Hlavní stránka Hardware Skříně, zdroje, chladiče Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
autor: Polívka Karel , publikováno 23.7.2004
Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Problematika chlazení je zvláště v parném létě stěžejní záležitostí pro hladký chod Vašeho PC. Ve stále se rozšiřující plejádě nabízených chladičů se stále častěji setkáváme s technologií heat-pipe. Jak je vidět jde o povedenou záležitost a proto si ji nemohla nevšimnout ani firma Cooler Master. Dnešní test nového modelu Hyper 6 ukáže, jak si poradila. {mospagebreak title=Cooler Master}

 

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Firma Cooler Master je v našich luzích a hájích dostatečně známá kvalitou svých výrobků. Vyrábí mimo jiné také chladiče pro firmy AMD či Intel. Ve většině případů se jedná o promyšlené chladiče, skříně a doplňky jako jsou ovládací panely, chladiče HDD a další. Samozřejmě se občas objeví produkt, který nedosahuje Cooler Masterovských kvalit, ale jedná se pouze o výjimky.  

KHC-V81-U1 Cooler Master Hyper 6

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Dnes testovaný chladič, říkejme mu pracovně věž, je až překvapivě mohutným kusem železa (rozuměj mědi). Jeho rozměry jsou velice úctyhodné, stejně jako váha. Blíže ve specifikacích. V nápadné krabici najdete kromě samotného těla chladiče další součásti jako je fan s regulátorem otáček, potřebné spony a upevňovací destičku spolu s umělohmotným držákem chladiče.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Fan spolu se záslepkami, jestli využijete zálepku do PCI či FDD pozice je na Vás.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Destička na spodní stranu desky spolu s držákem a potřebnými šroubky a sponami.

Základna chladiče tvoří styčnou plochu pro šestici heat-pipe trubic, které jsou na ni připájeny.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Na základnu je ještě připevněn měděný pasiv, který kromě dotlačení heat-pipe plní funkci plochy pro mechanismus uchycení na základní desku. Samozřejmě dokáže díky styku s heat-pipe sálat a tak trochu pomáhat s chlazením.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Subtilnost chladiče je dobře patrná z následujících fotografií, které si můžete klikem zvětšit.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6     Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Porovnání velikostí Zalmanu CNPS7000 a Cooler Masteru Hyper 6.

{mospagebreak title=Montáž chladiče + specifikace}

Velikost chladiče dává předem znát, že instalace na každou ze základních desek nebude možná. Někdy Vám bude vadit nějaký kondenzátor, jindy pak chladič čipsetu.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Také se může stát, že na chladič neumístíte druhý větráček kvůli příliš blízké grafické kartě. Další limitací může být blízký zdroj. Pokud jste majiteli skříně se svisle umístěným zdrojem, na tento chladič rovnou zapomeňte. Jeho výška 120 mm Vám nedovolí jeho instalaci. Ve většině případů totiž svisle umístěný zdroj zakrývá samotný chladič.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
Na obrázku je dobře patrné, jak je chladič nalepen na paměti, nedaleký zdroj a
hlavně grafickou kartu.

Nasazování spon je také poněkud komplikovanější, než by se mohlo zdát. Hlavně pak tehdy, kdy instalujete na chladič oba větráčky. Spony jsou jimi zakryté.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

 
V redakci jsem měli k dispozici modely základních desek MSI 865P, na které nelze chladič nasadit, pokud nesundáte přídavný větráček na čipsetu. Desky ASUS P4P si zase s chladičem poradí bez problémů. 

Specifikace chladiče

SocketAMD K8 (754/939/940) a Intel P4 (478)
Rozměry chladiče96x82x120 mm
Použitý materiál100% měď + 6x heat-pipe
Váhacca. 750g
Rozměry větráčku80x80x25 mm
Otáčky větráčku1400 - 3000 (plynulá regulace potenciometrem)
Životnost větráčku40.000 hod
Ložisko větráčkukuličkové
Napětí 6-12V
Hluk19-24dB(A)
Maximální frekv. procesoruVšechny frekvence P4 a K8
{mospagebreak title=Metodika testování, závěr}

V redakci byla použita následující sestava:

  • CPU Intel Pentium 4 2,0GHz, přetaktovaný na 3,3GHz (166x20, 1,6V)

  • Základní deska ASUS P4T533

  • 1x 512MB RIMM Samsung

  • Zdroj Fortron FSP-350PN(PF)

  • Chladič Zalman CNPS7000A-Cu (zapůjčený firmou TNtrade)

  • Chladič Cooler Master KHC-V81-U1 (zapůjčený firmou Levi)

Sestava byla již použita ve stejné konfiguraci jako u testu chladičů Primecooler HyperCool, který najdete zde. Museli jsme však použít PCI grafickou kartu během měření právě kvůli příliš těsnému umístění socketu ku AGP.
Testovalo se v místnosti s teplotou 25°C, se základní deskou v otevřené skříni. Program MBM5 verze  5.3.7.0 zaznamenával teplotu v intervalu 5s. Jako teplovodivou pastu jsme opět použili klasickou bílou s kysličníky kovů, která má na tyto účely vhodné vlastnosti.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Po instalaci chladiče a spuštění počítače byl chladič několik minut temperován (zpravidla 10min). Následovala aktivace programu Motherboard Monitor 5, který začal zaznamenávat klidové teploty. Po 10 minutách už stačilo spustit program Prime95 (Torture test) na dobu 10 minut, MBM 5 průběžně zaznamenával výsledky. Pak už chybělo jen 10-ti minutové zchlazení a měření bylo ukončeno. Jelikož je možno na chladič umístit dva 80mm větráčky, bylo nutné jej změřit třikrát. Jednou s originálním větráčkem s regulací na maximální otáčky, pak na minimální a nakonec jsme použili dva větráčky Spire Neon blue

Výsledky testů

Samotné testy již proběhly hladce. Po naměření obou chladičů nezbývá nic jiného, než udělat graf pro přehledné srovnání. Dnes však upustíme od svých obvyklých průběhových grafů.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Jak sami vidíte, jsou výkony nového modelu Cooler Masteru velice dobré. Dokázal dokonce o pár stupňů překonat dosavadního rekordmana Zalman CNPS7000A-Cu. Pokud porovnáme chladiče na maximálních otáčkách, vede Cooler Master o 4°C. Velice dobrým výkonem je schopnost chladit i na minimálních otáčkách u Hyper 6 v porovnání s maximálními otáčkami chladiče Zalman.

Celkově nás výkony Hyper "šestky" příjemně překvapily. Nepříjemnou vlastností je však slyšitelný hluk i při minimálních otáčkách, pokud dáte potenciometr ovládající otáčky naplno, je hluk docela vysoký. Samozřejmě je zde alternativa v použití jiných fanů, nejlépe dvou tichých bez regulace.
Za hluk by dnes firemní větráček dostal známku 3+ na minimálních otáčkách, při nejvyšších otáčkách by to pak byla 4.

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

Chladič Cooler Master Hyper 6 je rozhodně kvalitním výrobkem, který přímo vybízí overclockery k používání. Kvalita zpracování a hlavně schopnost chlazení patří mezi ty nejlepší s čím se můžete setkat. Za nevýhodu považujeme ne až takovou kompatibilitu se základními deskami a také poněkud vyšší hmotnost. Jako poslední nevýhoda vyplouvá nebo spíše "vyzní" na povrch vyšší hladina hluku, pokud použijete dodávaný ač regulovaný větráček.
Podle našeho názoru si tento výrobek zaslouží overclocking award, za své výkony a odpovídající cenu a také potenciál umožňující OC. Je třeba brát v potaz, že podobná řešení nelze vyrábět za pár korun, jak bychom si my uživatelé přáli. S podobným řešením přišla i firma Thermaltake, v nejbližší době se tedy můžete těšit na doplnění tohoto minitestu i "věžemi" firmy Thermaltake.
Chladič Cooler Master Hyper 6 seženete za přibližně 1450,- Kč bez DPH.

Klady

  • Vysoký výkon

  • Kvalita zpracování

  • Regulace otáček větráčku (vývod do PCI nebo záslepky FDD)

  • OC možnosti

Zápory

  • Vyšší váha

  • Nemožnost umístit na jakoukoli základní desku

  • Rozměry

  • Použití pouze pro procesory AMD K8 a Intel P4

Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6
"Overclocking award pro: Cooler Master Hyper 6"
Červenec 2004
"zajímavé a výkonné řešení chlazení"

Chladič do testu zapůjčila firma Levi, které tímto děkujeme.
Heat-Pipe řešení: Cooler Master Hyper 6

