Hlavní stránka Hardware Grafické karty Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů
Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů
autor: Vít Komínek , publikováno 15.3.2017
Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů

Dnes se podíváme na čtveřici levnějších modelů 6GB GeForce GTX 1060. Vzali jsme modely orientované spíše na poměr cena/výkon, které má v nabídce ASUSU, MSI, Gigabyte a Gainward. Porovnáme jejich pracovní frekvence, výkon, hlučnost a přetaktování, abychom zjistili, kterou lze bez obav pořídit a které se raději vyhnout.


Závěrečné shrnutí

ASUS DUAL-GTX1060-6G

Grafická karta ASUS se zprva jevila jako hezká avšak nejslabší a nejdražší karta, která nemá ani 0dB režim. Po zaktualizování biosu však karta dostává i 0dB režim, ale pořád výkonnostně v základním nastavení byla nejslabší kartou s testu, tedy i v poměru cena/výkon nejhorší avšak s perfektními provozními vlastnostmi. Jakmile došlo na taktování, karta mi doslova vyrazila dech, je to sice o štěstí zakoupeného kusu, ale tato karta dosáhla nejvyšší frekvence grafických pamětí a naprosto shodné frekvence na jádře s grafickou kartou MSI, která vzhledem k osmipinovému napájení měla nejvyšší potenciál.
Pro tuto grafickou kartu mám tato slova: From zero to hero.

                 
ASUS DUAL-GTX1060-6G
KLADY Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů ZÁPORY
Výkon po OC Nejnižší výkon v základu
Skvělé provozní vlastnosti Vyšší cena avšak s dárkem
Poměr cena/výkon po OC  
Dárek myš ASUS Cerberus  
Orientační cena s DPH: 8050 Kč

Graf ceny produktu ASUS DUAL-GTX1060-O6G poskytuje server Heureka.cz

MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1

Tato karta od MSI se jeví jako ideální volba vzhledem k jejímu již tak vysokému základnímu výkonu. Po přetaktování se prala o první příčku s grafikou ASUS DUAL-GTX1060-6G, provozní vlastnosti zvládá taktéž na jedničku až na lehce vyšší spotřebu oproti stejným kartám od ostatních výrobců.

                 
MSI GTX1060 Armor 6G OCV1
KLADY Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů ZÁPORY
Vysoký výkon v základu i po OC Mírně vyšší spotřeba
Skvělé provozní vlastnosti  
Celkový poměr cena/výkon  
Orientační cena s DPH: 7800 Kč

Graf ceny produktu MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 poskytuje server Heureka.cz

Gigabyte GV-N1060WF2OC-6GD

Gigabyte nabízí skvělý poměr cena/výkon/provozní vlastnosti, takový naprostý všeho střed. Kousek, který jsem testoval, měl zjevně horší grafický čip, který nešel příliš přetaktovat. Velké plus si pak zaslouží za backplate i vzhledem k nižší ceně.

                 
Gigabyte GV-N1060WF2OC-6GD
KLADY Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů ZÁPORY
Poměr cena/výkon Horší kus = nižší OC
Provozní vlastnosti  
Backplate  
Orientační cena s DPH: 7850 Kč

Graf ceny produktu Gigabyte GV-N1060WF2OC-6GD poskytuje server Heureka.cz

Gainward GTX1060 6GB

Gainward je krásným příkladem toho, že šetřit každou korunu se opravdu nevyplácí. Karta sice překvapila možností přetaktování (aby ne, když byla na referenčních taktech), avšak za cenu špatných provozních vlastností.

                 
Gainward GTX1060 6GB
KLADY Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů ZÁPORY
Slušné OC Absence 0dB režimu
Cena Vyšší teploty
Vyšší hlučnost (pískot cívek)
Orientační cena s DPH 7350 Kč

Graf ceny produktu Gainward GeForce GTX 1060 6GB DDR5, 426018336-3712 poskytuje server Heureka.cz

Můj názor či doporučení? Koupí Gigabyte, ASUS ani MSI neuděláte chybu, ale šetřit a koupit si Gainward se nevyplatí. Po přetaktování dosáhla poměrně solidního výkonu, avšak to je do jisté míry i věc konkrétního kusu, nicméně provozní vlastnosti jsou opravdu špatné.

Děkujeme eshopu alza.cz za poskytnutí grafických karet pro test.

