Hlavní stránka Hardware Grafické karty MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy
MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy
autor: Adam Vágner , publikováno 1.11.2016
MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy

Otestovali jsme novou GeForce GTX 1050 Ti – a rovnou jeden z nejštědřeji navržených modelů – GTX 1050 Ti v provedení Gaming X od MSI. Jako obvykle se můžete těšit na výkonný a zároveň extrémně tichý chladič a pro Pascal typicky přívětivou spotřebu a poměr výkon/watt.


Výkonem má novinka velmi blízko ke starší GTX 960, je ale ve všech dalších ohledech lepší a dokonce i o něco levnější – a ve srovnání s 2GB variantou GTX 960; 4GB karty, které nabídnou stejnou kapacitu pamětí jako tato novinka, jsou stále výrazně dražší. V tomto ohledu jde tedy o posun k lepšímu.

Dobrý poměr výkon/watt, nízká spotřeba a docela vysoký výkon dělá z novinky Nvidie ideálního kandidáta na upgrade starších počítačů se slabším dýchavičným zdrojem.

Nvidií deklarovaná zaváděcí cena GTX 1050 Ti měla být 4290 korun s daní. Prodejní cena GTX 1050 Ti Gaming X je však výrazně vyšší a šest stovek už je v tomto segmentu dost luxusní příplatek. V cenících už objevíte i karty s cenovkou kolem 4200 korun, paradoxně rovněž od MSI. Kolem výše cen to tedy bude asi ještě chvíli vřít.

Špatně se kvůli tomu bude hodnotit cena i poměr cena/výkon – jsme v segmentu, kde už s ním zahýbá rozdíl pár stokorun a už za pár dní může být vše jinak vzhledem k avizovanému zlevňování Radeonů RX 470 a vzhledem k výskytu podezřele levné 6GB GTX 1060 od MSI.

Model GTX 1050 Ti Gaming X ale nejspíš nebude vedle ostatních karet žádná láce ani poté, co trochu sednou ceny – MSI nemá důvod držet ceny moc nízko, pro zájemce o levnější karty má v nabídce i méně luxusní modely.

Dá se tedy počítat, že poměr cena/výkon nebude silnou stránkou této karty. Vše ostatní je ale až přehnaně dobré. Příkon karty je jen o pár wattů vyšší než u podstatně pomalejší RX 460, s nízkou spotřebou se pak pojí i nízké teploty GPU a prakticky neslyšné ventilátory, u kterých po sluchu ve většině her ani u tichého počítače nepoznáte, zda se točí. Nějaký zvuk se mi z karty podařilo vyloudit až při tortuře v Crysis, a i tam je na úrovni, na níž se některé karty pohybují bez zátěže.

Obdobně jako u dalších modelů z řady Gaming se dá konstatovat, že má karta enormě předimenzovaný a neošizený chladič, díky němuž má příkladné provozní vlastnosti, ale odráží se to na vyšší ceně.

Osobně myslím, že do běžných sestav, jejichž majitelé už neutratili stovky až tisíce korun za odhlučňování, je to až zbytečný luxus a stejně dobře poslouží i levnější modely, které nemusejí být o mnoho hlučnější. Čip s podobnou spotřebou se dá tiše uchladit i levnějším chladičem.

MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy

Kartě samotné ale (s přihlédnutím k segmentu) můžu vytýkat opravdu jen tu cenu, pokud nemáte problém přidat pár stovek oproti nejlevnějím modelům (a nechcete rovnou něco přihodit na RX 470 anebo GTX 1060). Být o nějaké tři stovky levnější, uvažuju o zlatém ocenění, za horší poměr cena/výkon ale (i s ohledem na segment, do kterého spadá) srazím na stříbrnou.

MSI GeForce GTX 1050 Ti Gaming X
KLADY MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy ZÁPORY
nízký příkon vyšší cena modelu GTX 1050 Ti Gaming X
extrémně tichá karta RX 470 nabízí při nevelkém rozdílu v ceně výrazně vyšší výkon
poměr výkon/watt výrazný příplatek oproti nejlevnějším modelům GTX 1050 Ti
4 GB paměti  
výrazné přetaktování od výrobce  
Orientační cena s DPH: 4 800 Kč

 

Za špičkové provozní vlastnosti a dobrý výkon udělujeme MSI GTX 1050 Ti Gaming X stříbrné ocenění

MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy



Tagy: gtx 1050 Ti  pascal  gp107  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
1.11.2016 18:01:19   92.43.25.xxx 472
Díky Adame, to muselo dát příšerný práce....
přitom taková blbost..
1.11.2016 18:13:11   90.176.40.xxx 401
Ano, dalo, a ještě dá, než se to doladí a trochu probere, co má smysl testovat, co udělat trochu jinak a co se dá oželet. V tomhle rozsahu je to dost neúnosné.
1.11.2016 19:23:35   92.43.25.xxx 185
Testovat lowend v takovem rozsahu je vylozene nezdrave, silene a frustrujici. To uz se tady vsichni zblaznili nebo co..Kdo to bude testovat, az to s tebou sekne?
1.11.2016 18:30:36   81.201.59.xxx 278
Pekna recenze, po dlouhe dobe obejektivni tady na pctuningu
1.11.2016 19:21:01   46.13.24.xxx 74
Cenu 5400,- za MSI RX470 GAMING X 4G jste nasli kde? Za to se da koupit jen zakladni model. Jinak doplnit o RX460 4GB a GTX1050 2GB at mame slusnej prehled
1.11.2016 19:28:27   77.236.203.xxx 26
pokud mi jde cist o herni vykon mam si koupit MSI pretocenou edici za 5000,- a nebo priplatit par stovek za kartu z uplne jine vykonnostni kategorie ac v zakladnim provedeni (i kdyz nitro+ jsem videl za 5,6k)a pripadne v porovnaneni zakladni verze Ti verze je rozdil sice uz vyssi ale ten vykonnostni narust je tam tak velky ze nema smysl konkretne v tomhle pripade nejak setrit ...pokud to ma clovek na hrani a nema kartu jen jako akcelerator multimedii...
1.11.2016 19:32:03   90.176.40.xxx 120
někde jsem tam snad psal (v příslušné kapitole), že je to cena za Nitro OC, mělo by to mít podobný výkon. Nějaké 4GB RX 460 mám, mám tu i 3GB GTX 1060, 4GB 480, GTX 1070 a další v různých fázích testování, ale fakt netuším, jak rychle to budu schopný všechno vyhrnout.
7.11.2016 19:19:09   89.177.151.xxx 02
Porad se nemuzu zbavit dojmu, ze GTX 1060 3GB za cenu kolem (do?) 6 tis bude mnohem lepsi volbou. Vzdyt v 1080p (vic 1050Ti skoro ani nezvladne) je defacto stejne rychla jako 1060 6GB.
Nicmene velmi povedeny test, mely by se uz trochu "updatovat" premie, vzdyt padesatniky uz davno ani neexistuji
1.11.2016 19:54:58   188.175.34.xxx 419
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
1.11.2016 20:02:10   188.175.34.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
1.11.2016 20:12:42   188.175.34.xxx 119
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 09:33:04   188.175.34.xxx 014
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 10:41:09   89.102.234.xxx 90
Nauc se pocitat, hystericky vystupy tu mas 4...

Ja sem taky pocital jak si pekne v gameskach budu uzivat alespon 6 monitoru ve Full HD na Ultra, protoze na tohle je ta karta presne urcena...

Pokud ti ale jde o vice vystupu jinde nez ve 3D, rekneme ze treba skladas muziku nebo obchodujes na burze a potrebujes mraky monitoru ale zadny graficky vykon tak co ti brani dokoupit dalsi starsi kartu/karty a pocet vystupu rozsirit?



Ja mam treba na desce 6x sata portu, ale to mi nestaci, mam dve rozsirujici karty - jedny 4x sata a jednu 2xsata. Jedna posledni sata mi zustava volna. Cili mam 11x sata zarizeni a potrebuju i kdyby, tak minimalne 10x sata.

Takovy desky sem mysel ani nejsou, ale na netu jedna je za krasnych 19 tisic - Intel Workstation Board W2600CR2, Single.

Cili to ukazuje ze mozny to je. Mam se ted u kazdy desky rozcilovat ze tam ty lemplove davaj malo portu (vetsinou ctyri nebo sest)? No kdybych byl mesuge jako ty tak asi jo.

Ale ja chapu ze moje pozadavyky a potreby jsou ponekud neobvykle(jestli jedes v moderni mluve tak mimo mainstream) a tak se musim podle toho zaridit.
2.11.2016 10:46:27   89.102.234.xxx 110
Mam doma jako zalohu a na pripadne zkouseni funkcnosti Radeon 5770. 2x DVI 1xHDMI 1x DisplayPort.

Rekl bych ze ma hodnotu tak kolem 500-700 Kc(jestli vubec). A za to bych mohl pripojit dalsi 4 monitory. To by tvuj problem docela resilo ne?

Ty ho ale nechce resit, to vime. Jen mas zachvaty hysterie jako vzdycky a potrebujes si postezovat na svet
2.11.2016 12:02:18   188.175.34.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 12:11:36   188.175.34.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 12:54:20   89.102.234.xxx 80
Cekal sem to - nepochopils. Nejde o to kolik my chcem neceho navic a je jedno jestli jeden port navic nebo deset. Jde o to ze ty pocty co nam prijdou nedostatecny jsou dostacujici pro drtivou vetsinu.

Me na grafice staci porty dva PC a TV. Spouste staci dokonce jeden. Stejne tak vetsina lidi ma v PC SSD, HDD a DVD. Casto ani to ne, takovym lidem bezproblemu staci 4sata porty a 6 je mega luxus, stejne jako ty tri porty na grafice. A pokud nam to nestaci mame smulu(resp. muzeme si priplatit).

A rekl bych pochopitelne, takovych nas moc neni a male serie jsou drahe.

Nejde o to ze ten port samotny stoji par korun ale ty naklady okolo na navrh, zmenu vyroby - je to jeden blbej port ale musis kvuli nemu upravit vyrobu - dava se tam soucastka navic. A co logistika? Kolik tech karet vyrobit, kolik jich kam poslat. A co kdyz tam budou lezet, pac vsem staci tri porty.

Cili dve verze(4 a nebo vice-portove to je fuk) se nevyplati vyrabet. Tak jenom jedna rovnou vice nez triportova ale:

MSI ma cca 15 procent trhu ve velikosti cca 45 milionu grafik rocne, tzn MSI rocne proda cca 6,5 milionu grafik. Rekneme ze na kazdy by takhle neco pridali, aby byli vscihni zakaznici spokojeni, fakt vsichni. Takze kazda karta se na vyrobe prodrazi o 50 centu. Tzn. ze za rok akcionarum timto rozhodnutim vyhodili "zbytecne z okna" 3 miliony dolaru - protoze krome par "exotu" by 99,999% uzivatelu ty tri porty stacili.

A ted mi rekni jako majitel/akcionar bys managera co by ten port navic schavlil pochvalil a nebo potrestal?

Se svymi pozadavky nejsme ani promile zakazniku, takze muzem ostentativne zastavkovat, prestat kupovat a vyrobcum to bude uplne fuk protoze drtive vetsine to dostacuje jak to je.


Asi to tak neni ale prijdes mi jako ukriceny decko co netusi jak vypada prumyslova realita dneska. Vsechno beres jen ze svyho pohledu "ja chci" a nepodstatny detaily jako ze by to pro vyrobce znamenalo zbytecny rozhazovani penez te nezajimaj...

P.S. Spouste lidi prijde jako nesmyls resit tyhle halirovi polozky, jenze v tech objemech... Tyhle halirovi polozky se vasnive resi i na poradach ve Skodovce a to se bavime o cenach produktu ve stovkach tisic takze u grafiky za par supu je kazdy halir jeste dulezitejsi.
2.11.2016 13:00:19   89.102.234.xxx 40
Tim nehodnotim jestli to je dobre spatne. Ale je to pochopitleny a na miste vyrobcu bysme se nechovali jinak(ja teda ne).


Stejne jako se treba vetsina lidi shodne ze vrazda je spatna.

Ale kdyz nekomu znasilni a zavrazdi dceru a jeji otec pak toho hajzla sejme tak to je myslim pochopitelny a v zasade to akceptujeme, prestoze vlastne nesouhlasime a sme durazne proti...