 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
23.7.2004 07:46:27   0.0.0.xxx 45
po prohlédnutí obrázků bych řekl, že to bude pěkný pracholap, jinak nevypadá špatně
23.7.2004 07:49:41   0.0.0.xxx 55
jinak dodám, kdybych volil mezi Coolerem a Zalmanem, tak určitě Zalmana, z ciziny si ho je možné nechat dovézt za docela přijatelnou cenu
23.7.2004 08:08:03   0.0.0.xxx 55
Odkud z ciziny ? Prosím o nějaký odkaz...
23.7.2004 08:17:37   0.0.0.xxx 55
http://www.pc-icebox.de/
23.7.2004 08:38:32   0.0.0.xxx 125
Mám dojem, že si autor poněkud odporuje - na začátku článku píše, jakým je chladič pořádným kusem železa a vzápětí napíše, že jeho subtilnost je dobře patrná z obrázků, nicméně při pohledu na fotografie se základní deskou mi nepřijde chladič subtilní ani trošku.

Buď má autor doma chladící věž jaderné elektrárny, nebo nemá ani ponětí o tom, co znamená slovo subtilní, v tom případě pak doporučuji občas zavítat do slovníku cizích slov a nebo používat české výrazy, které zná, a kterými ze neztrapní.
23.7.2004 09:50:13   0.0.0.xxx 55
Autor myslel robustní že .
Jinak by mě zajímalo co jsi budem v budoucnu muset dát na CPU, aby šel uchladit.
23.7.2004 10:02:01   0.0.0.xxx 45
Kristowa noha, tohle je ale zhovadilost..
23.7.2004 10:16:23   0.0.0.xxx 55
hm, už vidím, kdo si to bude chtít strčít do pc. Mě osobně se to na desku nevleze !!!
23.7.2004 10:21:05   0.0.0.xxx 55
Proč si dávat do PC takovou zhovadilost?? Kupte si lidi vodníka, uchladí víc, je DALEKO menší, jedině cena na pořízení....
23.7.2004 10:49:51   0.0.0.xxx 55
Robustní ;) Subtilní je tak maximálně tirra.
23.7.2004 11:08:47   0.0.0.xxx 55
No. Nechtel bych, aby mi neco takoveho spadlo na nohu.
23.7.2004 11:49:51   0.0.0.xxx 55
V hodnocení jako zápor uvádíte "nemožnost umístění na jakoukoli základní desku" myslím že to není nejšťastněji formulováno. Já bych to pochopil jakože ten chladič na žádnou desku nevejde, a můžu si ho pověsit třeba na záchodě na stěnu.
23.7.2004 11:51:37   0.0.0.xxx 55
takovou velkou kravu umi udelat kde kdo, chladic by mnel byt konstruovan promyslene a ne ze si nekdo rekne: Tak kilo dobre zebrovaneho zeleza to uchladi ) a nevadi ze se to skoro nikomu nevleze na desku.
Ja osobne bych si neco takoveho do kompu nedal, mnel bych strach to nekam prenaset, urve se a zmasakruje vsechny karty ))
23.7.2004 11:54:04   0.0.0.xxx 55
Docela by mě zajímalo jestli to je schopný uchladit pomalejší procesory i pasivně bez větráčků - a to jak tenhle CM tak Thermaltake. Konkrétně mluvím o Bartonu 2500+ nepřetočeným.

jestli budete testovat i thermaltaky, zkuste jak si povedou pasivně, podle výrobce by to mělo fungovat. předem moc díky.
23.7.2004 12:29:56   0.0.0.xxx 55
Je pravda, že jsem zkusil i na chvíli chladit pasivně teplota však během cca. 5 minut dosahovala na hranici 80°C, takže v této konfiguraci pasivní chlazení nebylo možné. Je pravdou, že jsem mohl zkusit procesor naopak lehce podtaktovat a snížit napětí. Při použití tichých fanů v case by mohly být výsledky uspokojivé. Během víkendu však toto doměřím a doplním do článku. Co se týče "věžáků" firmy Thermaltake, určitě je zkusíme v pasivním režímu.
23.7.2004 14:33:56   0.0.0.xxx 55
Neverim, ze cokoliv uchladi Bartona nebo P4 pasivne. To by se muselo poradne podtaktovat a snizit Vcore.
23.7.2004 15:21:41   0.0.0.xxx 55
Ako bol Hyper6 testovany? Pri nom by malo zalezat ci je doska vo vodorovnej(studena kvapalina v heat pipe je nad procesorom) ,alebo zvislej (studena kvapalina je v casti rebrovania chladica). Bolo by potreba otestovat aj toto. Viac ludi ma asi tower ako desktop. Pri zalmane je to jedno.
23.7.2004 15:47:43   0.0.0.xxx 55
No tak, tohle je fakt des a hruza. Co takhle si priste do PC narvat chlazeni ze Skody 120, to by se to teprve chladilo (a dokonce pasivne!!)