Kterou GeForce GTX 1060 6 GB vybrat? Srovnání 4 modelů



Tagy: nvidia  gtx 1060  asus  gigabyte  msi  gainward  provozní vlastnosti  spotřeba  teploty  hlučnost  frekvence  přetaktování  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
15.3.2017 06:34:07   77.104.246.xxx 162
Recenzi jsem moc nečetl, ale letem světem jsem jí prolouskal a trochu mě to zklamalo. Tak nějak se nám tady objevily nějaký edice, které jsou docela dost rozdílné, ale asi jenom z mého pohledu. Ve finální tabulce bych doplnil pár detailů, jako je délka karty, protože třeba Armor je docela dlouhá a nevejde se všude, za to ten Gigabyte je krásně krátký a vejde se i do menších skříní a to je docela dobré vědět, protože hodně krát jsem četl, jak někdo vracel kartu, protože se mu nevešla do skříně. Na druhou stranu se mi líbí fakt, že autor napsal, že tahle píská, ta je horší v základu, ale dá se na ní udělat dobré OC atd. Je mi vidět, že není 1060 jako 1060 a to je dobré vědět, za to děkujeme. Ještě bych dodal, že když už je tady Armor, tak bych očekával i Strix tady, to je docela škoda, ta je luxusní. Jinak děkuji za recenzi.
15.3.2017 06:37:51   212.5.218.xxx 121
ASUS Strix, MSI Gaming... je viacero tých kvalitných, a hlavne napr. Gainward Phoenix je iba o pár € drahšia ako Armor ktorá v teste je, ale Phoenix už má 2,5 slotový chladič, prevádzkové vlastnosti musia byť za tú cenu luxusné.
15.3.2017 15:11:05   92.62.225.xxx 31
Děkuji za odezvu, každopádně délky karet jsou uvedeny v popisku jednotlivých karet.
15.3.2017 06:34:30   212.5.218.xxx 181
Neviem odkiaľ ste vyhrabali ten Gainward, ale mám ho doma a:
1. Chladič vyzerá inak, pokrýva celú dĺžku karty (ten môj je na obrázku napr. na Alze)
2. 0dB režim v nečinnosti má, ventilátor sa vypína.
15.3.2017 06:39:14   212.5.218.xxx 61
Chladičom som myslel samozrejme rebrovanie chladiča, ten plastový kryt s ventilátormi je totožný, aby som predišiel nedorozumeniam.
15.3.2017 08:00:34   93.99.68.xxx 111
Také mám Gainward a také potvrzuji vypínání ventilátorů v klidu (do cca 45-50°C). A také mám žebrování po celé délce karty jako píše xwing. Chladič je ale opravdu horší než u konkurence i proto ta cena v době uvedení byla výrazně nižší. V Timespy i po nataktování ale nejdu přes 73°C, cívky neslyším a ani nemám pocit, že by byla extrémně hlučná. V plné zátěži při oc točí ventilátory necelých 1800ot. Za mě je to velice povedená karta vzhledem k ceně. A jsem rád, že nebliká
15.3.2017 08:11:48   176.62.232.xxx 21
Vypadá to, že Gainward šetřil jak na chlazení, tak na PCB...asi jiná revize.
Moje vypadá takto http://imgur.com/9GDLX7V
http://imgur.com/rRwLgbj
15.3.2017 11:22:51   78.102.116.xxx 13
když už někdo kouká na cenu a kupuje Gainward, doporučil bych spíše jeho matku Palit, kvalita lepší, ceny stejné, servis u "A" prodejce do 24 hodin ...zajímavé je, že zlevnili 1080 na 16 tisíc, ale 1070 je ještě o něco dražší, než jsem ji kupoval před rokem, t.j 13 tisíc ...
15.3.2017 16:07:37   90.179.108.xxx 01
Když Gainward, tak jedině Phoenix nebo Phoenix GS, tenhle Gainward je shit.
15.3.2017 11:32:19   90.176.40.xxx 01
V testu je model s P/N NE51060015J9-1061D

(a je na stránkách palitu)

Ta lepší je NE51060015J9-1060D
15.3.2017 11:44:32   93.99.68.xxx 01
Ano, to sedí. Mám NE51060015J9-1060D s větším chladičem a menšími "problémy"
15.3.2017 12:10:21   78.102.116.xxx 12
koukám na spec Palitu, což jsou stejné karty, konktétně tato testovaná s přídomkem "DUAL" nepodporuje "0db-Tech", ale i tak se mě ty teploty nezdají, v žádném z nalezených testů se 80° ani nepřiblížila ... kdo ví co to v té Alze mají za smetí
15.3.2017 12:12:13   78.102.116.xxx 02
...a vlastně žádná dvouslotová nepodporuje tuto technologii, ani dual bios ... menší chladiš, musí běžet furt a topí ...
15.3.2017 11:58:28   212.5.218.xxx 01
S plnohodnotným chladičom je aj (ešte stále) na stránkach Gainwardu, akurát tam už nepropagujú 0 RPM fan mode. Fakt to vyzerá že GAINWARD spravil potichu novú revíziu a snaží sa to zatajiť, zákerný krok.
15.3.2017 12:44:57   78.102.116.xxx 01
spíš to vypadá, že pokud to kupoval někdo hned ze začátku, měli v tom bordel a koupil lepší katru levněji ...
16.3.2017 07:53:41   212.5.218.xxx 01
Nie, kukni foto 3GB verzie - je totožné s testovanou 6GB Gainwardkou. Takže v rámci šetrenia potichu spravili revíziu s horším chladením a PCB (moja má rovnaké PCB ako Phoenix verzia), a ľudia čo si pozrú staré recenzie alebo si nechajú poradiť od majiteľov ktorí ju kúpili dávnejšie sa dostanú do omylu. Zákerný krok od Gainwardu!
16.3.2017 08:30:10   78.102.116.xxx 01
tohle je pravda, Palit má sice popisky upravené, v Gainwardu na to serou a všichni prodejci (až na výjimky taky zahraniční) mají v popisku dual bios a 0dbtech utility, jako to bylo na začátku u tvé karty. Takže svým způsobem to je sviňárna a ano, trvalo ti dlouho, než jsi mě přesvědčil, ale povedlo se
Pěkný den přeji, a pevné nervy
15.3.2017 08:10:43   185.59.186.xxx 281
Vzhľadom k cene a vlastnostiam by som z menovaných bral MSI Armor i keď sám mám tak nejak predraženú Gaming X 6GB 1060ku...

Ale, kacírska myšlienka, pred pol rokom, po vydaní RX480 a 1060 nereferencií bola cenová situácia +/- rovnaká, no dnes keď pozerám na tie ceny tak napriek tomu že som spokojný majiteľ 1060 hovorím, RX480 8Gb za tie kč/€ sú z hľadiska cena/výkon/vlastnosti lepšie než akákoľvek GTX1060

Pozrite sa na ceny testovaný GTX1060 a porovnajte ich s
6800kč za MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC
7200kč za ASUS STRIX RX480 8G GAMING
7600kč za MSI Radeon RX 480 GAMING X 8G

...a potom 7400 za Gainward 1060 vs. 7600 za Gaming X 480ku sú ľahké počty...
15.3.2017 16:17:26   89.248.248.xxx 91
A naprosto nejvýhodnější je RX480 4GB. 4GB paměti jsou limitem jen v minimu případů a poměrně cena výkon je geniální.
15.3.2017 08:33:09   81.30.247.xxx 831
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2017 09:20:08   164.132.51.xxx 94
A já zase nechápu, že na tebe všichni ostatní Jardové Crhové ještě nepodali hromadnou žalobu pro poškozování jména.
15.3.2017 09:30:03   81.30.247.xxx 316
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2017 09:54:58   79.172.193.xxx 04
A nechceš to udělat preventivně? Já myslím, že na to máš, celé Laponsko přesvědčím, ať ti fandí.
15.3.2017 09:31:04   93.99.68.xxx 07
Třeba proto, že ten magor hraje z 95% jen rfactor2, který je pod DX9 a kde je mi RX480 k prdu. BTW ten mizerný Gainward 1060 stál 7600,- v době, kdy ostatní GTX 1060 stály 8500,- a víc a RX480 se dala sehnat jen v referenci. A v pohodě mi nakrmí rF2 s 3xFullHD na plné detaily s dostatečnými FPS.
15.3.2017 13:18:08   213.211.33.xxx 07
tak to je jediná správná výmluva
15.3.2017 09:48:54   178.17.1.xxx 04
Ač AMDfanm jsem dal mínus.
15.3.2017 13:17:50   213.211.33.xxx 113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2017 09:59:25   88.212.55.xxx 51
Presne ako píšu ostatní, manželke som kupoval v auguste/Srpnu 1060 gainward a narval som to do mini itx skrinky silverstone sugo sg13, bez jedineho vetračku tam mala 76 stupnov v plnej zátaži, po dvoch týždnoch som tam pridal vetrak + otočil som zdroj vetrakom smerom dnu čiže urobil som neaky airflow.. a ta grafika momentalne neprejde cez 65 stupnov pri 2000rpm .. NIKDY .. pri 1600 rpm ma okolo 73-74 stupnov...pri stabilnom takte 2035/9000, pamate samsung.. takže v tejto recenzii musíte mat fakt neake nepodarky toho gainwardu no my s nim mame len tie najlepšie skusenosti, ja mam gtx 1070 gainward phoenix a rovnako TOP
15.3.2017 10:06:58   94.113.245.xxx 40
Karty se půjčovaly před měsícem normálně z Alzy z eshopu, žádné vybrané modely od PR agentury. Takže je možné že prostě Gainward vyrobil novou "úspornější" verzi chladiče?
15.3.2017 10:33:45   176.62.232.xxx 00
Nejen chladiče, PCB je taky jiné http://imgur.com/rRwLgbj
15.3.2017 11:49:06   212.5.218.xxx 00
Je to možné, ale na webe majú vyobrazenú stále tú starú verziu s plnohodnotným chladičom (treba kliknúť a zväčšiť):
http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=990&lang=en

