Hlavní stránka Hardware Skříně, zdroje, chladiče Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
autor: Kwolek Jirka , publikováno 14.10.2003
Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
Co se týče užitných vlastností i vzhledu jsou hliníkové skříně tou nejlepší volbou. Jsou lehké, dobře vypadají a skvěle odvádějí teplo. Jejich nevýhodou je vysoká cena, tedy byla... až donedávna. Příkladem toho, že lze hliníkovou skříň pořídit i "za pár kaček" je testovaný Fortrex AL 750. Pojďme se podívat, co za necelé 3000,- (cena vč. DPH) dostanete. {mospagebreak title=První dojmy}

Na úvod musím říci, že fotit tuto skříň bylo těžkým oříškem - problémem je nenafotit zároveň i odrazy. Nedivte se že pořízené fotografie vypadají poněkud rozdílně, závisí na okolí i úhlu dopadajícího světla - stále je to však stejná skříň.

Pokud vám zní Fortrex povědomě tak vězte, že je to pouze díky tomu, že jste někde slyšeli o zdrojích Fortron - ve skutečnosti se jedná o zcela rozdílné firmy, i když obě firmy pocházejí z Tchajwanu (tuším že Fortrex /www.fortrex.com.tw/ si poněkud chtěl uždíbnout slávy světově etablovaného specialisty na zdroje, Fortronu /www.fortron-source.de/).

U Fortrexu není výběr hliníkových skříní nijak široký a AL-750 patří mezi nejzdařilejší. Tento typ nám zapůjčila ProCA a pohled do starších katalogů prozrazuje, že to toho kabátku často oblékali svůj Hi-End.

První dojmy

První dojmy bývají obvykle dokreslené nadšenými výkřiky (vsadím boty, že po vybalení se s touto skříní poběžíte pochlubit každému ve svém okolí, a nezáleží na tom, je-li to děda nebo přítelkyně :) Svou roli tady hraje nejen design ale i... muší váha.

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Skříň je nečekaně lehká... takže po vybalení máte chuť si s ní doslova zažonglovat (dodává se bez zdroje).

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Po bližším zkoumání zjistíte, že za nízkou váhou (a velmi nízkou cenou) stojí poměrně malá tloušťka použitého hliníkového plechu.

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Pojďme se podívat blíže na provedení skříně...

{mospagebreak title=Provedení}

Skříň je průsečíkem tužeb všech ladičů s tím, co lze za tyto peníze vůbec dodat. Popravdě řečeno, když odhlédnu od síly použitého plechu, který nepřesahuje 2mm (jeho povrch je u bočnic opatřený tvrdým bezbarvým lakem), a poněkud jednodušší konstrukce vnitřku (viz. následující obrázky) musím konstatovat, že AL-750 toho nabízí opravdu hodně:

Přední panel skříně je snadno odnímatelný - montovat zde jednotky FDD a CD-R/DVD je dětsky snadné.

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Vlastní odnímatelný čelní panel je navíc "sendvičové" konstrukce - hliníkový rám je pokrytý tenkým leštěným plechem nad kterým je 8mm silná čirá akrylová deska. Vypadá to výborně:

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
pod výřezem pro port IEEE1394 je (bohužel) jen... díra

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
to je prostoru pro modding... mňam!

Panel dohromady spojuje šest lesklých šroubů - musím dodat naštěstí, protože jsem musel vyčistit poměrně výrazné otisky prstů pracovníků montážní linky viditelné na vnitřní stravě akrylu (heh, to ani nemuseli lepit dozadu číslo svého pracoviště :-)))

Poněkud jsem byl zklamán prázdným místem pro port Fire-Wire (IEEE1394)... nebo jsem se špatně díval do krabičky s příslušenstvím?

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Boční část je demontovatelná bez i šroubováku - je zde plastový zámek + jeden jistící "ruční" šroubek v zadní části.

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Podívejme se blíže na vnitřní konstrukci testovaného krasavce...

{mospagebreak title=Vnitřní konstrukce}

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?
O "té plastové věci vlevo" se budeme bavit později - teď si všimněte 8cm "sacího" větráku který je vpravo dole.