Proboha PCTuning, vzpamatujte se, jak muzete "ocenit" takovyto zmetek? Kdyz shrnu zapory: 1, Tezke jako krava. 2, Hrozne velke, spatna manipulace ve skrini. 3, Nekompatibilita s radou zakladnich desek (to si mam jako do obchodu s sebou brat desku, abych na miste vyzkousel, jestli mi to hruza pujde nasadit na motherboard?) 4, Hlucne i na minimalni otacky. 5, Cena: 1720 kacen za vzduchovy chladic je DOST.

Kdyz shrnu klady: chladi to (no, to by clovek od chladice snad cekal, ne?)

Priste pri hodnoceni testovani zapojte selsky rozum a nekoukejte jen na namerenou teplotu!!!

Kdyz shrnu
23.7.2004 15:48:03   0.0.0.xxx 55
vodu! vim neni to to co si myslel ale... ;)
23.7.2004 16:08:08   0.0.0.xxx 55
Ja mam mnohem kompaktnejsi PCU21-VG od Gigabytu ktery take vyuziva Heat pipe a je uplne jedno jestli je vertiklne nebo horizontalne, teplota se nelisi , uvnitr trubicek je specialni povrchova uprava zajistujci vzlinani kapaliny v jake koli poloze i proti gravitaci
23.7.2004 16:12:03   0.0.0.xxx 55
Samozřejmě bylo testováno s postavenou skříni. Když byla skříň vodorovně, stejně se teplota nelišila.
23.7.2004 16:18:01   0.0.0.xxx 55
:-)
23.7.2004 16:21:03   0.0.0.xxx 55
Každej stupeň dolů je dobrej, tak proč ne ocenění, když dal na prdel nedávnému šampionovi 7000CNPSA-Cu. Že Ty to vidíš jinak, to je Tvoje věc. Předpokládám, že ty sám chladiš svou 486 kvalitním pasivem. A ještě něco, počítej s tím, že se na PCT objeví časem i horší monstra. ;)
23.7.2004 16:47:33   0.0.0.xxx 55
Classic vodník ruleezz .. za tu váhu velikost, cenu a nároky na umístění mi to přijde ... nic moc... o ničem...
23.7.2004 17:19:45   0.0.0.xxx 55
nechci rýpat, ale na téhle přetaktované sestavě se opravdu projevuje kvalitní práce šesti HeatPipes.V tom s tebou souhlasím. Ale na méně výkoných topných tělesech tak učiný nebude. Na mém Athlonu 3200 (odpadní teplo udávané výrobcem 75W) provozuji právě Zalmann 7000A Al-Cu na min.1400rpm a po několika hodinách hraní (např. FarCry) dosahuje teplota procesoru 40°C (idle 28°C) i v tomto horkém počasí. Na těchto teplotách HeatPipes teprve zčínají pracovat.
čili pokud chceš ze svého procesoru dostat maximum je Hyper6 pro tebe to pravé, jinak je to jenom těžké monstrum
23.7.2004 17:27:35   0.0.0.xxx 55
jeste vetsi monstra tak to snad ne to uz budeme mit vsichni vodnika, nebo se snad vyrobci chladicu zamysli a neco poradnyho vymysli
23.7.2004 17:43:55   0.0.0.xxx 55
www.norskit.de
www.e-bug.de
23.7.2004 19:30:55   0.0.0.xxx 55
Můžu si vybrat polohu u toho chladiče? tedy vlastně polohu toho aktivu?
23.7.2004 20:24:02   0.0.0.xxx 55
Hernajs, proc je to pri takovejch rozmerech hlucny? Nemam zajem. P.S.: Stastny majitel vykonneho a ticheho!!!!! medeneho Zalmana 7000 :oD. A ze mi dalo fusku postavit vykonnou tichou sestavu chlazenou vzduchem... Na pristi komp uz asi kvuli kravalu vezmu neco jako ted Zalman tu vodni vez.