Teda ak fakt potichu spravili novú revíziu ktorá sa v eshopoch nijak nedá odlíšiť od tej starej (a eshopy samozrejme majú všade fotku tej starej, lepšej), tak to je brutal podrazácky ťah od Gainwardu.
15.3.2017 12:24:57   78.102.116.xxx 04
není žádná jiná verze, jen verze s jiným označením
15.3.2017 12:32:44   78.102.116.xxx 04
tohle na odkazu není plnohodnotný chladič, je to dvouslot bez backplate a 0db technologie
16.3.2017 07:49:16   212.5.218.xxx 01
Ty si zamestnanec Gainward/Palit a snažíš sa tu šíriť dezinformácie, či iba obyčajný troll? Všade sa hrabeš kde sa spomína že testovaná verzia je iná ako tá čo sa predávala pred pol rokom a neustále trepeš blbosti.

Konkrétne tu - na odkaze je vyobrazený plnohodnostný chladič (po celej dĺžke karty) ktorý je iný ako na karte v teste, backplate nemal tento model Gainward nikdy (iba Phoenix ho má) a 0Db technológia je jediné čo na tej stránke opravili (foto nechali starého, lepšieho chladiča).
16.3.2017 07:59:17   78.102.116.xxx 00
ani jedno ani druhé ... jak ti mám vysvětlit, že karta s označením D na konci, znamená Dual, nemá podporu dual bios a technologie 0db tech ... co je pravděpodobně jen záležitost biosu. Tyhle věci jsou za příplatek u karet Phoenix-Jet stream ... koukni se do gpu-z, jakou revizi máš ... Gainward bere karty od Palitu, hodí na ně svoje plasty a prodává, kdo ví, možná někde v Polsku taky nějaké karty vyrobí, nehledal jsem ... takže ta první revize byla lepší ...pak ji přeznačením posunuli výš a úplně dole je ten "okřesánek" ... máš dual bios na té kartě?
15.3.2017 10:08:01   91.51.199.xxx 30
Vidim, ze manzelka ma celkom solidnu obsesiu teplotami GPU. ;-)
15.3.2017 10:15:31   88.212.55.xxx 22
nie ona nie, ja som jej to sledoval po zloženi, lebo sme takyto mini pc skladali prvy krat a bal som sa docela tych teplôt v spojeni s najlacnejšou verziou gtx 1060. Ale žiaden problem, neprehrievala sa aj keď tam bol nulovy airflow.

http://www.upnito.sk/0/vbeg5gmt5a3d8xbh27cdhv7hmy3wjkk5.jpg
15.3.2017 10:32:10   195.113.220.xxx 40
Jejich první revize GTX 1060 6G měla lepší chladič. Chladič byl přes celou kartu a aktivně chladil i VRM, podporoval i vypínání ventilátorů při nízkých teplotách.

