Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz
Mobilní zařízení Článek Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF) | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 10. 2012 03:00 43

Seznam kapitol

1. Goldmax Scorpius a jeho hardware 2. Představení GeForce GTX 680M a Radeon HD 7970M 3. Materiály a zpracování, konektory, reproduktory 4. Klávesnice, chlazení, výdrž na akumulátor 5. Specifikace, metodika testování 6. Alan Wake, ArmA II 7. Battlefield 3, Crysis
8. Crysis 2, F1 2012 9. GTA: EFLC, Just Cause 2 10. Mafia II, Max Payne 3 11. Metro 2033, Sleeping Dogs 12. Fotogalerie 13. Závěr

Dostali jsme příležitost pro vás připravit unikátní test grafických karet do notebooků. Ve spolupráci se společností Goldmax jsme zajistili notebook Scorpius a k němu hned čtyři grafické karty — dvě nVidia GeForce GTX 680M a dva AMD Radeony HD 7970M. Kromě srovnání všech čtyř kombinací jsme samozřejmě zhodnotili i samotný počítač.

Reklama

Specifikace notebooku

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Testované hry

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo vysoké, vyhlazování hran zapnuto v menu hry

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s datadiskem Operation Arrowhead jsem hrál na vysoké detaily včetně dvojnásobného vyhlazování hran. Framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis — Crysis testuji vlastním hraním, kdy projíždím část džungle jeepem a fps měřím programem Fraps. Nastavení grafiky je very high, AA zapínám ve hře.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — Měření probíhalo v první části hry, kde jsem si vybral jednu z náročnějších lokací ve válkou zničeném New Yorku, konkrétně přestřelku v parku. Začal jsem na střeše jedné z okolních budov, skočil do parku, který jsem prošel a postřílel čtyři protivníky. Celá testovací sekvence měla okolo minuty a půl, framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

F1 2012 — Výkon v závodní hře F1 2012 měřím pomocí vestavěného benchmarku, kdy počítačem řízená formule jede jedno kolo závodu. Nastavení grafiky je nejvyšší možné v DirectX 11 režimu, vyhlazování hran zapínám v nastavení hry.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města. Detaily byly nastavené na nejvyšší.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Just Cause 2 — Testuji jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku na scéně Concrete Jungle. Nastavení hry je maximální bez nVidia CUDA efektů, vyhlazování zapínám ve hře.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Mafia 2 — Českou hru jsem zkoušel na vestavěném benchmarku při nejvyšších detailech se zapnutými dodatečnými efekty fyziky. AA nastaveno ve hře.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Max Payne 3 — K měření výkonu jsem zvolil úvod hry s přestřelkami proti mafii v moderním mrakodrapu. Nastavení grafiky bylo maximální v režimu DirectX 11, vyhlazování FXAA zapnuto ve hře.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 s nastavením kvality High bez vyhlazování hran.

Test mobilních grafik — GTX 680M (SLI) vs. HD 7970M (CF)
i Zdroj: PCTuning.cz

Sleeping Dogs — Výkon jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné včetně aktivního DLC rozšíření s texturami v HD rozlišení, vyhlazování hran bylo nastaveno na High

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama