je to častější, ale třeba polo-profi a profi DSLR se dožívají na trhu několika let, než jsou nahrazeny novým modelem.
4.1.2017 10:33:07   213.211.33.xxx 921
Balmung: Proč vydává tuhle edici? Protože prostě vypiloval skylake za tu dobu co AMD nic neuvedlo.
10.1.2017 13:19:21   134.191.220.xxx 10
Nahodou v Intelu delam a mobilni divize byla zasazena stejne jako ostatni divize. Neni to ve jmenu mobilni divize ale spis ve jmenu mobilni budoucnosti. Je pravda, ze PC je minulost a firma, ktera chce byt do budoucna uspesna nemuze mit hlavni produkt zavisly na PC. I pres ty zmeny si stejne nejsem jisty, jestli to Intel prezije a to rikam i vzhledem k tomu, ze diky cistkam mam ted o 100% vic prace.
4.1.2017 03:33:12   185.99.176.xxx 172
A nedegraduje ta pasta časem?

No jinak chybí graf výkonu všech CPU po přetaktování s levným chladičem dejme tomu na 1.3V, který bych bral jako výchozí pro budget hodnocení...
4.1.2017 05:28:30   62.209.220.xxx 610
Chybí overclock s delidem, to pokládám na serveru zabývajícím se PCTuningem za opomenutí a prosím o nápravu.

Vidím že ani s další generací není třeba můj sandy bridge na 4,7ghz upgradovat, žádný raketový skok se nekoná
4.1.2017 08:41:11   77.240.97.xxx 231
JJ tiez pozeram ze stale mozem ostat na mojom starom ale zato spolahlivom I5 2500K @ 4.3Ghz v pohode

Aj tak planujem prejst/upgrade PC az ked pride Coffe Lake a 6 jadier bude mainstream.
4.1.2017 10:12:18   62.209.220.xxx 103
Tak tak, jako upgrade (pokud se teda neobjevi nejake zazracne 6ghz 4 jadro s ht) povazuju prechod alespon na 6-ti jadro, klidne generaci 49xx ale 6 jader. Na to ale jeste, alespon pro me nenastal cas a vsechno hraju na full
4.1.2017 10:39:26   213.211.33.xxx 827
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 11:21:06   10.27.22.xxx 151
Nepleť si procesory s plyny:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Xenon
https://cs.wikipedia.org/wiki/Xeon

S Xeony to bude stejné jako teď. Do běžných desek je nedáš. Tato velmi výhodná možnost byla možná naposledy u 1150.
4.1.2017 11:42:12   89.176.232.xxx 71
I Skylake ma podporu H265, tady jde jen o to, ze Kaby Lake pridava H265 10bit, coz se pouziva spis mene casto, ale urcite to nekoho zajimat muze.
4.1.2017 19:41:25   90.180.255.xxx 04
Tak záleží, jakou tím krmíte grafickou kartu... na GTX 1070 je to málo.
4.1.2017 07:50:51   212.5.197.xxx 410
Neviem, no mne nepripada rozdiel 10 stupnov v neprospech novinky ako zanedbatelny rozdiel.