Nechcete ji nekdy otestovat komplet,nejen vlastni blok na procak?
24.7.2004 10:12:20   0.0.0.xxx 54
,jak na prdel, že bych špatně četl, rozdíly řádu 1-2C jsou k smíchu, jinak bych ten chaldič chtěl vidět po 1/2 provozu, jak bude zacpaný parachem
24.7.2004 10:17:22   0.0.0.xxx 45
Zkuste se taky zamyslet zda by nebylo vhodne do testu uvadet i teploty s Prescottem.Prece jen na nem bude podstatne vice a lepe videt jak je ci neni dany chladic kvalitni.je to CPUcko ktere hreje o dost vice nez Northwood.A dale bych byl pro provadet testy v uzavrene skrini,to jest simulovat realnou praci.k cemu mi je udaj o teplote CPU u otevrene skrine ci na vytazenem MB na stole?k nicemu :-))
24.7.2004 11:08:18   0.0.0.xxx 55
nebo spiš na desku bez děr... bohužel i tykovy se najdou ((
24.7.2004 11:30:36   0.0.0.xxx 56
Neví někdo jak je to s upevněním chladiče zalman na desku
se socketem 939 ,chci přestavět PC ale nechci se zbavovat tak skvělého chladiče. Na obrázkách desek se socketem 939 jsem viděl plastovej rámeček něco jako u socketu 478 (P4)
ale ten byl přišroubován pomocí 2 šroubů takže po jeho
demontáži by mohlo upevnění vypadat jako u socketu 754.
24.7.2004 20:18:54   0.0.0.xxx 55
No jak dlouho tu 7000ku zde máme? 2 roky? A teprve ted nějakej vzduchovej chladič ho o pár stupínků předběhl, ..óóó! Nemluvě o tom, že je furt hlučnější a 2x těžší? hmm
No a když už porovnáváte novinku s dva roky starým výrobkem, tak jsem velice zvědavej jak by to dopadlo s novým Zalmanem (http://www.pretaktovanie.sk/obr/chladice/z7700/2.jpg).
Ocenění pro tohohle cooler mastra přes všechny jeho nevýhody fakt nechápu.
24.7.2004 21:58:14   0.0.0.xxx 55
Upevnění je stejný jako u 754.
25.7.2004 00:32:36   0.0.0.xxx 55
Jeste jejsou zahrnuty vysledky pasivu ThermalRight SLK-900 a 947U. SLK-900 ma s poradny vetrakem (Delta 120cfm) nejnizssi tepelny odpor a prroto zakonite chladi lepe (az na ten rev te delty, to je pozitek)
25.7.2004 10:55:57   0.0.0.xxx 55
jj na zalmana nedam dopustit . nejdriv jsem mel tu hlinikomedenou verzi ted uz mam celo medenou a u bartona 2800+ se teplota pohybuje kolem 45 stupnu pri zatezi. kdyz ho pretaktuju tak do 55 a to vse pri nejnizsich otackach takze prakticky bez hluku. co se tyce pomeru cena/vykon neni lepsi reseni jestli jo tak nejake zkuste uvest.
25.7.2004 12:41:35   0.0.0.xxx 55
no to je , ale wono prece si kazdy nebude kupovat za x tisic vodnika , kdyz na truhu je par chladicu , ktere jsou maximalne ucinne a pritom tiche. Ja mam tiche PC a zadnyho vodnika nepotrebuju . Na cpu mam zalmana7000 a na grafice(radeon 9800pro takze vydava tepla dost ) nejaky ten bazmek za 500 ktery taky perfektne a hlavne tise gpu uchladi. Ma dva mody na ten vyssi uz teda slyset jde ale porad je to v ramci mezi a ja beztak pouzivam dlouhodobe ve hrach ty nizsi otacky a teplo gpu je tak kolem 60stupnu max.
Vodnika povazuju vyhodneho az pro nejake hardcore overclockery jinak jsou to vyhozene za modni doplnek.
26.7.2004 00:24:55   0.0.0.xxx 55
Potreboval bych poradit. Mam desku Abit NF-7S,na kterou pry Zalman 7000 nejde,o kousek mu tam brani kondiky u patice ty pritlacny spone. Ten jeden sroubovaci "mostik" u kondiku na ktery se prisroubovava ta spona by se tam jentaktak mel vejit,kdyztak trochu zbrousim. Horsi je to s tou sponou,kde budu muset kus uriznout. Je to pruzinova ocel,coz neni prdel doma podomacky rezat obyc pilkou. Zajimalo by me,zda to nekdo z Vas uz rezal,popr.cim,..jinak co byste mi poradili,mam doma v dilne obyc lupenkovou pilku a naradi "podobnyho" kalibru,tedy nic moc,bych se ureazal xmrti,tak nevim zda to nevzit treba zamecnikovi,aby to necim brutalnejsim urizl.
26.7.2004 14:35:15   0.0.0.xxx 55
Tak hele tekutinko (ci co znamena tvuj Liquid nick). Byt na tvem miste (dikybohu, ze nejsem!), tak me hanba fackuje!!!

