Hlavní stránka Hardware Grafické karty Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni
Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni
autor: Adam Vágner , publikováno 14.2.2017
Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni

Když jsem viděl první highendový chladič Gigabyte nové generace použitý u řady Xtreme Gaming, tak mi spadla čelist. Gigabyte totiž dokázal na 28cm kartu nacpat hned tři „10cm“ ventilátory. Pomohl si k tomu zajímavým konstrukčním řešením. A výsledek je skutečně mnohem lepší než u starších WindForce 3X.


Závěrečné shrnutí

Karta v tomto provedení se řadí po bok špičkových modelů jak konstrukcí, tak cenou. Z těch, co máme zatím otestované, má vlastnostmi nejblíže k MSI GTX 1080 Gaming X nebo GTX 1080 Gaming Z. Strix od Asusu byl v zátěži o poznání hlučnější, a levnější GTX 1080 G1 Gaming od Gigabyte už byla po stránce hlučnosti docela extrém. První dva modely v grafech pro srovnání nejsou, protože jsou měřené na starých ovladačích a s jiným souborem her, výsledky provozních vlastností jsou ale měřené stejně a jsou srovnatelné.

Nový chladič mě opravdu potěšil. U posledních modelů WindForce 3X bylo standardem, že regulace hnala ventilátory do vysokých otáček a karty byly hodně hlučné. S Xtreme Cooling se Gigabyte dostává zase vrací do lepší společnosti. Rozdíl oproti levné 1080 G1 Gaming je enormní.

I oproti vydařené MSI GTX 1080 Gaming X jsou rozdíly v hlučnosti jen na úrovni pár decibelů a na poslech není nijak dramaticky hlučnější. Chladič je zkrátka v rámci možností a daného příkonu velmi tichý – i když pochopitelně ne zcela neslyšná, jako je tomu u modelů s příkonem o nižším o desítky wattů.

Spíš než větráky tak budou citlivějším jedincům vadit cívky. Karta netrpí ani tak na v poslední době celkem časté hlasité cvakání, bylo slyšet spíš vysoký souvislý tón s proměnlivou frekvencí i intenzitou. U hlučnější karty by se to ztratilo za ventilátory, u karet s částečně pasivním chlazením ale jakýkoliv podobný prohřešek dost vyniká, obzvlášť po spuštění zátěže, kdy ještě ventilátory neběží.

Teploty GPU jsou také příjemně nízké a samotný chladič má ještě velkou rezervu – a to musím ocenit hlavně s ohledem na výrazně vyšší pracovní takty, než mají všechny zmíněné modely. Vyšší takty ale znamenají i o něco vyšší příkon. V běžné zátěži je rozdíl na úrovni pár watů, při extrémní zátěži, jakou byl Cryss v rozlišení 2560×1440 už to jde spíš do desítek wattů, ale i tak je spotřeba karty stále rozumná.

Hodnocení ceny trochu komplikuje hromada příslušenství, které není úplně k zahození. Gigabyte má v nabídce i variantu s jednodušším balením bez prémiového příslušenství, a dokonce ji i v pár e-shopech najdete, ale paradoxně je dražší než prémiové balení.

Mimořádně atraktivní je karta pro ty, kteří mají nějaké ty brýle pro virtuální realitu. I když je nemáte, za samostatný HB můstek pro sli Gigabyte dáte několik stovek (jenže s jednou kartou je vám k ničemu). Podložka je luxusní, potítko asi využije jen málokdo. Panel určitě někde uživíte a když ne, můžete z něj aspoň vykuchat kabely. Zkrátka pokud pro něco z toho uplatnění najdete, pár stovek ušetříte a karta tak v důsledku není nějak předražená. Spíš než prémiové provedení dělá špatný poměr cena/výkon cena samotných GTX 1080 obecně.

Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni

Pokud o nějaké GTX 1080 uvažujete, tento model určitě stojí za hřích. A pokud s tím nechvátáte, možná se vyplatí počkat, jak dopadne připravovaná GTX 1080 Ti.

Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming
KLADY Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni ZÁPORY
Extrémní výkon vyšší cena
Výrazné přetaktování od výrobce, vysoké pracovní takty při intenzivní zátěži už má vyšší spotřebu
Nízké teploty nevýhodná z hlediska poměru cena/výkon
Bez zátěže neslyšná, při nízké zátěži docela tichá cívky
Výrazné přetaktování od výrobce  
Orientační cena s DPH: 21 500 Kč

Graf ceny produktu Gigabyte GV-N1080XTREME-8GD-PP poskytuje server Heureka.cz

Za vysoký výkon, výrazné přetaktování přímo od výrobce, vynikající provozní vlastnosti a bohaté příslušenství udělujeme kartě zlaté ocenění.

Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni

 



Tagy: gigabyte  gtx 1080  xtreme  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
14.2.2017 19:20:50   46.229.123.xxx 3420
Ceny (obecně) karet GTX 1070 a 1080 jsou nesmyslné a divím se, že to za ty prachy někdo kupuje. Přes dvě pětky za GK
14.2.2017 19:59:26   89.24.166.xxx 2240
to zelene logo na krabici pro 99% kupujicich tu cenu obhaji..

PS: taky to nechapu.. ta cena je doslova silena 15tis s DPH max.. Vic ani noha
14.2.2017 20:06:42   89.203.167.xxx 237
Spis je to o tom ze kdo chce vysoky FPS a vysoky rozliseni nema na vyber, az tu bude vega situace se zmeni a cena NV pujde dolu o 50% samozrejme zavisi na cene vegy
14.2.2017 20:41:35   85.135.211.xxx 2621
Hlavne že obhájilo tebe aj tvojmu červenému mentorovi (teda hej, on svoju nVidiu nekúpil, on ju má požičanú ale aj tak veselo pi**** do všetkých ktorí ju rovnako ako on používajú )

PS: čo na tom nechápeš, GTX1080/1070 sú v nereferenciách na trhu 7-8 mesiacov, bezkonkurenčný Titan X (Pascal) už vyše pol roka predáva samotná nVidia - čo mali/majú tí ľudia bažiaci po výkone za tie mesiace kupovať ?
Fury X namiesto GTX1070, CF RX480 namiesto GTX1080 či Pro Duo namiesto Titana ? Ano, pre tých 7 ľudí to bolo asi lepšie riešenie, všetci ostatný išli do výkonných jednočipov...

...alebo hej, dalo by sa aj nekupovať a radšej venovať najobľúbenejšej voľnočasovej aktivite červenokožcov - čakaniu.
Veď Vega príde, do konca roka, pred Vianocami, v H1 2017, snáť... niekedy... stačí počkať
15.2.2017 07:18:00   81.30.247.xxx 626
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:47:03   176.74.134.xxx 2623
Pane Belka,
to že RX 480 měla také vysoké ceny jste přehlížel? Anebo už jste natolik zaslepený že 15K za luxusní edici GTX 1070 je vinou jen NVidie (která ale za to NEMŮŽE) a 9-10K za luxusní edici RX 480 je jen výstřelek výrobce?

A s těmi kecy na dotované grafiky raději běžte mno někam. Pamatujete jak jste řval že levnější grafiky NVidia dotuje a co pak? Samo sebou se to naprosto nenaplnilo. Jestli si na tom ale nadále trváte, tak je mi Vás opravdu, ale vážně líto. Hypnotizovat neumím a ani nechci umět

A pro ty co mi chtějí omínusovat příspěvek - nijak si nepomůžete. Jen se utvrzujete v komplexech...
15.2.2017 07:14:42   202.73.206.xxx 138
Nezlobte se na mne, ale nechcete si ty svoje sarvatky s p. Belkou z CZC opravdu strcit uz nekam. Nestaci, ze cely czc formu je tim prolezle a jeste to tahate tady. Bez te se fakt hadat na czc.
15.2.2017 07:19:14   81.30.247.xxx 728
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 07:55:06   202.73.206.xxx 104
Jarousku, ty jsi v oblibe vsude vis to?
I tady jsi vyminuskovany, protoze ty tvoje emocni vyplachy nikdo moc nemusi.
Jak Ti chutna Banan na diit?
15.2.2017 09:06:27   81.30.247.xxx 520
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 10:27:22   46.33.112.xxx 42
Zkus brnknout na ministerstvo války tomu známýmu, třeba mají na Diit jen špatně prošťouchlý trubky, jedna dobře mířená dělová koule do hlavy by taky mohla s tím heslem pomoct ;)
15.2.2017 10:55:12   213.211.33.xxx 214
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:51:07   176.74.134.xxx 1211
A ani nemusím připomínat že se k tomu chováte jako pokrytec. Jestli Vám na NV vadí snad všechno, co Vám kurník brání v nákupu AMD? PS: s výmluvama u mě nepochodíte...

Maxik: no AMD ale stále bojuje o holé přežití (byť 12,75 mld. $ je dost), snížení cen pokud vůbec by bylo jen dočasné...

Maťko911: to je s ním furt dokolečka dokola...
15.2.2017 07:22:35   81.30.247.xxx 519
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:52:54   89.103.37.xxx 178
A co je na tom nepochopitelného?
ceny 1070 začínají na cca 11 490Kč a 1080 na 18 690Kč.

1070 má výkon jako minulý Titan, který v té době stál 30 000Kč...

Ono i kdyby to bylo zadarmo, tak to pro některé není dost málo, aby nekecali ko**tiny.
14.2.2017 20:57:30   176.74.134.xxx 148
Už se těším kdy vytáhne ohranou písničku ala "NVidia levnější grafiky dotuje" nebo "AMD by si nedovolila obírat zákazníky"...
15.2.2017 07:24:33   81.30.247.xxx 515
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:56:20   85.70.161.xxx 97
je to pravda ten Zdenda nekecal a 1080 se prodávají jako housky v krámě.. Soudě podle zatím napočítaných 7 červených palců, které pravděpodobně znamenají to, že většina z nich právě tuto kartu vlastní, považují ji samozřejmě za skvělou kopi a nedají na ni dopustit
15.2.2017 07:26:13   81.30.247.xxx 218
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 10:31:12   77.236.203.xxx 00
to si toho moc nehral ;)

btw nehrajes s FPS lockem na @60 ?
15.2.2017 10:56:18   213.211.33.xxx 06
na doom jo, v jiných hrách ne.
14.2.2017 23:40:35   194.228.11.xxx 1112
a) každý není socka jako ty, to by sis v životě nemohl koupit nikdy nic

b) 13tis za 8gb s výkonem vyšším jak 980Ti 6gb, která stála 20+ tis ? To je drahé? Aha ..

c) Amd nabízí co? Nic.. Ještě dražší a pomalejší 4gb FuryX
15.2.2017 07:27:34   81.30.247.xxx 317
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:18:12   178.255.174.xxx 277
Sám jsem celkem zelenej, ale 21k bych za to teda nedal... už i těch 14k za 1070 je dost. Chce to Vegu, snad se AMD povede tak jak to vypadá s RYZEN... snad.
14.2.2017 20:28:46   85.135.211.xxx 141
No GTX 1070 už stoja myslím aj celkom "slušnejšie" peniaze, nereferencie Palit/Zotac 11 600/11 800kč, EVGA/MSI Armor 12 100kč.