To o tom zazraku Intelu spominanom v prvej kapitole je tiez od redaktora dost nafuknute. Je to nudna novinka.
4.1.2017 10:40:24   213.211.33.xxx 826
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 17:00:51   87.236.197.xxx 69
boha, ty si k0kot
4.1.2017 18:58:11   213.211.33.xxx 720
můžeš mi vysvětlit v čem to "k0kotství spočívá? V tom že jsem nazval kabylake pravým jméném? Přidáváš se na stranu 15ti dětí co tomu nerozumí a dali mi mínus jen protože jsem řekl zase pravdu?
4.1.2017 08:06:03   89.203.167.xxx 366
No nevim ja bych si treba 4 jadro i kdyz s HT za tyhle prachy proste nekoupil, pokud bude zen 8 jader 16 vlaken do 10k a budou slusny desky k tomu uz mam v upgradu sve vousate i5 750 vicemene jasno, a ti co AMD v PC nesnesou tak muzou byt radi take pac v ramci konkurecniho prostredi sunda prestreleny ceny i intel ;)
4.1.2017 10:41:49   213.211.33.xxx 854
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 17:01:39   87.236.197.xxx 176
boha, ty si k0k0t
4.1.2017 18:59:03   213.211.33.xxx 523
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 09:15:22   94.230.147.xxx 842
Prosím autora článku o vysvětlení, jak může považovat přetaktování tohoto procesoru (i7 - 7700K)za skvělé a srovnávat ho s procesorem i7 - 2600k?
i7 - 7700k lze přetaktovat o 19% (z 4200MHz na 5000MHz)
i7 - 2600k lze přetaktovat o 47% (z 3400MHz na 5000MHz)
To je spíš špatně přetaktovatelný procesor než skvěle.
4.1.2017 10:23:19   213.180.62.xxx 400
Přesně tak, navíc místo obecných žvástů o navýšení IPC v závěru, měl být jediný graf srovnávající na stejné frekvenci. Na konkurenčních webech se ukázalo, že to slavné IPC je oproti i7-2600K vyšší jen o 20%. A to ještě jen tam, kde se prakticky využívá akcelerace optimalizovanými instrukcemi.

To si vyhození i7-2600K a nákup i7-7700K neobhájí.
4.1.2017 10:39:49   94.230.147.xxx 254
Autor (pan Z. Obermaier) se k tomuto faktu nijak nevyjádří?
4.1.2017 10:42:59   213.211.33.xxx 639
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 11:00:27   94.230.147.xxx 362
Takže po sundání rozvaděče a přepastování zlepším přetaktování o dalších cca 22%? na celkových 31%?
Opravdu to stojí za to riziko?
Opravdu se dá říci, že tento procesor lze skvěle přetaktovat a srovnávat ho s i7 - 2600K který jde přetaktovat o 47% bez toho, abych sundaval rozvaděč?
Odpovím si sám, nestojí to za to.
4.1.2017 14:46:30   213.211.33.xxx 235
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 15:11:17   77.236.203.xxx 253
Inteligetni jedinec chape ze i7 - 2600K je 4x jadro a neni to i3

navic vzhledem k tomu ze nejvetsi cast zabere iGPU a jednoliva jadra zabiraji velmi malou cast ve spojeni s nizkou spotrebou by nemel byt problem pri spravnem navrhu a kvalitnim provedi dosahnout podobnych hodnot OC 2x vs 4x jadro
4.1.2017 16:54:42   213.211.33.xxx 220
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.1.2017 20:46:08   212.37.84.xxx 00
nevidel si tie napätia ? 4,9GHz pri 1,3V 5GHz už musel ísť na 1,37V , vieš koľko dáš po delide ? 5GHz, jedine že by si mal rare kremík tak možno 5,1GHz
4.1.2017 11:02:57   80.188.2.xxx 104
To je holý fakt. Jenže před týdnem mi klekla základní deska a na vzduchu jsem i7 2600K nedal na víc než 4,5GHz stabilně. Jelikož další nákup staré desky mi přišlo jako pitomost, protože se nové prostě nevyrábí a za 6!!! let jsem si naspořil na upgrade, tak prostě do i7 7700K půjdu a basta. Když se AMD pochlapí a bude Intel tlačit, výkony se za tak dlouhou dobu samozřejmě zlepší, ale teď je hold situace taková a na 8 let starém notebooku s Mintem prostě situaci nervově nezvládám. To je můj důvod. Prodejem 2600K, ks SSD a zbývajících RAM-ek jsem si docela pěkně polepšil v kasičce na upgrade a teď prostě bude PC novučičké, tiché, méně žravé a hlavně svižnější na M.2-ce. Malý posun za 6 let, ale já to beru.
4.1.2017 11:12:38   94.230.147.xxx 120
Já i7 - 2600K nikdy neměl, vycházel jsem jen z toho co píše autor v článku.
Jistě sestava bude nová a bude o dost svižnější, novější technologie, většinou i hezčí vzhled (vím není to k ničemu)...
Přeji bezproblémový provoz a radost z nového PC.
4.1.2017 13:48:23   46.33.112.xxx 97
http://www.mojecestina.cz/article/2009072305-hold-x-holt
4.1.2017 17:08:10   87.236.197.xxx 60
i tak jsme vyznam pochopili
1.6.2017 11:08:55   90.183.112.xxx 00
Cernakusy, ty ses takovy pako. Sledovat te tu debatovat je zazitek. Ty tvoje kidy...
4.1.2017 11:07:42   81.201.57.xxx 913
je to jednoduche... autor je uplnej idi*t a ocividne taky rad maze komenty DDDDD jak ubohe
4.1.2017 09:49:41   217.75.67.xxx 110
je nejake rozumne vysvetlenie, preco vo vami nazvanom teste "multitask" su procaky i5 6400 a i5 6600k na rovnakej urovni? ostatok skaluje, aj ked sa to porovnat neda (co procak to skoro ina architektura), ale ze by tam nebol ziadny rozdiel pri rozdiele zakladnej frekvencie 800mhz? a max frekvencie turbo 600mhz? je to len nejaka anomalia?
4.1.2017 10:44:00   213.211.33.xxx 233
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 14:48:30   213.211.33.xxx 124
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 14:55:06   77.236.203.xxx 132
vsak mi vime ze porad pises bludy a bohuzel to ty minuska nedokazou zmenit
4.1.2017 16:55:55   213.211.33.xxx 319
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 17:28:13   77.236.203.xxx 101
no dobre Crhanku oni ti temi minusy vlastne vyjadruji podporu a vyjadruji souhlas s tak spickovym odpornikem jako jsi ty ;)

