Hlavní stránka Hardware PC sestavy Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000
Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000
autor: Tomáš Šulc , publikováno 26.8.2013
Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Pokukujete po novém počítači na hry, v hardwaru se však moc nevyznáte? Pokud vám nepomůže zkušenější kamarád, zbývají hotové herní sestavy. Oslovili jsme tři jejich velké české prodejce s jednoduchým požadavkem — rádi bychom si koupili co nejvýkonnější počítač na hry za 25 tisíc korun s daní.


3. místo — Alza GameBox Haswell

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Stejně jako před rokem budu sestavy hodnotit jednotlivě dle jejich konečného umístění. Na třetí příčce skončil počítač Alza GameBox Haswell. Stejně jako obě zbylé sestavy je postaven na čtyřjádrovém procesoru Intel Haswell v kombinaci s grafickou kartou nVidia GeForce GTX 760. Výkon ve hrách je tedy vysoký a potěší i poměr cena/výkon. Mezi další výhody patří tiché chlazení, nízká spotřeba, konektivita a kombinace 1TB klasického disku s 120GB SSD.

Kde naopak počítač ztrácí, je záruka. Zatímco konkurence zdarma dává tři roky, Alza jen dva. Rozšíření záruky je sice možné dokoupit, zmiňovaný rok navíc vás ale vyjde zhruba na 2500 Kč. Příliš nadšen jsem nebyl ani z dílenského zpracování sestavy (vyvázání kabelů) a z přehnaně výkonného 600W zdroje.

AKTUALIZOVÁNO - na základě recenze se Alza.cz rozhodla poskytovat na všechny Alza.cz sestavy záruku 3 roky a to nejenom řadu GameBox, ale i TopOffice a Multimedia. 

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

2. místo — Barbone W Eagle Silver

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Na stříbrné pozici skončila sestava Barbone W Eagle Silver od společnosti T.S. Bohemia. Osazena je téměř identickým hardwarem jako počítač Alza. Výhodami jsou proto opět herní výkon a poměr cena/výkon, kombinace klasického disku s SSD či dobré provozní vlastnosti. V sestavě Barbone dále najdete čtečku paměťových karet a na rozdíl od Alzy na ni výrobce dává tříletou záruku.

Kde naopak počítač lehce ztrácí, je volba grafické karty. K výběru GeForce GTX 760 nemám výhrad, škoda však verze s referenčním chladičem. Příplatek za karty s alternativními a tiššími chladiči je jen minimální. Dalším mínusem je zbytečně výkonný zdroj.

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

1. místo — HAL3000 Platinum 9518

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Zatímco před rokem skončila 100Mega se svým počítačem HAL3000 na posledním místě, dnes je situace přesně opačná. Na rozdíl od konkurence se výrobci podařilo do sestavy vměstnat o stupeň výkonnější procesor s velmi dobrým chladičem nebo skříň s teplotním čidlem a možností regulace otáček ventilátoru. Díky tomu byl počítač v zátěži o trochu tišší než jeho konkurenti a současně měl o něco vyšší výkon procesoru. Ve hrách mírně výkonnější procesor naopak nehraje větší roli. Dále potěší tříletá záruka a možnost jako u jediné sestavy vybírat mezi operačními systémy Windows 7 a Windows 8.

Kde se naopak šetřilo, je základní deska. I tak má ale uživatel k dispozici vše, co může potřebovat. Chybí sice druhý PCI Express ×16 port pro zapojení druhé grafické karty či rozšířené možnosti přetaktování. Procesor se zamčeným násobičem však stejně přetaktujete stěží a pro upgrade 3D akcelerátoru holt vyměníte ten stávající místo přidání druhé GeForce GTX 760. Druhým mínusem počítače je zbytečně výkonný osazený zdroj.

Díky o něco výkonnějšímu procesoru a nejtiššímu chlazení se sestava HAL3000 Platinum 9518 stává vítězem testu a odnese si z něj i ocenění.