Tekze bych tvuj(resp. nas) problem shrnul do vety: "stvat te to muze, ale musis to chapat"
2.11.2016 15:13:31   188.175.34.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 15:47:14   188.175.34.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
1.11.2016 21:01:14   194.228.20.xxx 140
Obdivuju tě Adame, takhle se do toho pustit skoro až se dá říct od podlahy.
Pár chybek jsem ale našel, ne že bych to študoval nějak podrobně, sem tam nějakej překlep na druhé stránce jsem odpustil.
U testování v GTA V jsem nepochopil, proč má testovaná gtx1080 nižší výkon v uhd, než gtx1060 a taky konkrétně tebou vybraná pasáž testu je dost zrádná, protože když padá kamera z té stíhačky směrem k tomu SUV, tak (alespoň mě) vystřelí framerate do maxima, což zahýbá s průměrem a taky poslední scéna při nárazu do cisterny je občas haluz, kolik aut je v tu chvíli na křižovatce, může tam být jedno, nebo i šest, ta jsou generovaná náhodně a občas si i jedno s sebou mafiáni dotlačí.
U RoTR jsou na konci tři stejné grafy pro UHD.
U Battlefrontu najednou figuruje rozlišení 2560x1600.
A pak nevim co znamená OV limit.
Reaguju teda na tvou výzvu v úvodu a jásám, dobrá práce.
2.11.2016 06:43:56   90.176.40.xxx 50
Díky, snad je to poopravované. U GTA byly ve 1440p a 2160p výsledky jiné karty, tak proto. Každopádně to asi bude chtít náročnější nastavení, protože to vypadá, že s tímhle to v 1080p a trochu i v 1440p brzdí procesor a výkonnější grafiky neškálují.
OV limit by měl brzdit takty v případě, že je GPU na maximálním přípustném napětí pro čip (což bývalo u OC modelů anebo u netaktovaných či méně taktovaných karet, které měly rezervu u napětí, v případě přetaktování se zvýšeným napětím).
1.11.2016 21:15:59   82.150.189.xxx 54
Tohle působí ještě jako karta, kterou má cenu si pořizovat na hraní, což bych o 460 fakt netvrdil. Zase ten rozdíl mezi 470 je celkem malý, ale třeba ty ceny sednou.

Jo a Division je DX11.
1.11.2016 22:03:19   78.98.61.xxx 1011
Klobúk dolu pred toľkými testami Adame.

Musím konštatovať, že môjho pohľadu je 4GB NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti OC so 75W TDP najlepšia GPU v segmente Full-HD 1080p akú som kedy mal (ešte prednedávnom 4GB NVIDIA GeForce GTX 960 OC so 120W TDP)..

Podarilo sa mi cez prázdniny (s príchodom RX 480/470 a 3GB/6GB GTX 1060) veľmi prezieravo a dobre (sledujúc trh) predať svoju 4GB Mini-ITX GTX 960 OC.

V podstate v piatok som len peniaze otočil na 144.78mm "Miláška" EVGA GeForce GTX 1050 Ti SC GAMING (Base Clock: 1354 MHz ~ Boost Clock: 1468 MHz).
link: https://www.youtube.com/watch?v=6ohWAM6ac7Q

SPOTREBA KLESA o vyše 50W pri mojej zostave oproti 4GB GTX 960 OC pri o 5% - 7% vyššom lepšom výkone.
link: http://i669.photobucket.com/albums/vv53/Artthurko/VIA%20QuadCore%20C4650%20GTX%201050%20ti_zpsrhqdt1dt.jpg

Ja mám teraz, ale iný problém, že v mojej Mini-ITX skrinke Cooler Master Elite 110 je tento 144,78mm "Milášek" doslova utopený... a chce to zmenšiť - poobzerať a po niečom menšom v segmente Mini-ITX skriniek...
1.11.2016 22:15:58   188.175.34.xxx 118
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
1.11.2016 22:46:29   92.52.18.xxx 201
Bohača...keď vidím výkon tej karty tak je to výkonnejšie ako moja dva a pol roku stará GTX 770 OC verzia To je sila. to mať takú GTX 1060 tak si dvihnem výkon hádam aj 2,5x a spotrebu znížim aj o 100-150W. To je sila táto generácia...
2.11.2016 07:03:44   188.167.65.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.11.2016 09:34:31   92.52.18.xxx 22
v GPU-Z mám Release Date: May 30, 2013 a aj oficiálne je uvádzané 30 máj 2013. A ja nehovorím o GTX 970 ale o GTX 770 čo je podstatný rozdiel. GTX 770 OC má spotrebu cca 250W (samotná karta) GTX 970 má +- spotrebu zhodnú s GTX 770 a GTX 1060 má spotrebu okolo 130-150W. Takže čo píšeš ty je riadne vedľa a bolo by vhodné si pozisťovať informácie a fakty.
2.11.2016 10:30:35   188.167.65.xxx 23
Ano nie je to 3,5 ale 3,41666 alebo 3 roky a 5 mesiacov, ak chces mozme zacat pouzivat dni/hodiny/sekundy. Posli link na meranie spotreby kde ma GTX 770 OC 250W....
2.11.2016 13:10:16   92.52.18.xxx 22
Špecifikácia na stránke nVidia