tak jo tak uz si supej koupit Xenony do tve nove sestavy aby ti to lepe slapalo a mel jsi jak krmit svuj turbo projektor ktery ma nulovou prodlevu
4.1.2017 19:00:05   213.211.33.xxx 214
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 20:08:38   77.236.203.xxx 33
hlavne si ji nezapomen dat do nakladu kdyz jsi na ni cele roky setril ;)

tak nevim co ti zavidet kdyz mam doma minimalne dva silnejsi stroje i bez delidu nez mas ty ....mam sice levnejsi grafiku ktera mi taky da 60 fps stabilne normalne jsem z toho zezelenal jaj vlastne jsem nemohl kdyz uz mam NV davno ;) budu asi plakat ze jsem takovy looser a socka ktery kdyz neco opravdu chce/potrebuje tak to koupi okamzite
4.1.2017 10:01:46   93.115.95.xxx 1312
Nekoupil bych to, ani s hlavní u hlavy.
4.1.2017 14:48:44   213.211.33.xxx 318
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 10:11:20   93.91.243.xxx 437
Z celé recenze vyčnívá autorova obává z nadcházejícího AMD ZEN. Ono by bylo těžké přiznat, že pokud se povede, nebude Intel už tak v pohodě.
Teď stačí, aby Intel pravidelně vydával procesory s mírným zvednutím výkonu a akcionáři jsou spokojeni.
Chtěl bych vidět povedený ZEN s výkonem i7-7700 v recenzi Obra .
4.1.2017 10:14:44   93.91.243.xxx 130
BTW, predikce je strašná u androidu, takže "obava".
4.1.2017 10:30:35   80.187.123.xxx 2991
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 10:51:46   94.230.147.xxx 606
Můj sen začne, až tady přestanete psát zaujatě a urážet.
4.1.2017 13:18:40   89.24.125.xxx 287
jj, objektivita z tebe přímo srší, chudáci ostatní redaktoři tady, pak to odnáší za jedno "individuum"
4.1.2017 13:23:05   80.83.67.xxx 236
10,5 mld. USD ve stravenkách bych teda chtěl vidět.

Zen je možná švejkovská evoluce co se týče absolutního výkonu, neznáme ale cenu...
4.1.2017 21:25:20   94.113.103.xxx 52
Však počkej, až ti Zen rozkope ten tvůj stupidní píseček...
4.1.2017 23:13:38   46.5.170.xxx 220
Par bodu k extremne optimisticke recenzi:
- ve screenshotu SuperPi je hodnota 09.110, ale v grafu je 8.11
- porovnat teploty 75°C a 65°C jako vicemene srovnatelne mi pripada prinejmensim zvlastni, viz "... do 75 °C. Se stejným chladičem je teplota Core i7-6700K jen o necelých 10 °C nižší, tedy víceméně srovnatelná."