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000
PCTuning Silver Award, srpen 2013
HAL3000 Platinum 9518
"vítěz testu herních sestav do dvaceti pěti tisíc korun"

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Poděkování

Za zapůjčení testovaných sestav děkujeme společnostem Alza.cz, T.S. Bohemia a 100Mega Distribution.

Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000 Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000 Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

 


Tagy: alza gamebox haswell  barbone w eagle silver  hal3000 platinum 9518  pc  sestava  herni  test  recenze  pomer cena vykon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
26.8.2013 05:18:45   186.29.120.xxx 910
Celkem by me zajimalo, jestli ty zaruky jsou na celek, nebo na jednotlive komponenty. Kdyz neco vymenim, ztracim zaruku nebo ne a muzu to prodat s tim, ze pak reklamuju jenom to co jeste mam? Kazdopadne zajimavy, ze jsou to tri identicky sestavy
26.8.2013 05:44:07   178.72.244.xxx 12144
Test naprosto o ničem a zcela špatně pojatý.

Prvně chybí kalkulace cen sestav, tak aby vynikla cena sestavení (aneb o kolik nás firmy natáhly?).

Za druhé chybí counter "sestavím si sám" (kupříkladu SSD nemá v herním PC této třídy co dělat!!!!!)

Za třetí chybí analýza konfigurace systému, ovladačů a celkové SW připravenosti PC.

A v neposlední řadě za čtvrté, naprosto amatérské testování her. Sundání detailů a hlazení, aby hra byla hratelná je podvod na čtenáře, kteří při troše nepozornosti nabudou dojmu, že GTX760 je dostatečná herní grafika pro hraní nejnovějších her na maximální nastavení při ceně PC již velmi vysokých 25 tisíc.

Není a je to na úrovni podvodu "herních" PC za 10 tisíc, které některé obchody prodávají.

Prostě jsme z testu závratně zjistili, že montáž je víceméně stejná, skladba komponent dtto a tudíž i výkon je, světe div se, naprosto stejný.

Věci, které by sestavy odlišily přidanou hodnotou, jako je např. hlučnost ... to už bych chtěl opravdu moc.

BTW. Za 25300Kč navrhnu sestavu, kterou si lze nechat v CZC postavit zdarma, který výše uvedené sestavy do jedné zadupe do země, bude výrazně tišší a zároveň určité komponenty kvalitnější.

A to jsem jen jeden z mnoha internetových joudů, kteří zdarma a důsledně takové sestavy pro internetové uživatele zdarma navrhují.
26.8.2013 06:37:20   89.176.146.xxx 1125
Za nastavení patřičných detailů ve hrách, tak aby to jelo "optimálně" autora naopak chválím. Srovnávají se zde 3 PCčka a ne různé GK, jako hráče by mě zajímalo taky spíš na jaké detaily si zahraji hry plynule, než to, že na ultra to bude slideshow o 25fps.
26.8.2013 07:10:43   213.192.18.xxx 1516
Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.
26.8.2013 09:00:43   37.44.16.xxx 812
Pod i5-4670K by to chtělo nějakou lepší základní desku-ta napájecí kaskáda na není větší taktování asi nebude chtělo by to něco jako GIGABYTE GA-Z87X-UD4H.
26.8.2013 06:43:00   188.175.166.xxx 531
Dobrý den, částečně souhlasím s "Cernakem", ale s pár výhradami.

Test 3 prakticky totožných sestav asi nemůže dopadnout jinak, než téměř stejnými výsledky..to je pravda Ikdyž každý z nás ví, že výkon jedné například základní desky nebo grafické karty není stejný, jako u jiné. To je stejné u procesoru - každý je unikát v jistém slova smyslu...

Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".

Samozřejmě grafika Geforce GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila, ale pro definovaný "herní počítač" bych volil lepší.

Co se týká výtek u zdrojů "moc výkonu" - záleží, jestli majitel očekává budoucí upgrade, nebo nechá sestavu několik let, bez upgradu. Ono 400W (u všech sestav je napsané "mohlo by být o 100W, 200W míň") není až tak moc.