Ano, táto GB, MSI Gaming X či Asus Strix po prakticky 14 kkč ale to už sú predražené modely, tam sa vyslovene platí za "Gaming" či "Strix" cveng...
14.2.2017 20:35:36   176.74.134.xxx 43
taky jsou levnější edice
15.2.2017 07:28:47   81.30.247.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 20:47:32   85.70.161.xxx 2115
Jsem fanda mám rád značku, takže samozřejmě to nejlepší a s ničím slabším než s 1080 bych se nespokojil.Hned jakmile přijde Titan sázím 25 klacků na stůl a jdu do toho. Co se týče procesoru je to jasný, že to musí být nejdražší Intel. To víte, když máte monitor z rozlišením odcamcaď pocamcaď... potřebujete to něčím nakrmit. No a ani se neptejte mám Iphone samosebou ten nejlepší. Raději sice telefony do 5 palců, ale musel jsem koupit 7S( proč to nebudu vysvětlovat zas bych se jen opakoval).
Teď vážně, protože jsem to napsal jako takové ventilování mého nezdaru při pořizování nového monitoru, který jsem nakonec nekoupil a chuť byla. Pěkně popořádku mám cca 7 let starý monitor LG 22 palců s rozlišením 1600*900 a dal jsem za něj 4000 Kč.Jenže ejhle moc vývoj monitorů nesledoval a ono se to nikam neposunulo.Přejít na 24 palců Full HD je pro mně nesmysl jemnost zůstává cca stejná a o moc větší to není. Řekl jsem si dobrá tedy tak 27 ,ale doprkvan co to je zase Full HD. Jsem vážně v roce 2017. Nejlevnější 27 panel 2560x1440 6500 Kč. pokud chci něco slušnějšího tak kolem 7500-8000 Kč. Moje představa byla po 7 letech, že za to dám tak 5500 Kč. Říkám si kašlu na to, ještě s tím vydržím, protože bych se vlastně chytil do pasti jako ti kupci GTX 1080 , kteří mají nakoupené ty 27 palcové s 2560x1440 a nezbývá jim, než se nechat okrást proto, aby nové hry mohli hrát v nativním rozlišení v plných detailech.Takže ano zatím se vyplatí zůstat max v mainstreamua čekat na Vegu.
14.2.2017 22:12:37   194.228.164.xxx 34
pekne jsi pobavil, thumb up, ale pocitam, ze ironie bude pro mnoho neznamou veci..
14.2.2017 23:56:42   194.228.11.xxx 620
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.2.2017 23:59:19   194.228.11.xxx 615
Vážně není smutnější pohled, než na takového chytráka jaký jsi ty, který tady přepočítává korunky a roky fantazíruje nad tím kolik by za co asi tak dal a přitom mu život uteče pod rukama a nikdy si nic pořádného nekoupí ...
15.2.2017 00:04:32   194.228.11.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 07:31:35   81.30.247.xxx 213
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 09:09:04   81.30.247.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 10:16:12   46.33.112.xxx 92
Dostaneš 10 let natvrdo za debilitu )))
15.2.2017 00:32:31   46.33.112.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 06:22:05   90.176.40.xxx 144
Někdo dnes vypad z popelnice levou nohou? Vulkán... milerád tam budu mít půlku her s vulkanem, až bude vulkan v půlce áčkových her. DX12, no, ano, taky těch DX12 her vychází mraky... ale jo, jsou, ale kolik z nich je i stou dobastlenou podporou DX12 pořád jen v betě? Total War – beta, AOTS - beta, The Division - beta. Battlefield 1 už si nechávám do nové metodiky.
RyZen - odpustím si vlhké sny a počkám si na testy.
Jo, dooma jsem přeskočil, protože se to pod tím vulkanem ohromně testuje a nebyl na to čas, doplním.
15.2.2017 07:34:54   81.30.247.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 07:43:22   90.176.40.xxx 71
Jenže já tou metodikou netestuju jen GTX 1080, že. Na té mapě to škáluje pořád uplně luxusně ve srovnání s hromadou jiných her, komplikuje to jen cap. WOT tam chci mít, pokud to bude jen trochu možné, je to jedna z mála věcí, co v česku celkem frčí a jinde se prakticky netestuje. Metro - tam je jen otázka, jestli to testovat kvůli nějakému závažnému nedostatku, jinak to je výsledek v podstatě zadarmo – je to jedna z mála věcí v celé metodice, co stačí pustit a člověk na to nemusí hodinu sáhnout a sjede si to v dávce všechna nastavení.
15.2.2017 07:38:36   81.30.247.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 07:58:35   188.175.77.xxx 47
Division Adame jede na live už celkem dlouho a i když je to jen "dobastlený" jede to krásně, ale to bys musel měřit FT, abys to viděl, oproti DX11 je ten průběh krásně plynulej
15.2.2017 08:35:17   90.176.40.xxx 70
Na nelive je to teď čerstvá beta. Už tam mám i něco málo naměřené.
Jediný rozumný způsob, jak měřit frametimes, používá digital foundry. Jenomže to je na zakázku postavené řešení, které jde do deseti či statisíců. Cokoliv jiného je v podstatě pro hrubou orientaci (FRAPS úplně, FCAT vyžaduje overlay (a nevěřím tomu, že to nemá vysloveně na nic vliv)).
15.2.2017 08:56:02   188.175.77.xxx 45
Na betě je DX12 už dávno, resp. na PTS. Division hraju pod DX12 už několik týdnů, pustili to pár dní po vydání Survivalu tuším. Logoval jsem OCATem a ten rozdíl v "hladkosti" mezi DX11 a DX12 znát v grafu je.
15.2.2017 09:53:40   178.17.10.xxx 20
Adame, kdy myslíš že DigitalFoundry bere ty frametime? Je to vše založené na úplně stejném principu odchytávání konců snímků. FRAPS i OCAT (presentmon) jsou nejpřesnější protože sledují každý snímek. Méně přesný je pak Afterburner, protože sleduje snímky pouze v intervalech. Horší je to už s vyhodnocováním frametimes, ale od toho jsou tu různé prográmky (asi už víš od koho) jako třeba měření Vulkánu http://bit.ly/2l7gZAv

Druhou věcí pak je, jestli jste vůbec na takové grafy na PCT připraveni
15.2.2017 10:57:47   90.176.40.xxx 20
Grabují video, porovnávají jednotlivé snímky pixel na pixel, a z toho vypočítávají, jak dlouho se jeden snímek zobrazoval. Nepotřebují k tomu ani overlay, který musí být u FCATu (a ten taky odpovídá realitě víc než FRAPS nebo OCAT).
Cokoliv jiného nemusí odpovídat realitě - už to, že se někde něco loguje, ten počítač nějak zatěžuje, a bere se to taky jinde než na výstupu grafiky.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-h ow-we-measure-console-frame-rate
15.2.2017 11:22:37   178.17.10.xxx 10
No takže jednoduše řečeno používají princip FCATu se všemi jeho výhodami i nevýhodami.

Pokud mluvíš, o nějakém zatěžování PC FRAPSEm nebo OCATem myslíš, že ty proužky, které musejí být pro FCAT "vpáleny" do každého snímku jsou snad zdarma (také overlay)? Nebo když se ti rozhraní dvou snímků dostane do VBlank intervalu a frametime obou těchto snímků tak musí být s nějakou chybou dopočítáno?

Oni používají FCAT ne kvůli přesnosti, na to by jim stačil FRAPS úplně v pohodě, ale hlavně kvůli tomu, že jejich finálním produktem je VIDEO
15.2.2017 11:29:03   188.175.77.xxx 11
Kde je hlavně nějaká racionalita a objektivita? DF má custom SW + drahej HW = automaticky to jako jediní měří přesně. Nikde není žádná oponentura, žádná sekundární měření stejným způsobem, nic, co by jejich metodiku potvrdilo ani vyvrátilo. Takhle věda nefunguje Adame
15.2.2017 12:25:39   90.176.40.xxx 20
Ale to je právě to. Oni nepoužívají FCAT ani overlay, ani žádný software, co by to logoval na počítači, na kterém se měří, a berou až obraz na výstupu, ne někde uprostřed fronty. S těmi snímky nijak nemanipulují, jenom na konci grabují to, co leze z grafiky a pak analyzují video a porovnávají snímky jdoucí po sobě – FCAT hledá rozhraní snímků přes vpálené proužky, oni ho hledají přímo porovnáváním pixelů v po sobě jdoucích snímcích. Nějak si neumím představit, jak přesněji změřit to, co se zobrazuje na monitoru (snad už jen chytat to ne na kartu, ale na 1000fps kameru).
Dokážou tím změřit všechno bez ohledu na API, a dokážou tím změřit všechno stejně.
A používají to právě proto, že na tom změří vše - tedy i konzole bez nutnosti používat na těch měřených strojích jakýkoliv software, ne kvůli tomu, aby měli nahrané video.
15.2.2017 14:31:00   178.17.10.xxx 00
V tom případě by měli dostat Nobelovu cenu, protože nevím, jak by hrany detekovali u statického obrazu

Citace:
The last major revision to our tools added support for Nvidia's FCAT - an overlay for PC that marks up every individual frame with a different coloured border, making tear-line detection a doddle. This also allows us to present benchmarking in video form, giving us a much greater insight into PC performance and where the bottlenecks lie

Ale i zde platí, že pokud ti rozhraní mezi snímky vyjde do VBlank intervalu, máš prostě smolíka a přesnost je jaksi fuč.

Jinak není přeci problém vyzkoušet FRAPS s a bez overlay. Schválně jaký rozdíl naměříš?
15.2.2017 15:24:06   46.33.112.xxx 00
Ale tady vůbec nejde o absolutní hodnoty, všechny karty jedou na stejným systému (konfiguraci) a všem ten overlay nebo jakákoliv jiná metodika užere stejně, např. 1 %. Pokud by měla n á h o d o u nějaká karta problém s overlay, tak je to její smůla a je to zgarb, protože user v době streamu, tjůbingu atd. i toho využívá a spadá to pod "běžné" použivání. Na video mají pochopitelně grabbing card. Navíc to evidentně není problém per se, viz. nade mnou.
15.2.2017 22:17:49   90.176.40.xxx 00
Statický obraz asi holt nezměří. Konzole ale prostě bez fcatu měří, u toho PC si tím asi usnadnili (ruční) práci.
Ad užírání výkonu, ale tady jde o to, že se měří milisekundové rozdíly, a u s přidaným overlayem už se neměří původní fronta. Ptal jsem se na to Nvidie, a tvrdili mi, že to výsledek nějak významně nemění, ale stejně jim apriori nevěřím.
V okamžiku, kdy se s tím snímkem nějak manipuluje, už se dá ovlivnit i to, kdy poleze dál. V průměru je to jedno, ale tady jde o rozdíl mezi dvěma po sobě jdoucími snímky a porovnávají se milisekundové hodnoty.
16.2.2017 07:03:53   178.17.10.xxx 00
Rozumím ti, ale neměj strach, Nvidia má pravdu, režie je naprosto zanedbatelná a jak jsem už psal, stačí odzkoušet s a bez. Navíc je tato režie konstantní, takže se musí projevit u vše karet stejně (psal už hrdino).

Jinak jak to měří na konzolích nevím, spíš bych řekl, že si DigitalFoundry ve své metodice hóóódně vymýšlí. Pro ně je podstatná návštěvnost, takže video s běžícíma frametimes a fps je pro ně ideální na nalákání laické veřejnosti. Tam stejně nikdo nic nepozná.
15.2.2017 10:19:47   46.33.112.xxx 32
Já chci v té vaší staré nVidia nazzi metodice vidět RX460 4 GB, toto vidět a umřít, nic jinýho mě nezajímá jako nehráče.

*do popelnice jsem teprv lezl, ale ráno jsem nestihl vyskočit tak jsem šel pěšky do města ze skládky ;))) máš bod, pobavils )))
15.2.2017 06:10:27   109.107.202.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.2.2017 07:42:50   95.102.72.xxx 30
mam tuto kartu a jadro mi ide stabilne na 2050Mhz a pamate kolo 11200Mhz idu aj na 11800Mhz ale zhorsi sa casovanie a vysledok je horsi
15.2.2017 08:23:21   109.107.202.xxx 11
Tak to je slabe. Cekal jsem aspon jadro 2150Mhz.
15.2.2017 10:47:31   95.102.72.xxx 01
tie karty su uz nataktovane na mx co som cital zacina boostovat na 2068Mhz jedine co som videl modnuty bios ta tak 2168Mhz
15.2.2017 06:53:06   213.168.179.xxx 30
Pěkná recenze, díky.
Dovolím si pouze jednu připomínku a jeden návrh :-)
1. Uvítal bych ve srovnání také GTX 1070 (mezi 1060 a 1080 je takto příliš velká "mezera").
2. Navrhuji do dalších recenzí začlenit také nějakého zástupce simulátorů, protože se IMHO jedná o jedny z nejnáročnějších aplikací vůbec a navíc se specifickými nároky na HW (obyvkle zde bývá kromě extrémních nároků na grafiku také extrémní nárok na výkon CPU a velikost paměti) . Automobilové simy obykle nebývají zdaleka tak náročné jako letecké nebo vlakové. Např. se svojí GTX 1070 & I7-7700K mám v Assetto Corsa při plných detailech hodně přes 100 FPS, kdežto v demu X-Plane 11 pouhých 30 FPS. Obecně tedy doporučuji některý z připravovaných simů nové generace, které jsou jedou na 64-bit. Například zmíněný X-Plane 11 (demo je zdarma na stránkách výrobce http://www.x-plane.com/, plná verze bude na Steamu na konci března) nebo připravovaný Train Sim World (také vyjde v březnu) postavený na Unreal Engine 4 viz https://train-simulator.com/category/train-sim-world/.
15.2.2017 07:16:42   90.176.40.xxx 20
U simulátorů je většinou průšvih hlavně procesor, který brzdí grafiky, a ty pak špatně škálují, takže se na srovnávání výkonu grafik moc nehodí. Mám ještě Il-2: Battle of Stalingrad, chci ho prubnout. Ale stejný problém je v Cliffs of Dover, a stejné problémy jsem měl s flight simulatorem, když jsem ho kdysi chtěl dávat do metodiky.
15.2.2017 07:36:35   81.30.247.xxx 47
simulace spíš potrápí CPU než GPU.
15.2.2017 07:54:17   213.168.179.xxx 20
Souhlasím, že CPU bude u simů do výsledků mluvit podstatně znatelněji než u běžných her. Nicméně třeba v demu X-PLANE 11 je obrazovka v nastavení přehledně rozdělena na dvě části - v levé jsou parametry mající vliv na grafiku a v pravé na CPU. Vše v pravo mám na max a přesto MSI Aftreburner ukazuje ve hře celkové vytížení CPU na cca 25-30% (podotýkám, že všechna jádra jsou vytížena přibližně stejně; jedu OC na 5.0 GHz). Naopak změnou parametrů v levé části se výrazně změní FPS.
15.2.2017 07:47:59   37.221.252.xxx 11
Jeden detail. Má X-plane nějaký benchmark nebo alespoň něco co jde repetetivně se stejnými podmínkami opakovat? To bývá totiž problém, viz DOOM.
15.2.2017 08:33:47   213.168.179.xxx 10
Pokud vím, tak demo integrovaný benchmark nemá. Uvidíme, až vyjde finální verze v březnu...
15.2.2017 10:48:05   213.168.179.xxx 01
Jedna možnost by tu ale byla: spawn default letadla na runway konkrétního letiště a nechat AI řídit letadlo (tato možnost v menu je). Přepokládám, že za stejný časový úsek by se simulátor choval vždy stejně.
15.2.2017 08:44:58   81.19.3.xxx 62
Strašně mě baví číst ty nářky exotů jako Belka (hlavně, že sám má v komplu už několik let výhradně jen nVidia:-D), jak je to drahý, neférový a celkově od zelených vychcaný:-D
Hlavně, že vega měla vyjít v říjnu!...oh wait...:-D
Nejlepší bylo, jak Guru Stácha na svém webísku nedávno psal, jak mohl koupit akcie AMD a vydělat balík, ale neudělal to, aby neměl majetkové vazby na rudé zoufalce a mohl tak zůstat OBJEKTIVNÍ.
15.2.2017 09:12:26   81.30.247.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 22:14:58   188.167.10.xxx 00
Pan DD mohol kúpiť .... lebo žiadne fyzické akcie za 1,5 dolára neboli na predaj .
15.2.2017 10:16:39   188.175.17.xxx 11
Dobry den, zajimalo by me, proc v testech nenachazim treba GTX 1070 z duvodu porovnani rozdilu vykonu? 1080 a pak 1060? Vtip?