Nevim proc pisete tak jak pisete, ale budto jste ochotny za "nejake" penize ze sebe delat vicemene saska (a to uz nekolik let) nebo jste se zaseknul v puberte. Ostatne komentar s narazkou na cenu AMD k tomu jen pridava.
Kdyz nad tim tak premyslim, je mi Vas vlastne lito a budu doufat, ze mych "-30 haleru" bude chapano jako nazor na Vas styl psani a vyjadrovani, nikoli jako snaha nedocenit nekolika (pravdepodobne hodne) hodinovou praci.
4.1.2017 11:06:28   81.201.57.xxx 31
DDDDDDDDDDDDD to si tady pravidelni navstevnici umi urcite zive predstavit
4.1.2017 10:34:33   94.230.147.xxx 300
Ano i zde nepište žádné komentáře které nesouhlasí s názorem (zřejmně) autora. Stejně vám je smažou.
5.1.2017 05:41:36   94.230.147.xxx 31
Ptám se korektora této diskuze. Je opravdu nutné mazat komentáře, když kouknu na ostatní komentáře co tu korektor nechává vs ty co smazal pod tímto komentářem, opravdu nechápu. Udělejte si prosím v redakci pořádek a zaveďte nějakou konzistentnost v promazávání komentářů (nebo je nemaže vůbec což je nejlepší)
4.1.2017 11:22:02   88.100.13.xxx 43
Zdravím, mám v PC i7- 3820(bez k) na 3.6/4.2Ghz(vyhnaný boost přes násobič). Vyplatí se mi upgradovat na 7700k?
4.1.2017 11:40:10   89.176.232.xxx 291
Ne.
4.1.2017 14:50:51   213.211.33.xxx 434
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 15:17:40   88.100.13.xxx 191
Na tebe jsem byl zvědavý...
4.1.2017 12:28:51   85.207.215.xxx 131
Už jsem psal plamenný komentář o Obermaierově skvělém chlazení, ale ten procesor má fakt hraniční teplotu 100°C
4.1.2017 12:57:21   62.84.155.xxx 222
Citace:
Na závěr by se ještě slušelo připomenout, že ZEN přijde asi v březnu, i když ve hrách Kaby Lake konkurovat nebude moci.


Je pro tohle nejaky argument? A tedka nemyslim test DOSBoxu, ale treba Starcraftu2, nebo jine narocne strategie se spoustou jednotek s AI. Dale treba DOOM, nebo neco na CryEngine/UE4.
4.1.2017 17:24:15   87.236.197.xxx 52
pokud soft nevyuzije vice jader nez ma intel tak pak zen samozrejme odejde porazen ...
4.1.2017 20:19:53   77.236.203.xxx 41
no tech modernich AAA her co se aktualne hraji a potrebuji brutalni ST vykon je kolik ?
a i ty Beckove a horsi co ST vyzaduji slusne behaji i na prehistorickych 2 jadrech uz i tak casto omylane WoT podporuje MT

takze i mimo pracovni oblast vice jader vitam uz jen to ze vyvojarum to umozni vytvorit komplexnejsi dila po vsech strankach (nebo se nebudou muset tolik optimalizovat ) >>> vetsinou nejdriv musi prijit technologie a pak se teprve dodava postupne obsah >>jak dlouho trvalo rozsireni 64-bit nebo podpora vicevlaknovych programu mimo profi sferu ?
4.1.2017 13:01:14   91.237.168.xxx 250
Pozor, jedna vec z testu je jasna, treba pockat na ZEN. Ked OBR len jemne naznacil, ze treba pockat na ZEN tak si myslim, ze urcite treba pockat na zen, on ma nejake info a ked uz on toto napise, tak treba pockat. Ano, zazrak to nebude ale asi 8C/16T budu asi dobra konkurencia....
4.1.2017 13:08:54   94.230.147.xxx 141
O několik komentářu p. OBR píše, že sen se Zenem se rozplyne. Na co tedy čekat? Trošku si sice OBR protiřečí, ale uvidíme, chce to trošku konkurence ať se ten výkon konečně pohne trošku více kupředu.
4.1.2017 13:14:54   91.237.168.xxx 120
Jasne, dementuje to, je to OBR...., no moj pocit z recenzie mam, ze vie už troška viac a bežné Ci5-Ci7 4C/4T-8T budu mat poriadnu konkurenciu. Ale ako píšeš, uvidíme...
4.1.2017 14:01:23   46.33.112.xxx 53
Tak na co se to teda díváme, na 7 % nárůst výkonu po delidu?