Pokud kalkuluji odhadem, opravdu se mi to po ránu nechce počítat , že základní deska, procesor, operační paměti, disky atd a další komponenty s tím související integrované na základní desce (ztrátový výkon DC/DC měničů, zvukový kodek, switche, řadiče, jižní můstek atd atd...) si vemou cca 150W-200W. A grafická karta cca 120W, při upgradu za silnější i 200W a víc, tak 400W zdroj je opravdu nutné minimum a opravdu bych raději použil silnější 500-600W (samozřejmě 80gold nebo platinum).

Jenom dodávám, že také navrhuji sestavy pro rodinu, známé a zákazníky (zdarma) z mého okolí a samozřejmě i pro sebe, takže také mám zkušenosti.
26.8.2013 07:56:37   5.178.57.xxx 166
petrobi napsal:
Dobrý den, částečně souhlasím s "Cernakem", ale s pár výhradami.

Test 3 prakticky totožných sestav asi nemůže dopadnout jinak, než téměř stejnými výsledky..to je pravda Ikdyž každý z nás ví, že výkon jedné například základní desky nebo grafické karty není stejný, jako u jiné. To je stejné u procesoru - každý je unikát v jistém slova smyslu...

Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".

Samozřejmě grafika Geforce GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila, ale pro definovaný "herní počítač" bych volil lepší.

Co se týká výtek u zdrojů "moc výkonu" - záleží, jestli majitel očekává budoucí upgrade, nebo nechá sestavu několik let, bez upgradu. Ono 400W (u všech sestav je napsané "mohlo by být o 100W, 200W míň") není až tak moc.

Pokud kalkuluji odhadem, opravdu se mi to po ránu nechce počítat , že základní deska, procesor, operační paměti, disky atd a další komponenty s tím související integrované na základní desce (ztrátový výkon DC/DC měničů, zvukový kodek, switche, řadiče, jižní můstek atd atd...) si vemou cca 150W-200W. A grafická karta cca 120W, při upgradu za silnější i 200W a víc, tak 400W zdroj je opravdu nutné minimum a opravdu bych raději použil silnější 500-600W (samozřejmě 80gold nebo platinum).

Jenom dodávám, že také navrhuji sestavy pro rodinu, známé a zákazníky (zdarma) z mého okolí a samozřejmě i pro sebe, takže také mám zkušenosti.


760GTX je na hry dostatocne vykonna.. V tejto cene je 770GTX uplne mimo hry..
26.8.2013 08:08:08   91.237.168.xxx 271
Vcelku suhlasim, ale toto je uz prehnane "GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila" Myslim si, ze ta grafika nieje iba na obsacne hranie, ludia sa hraju aj na horsich grafikach vpohode. 200+ euro iba za grafiku je pre niekoho pekny peniaz.
26.8.2013 08:26:53   46.150.223.xxx 916
200e je dost. Ale radsej by som nekupil SSD disk a namiesto 120 GB SSD zobral GTX 770 /to uz by doplatok nebol velky/ .
26.8.2013 11:04:13   178.72.244.xxx 133
Samozřejmě že GTX760 je dostatečná herní grafika. Ale ne v cenové relaci 25tisíc Kč!

O tom to je, že za 25 tisíc Kč lze bez zásadních ústupků vytvořit herní PC, který ve FullHD režimu utáhne libovolnou hru na maximum.

Není většího rozčarování pro klienta, když vyplázne průměrnou mzdu (v reálu úspory z 6-15 mezd) a musí u svého herního "děla" sundávat detaily.
26.8.2013 15:41:14   165.72.200.xxx 55
Presne tak - absenci SSD a tedy okamzite odezvy systemu, rychleho startu atd. kazdy celkem snadno ozeli. Ale pokud chce herni PC, fakt ho dozere, kdyz hry neslapou, jak by mohly.
26.8.2013 15:42:10   165.72.200.xxx 35
PS: Jinak nic proti 760ce. Je to slusna karta za slusnou cenu. Ale v tehle sestavach byt nema.
3.9.2013 01:08:53   78.41.23.xxx 10
Kluci, já nevím. Doba strašně rychle utíká. Já si koupil SSD až relativně nedávno. C2Q na 3Ghz a GTX560Ti jsem zatím neměl důvod upgradovat, problém mám zatím snad akorát v pCars, kde bych s přehledem uživil i 1x silnější grafiku, ale jinak u těch náročných her bylo třeba většinou snížit detaily z uber max, na high, AA na 4x je celkem v pohodě a rozdíly nikdy nebyly až tak drastické, jako třeba z high na medium a vypnout AA, což jsem zatím u ničeho nemusel. Něco jiného by byly třeba asi 3 monitory no. Pak přišla investice 2400,- (120GB Crucial M4) a co to celkově s tým kompem porobilo... Plus k systému a rezervě se vejde ještě hromádka her, tam házím ty, co se nejdéle nahrávají (DCS třeba). Ani za dvojnásobné prachy by žádná jiná komponenta tomu systému tak nepomohla, hlavně když člověk viděl, jak se fláká ramka, jak se fláká procesor, ale jak krutě nestíhá plotnový disk. Při dnešních cenách SSD bych bral pro herní PC i docela jako nutnost alespoň 64GB SSDčko na systém, protože i když si hry hrabou na plotnový disk, není ten proces ještě bržděn samotným operačním systémem. Takhle si systém doslova sviští na svém a plotňák může věnovat veškerou svou energii do čtení, nejlépe zkušeně defragmentovaných dat (nedefragmentovat ssd samozřejmě, to jen pro ty co rychle čtou) ;o)
Zdroj bych taky nechal klidně malinko silnější. Lidi si do toho strčí další disk, světýlka, časem budou chtít třeba druhou grafiku a už zbytečná investice do nového zdroje. Ten zdroj sice asi nepojede nejefektivněji, ale velké rozdíly to taky nikde neudělá. Podle mně je hlavní sladit komponenty jako celek a nechat co nejvíce prostoru pro budoucí upgrade.
3.9.2013 01:17:54   78.41.23.xxx 00
Jinak s Cernakusem určitě souhlasím. Za ty prachy se to dá od nás, co to rádi děláme zadarmo, nebo za dobrou bublaninu poskládat vždycky určitě lépe. A ještě bych se doplnil, za dvojnásobek ceny toho SSD by určitě investice do silnějšího procesoru a grafiky udělala fičák. Spíše jsem chtěl poukázat na to, že za 2200 (tolik stojí M4 dneska) to těm ostatním výkonějším komponentám prospěje ve výsledku strašně moc, ale je pravda, že asi lépe to přindat k procíku a grafice a to SSD si pak dotyčný přikoupí pomalu při další výplatě ;o)
26.8.2013 08:21:21   213.192.26.xxx 301
wiqix napsal:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.


Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.>
26.8.2013 08:55:29   178.77.234.xxx 171
V kapitolách máte uvedeno BF3, ale testujete Bíoshock Infinite.
26.8.2013 09:02:15   188.175.166.xxx 60
Já jsem to myslel tak, že je výkonná, ale jsou i lepší, samozřejmě dražší a náročnější. Tím jsem nechtěl říct, že by se na ní nedaly hrát hry.... Za tu formulaci se omlouvám, vyzněla poněkud jinak, než jsem zamýšlel
26.8.2013 09:04:39   85.70.64.xxx 156
Za ty prachy by tam mohli dát aspoň slušný skříně když už nic jinýho. Corsair 550D to je dneska základ. Kdo se má na ty kýče patvarový s prosklenejma bočnicema koukat? To bylo v módě tak v roce 2006.
26.8.2013 10:09:57   165.72.200.xxx 101
To je v mode furt, pokud je nekomu
26.8.2013 10:10:18   165.72.200.xxx 102
.. mene nez 15 let.
26.8.2013 09:12:43   195.39.66.xxx 210
a kde je pointa?