Jejich GTX 1060 3G mají menší chladič, VRM chladí pasiv a má odlišné PCB. Nyní jsou 3G a 6G verze stejné v rámci šetření.

https://www.czc.cz/gainward-geforce-gtx-1060-3gb-gddr5/198645/produkt
https://www.czc.cz/gainward-geforce-gtx-1060-6gb-gddr5/195150/produ kt
15.3.2017 10:34:15   195.113.220.xxx 20
Obrázek u GTX 1060 v obchodech je tedy zastaralý. Výrobci se nejspíš ani neobtěžovali své prodejce upozornit, že mají novou a horší revizi.
15.3.2017 11:44:22   78.102.116.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2017 12:29:08   78.102.116.xxx 012
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2017 14:27:10   212.5.214.xxx 20
Akoze nie je nova horsia verzia? Vsak to tu vyssie pisalo niekolko ludi. Aj ja mam doma Gainward GTX 1060 6GB, ktora v idle vypina ventilatory, ktorej rebrovanie pasivneho chladica je po celej dlzke karty (vyzera tak ako na fotkach v alze a nie ako na fotkach v tejto recenzii) a cievky mi nepiskaju.

Bohuzial obe karty su predavane pod tym istym nazvom v tej istej krabici a rozlisitelne su len podla produktoveho cisla - vid komentar od Adam Vagner z 15.3.2017 11:32:19.
15.3.2017 16:56:07   78.102.116.xxx 03
komentář od Adama obsahuje kody karet Palit, ne Gainward a zta druhá je dva a půl slotová s tichým chlazením, úplně jiná karta, ne stejná, ale lepší ... kdo ví, co to máte doma ...možná Gainward Německá divize dělá každý týden něco jiné, aby se nenudili, nebo nevím ..
15.3.2017 17:03:58   178.255.168.xxx 00
Palit a Gainward používají vždy stejné chlazení a PCB, liší se akorát kryty.

Palit Dual = Gainward Dual
Palit JetStream nebo GameRock = Gainward Phoenix.
15.3.2017 17:18:20   78.102.116.xxx 03
to já vím, akorát ta čísla karet co postnul Adam, to jsou dvě stejné larty bez dual biosu, bez tiché technologie s naprosto stejnými specifikacemi, liší se jen žebrováním chladiče ... buď byla jedna z těch verzí určena pro jiný trh, nebo je jedna z nich starší revize. Pokud ale někdo píše, že má tichou technologii na stejné kartě, pak ta tam být nemá a může být jen rád ...
15.3.2017 18:50:15   176.62.232.xxx 20
Liší se naprosto odlišným PCB (stejný jako drašží edice) + starší revize má dual BIOS + nula otáček v klidu + lepší chladič....pro Gainward jen úspora pár kaček tzn. druhá edice (horší).
16.3.2017 07:41:34   78.102.116.xxx 00
první revize ... první karta ... ty vyšší řady ještě nebyly, co ti mám vykládat o plolitice firem Palit-Gainward ...buď rád, že na tebe vyšla dražší verze za méně peněz ...
15.3.2017 17:17:35   85.216.155.xxx 10
Doma mam Gainward. Krabica odfotena v tejto recenzii je presne ta ista ako mam doma. Teraz ju drzim v ruke. Priamo na tejto Gainward krabici mam produktovy kod NE51060015J9-1060D.

