AMD A10-7850K: podrobný test CPU i GPU a přetaktování | Kapitola 7
Seznam kapitol
Novou architekturu AMD a APU Kaveri jsme si už představili i s prvními testy. Nyní se kromě klasických testů podíváme na výkon v aplikacích podporujících heterogenní architekturu (výpočty na CPU i GPU), porovnáme výkon s předchozím Richlandem při stejných taktech a dost prostoru věnujeme také přetaktování CPU i GPU.
Popis nastavení je v úvodní kapitole k testům, přesto vás v grafech neošidím o informaci o nastavení herních benchmarků a her. A zároveň alespoň slovně se budu snažit okomentovat každý výsledek.
Unreal Tournament III je zástupcem populární střílečky. Na kterémkoliv APU nebudete mít problém si tento postarší titul zahrát.
Ve hře Far Cry II, která stále vypadá i na dnešní poměry dobře, se u všech testovaných procesorů rozhýbala nad plynulých 30 průměrných snímků. S Trinity a výše už můžeme mluvit o celkem komfortním hraní na maximální detaily a plném HD rozlišení.
V RE5 je rozdíl mezi integrovaným Radeonem HD 8670D a novým R7 malý.
V novém RE6 je dosažené bodové ohodnocení jen nepatrně vyšší.
Jedna z výjimek, kde vidíme opravdu značný skok kupředu. World in Conflict je s Kaveri pohodlně hratelný i na vysoké detaily!