Do skříně (která má rozměry 47x21x44cm) lze instalovat libovolnou desku ATX (s max. rozměry 30x25cm). K dispozici jsou čtyři exponované šachty o pro zařízení 5.25" a čtyři pozice pro 3.5" (přičemž dvě jsou skryté).

Poznámka: Všechny plechy jsou zpevněné lemy a prolisy pro zvýšení tuhosti konstrukce.

Instalace disků a zejména optických mechanik nevyžaduje (jak to už bývá zvykem) použití šroubováku.

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Část s 3.5" disky lze také (případně) samostatně vyjmout po uvolnění tří šroubků.

Dodatečný větrák

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Skříň byla vybavena dodatečným 12cm větrákem, který je umístěn na konci plastového vzduchovodu. Vzduchovod je skloněn dolů a 12V větrák je otočen tak, aby vzduch ze skříně vysával. Byla by to dokonalá vychytávka, kdyby větrák neměl tak vysoký... výkon. Je poměrně hlučný a ve skříní způsobuje doslova průvan!

Dnes plánuji mírnou úpravu této konstrukce - větrák otočím, vybavím regulací a vzduch přivedu přímo na chladič CPU. O výsledku budu referovat :-)

Závěr

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Poznámka: cena skříně (bez zdroje) nepřekračuje 2500Kč bez DPH.

Můj dojem je veskrze pozitivní - poněkud méně robustní konstrukce (rozhodně se nejedná o provedení, které by vydrželo drsné zacházení) je vyvážená vynikající cenou a pěkným vzhledem - navíc je zde dost prostoru i pro případný modding. Nezbývá tedy než této skříni udělit PCtuning "Silver Award"!

Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

Říjen 2003, FORTREX AL-750
Elegantní provedení, výborné chlazení, dobrý poměr cena / výkon.

Za zapůjčení skříně Fortrex AL-750 děkujeme společnosti ProCA.
Skříň Fortrex AL-750: hodně muziky za málo peněz?

 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
14.10.2003 10:53:34   0.0.0.xxx 12
pekna skrin , hlavne stylove
14.10.2003 11:25:26   0.0.0.xxx 22
Tak to uz vim co si koupim pod stromecek, nu uvidime.
14.10.2003 11:27:27   0.0.0.xxx 22
Kratky, vystizny a o zajimave veci. Jen tak dal. ps:Tenky plech, to se budou rezat loga ci okno ;-)
14.10.2003 11:50:09   0.0.0.xxx 22
Nevypada spatne, a na to ze je to hlinik je vazne docela levna ja ale pokukuju po tomhle: http://www.gigacase.com/Product_Detail.asp?Product_ID=39 (je to YeongYang) nevite jestli to u nas nekdo prodava a za kolik? Je pravda ze to si asi jen tak nekdo domu nekoupi, ale me by se libila a jestli ji tam prodavaji jen za 120$... Jinak clanek vazne dobry, jen tak dal.
14.10.2003 13:20:39   0.0.0.xxx 21
V Proce se uvadeji EU cenu 2.170 Kc, ted jsem sestre objednal jednodusiho prasku AL-751 za 1.290 Kc, tak jsem zvedavy.
14.10.2003 13:37:35   0.0.0.xxx 22
Opravdu pěknej článek(musím pochválit po nedávné kritice :

Jen by mě zajímalo, jak se do toho hliníku řeže. Ono když Al obrábíte, tak se dosti maže(nebo zhoří). Osobně co jsem řezal do hliníku, tak to bylo na půl dne, protože se mi po chvilce za**** plátek u přímočará pilky.

Jinak z vlastních zkušeností je lepší, když bude ten vzduch z case odsávenej. Když to uděláš tak jak myslíš, tak se ti bude akorát case plnit taplým vzduchem. Leda, že by jsi udělal speciální odsávání.
14.10.2003 14:28:38   0.0.0.xxx 22
Prodava Levi, ale tenhle v nabidce nemaji ;-( Zkus se zeptat, jestli ti ho nedovezou.
14.10.2003 14:56:49   0.0.0.xxx 22
maji je v proce a urcite i v libre...
14.10.2003 15:07:52   0.0.0.xxx 22
hlinikove skrine dobre odvadeji teplo.... chchchchaaaachaa.. dobry vtip.... jako ze kdyz budu mit jiny bocnice tak se mi to lip uchladi... hmm... rozdil 1°C ve skrini.. mozna..