Tři téměř shodné sestavy ve vyrovnaném souboji.. ta recenze snad ani nemusela být tak dlouhá, stačilo jen rozebrat design a napsat, že je stejně fuk co si pořídíte.. záleží defacto jen na osobních preferencích.. a možná na té delší záruce u dvou sestav..
26.8.2013 09:19:19   212.4.138.xxx 192
wiqix napsal:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.


Sorry ale nesplnil jsi pozadavek na OS vhodny pro hry tj. Windows 7/8.>
26.8.2013 10:08:51   165.72.200.xxx 150
Takze srovnanim stejnych sestav jsme se dozvedeli, ze maji stejny vykon. To je fakt pecka! :o)
Ale dve zajimave informace z toho vyplynuly:
1. AC Freezer 7 je fak slabsi. Pouzitelny je, ale vykon nic moc.
2. HAL3000 taky umi sestavit pouzitelne PC, kdyz o neco jde. Akorat cely zbytek jejich nabidky je k nicemu.
26.8.2013 10:57:55   178.72.244.xxx 1114
kajakk napsal:

Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".



Kolik FPS v Crysis 3 Vám přidá SSD disk ;-)
Samozřejmě, že i já bych do sestavy dal raději SSD disk, ale když se musím držet dvou protichudných požadavků, tedy herní PC za 25 tisíc a Windows v ceně, tak SSD disk padne za vlast. Mimochodem, mopje sestava by měla 2TB disk. Takže vyjma vyšší rychlosti by měla podstatně více prostoru pro, nalijme si čistého vína, hodně stahovaného obsahu :-)
26.8.2013 11:02:04   194.213.41.xxx 64
wiqix napsal:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.


Nemáš tam licenci za OS >
26.8.2013 11:41:28   217.168.213.xxx 611
Vždyť ty zdroje jsou akorát. Účinnost nemaj 100% a nejlepší je, když běžej v zátěži na 50%.
Já mam na Phenom II 955 a 7850 Seasonic S12II-620 a přijde mi to akorát.
26.8.2013 16:02:43   95.103.76.xxx 23
Moja zostava ma spotrebu 52-142W mam zdroj 400W len preto, lebo v 300W neni napajani na GPU.
Ale u teba fakt nechapem tych 450W (620W zdroj) zbytocnich navyse, si si mal kupit nejaky gold 400W raci a ten by ti potaj aj 2 take zostavi jak mas s prstom v nose
26.8.2013 17:24:28   217.168.213.xxx 83
Když to má takhle malou spotřebu, tak proč nepoužít 300W a reducke z molexu?
To se divim, že tam není grafika, který stačí PCI-e x16 slot.

Tak jako tak, podle stránek Seasonicu dosahuje zdroj nejvyšší účinnosti při 50% vytížení.
Mít tam 400W, tak rozhodně nebude moc tichej.
Jenom procesor si vezme cca 150W (1,4V 3.8GHz)
Grafika teda netušim kolik, ale má zvednutý napětí a 1150MHz, takže taky tak 150W.
To máme cca 300W jen tyhle dvě věci, GOLD je super ale furt to není 100% účinnost.
400W zdroj by jel dost na hraně.
500-600W je podle mě ideální, samozřejmě to utáhne kvalitní 400W zdroj ale radši mam rezervu.
26.8.2013 12:05:59   81.19.6.xxx 53
fotka moji masiny jako uvodní foto článku po tolika letech...sem poctěn. díky
exFox
26.8.2013 17:29:25   89.24.139.xxx 10
http://cz.msi.com/product/mb/H87-G41-PC-Mate.html
26.8.2013 17:43:29   88.102.13.xxx 01
kapa napsal:
Vcelku suhlasim, ale toto je uz prehnane "GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila" Myslim si, ze ta grafika nieje iba na obsacne hranie, ludia sa hraju aj na horsich grafikach vpohode. 200+ euro iba za grafiku je pre niekoho pekny peniaz.
http://www.czc.cz/gigabyte-gtx-760-oc-2gb/132086/produkt?q-c-0-f_2027481=sNVIDIA&q-category-id=9ht0msjf58gnva96n24a7t1057&q-c-2-f_2027483=sGeForce+GTX+760&q-c-1-producer=s0232r3lqn6d0o9rpe1jtaadii8
Naprostej souhlas, sam vlastnim GTX570, ktera je vykonem par procent pod 760, dat se na tom hrat vsechno na max detaily, jenom AA je obcas treba stahnout. Je to nejvykonejsi karta za rozumnou cenu. Cokoliv vykonejsi je pomerem vykon/cena o peknej kus dal. Zalezi jesli clovek kouka spis na penize nebo si tech cca 10% z celkovy ceny sestavy za GTX770 je ochotnej priplatit.
Kazdopadne GTX760 je karta pro herni PC