Adam jasne pise: V testu je model s P/N NE51060015J9-1061D. Nepredpokladam, ze by tym Adam myslel, ze v teste je namiesto predstavenej Gainward karty ina Palit karta.
16.3.2017 08:11:12   78.102.116.xxx 00
ano, máš krabici, byly to první karty, tlačilo se na výrobce, nebyly chladiče, pcb, osázelo se na a co bylo, po čase se nabídka upravila ... nevzrušuj se, je to v pořádky, máš funkce navíc ... co má říct takový majitel třetí revize té samé Gigabyte desky, kde má místo Japonských komponent čínské a kvalita, resp. spolehlivost je o 60% dolů? Dělá se to běžně u levnějších desek ...
15.3.2017 17:14:25   92.62.225.xxx 20
Tak ty šachy s tím Gainwardem jsou ještě zajímavé, až mi to hází docela negativní pohled na seriozitu značky. Každopádně už tu někdo psal, když už tam byla MSI Armor proč tam není ASUS Strix... Při výběru jsem bral karty, který by měly být vybrané z jednoho a toho stejného segmentu což podle mě byl právě tento výběr, ASUS Dual proti MSI Armor proti tomu dvouvětráčková nebo jak jinak ji nazvat Gainwardka a Gigabyte Windforce. Karty Gigabyte G1 Gaming, MSI Gaming, ASUS Strix či i Gainward Phoenix jsem již řadil do vyššího segmentu GTX1060ek a nechtěl jsem to záměrně míchat.
Každopádně byl bych rád za názory co by koho zajímalo jestli opět vybrat něco jako tenhle výběr nebo spíše vzít ty nejlepší edice konkrétního grafického čipu, či je namixovat.
15.3.2017 19:44:52   176.62.232.xxx 00
O seroizitu nejde, jde o peníze, nicméně je to krasný námět na originální článek...který vlastně nikdo na světě nemá, tak buďte první.
15.3.2017 18:52:04   37.48.0.xxx 30
Moc hezka recenze, zadna zbytecna reserze. Hlavne se mi libilo, ze bylo taktovani posunuto dopredu a vsechny ostatni kapitoly tak byly obohaceny o dalsi vysledky, ktery zajimaji hlavne uzivatele, jako jsem ja, ktery vytahne kartu z krabice a uz hleda nejake rozumne oc, ktere jeste zvladne chladic s prstem v nose.
Pokud by priste recenze obsahovala mixaz karet mezi tridami, tak by bylo velice zajimave sledovat o kolik je vlastne nabusena verze lepsi oproti te sockoidni a jestli pak ve vysledku neni lepsi se ochudit o nejake jednotky fps, ale usetrit treba tisicovku...
15.3.2017 19:49:28   109.163.234.xxx 00
Souhlas, mix je myslím nejlepší, tak aby se po kryly kousky, které provedením vyčnívají z řady.
15.3.2017 20:14:30   92.62.225.xxx 00
Jenže mi dochází problém, že vzít karty například pouze od ASUSu (Turbo, dual a Strix) není zrovna moc objektivní a nebo vzít ITX od evgy, dualku od ASUSu a Gaming X od MSI také nejspíš nebude to nejvhodnější a udělat test na dejme tomu 12 grafik během za rozumný čas také nedokážu.
15.3.2017 20:22:31   163.172.190.xxx 00
Tak to roztřiď nějak rozumně a vem třeba po páru z kategorie, dva až tři páry grafik na recku.
15.3.2017 20:23:28   37.48.0.xxx 00
Me by treba zajimaly nejvic sea hawk a tusim arctic storm, jak jsou na tom kvalitativne ohledne cipu. Protoze mi neni jasne, jestli tam teda davaji obyc (nebo horsi) cipy a tim, ze to dobre chladi, se dostanou vys, nez treba kvalitnejsi cip chlazeny vzduchem, nebo jestli jsou to fakt dobry kousky a navic vyborne chlazeny...
Ale takova tak klasika Armor vs Gaming X vs Gaming Z apod. by bylo take dobre porovnat, jestli to pak v OC neni vse od sebe v radu jednotek procent. Samozrejme sledovat provozni vlastnosti atd...
Posledni dobou mi zacaly vadit recenze typu: vemu jednu kartu, na peti strankach vyfotim, co je v krabici a pak ji porovnam s referencnima kartama, ktery nikdo nema, zmerim watty a na konci zkusim oc v jedny hre... Jako na jednu stranu to staci, ale udelat oc hned na zacatku je o dost lepsi, pac je treba tady videt krasne na te asusce, ktera se na zacatku tvari jako turd a hle, ma nejtissi chladic a nejvyssi oc potencial.
16.3.2017 06:00:23   89.24.109.xxx 00
Ani jednu z uvedených, protože ITX skříňky jsou malé. Takže EVGA GeForce GTX 1060 Gaming.
16.3.2017 09:54:13   195.113.132.xxx 00
Ta ASUS DUAL-GTX1060-6G existujou dve shodne karty, ta druha ASUS DUAL-GTX1060-O6G je uz pretaktovana v zakladu. Ale taky jde jeste taktnout. Ta testovana karta bez O je proste nastavena na co nejnizsi hluk vetraku, uplne stejne to maji i GTX1070 Asus Dual.
17.3.2017 08:42:54   188.167.65.xxx 00
Tak som si zo zvedavosti pustil otacky na mojej grafike na 1800rpm a ten hukot... To vazne este niekto trpi roky taketo sunty aby usetril par stoviek korun? A ta zmena chladica od Gainwardu je fakt fail, z blata do kaluze...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 18.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.