DESIGN - skaredej, nelibi se mi... pusobi dost levne (znam ho i nazivo)
PROVEDENI-malo mista na disky, kosik na disky je povesenej na tech pro mechaniky - melo by to byt spojeny az dolu, dosahlo by vyssi pevnosti a lepsiho rozvodu tepla.. nehlede na misto disky. vpredu je misto max na 1 chladic a to ho jeste z pulky zakryva ten panel s diodama.. hmm... Plech pod MB by mel byt profilovanej = vyssi pevnost (tohle se musi silene prohybat) a bocnice by mely byt perforovany. 3000 Kč se mi za takhle prvedenou case se mi zda presprilis... mam od tyhle firmy Y29K-2 a provedeni je tisickrat lepsi i kdyz vypada obycejnejc... stoji 500 v modrym 700)... 3000 za bednu nepovazuji za dobrou cenu. Vzadu je neco divnyho co bude ovlivnovat ventilator na CPU. 2x8CM vetrak by byl lepsi.. dalo by se to pak lip vyuzit.

BTW. na oc nedavno prodaval v bazaru fabsa spickovy case za 2000...

takze asi tak...

ICE
14.10.2003 15:12:12   0.0.0.xxx 21
Predpokladam, ze se Honzax neptal na to kde prodavaji recenzovany case, ale YeongYang YY-W201. Ale treba to pomuze ostatnim.
14.10.2003 18:16:57   0.0.0.xxx 21
Nejak nechapu, co na tomhle casu mate ... jak uz nekdo psal, design podivne obycejnej a docela nehezkej, tenkej plech je spis nevyhoda, nic to nevydrzi a neni to pevny, pozice na vetraky nebo predni usb/firewire/audio porty ma uz dneska taky kazda skrin a ze jde kos na disky odsroubovat trema sroubkama a vyndat, to je fakt vyhoda, a navic to ma taky uz kazda skrin .... za tuhle cenu jdou koupit dve podobny skrine se stejnejma parametrama ... ja mam doma modrej bigtower od chieftecu, stal me 3 litry a je stokrat lepsi nez tohle ... mechaniky na kolejnickach, vyndavaci dva kose na disky (staci preklopit zapadku, zadny patlani se sroubama) a navic vepredu uzpusobenej na vsazeni vetraku, 360w tichej a spolehlivej zdroj, bocnice se zamkem, sundavaci dvirka na mechaniky, atd atd atd ... koho to zajima, je to DA-01BL-D ... dela se to i v rozmeru MIDI tower, pak to stoji min nez tahle "super" skrin a je lepsi ve vsech smerech ... no nic, je to na vas .... ja uz si vybral a nehodlam menit ... :-)))
14.10.2003 18:38:54   0.0.0.xxx 22
BTW. na oc nedavno prodaval v bazaru fabsa spickovy case za 2000...

Tak to je bomba informace fabsa prodal spickovy case za 2000,- mysli nez neco napises vole :-)))
14.10.2003 20:14:34   0.0.0.xxx 22
Mám taky y29k-2. Hned po koupi jsem si říkal, jak dlouho asi vydrží dvířka od USB než je urvu. Nakonec jsem je neurval, ale kopnul do nich. Výsledek je destrukce úchytného mechanismu (plastiková čidlík). :-(