Treba tenhle OC kousek s dobrym chladicem ze sebe vymacne o naky to procento navic
>
26.8.2013 18:34:02   81.201.48.xxx 10
http://www.czc.cz/apfaq8053sjrv8hd7rj92i3gl2/seznam tady jsem dělal před rokem sestavu a věřím že je to výkonější než zde zminované sestavy
26.8.2013 20:59:52   83.240.98.xxx 10
CZ_viper napsal:
wiqix napsal:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.[/quote][quote=CZ_viper][quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.


Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.


no za těch ušetřených 700 by se dala koupit i lepší bedna , ale jak rozjet ty hry pod ubuntu ? Žeby se dal udělat test výkonu pod wine ? :-)>
26.8.2013 22:03:23   213.192.36.xxx 04
jen jeden typ karty, minimum nápaditosti. Zde je můj výrazně lepší návrh:

http://www.czc.cz/8mqsimnpm2h8rb0sjuuq69g229/seznam
26.8.2013 23:15:31   94.113.163.xxx 31
..s tím jsou znepokojeni všichni. Jak k němu autor došel je záhadou, ale budiš. výkon sestav je stejný takže kupec se rozhoduje dle záruky, dle lepší výbavy, či možné o 200MHz rychlejšímu CPU. Co z tohoto testu vyšlo mně je, že lepší SSD disk má větší vliv na výkon než o 200MHz rychlejší CPU. Nebo sem něco přehlídl? Proto také nesouhlasím s těmi co píší, že zde nemá SSD co dělat. Kdyby se mi chtělo přeinstalovávat PC tk si ho hned pořídím. Spíš by to možná chtělo článek o vlivu SSD disků na rychlost PC.
27.8.2013 12:34:37   80.188.34.xxx 31
Já teda nevim, ale proč testovat sestavu v X testech když vím že střeva jsou téměř stejný. Výsledek vydedukuje přeci každej.. Spíš bych se zaměřil na porovnání kvality montáže,vyladění (třeba jestli přidali nějaké hry nebo něco na OC, ztišení,teploty) a výběr komponent - jestli není v danám segmentu něco "za stejné peníze více muziky" a pak třeba ony sestavy porovnat se sestavou, která se dá za daný peníz svépomocí postavit... a taky by nebylo k zahození uvést i kolik vlastně tyhle tři firmy rejžujou za složení.
27.8.2013 13:28:48   86.49.14.xxx 23
Asi si k autorovi přijdu opéct buřty, až mu shoří, nějaká jeho popelnice, protože tam neměl přehnaně výkoný zdroj.
Vzhledem k tomu, že jen grafika má spotřebu kolem 200W, tak dávat tam nějaký 400W,450W zdroj, by pravděpodobně skončilo tím, že by za chvíli shořel, jak papír..
28.8.2013 15:24:58   165.72.200.xxx 00
A procpak by to ten zdroj zatezovany na
27.8.2013 19:09:05   81.201.48.xxx 70
Tak jsem udělal kalkulaci na všechny tři sestavy a dopadlo to takto