Proc testujete na CPU za 27k a nepouzijete nejaky dostupnejsi za 10k? Treba i7 6700K, ktery je pro vsechny daleko dostupnejsi a realnejsi volba nez Vami pouzity kousek.

Co treba udelat testy GTX rad, napr. otestovat radu 1070 mezi sebou, pak i 1060 a klidne i 1080? Takhle by se vice zjistily rozdily mezi jednotlivymi vyrobci.
15.2.2017 10:21:36   188.175.17.xxx 11
Klidne si dokazu i predstavit testy v kombinaci i5 + 1070 a mene...
15.2.2017 12:21:33   217.31.45.xxx 10
cooler je fanoman, zas GIGABYTE zdvihlo latku a ukazalo smer,

ale uz by sa parilo leakovat spravy 1080ti
15.2.2017 16:05:33   95.85.240.xxx 22
Vše pěkné,jen nerozumím proč se tu testuje GTX1080 proti RX 470?? nějaký rozumný důvod?
15.2.2017 22:27:55   90.176.40.xxx 11
Jak jste na tohle proboha přišel. Tohle není o testování GTX 1080 Xtreme proti levnějším kartám, testuje se GTX 1080 G1 Gaming proti GTX 1080 Xtreme Gaming a srovnává se ještě s dalšími GTX 1080 měřenými dříve s obdobnou, ale nikoliv stejnou metodikou (proto je na ně odkázáno v článku, ale nejsou přímo v grafech). Další karty jsou tam fakt jen čistě pro orientaci, klidně mohlo zůstat i u těch dvou sloupečků.
25.2.2017 22:08:29   188.167.10.xxx 00
myslím ze je úplne OK dat pre prehlad aj lacnejšie karty
21.2.2017 14:30:40   192.168.0.xxx 02
..pokud tu má někdo nutkavou potřebu mazat komentáře atd. tak já budu mít zřejmě nutkavou potřebu tenhle web přestat navštěvovat.

Buď se naučte žít s tím, že se vám komentáře nemusí líbit, nebo s tím, že tu eventuálně nebude nikdo.
21.2.2017 22:30:13   94.230.146.xxx 00
"Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz". Zřejmě ještě potřebujete osobního tlumočníka.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

25 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.