Takže závěr je - bedna musí taky něco vydržet!! Asi jsem měl koupit case co má USB rovnou zvenku a ne za dvířky.
14.10.2003 20:23:45   0.0.0.xxx 22
jj, mel jsem na mysli tu YY-W201 Budu se muset v tom Levi zeptat, takze diky za info
14.10.2003 21:03:32   0.0.0.xxx 11
v Alfe za 2850,- nebo 3200,- nez toto.
14.10.2003 21:15:50   0.0.0.xxx 12
Na trhu ne nepreberne mnozstvo roznych bedni od roznych vyrobcov. Ale bedne oblecene v hliniku malokedy stoja pod 2500Kč bez DPH a prave v tom je ta vyhoda. Ked niekto chodi na LAN party, tak vie o com hovorim. Ak mas pc cele roky pod stolom tak ti samozrejme ze staci bedna za 1000,-. Za tu cenu je to uplne v pohode. To neni AKCIA z Hypernovy. Ale normalna trhova cena.
15.10.2003 00:07:25   0.0.0.xxx 21
http://www.hardtecs4u.com/reviews/2003/chieftec_bx-01b/

komu se nechce prochazet, tady je link primo na stranku s fotkama vnitrku - je to uplne o necem jinem nez ta recenzovana blbost
http://www.hardtecs4u.com/reviews/2003/chieftec_bx-01b/index5.php

Zkuste udelat recenzi teto krabice. Myslim ze je pro "pc tuningare" podstatne zajimavejsi nez krabice kam lze dat tak akorat dva disky a nechat je spect k sobe.
15.10.2003 00:36:15   0.0.0.xxx 22
tak to je teda fakt humus , hnusnejsi bednu jsem dlouho nevidel, vypada spis jak lednicka
15.10.2003 06:00:46   0.0.0.xxx 21
ale chieftec je chieftec, sam vlastnim a maximalne spokojeny Fedaykin je lama nerikam ze sou nejlepsi, ale sou z tech lepsich
15.10.2003 06:25:42   0.0.0.xxx 12
Napiš prosím tě, co máš za case ( to ozn. mi nic neříká)a kde se dá koupit. Jo a je to bigtower? Díky
15.10.2003 07:03:55   0.0.0.xxx 22
No, jestli jsem to dobre precetl, tak pise ze to je Chieftec DA-01BL-D Tady: http://www.a1-electronics.net/Cases/2002/Chief_DA-01BL-D_pg1Apr02.shtml je na ni recenze pokud te bude zajimat.
15.10.2003 08:04:31   0.0.0.xxx 22
Me osobne se velice libi BX-02B-SL-B nebo BX-02B-SL-SL ze serie http://www.chieftec.com/products/Workcolor/Newcase.htm
15.10.2003 08:08:18   0.0.0.xxx 21
podle me je to spis o tom co se komu libi , jasne funkcnost je taky dulezita.Ale chieftec se mi proste nelibi (aspon ty vami uvadene) mam rad hlinik :o))))
15.10.2003 08:40:03   0.0.0.xxx 11
Ja vim,ze je to modovanej chieftec..ale je GENIALNI...a za tu cenu..ALU krasny ceny...kouknete a pojedte vyberem deutschland...osobne mam kolem sebe dva lidi z thermaltake.-.a je to nahul..ve vybave 7 vetraku...regulace,displej...paradni konstrukce...krasa

ted jen link DOPORUCUJU....
http://www.caseking.de/shop/catalog/default.php?cPath=29_94
15.10.2003 09:01:17   0.0.0.xxx 12

Tak tak, Chieftec (http://www.chieftec.com">www.chieftec.com pripadne http://www.chieftec.de">www.chieftec.de) model DA-01BL-D, koupit se to da skoro vsude, treba Alzac (http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=40968">http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp ?DPG=40968), jsou tam dobry fotky zvenku i zevnitr (aby taky ne, fotil jsem to ja ... :-))) A to jsem nezminil vestavenej bocni vetrak (sice trosku hlucnejsi, ale kdyz se vymeni za Arctic FAN TC (ke koupi tamtez :-)), tak je to v pohode a chlazeni se zlepsi) ...


Na lepsi skrin jsem fakt zatim nenarazil ... at uz co se tyce konstrukce, pohodli montaze nebo reseni vnitrniho prostou ...



Ale porad mi nikdo nevysvetlil, co je na hliniku tak uzasnyho ...