Takže procesor s šedivkou kvality AAA, kterou pro normální usery nahradíme po týdnu výroby barelem s 40 let starou sovětskou pastou KΠT-8?
http://diit.cz/clanek/pasta-core-i7-7700k
4.1.2017 14:53:21   213.211.33.xxx 522
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 15:14:10   89.24.125.xxx 132
No jo, ale ty v tom tvým světě dostaneš kompletní BAN na jakýkoliv stránky, protože "ONI" si nemůžou být jistí, jaký to blábol zase vymyslíš a použiješ proti jejich propagandě.
Takže tě prostě odstřihnou Těš se, Velký bratr se dívá...........
4.1.2017 16:59:23   213.211.33.xxx 120
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 17:13:41   165.72.200.xxx 21
Jen mala vecna poznamka: Konfident ten urad nezridil, zridil ho Lzidoktor z Plzne na pokyn Dluhoslava. Konfident naopak honi PR na kritice tohohle kroku.
4.1.2017 19:01:22   213.211.33.xxx 27
kdyby chtěl tak to zarazí, ale vono to je divadýlko že ano...
4.1.2017 18:17:18   37.48.25.xxx 40
No teda za me wow, nejak pred rokem jsem kupoval 6700k prave kvuli hram a necekal jsem takovy zlepseni u Keby Lake, nicmene ta teplota me vubec nepresvedcila.
Co ma intel za problem, ze vsude cpe tu blbou pastu? No a tim se dostavame k tomu, co me v recenzi prastilo do oci: 10°C ze prej neni znatelnej rozdil? U cipu s prasopastou? Pochopil jsem, ze ZO pouzil nejakej lepsi chladic od Noctui, u kteryho tvrdi, ze chladi tak o 15° lepe nez neco, co si tam podle nej da bfu. Nemeril 75°, takze bfu bude na 90°, pak prej ze amd topi
Takze jinak. Pasta pod IHS, kterou vsichni tak nenavidime, pusobi dost negativne a vezrkze stira velky rozdili mezi kvalitou (vykonem) chladicu. Muzete mit Tranquillo, nebo Feru za par supu a budete mit teplotu horsi treba jen o 1°, nez s nh-d15, nebo nejakym malym vodnikem za dva a pul.
4.1.2017 19:04:56   213.211.33.xxx 317
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.1.2017 20:29:50   77.236.203.xxx 41
nj ty deticky
nerikam ze je FUMA spatna ale je hlucnejsi i hure chladi (napr. i ninja je tissi) ty rozdily jsou ale v realnem provozu zanedbatelne natolik ze bohate postaci i lehci chladic za cca polovic trebas ta Fera kterou zminuje Gembler je vyborny chladic
4.1.2017 18:24:49   78.45.62.xxx 21
Nejak extra z novinky nadseny nejsem, vyssi takt, mirne vyssi cena, stejny nebo jen nepatrne vyssi (v ramci chyby mereni) vykon. Tak snad priste...
4.1.2017 18:59:20   47.60.196.xxx 143
Slušně jsem se podivil nad nevhodným vyjadřováním autora v diskusi a byl jsem promptně smazán. OBR už je asi vynervovaný ze Zenu..
4.1.2017 20:07:35   85.132.193.xxx 72
jj, maže komenty jako děcko, co se mu nelíbí a nebyhovuje, tak hned smazat
4.1.2017 20:13:55   185.47.220.xxx 51
Pokud nebude AMD více tlačit na pilu, pořádný pokrok nebude. Intel nemá konkurenci a doplácíme na to všichni.
4.1.2017 21:28:08   95.85.215.xxx 30
je "zajímavé" že zdendovi to vyšlo úplně jinak
https://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7-7700K_vs_6700K_Game_Performance/25.html
4.1.2017 21:31:51   95.85.215.xxx 120
taky je zajímavé že ostatním redakcím jejich kousky na 5ghz se moc nechtělo a zdendovi oba úplně bez problému jak on to dělá
4.1.2017 22:45:31   77.236.203.xxx 100
to vis pouziva boxovany chladic a lil na to tekuty dusik ;) a nebo nahodou dostal lepsi kousek jestli je to ten vyfoceny s oznacenim duverny tak to nebude bezna seriovka a proto to dostal na 5 GHz (i v bezne seriovce co procesor to unikat a jde taktovat trochu jinak)