CO SI TO VUBEC DOVOLUJES, URAZET CTENARE!!

Kolik ti je roku? Tipoval bych tak 17. Takze mladej, hod se do klidu, abys mi ty rikal, jak mam co videt, na to jsi jeste nedorostl!

A jedno si zapomatuj mlicnaku: Ctenar tveho webu je tvuj BUH, protoze bez ctenaru byste ten svuj upadajici web hodne rychle zabalili. Koukam, ze kdyz tady skoncil Dudek, tak ho hned nahradil jiny "mistr" pera a klavesnice :-/
26.7.2004 17:39:03   0.0.0.xxx 55
tak uz nic,dneska jsem zasel za zamecnikem,za 2 min se vratil s prerizlou sponou,jsem docela cumel,ja bych to obyc pilkou rezal nakou tu hodku)
26.7.2004 18:58:26   0.0.0.xxx 55
obycejnou pilkou na zelezo sem si to urizl za 10 vterin...
26.7.2004 23:11:10   0.0.0.xxx 55
..."uroven redaktoru na bodu mrazu"...? Když myslíte... máte samozřejmě právo na svůj názor, ať už je jakýkoliv. A přestože každý občas trochu "přestřelí", tak si nemyslím, že by Liquid _urážel_ čtenáře. Vaše reakce v takové formě, jaká byla, nebyla rozhodně na místě...
29.7.2004 07:37:06   0.0.0.xxx 55
jedinej kdo uráží čtenáře jseš ty. soudě podle tvýho prvního příspěvku taky nejsi zrovna mistr pera a klávesnice. jestli se ti tady nelíbí tak jdi jinam...
2.8.2004 21:00:02   0.0.0.xxx 55
Jak to vypadá s článkem o věžích od Thermaltake?
Dík Mates
5.9.2004 08:00:31   0.0.0.xxx 55
Tohle s tou velikostí přehnali, taky je to hlučná. Chladí to dobře, ale za ty negativa to nestojí, zvláště, když se to nikam kloudně nevejde a je to kráva jako blázen. Zalman 7000Cu je ještě únosný, ale tohle už tedy ne. HeatPipe je sice prima, ale ta cena a hluk a vše, děkuji nechci!
24.11.2004 20:04:06   0.0.0.xxx 55
Jde tento Chladič Na desku MSI K8n neo2 platinum socket 939??????DĚKUJI-PIŠTE NA email-Zigmund.m@seznam.cz
14.2.2005 00:02:50   0.0.0.xxx 55
Nazdarte vsetci
Na autora clanku: prosim ta to si hadam nemyslel vazne s tym ze tento chladic je "Nemožne umístit na jakoukoli základní desku"
To by to bolo asi obtiazne testovat, co?
20.2.2005 07:26:12   0.0.0.xxx 55
Tento bezvadný chladič se na desku MSI 865-P samozřejmě vejde!!!! stačí sundat hliníkový kryt chladiče a rázem získáte spoustu prostoru a chladič bude ještě lepsí co se týče průchodu vzduchu.
20.2.2005 07:28:09   0.0.0.xxx 55
Naprosto souhlasím
20.2.2005 07:29:28   0.0.0.xxx 55
Tak máš ňáký zhovadělý micro ATX protoze jinak se vejde všude!!!!
20.2.2005 07:31:02   0.0.0.xxx 54
Blobost!!!!!!!! Měl si někdy ten chladič?Asi těžko jinak by si nemoch říct že vodník uchladí víc!!!!!A zhovadilost je ten krám co chceš aby si lidi kupovali protože je to velký jako kráva a uchladi to velký prd!!!!
18.4.2005 23:28:52   0.0.0.xxx 55
Dobrej den.
mam tenhle chladic pardon pan chladic.
na nem 1 arctic fan 3
a zavladlo ticho a chlad
pre AMD 3200+ aj pre FarCry
tu len huci G.K. Leadtech 6800 GT.
pozn./ale spekuluji na kartu inej chladic
abych ale nedosel o zaruku/.
dovi kani

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

2 čtenáři navrhli autorovi prémii: 1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.