Alza: 21 718 kč
Barbone: 23776 kč
HAL3000: 25000 kč

Z kalkulace jasně vyplívá že nejvíce si přihodíte za sestavu z Alzy a to celých 3 382 kč. Sestava Barbone 1 224 kč a nakonec HAL300 kde mi cena vyšla naprosto stejná tím co nabízí prodejce.
30.8.2013 12:07:55   93.93.33.xxx 40
Za 1. u hitmana máte chybu bud je špatný graf nebo špatná tabulka u alzy je napsáno 18 FPS minimum ale na grafu to je zcela jinak rozdíl cca 10 FPS... Za 2. muže mi někdo vysvětlit proč tyhle firmy davají jen 1 alternativu a to s GK Nvidia? A proč tady na PC tuningu děláte reklamu jen na komponenty Intel/Nvidia? Když už tak jak bylo rečeno tenhle test má hodně nedostatku zaprvé ja bylo řečeno. Kolik nás budou stát komponenty kdyby jsme si to poskládali sami.2 zda nebude vyhodnější zvolit jinačí komponenty do 25 tísíc. 3 mi tu chybí alternativa AMD sestavy do 25 tisíc.Jestli nás nenápadně chcete dostat do povědomí, že když si budem kupovat nový počítač do 25 tisíc je nejlepší volba tohle? No sem docela zvědavej na vaše reakce
30.8.2013 13:29:05   194.228.11.xxx 41
Deben napsal:
http://www.czc.cz/apfaq8053sjrv8hd7rj92i3gl2/seznam tady jsem dělal před rokem sestavu a věřím že je to výkonější než zde zminované sestavy


Tak to jsi pak blázen
31.8.2013 20:31:22   81.201.48.xxx 13
náhodou ten komu jsem to dělal tak s tím je nadmíru spokojen a neztěžoval si zatim sem dej tu tvoji lepší sestavu ať se podívám jak taková lepší sestava má vypadat.
30.8.2013 13:50:52   194.228.11.xxx 23


Pane "výrazně lepší návrhu" vzpamatuj se, ani nepoznáš SATA disk, máš tam nesmyslenej chladič.. no comment je to spíše Výrazně horší návrh..

Je to marný, každej chytrák umí vypustit kydy typu "to umím líp a levněji" prdlajs. Každej kdo toto prohlásí, tak si neuvědomuje, že se zde srovnávají výrobky a ne stavebnice. Je fakt, že někdy vyjde suma jen komponent levněji než celá sestava, ale to dává smysl, materiál na stavbu baráku stojí taky míň než stavba na klíč.

Porovnávejte ceny použitých komponent s výslednou cenou sestavy a pak uvidíš, kolik platíš za složení a rozšířenou záruku. Což za to stojí, když máš 25k na hračku. To si pořád většina přispívajících neuvědomuje.

MÁM MALOU VÝZVU PRO VŠECHNY CHYTRÁKY, DOSTANEŠ 100KČ ZA KAŽDÝ PRODANÝ POČÍTAČ, KTERÝ BUDE "LEPŠÍ" NEŽ VÍTĚZ TESTU! víc zde: http://www.creativeagency.cz/porazprofiky/


A jsem mooc zvědavej, kdo projde. A vsadím boty, že kdejakej trouba začne brblat nad tím, proč by proboha za složení, rozšířenou záruku a nadstandartní servis měl připlácet.
>
3.9.2013 21:39:04   194.228.32.xxx 00
mohu se zeptat co se pánovi nelíbí na SATA 6G disku

Chladič, to je pravda pasuje zatím jen na IB, ale to je detail vybrat jiný.

Hlavně mi šlo ukázat že to jde i jinak než tři prakticky identické sestavy.

A rozšířená záruka? Ta zajímá tak BFU co má jeden stroj pět let či i víc, ale lidem chodícím na pctuning bohatě postačuje tříletá záruka u lepších výrobků, protože do tří let beztak už bude mít bedna jiné vnitřnosti
1.9.2013 15:25:23   89.248.248.xxx 10
Nebylo by možné na těchto sestavách vyzkoušet Microsoft Flight Simulator X ? Spousta fandů do leteckých simulátorů by to jistě uvítala . Díky .
4.9.2013 09:37:50   77.240.176.xxx 00
DDR0 napsal:
mohu se zeptat co se pánovi nelíbí na SATA 6G disku

Chladič, to je pravda pasuje zatím jen na IB, ale to je detail vybrat jiný.