ale taky cumim ze napric zahranicnimi redakcemi ma Z.O pomerne odlisne vysledky ze by se proti nemu spiknuli ?

ale jelikoz je to primarne "herni" CPU tak zadny zazrak a na upgrade to rozhodne neni ...maximalne jen kdyz by odesla deska a CPU zaroven
4.1.2017 22:10:05   212.79.110.xxx 90
Je to smutny,jak Intel vyuziva situace,vydava kazdy rok jeden a ten samy procesor.Kdyz vysel Sandy Bridge tak to za to stalo,ale ted uz ne.Co se trochu vyplati ,je z bazaru 5820K nebo 6800K a nebo nejlepe pockat na Ryzen,ktery bude minimalne stejne vykonny,ale spis o trochu lepsi...rozhodne cena
5.1.2017 00:56:09   176.106.187.xxx 101
Mozem potvrdit, ze tak ako sa tu prezentuje sam majster vesmiru OBR je pre mna slast na dusi. Uz len to ako to tu uraza vidiet, ze je proste dosraty zo Zenu, a naozaj sa oplati si nanho pockat, potom uvidime. Ze mu nevadi robit predajnu devku zelenym a modrym? Len bacha aby sa v tych ritnych tuneloch nestratil
5.1.2017 05:54:53   94.230.147.xxx 51
Jak tak přemýšlím nad tímto komentářem, přemýšlím, zda by nebylo lepší kdyby Intel koupil NV nebo obráceně. Pak by nemusel p. OBR střídat otvory a neměl by šanci zabloudit. Tím pádem by zde mohlo být více jeho kvalitních článků.
5.1.2017 15:21:53   37.48.42.xxx 41
Zdendovy uz asi cvakaji p...y, to by me zajimalo kolik uz prepulil zidli (vzhlem k cistkam pod recenzi).
Tenhle procik zrovna pecka asi nebude...
A mistr Crha se taky musi vyjadrit skoro ke kazdemu komentari. Jak uz vidim Crha u komentu, tak je mi jasne, ze to bude bud urazka, nebo uplna kravina...
5.1.2017 15:44:35   89.103.38.xxx 32
Smutné, že Intelu trvalo přijít s něčím, co pro větší část lidí použitelným způsobem překonává výkon (tři roky starého!) 4790k.
A to ještě ne o tolik...

A z toho si máme sednout na zadek?
7.1.2017 07:59:31   212.79.110.xxx 40
Muj nazor na I7 7700K je,ze je to spatny vtip od intelu.Vcera jsem mel dva kousky z alzy a ani jeden z nich by nesel s normalnim chladicem na 5Ghz pouzivat dlouhodobe.Nejlepsi nabidka od Intelu momentalne je: Intel Xeon 2620 V4 Broadwell 8 jader 16 vlaken za 11400kc ktery jde pretaktovat na 3150Mhz a hry na tom bezi luxusne,procesor se nehreje a staci Vam obycejny chladic a nemusite ani resit napeti na procesoru.A nebo pockat na Ryzen,ktery vypada nadejne...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

110 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 22.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.