15.10.2003 10:53:58   0.0.0.xxx 22
Moc peknej case to neni a ta cena je HROZNA zadny pozice na disky a to hrozny plexi ze predu
Kouknete na tenhle to je fakt bomba delaj ho ve vice barvach vubec tahle stranka je plna super beden
http://www.xpcases.com/shop/item.asp?CatID=&Sku=387
akorat ta cena
15.10.2003 11:21:51   0.0.0.xxx 22
myslim,ze za tu cenu neni o cem...tanhle se muze jit zahrabat.Nehlede na to,ze alu case na cybex.cz sezenes uz od 1500 bez DPH..samozrejme stejnej shit jako tohle.
15.10.2003 12:42:13   0.0.0.xxx 21

naprosto souhlasim s ICEm, jelikoz delam v jedne nejmenovane firme ktera case vyrabi, odebirame vzorky od vsech vyrobcu. Tenhle mame na sklade a je to PRESNE jak napsal ICE. Slaby plech je nejvetsi nevyhoda. 2mm hlinik nic neuchladi ! Ventilatory uvnitr jsou nanic -> predni uplne protoze je zakryt prednim panelem s USB a audio vctupy a vnitrni taky - hlucnej. isto nej bych dal klasiku 8cm. Navic ta cena je BEZ ZDROJE ! Tudiz si prictete minimalne 1k za nejaky kvalitni Fortron, jiny zdroj ani nema cenu, pokud chcete kvalitni case. No colkove to jen podtrhuje nase zkusenosti z Taiwanu -> malo penez za nizkou kvalitu :-(