Hlavně mi šlo ukázat že to jde i jinak než tři prakticky identické sestavy.

A rozšířená záruka? Ta zajímá tak BFU co má jeden stroj pět let či i víc, ale lidem chodícím na pctuning bohatě postačuje tříletá záruka u lepších výrobků, protože do tří let beztak už bude mít bedna jiné vnitřnosti


ten disk byl s mSATA konektorem, určenej pro booky, do té desky ho nejde připojit.
4.9.2013 11:22:34   194.228.32.xxx 00
jenže jestli jste si nevšiml tak ona mnou zvolená deska tímto konektorem disponuje...
4.9.2013 09:40:57   77.240.176.xxx 01
nightfever napsal:
DDR0 napsal:
mohu se zeptat co se pánovi nelíbí na SATA 6G disku

Chladič, to je pravda pasuje zatím jen na IB, ale to je detail vybrat jiný.

Hlavně mi šlo ukázat že to jde i jinak než tři prakticky identické sestavy.

A rozšířená záruka? Ta zajímá tak BFU co má jeden stroj pět let či i víc, ale lidem chodícím na pctuning bohatě postačuje tříletá záruka u lepších výrobků, protože do tří let beztak už bude mít bedna jiné vnitřnosti


ten disk byl s mSATA konektorem, určenej pro booky, do té desky ho nejde připojit.


A "rozšířená záruka" je právě víc jak 24měsíců, ne na všechny komponenty je poskytováno víc než 2 roky. Kolik takové přikoupení záruky stojí, se tu už řešilo, takže v případě sestavy s 3 letou zárukou jde o výhodu. Debatovat o tom, že někomu stačí dva je vtipný. Neviděl jsem že by někdo přišel do autosalonu a řek, že na auto nechce 5let záruku, že mu stačí 2roky, když to bude o tisícovku levnější.
4.9.2013 09:43:57   77.240.176.xxx 01
nightfever napsal:


Pane "výrazně lepší návrhu" vzpamatuj se, ani nepoznáš SATA disk, máš tam nesmyslenej chladič.. no comment je to spíše Výrazně horší návrh..

Je to marný, každej chytrák umí vypustit kydy typu "to umím líp a levněji" prdlajs. Každej kdo toto prohlásí, tak si neuvědomuje, že se zde srovnávají výrobky a ne stavebnice. Je fakt, že někdy vyjde suma jen komponent levněji než celá sestava, ale to dává smysl, materiál na stavbu baráku stojí taky míň než stavba na klíč.

Porovnávejte ceny použitých komponent s výslednou cenou sestavy a pak uvidíš, kolik platíš za složení a rozšířenou záruku. Což za to stojí, když máš 25k na hračku. To si pořád většina přispívajících neuvědomuje.

MÁM MALOU VÝZVU PRO VŠECHNY CHYTRÁKY, DOSTANEŠ 100KČ ZA KAŽDÝ PRODANÝ POČÍTAČ, KTERÝ BUDE "LEPŠÍ" NEŽ VÍTĚZ TESTU! víc zde: http://www.creativeagency.cz/porazprofiky/


A jsem mooc zvědavej, kdo projde. A vsadím boty, že kdejakej trouba začne brblat nad tím, proč by proboha za složení, rozšířenou záruku a nadstandartní servis měl připlácet.


Už máme pár prvních soutěžících, některé konfigurace vypadají slibně, některé pohořeli na navrhnutí slabého zdroje, některé se snaží bodovat vynecháním SSD disku.. hlasování ukáže.
>
4.9.2013 11:23:07   194.228.32.xxx 00
také už jsem poslal...
19.9.2013 13:29:02   89.102.116.xxx 00
Tak moc profesionálně jste se rozhodně nepředvedli
16.9.2013 15:46:57   194.138.12.xxx 00
Kolko percent z predajov dostane pan Sulc?
Je to komedia, aj ta medaila pre vitaza.
Rozdiely zostav su mensie ako statisticka odchylka. Je to plichta.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 26.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
TOPlist
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.