http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-770/specif ications

Spotreba karty 230W OC verzia od gigabytu má viac. Ty si fakt evidentne blázon. Ja som hovoril o mojej GTX770ke a ty si začal splietať do toho 970. Čo to má spoločné s mojím príspevkom??
2.11.2016 15:45:30   188.167.65.xxx 11
Pekne "meranie". 970 som spomenul lebo mas 2,5 rocnu (3,4166 roka staru) grafiku a 970 ma tiez uz cez 2 roky a v porovnani s 1060 sa nejaka revolucia nekona, len normalny medzigeneracny posun. Ano 14/16nm vyrobny proces je pekne velky posun ale vyvoj stal peknych par miliard $ takze si tie wafery a cipy daju aj pekne nalezite zacvakat.
2.11.2016 21:37:34   92.52.18.xxx 11
Ešte raz. GTX 770 aj OC edícia vyšla 30 mája 2013. To znamená, že k dnešnému dňu má TRI A POL ROKA pretože 2016-2013 je 3 slovom TRI ROKY + ten pol rok (zaokruhlime ten november) od vydania. Stále nechápem súvislosť s GTX 970. Ja som vravel rozdiel v spotrebe a výkone GTX 1050Ti a mojej GTX 770 OC verzie...a zase nechápem súvislosť s vývojom a cenami za wafer. Opäť a zasa ja som narážal na rozdiel Výkon/spotreba medzi kartami GTX 770 OC a GTX 1050Ti. Ak máš problém čítať a chápať text tak prosím ťa už nepíš...
2.11.2016 21:39:31   92.52.18.xxx 01
A sorry teraz som si všimol preklep u dátumu v mojom prvom príspevku. Ale aj tak sa odvíjam spotrebou a výkonom stále od mojej karty.
2.11.2016 07:10:36   89.24.109.xxx 76
to je teda recenze dlouhá jak autobus. Ale snad tím Adam zavřel kušnu všem těm věčným nespokojencům. Za mě osobně díky a další recenze klidně zkrátit. Co se týče karty, cena je fakt dost vysoko, myslím si, že u takového low-endu je ta kvalita zbytečná. Karta málo žere, určitě jí vystačí jeden kvalitní větrák, což má za následek i zmenšení celkového rozměru karty. Takže pokud se člověk podívá do ceníků, tak jednovětrákové řešení bez problémů za cca 4.2-4.3k, což už je vcelku konkurenceschopná cena. Tedy asi do doby, než vyjde (pokud tedy i v EU) okleštěný RX470.

Mimochodem, skvělý závěr vyvodil aDDmin: "NVIDIA GTX 1050Ti není příliš zajímavá grafická karta, pokud jde o „hodně muziky za málo peněz“. Poměrem cena-výkon zkrátka nedokáže konkurovat." Otestoval jednu z nejdražších karet a na získaném poměru cena/výkon ohodnotil celou řadu 1050ti. Netvrdím, že poměr u 1050ti je nějaké terno, bohužel, NV opět nezklamala a AMD drží jeho politiku bláznivých marží, ale ohodnotit celou řadu podle nejdražší karty? A to podotýkám, že v době vydání jeho recenze už byly v cenících karty kolem 4.3k a dokonce sám autor recenze poukazuje na to, že i doporučená cena má být o pár stovek méně. A přesto vyvodí takový nestranný a objektivní závěr.
2.11.2016 07:47:43   185.59.186.xxx 137
Rečnícka otázka:

A ono snáť podľa AMDWorldu nVidia mala niekedy nejakú zaujímavú či kúpyschopnú karty ?

...keď pozerám tých jeho nákupných poradcov pre GPU tak to už roky zhora dole ovláda AMDD