15.10.2003 13:36:12   0.0.0.xxx 12
jojo taky jsem je ukopl.. ale nakonec to vypada skoro lip bez nich )))
15.10.2003 13:38:06   0.0.0.xxx 22
da se sehnat super case treba i v bazaci a ani to tolik nestoji jao tahle sunka...
15.10.2003 13:39:54   0.0.0.xxx 11
to jsou jen plasty a srycky, dulezita je taky prakticnost... treba mit moc mekky plech pod MB bych nechtel... to by mi valilo mnohem vic nez nejaky dvirka
15.10.2003 15:59:59   0.0.0.xxx 22
Koukam, ze vsichni maji jasno co se komu libi a co je za dobrou cenu v eurech. Muzete mi dat tipy na firmy u nas, ktery prodavaji slusny bedny? A stejne tak na firmy cizi, ktere prodavaji pekny bedny a jsou hlavne schopne je poslat do CR???
Diky
15.10.2003 16:05:19   0.0.0.xxx 11
dobre a rychle odvadi teplo
15.10.2003 19:25:24   0.0.0.xxx 22
Doma mam Lian Li 65, sestre jsem potreboval koupit nejaky obycejny case, tak jsem ji koupil Fortrex AL-751 za 1.290,- Kc, je skoro uplne stejny jako 750, ale predni chladic nic nezakryva, design masky mi prijde povedenejsi. Plech pod MB se neprohyba. Zadni 12cm vetrak se mi nepodarilo nasadit, je na nej prilis malo mista, ponevadz je pod nim chladic na procesoru. Jinak jsem s nim spokojeny, za ty prachy mu neni skoro co vytknout.
16.10.2003 08:42:23   0.0.0.xxx 22
Mas pravdu, a prave proto se na hlinik vyrabeji specialni pilove listy. Maji ponekud sirsi roztece zubu. Pak to rezani hliniku jde jak po masle, staci pouzit vhodny nastroj.
17.10.2003 00:24:41   0.0.0.xxx 22
co se vsem libi na tom Chieftecu??
je to hnus
17.10.2003 06:11:21   0.0.0.xxx 22
A hned po rozbaleni jsem premyslel nad textem inzeratu, abych se ho co nejdrive zbavil. Ten hlinik je opravdu nechutne tenkej...a na obrazku vypada lip. Jeste ze stala "jen" dva litry. Ale pak jsem si rikal ze ji zkusim. Jednu vyhodu to ma a to ten 120mm ventilator. Otocil jsem ho, sundal vent. z CPU, zastavil vent. na cip. sade (ABIT NF7 - dela peknej randal)a hlavne na 120mm dal teplotni regulator otacek. Ted je chlazeni temer neslysitelne (jdou slyset spise HDD)a to mam na CPU o 10°C mene (Athlon 2500) nez s klasikou. Pri plne zatezi 43°C (v bedne je max 28°C). Jeste jsem proud vzduchu vpredu, nahore a dole smeroval tlustou plast folii na chladic CPU a cipovku. Jeste jedna nevyhoda, mam zdroj se 120mm vetrackem vespod a ten plastovej blbinec je moc blizko. Ale jede to. Ale priste bych teda radsi koupil bednu z poradnyho plechu!!!! Ale s podobnym chlazenim.
17.10.2003 11:17:55   0.0.0.xxx 22
Jo,jo jsem majitelem thermaltake Xaser II black a naprostá spokojenost (za 98Euro+10Euro poštovný ). Vejde se do něj všechno co potřebuju (2CD+ 2HDD+FDD+Front panel)a ješte tam mam vodníka kterej se celej vejde do case (radiátor je 12x8x28cm :-) ). A má jednu výhodu oproti Chieftecu, má nezakrytou jednu 5,25" s 2xUSB,regulací otáček, teploměrem.
20.10.2003 07:34:04   0.0.0.xxx 22
to ja mam v chieftecu cdrw, dvd, suplik a regulator v 5,25..je to middle zadny big dva hdd uvnitr..xaser je maly proti ni taky jsem se rozhodoval mezi nema
31.10.2003 05:32:51   0.0.0.xxx 22
no jako sory, ale je to proste nepraktickej hnus ..
20.5.2004 21:32:53   0.0.0.xxx 22
Koupil jsem si stejnou skříň (AL-751), která mi přijde dizajnově hezčí. S tlouštkou bočnic, ani ostatních plechů žádný problém nemám, protože po skříni neskáču. Plech pod MB je dostatečně pevný a pokud to tam nervete opravdu brutálně, tak se nic neděje.
Docela mě ale zaskočilo, že jde sundat jen levá bočnice, kdežto ta druhá je tam jaksi zapřichycená, že jsem měl strach za ní vzít silou (pokud víte jak, tak poraďte, chci tam nalepit odhlučňovací fólie).
Skříň je sice bez zdroje, ale dobrá možnost je např.: Eurocase SuperSilent ( http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26632 ), který se tichostí vyrovná Fortronům a je o nějakou tu stovku levnější.
Pokud jde o ty větráčky co jsou ve skříni od výrobce, tak ty doporučuju ihned vymontovat, mučit a nakonec upálit na hranici, protože jsou poměrně dost hlučné.Zvláště ten zadní 12ti cm, ten je téměř jako vysavač.
Poměrně nepříjemně mě zaskočilo umístění HDD, který je v podstatě přilepený mezi disketovkou a spodním plechem, takže přídavné chlazení je 1. obtížné , 2. nelze realizovat od předního větráčku, což je celkem škoda. Zato montáž diskových mechanik je příjemná (dokonce velmi, zacvakával jsem si to asi 10x :-) ). A kupodivu je tento způsob montáže , z kterého jsem měl z počátku strach, dosti pevně přichytí.
Trochu se mi také nezdá zadní strana, kde je na můj vkus příloš mnoho překážek proudícímu vzduchu, přičemž o předku nemluvim, protože to je kapitola sama pro sebe. Zepředu skříň vypadá vcelku slušně. Jen by ty díry v tom plexiskle mohly být i skrz ten plech až k přednímu větráčku, který by nemusel tahat vzduch z boku. A také jsem skutečně po sundání plexi zjsitil, že zaměstnanci zde vyrobili daktyloskopickou
knihovnu, kerou bylo nutno vyleštit :-) .
A nakonec cena, ta se mi zdá vcelku přiměřená (necelých 1500,- na http://eshop.samidata.cz ). Takže pokud chcete mít na stole, pod stolem nebo tak někde, pěkně se lesknoucí case, který vám budou návštěvy závystivě okukovat, tak do toho jděte. Jestli vám stačí jako case krabice od bot, tak ani omylem.
13.2.2005 11:28:27   0.0.0.xxx 22
Zajímalo by mě, jestli se Case hodí i pro socket 939, píšete, že maximální rozměry desky mohou být 300*250, rozměry např. MICROSTAR K8N NEO4 Platinum a dalších jsou podle prodejce 305*250.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

0 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 0Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.