Ale tak či onak, 1050Ti sa dá vo verzii od MSI zohnať v SR za 155€, CZ za 4200kč a či sa to nejakému Honzovi páči alebo nie za tie €€€ sa nič lepšie zohnať nedá a do RX470 4GB je cenovo ďaleko
2.11.2016 07:18:43   77.240.96.xxx 11
Zdar lidi, mám doma už pomalu praotce, i7-860, u kterého funí taky stará GTX-470, má cenu k němu na oživení brát něco silnějšího, nebo bude bohatě stačit nějaká ta 1050 Ti? Já myslím, že by měla, chci beztak postavit úplně nový komp, tak mi přijde zbytečné kupovat do tohohle něco za 7k+, a Radeon nechci (no flame, prostě jsem zvyklý na Nvidii).
2.11.2016 09:37:14   92.52.18.xxx 20
Tam ťa bude asi limitovať výkon procesora, ak by si bral výkonnejšiu kartu. Ale ak by si vyskladal nový PC tak ti prudko klesne spotreba a výkon ti pôjde podstatne hore. GTX 470 bol relatívne vysoký ohrievač.
2.11.2016 12:35:00   77.240.96.xxx 00
No právě, proto se mi to zdá zbytečné, takže si měsíc počkám a před vánočním volnem jednu Titanku pořídím a uvidíme Do nového PC počítám s 1070, tenhle pak pošlu asi dál do rodiny.
2.11.2016 07:48:30   78.98.40.xxx 68
ale notaaak... 1050ti je nahradou za 950, cize velmi zly zly vyber konkurencie. V teste mala byt 750ti, 950, 960 a konkurencia od AMD = 380, 460 mozno 470. Za dalsie 1050ti je v kategorii 150-200€, 470 je 200-260€, takze o 25% vyssie...
2.11.2016 08:21:35   90.176.40.xxx 50
Časem se to pokusím doplňovat. Momentálně má vyšší prioritu měření karet, co se dají (a má smysl) aktuálně kupovat.
Zkusím do dalšího testu dát do srovnání aspoň to, co mám naměřené z dřívějška aspoň v té staré metodice, ale neslíbím, nevím, jestli to budu stíhat, v podstatě to znamená vyrobit dvě sady grafů.
2.11.2016 09:16:26   188.175.34.xxx 08
950ka chybí hodně - modely evgy mají výstupy luxus, vůbec provední celkově, ty tady s námi můžou být dlouho vzhledem k nastavené "politice".
2.11.2016 08:15:48   185.47.220.xxx 11
Máte prosím někdo tuto kartu?
http://graficke-karty.heureka.cz/msi-gtx-1060-6g-oc

V nabídce MSI sjem jí nenašel, ani jsem nedohledal žádnou recenzi. Díky za postřehy.
2.11.2016 09:02:13   193.165.209.xxx 20
musíš hledat na msi.com
2.11.2016 09:25:38   185.47.220.xxx 00
Máš pravdu, v ENG verzi webu karta je. A recenzi jste někdo nenašel? Díky moc.
4.2.2017 14:15:57   77.95.45.xxx 00
Ja kartu mam a maximalni spokojenost, koupil jsem ji na TS Bohemia za 6100,-Kc, coz byl super kup, po chvilce sla ale cena vyrazne nahoru.
2.11.2016 09:58:13   90.179.51.xxx 54
Když vidím víc jak 5 stran, tak skáču rovnou na závěr
2.11.2016 14:20:10   159.171.30.xxx 00
bez addblocku odklikane vsetky stranky testu, + premia na konci pre vas. posli na techpowerup mail a daju ti tuto recenziu do svetoveho prehladu..Today's Reviews tak ako je to tu . https://www.techpowerup.com/ su tam vsetky z roznych statov a jazykov.
2.11.2016 14:48:02   104.129.29.xxx 45
ale velikostně a vzhledově v takovém provedení bych uvítal ve verzi 1070 při ceně 10.500,- Kč. Ale tohle je předražený paskvil bez výkonu, spotřeba je velká 75W, to bych očekával maximálně 55W. U mně tahle karta by dostala medajli v podobě shnilé brambory, na stříbro tohle nikdy nemůže mít. Ale vzhledově MSI 1050 Ti je takhle karta krasavice, jen je to "NVidiažel" zajíc v pytli.
8.11.2016 10:25:37   194.228.96.xxx 40
Na hry typu fallout , Crysis, Metro nepotřebujeme recenze ..tohle si zahraji na mé radeonce HD 370.
Kde je Hitman, Battlefield 1, Deus EX. Bylo by lepší mít tam místo výše uvedených tohle, protože tohle jsou moderní enginy a tam mě zajímá jak moc utíká(neutíká) RX 470 1050 TI.
24.11.2016 00:09:25   85.71.126.xxx 30
Jako super clanek, ale kdo si k i7 koupi tohle? Proc to neostestujete na i3, coz je asi proc, ktery ma clovek jenz si koupi takovou grafiku.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

79 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 34.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.