Hlavní stránka Hardware Klávesnice, myši, joy Supermyši: Logitech MX510 a MX500
Supermyši: Logitech MX510 a MX500
autor: liquidfunk , publikováno 26.3.2004
Supermyši: Logitech MX510 a MX500
Když se řekne Logitech, představí si každý kvalitní a i když poněkud dražší PC periferie. Když se řekne MX 500, většina lidí ví o čem je řeč - není to označení auta, DVD přehrávače či grafické karty, jedná se o jednu z nejlepších počítačových myší, které kdy spatřily světlo světa. Když se na trhu objevila nová verze tohoto výrobku, model MX 510 napadlo mně, co vlastně mohl Logitech na již tak skvělé myši zlepšit? Na tuto otázku Vám může pomoci odpovědět dnešní testík.

Logitech

Supermyši: Logitech MX510 a MX500

Firma působí na trhu od roku 1981 (!) a její výrobní portfolio se zaměřuje hlavně na klávesnice, myši, trackbally, herní zařízení, reproduktory, webkamery a digitální fotoaparáty. Firma také nenechala bez povšimnutí trh s mobilními telefony a vyrábí navíc headsety a handsfree sady. Preciznost zpracování jejích výrobků vždy patřila mezi ty lepší. Její výrobky najdete na nejednom stole ať doma či v kanceláři. Dnes testované myši jsou typicky "Logitechácké" jednak kvalitou tak i cenou. Pojďme se tedy podívat co se v nich skrývá.

Balení

Supermyši: Logitech MX510 a MX500  Supermyši: Logitech MX510 a MX500

Krabice ve firemních barvách Logitechu dá hned vědět co kupujete. Není to zajíc v pytli, to víte hned ;-) Kromě samotné ocáskové myši najdete v balení také redukci na PS/2. Myši jsou obě určeny k připojení na USB, ale ti co jej nemají, nemusí zoufat, díky redukci ji připojí také. Samozřejmostí je CD s ovladači, manuál a katalog výrobků (český manuál chybí). Samotná instalace obou modelů je bezproblémová. Po zastrčení myši do USB se díky plug and play Windows XP myš sama nainstaluje. Pokud nemáte chuť upravovat funkci tlačítek, není nutné instalovat Mouseware (program sloužící k nastavení myši). Všechna tlačítka fungují jak mají - zkoušeno na Windows XP Proffesional. Kromě instalace driverů si můžete z CD nainstalovat také přehrávač "MusicMaker".

MX 500 & MX 510

Model MX 500 se již dnes pouze doprodává, na trhu byl však velice dlouhou dobu. Proč tomu tak bylo? Když Logitech s tímto modelem přišel, jednalo se o malou revoluci. Díky promyšlenému tvarování a na svou dobu špičkovým a přesným snímačem pohybu se stal hodně oblíbeným. Největší slávu si vydobyl mezi hráči. Vždyť mnohdy jim takříkajíc zachránil krk v nějaké zběsilé střílečce. Nástupce MX 510 má mít podle výrobce ještě zdokonalený snímač.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500
Vlevo MX 510, vpravo pak MX 500.

Technické údaje:

Model Logitech MX 500 Logitech MX 510
Typ Optická drátová Optická drátová
Počet tlačítek 8 8
Připojení USB & PS/2 USB & PS/2
Optický snímač 800dpi - 4,7mpix/s 800dpi - 5,8mpix/s
Max rychlost 1m/s 1m/s
Zrychlení - akcelerace 10g 15g
Systémová podpora Windows 98,ME, 2000, XP, MacOs Windows 98,ME, 2000, XP, MacOs
Cena (bez DPH) okolo 1249,- Kč okolo 1170,- Kč

Ovládání a ergonomie

Obě myši jsou vyrobeny z plastu, který je však na omak velice příjemný. Černý plast má na dotek gumový povrch a samotné tělo myši je pak vyrobeno v případě MX 500 ze stříbrného plastu, MX 510 je vyvedena v modré metalíze (existují i červené varianty této myši). Hlavní tlačítka jsou součástí hřbetu myši, nejsou tedy oddělené jako to bývá u klasických myší. Myš padne skvěle do ruky, jedinou nevýhodou je, že tvar nevyhovuje levákům. Pro praváka je vše na dosah ruky. Někomu se může zdát také mírně těžší, je ale možné po odšroubování krytu vyndat z myšky závaží. Přijdete však o záruku.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500
MX 500, klikněte pro zvětšení.

Na obou myškách máte k dispozici 8 tlačítek, které jsou samozřejmě programovatelná. Základní tří tlačítka, tedy kolečko a dvě klikací tlačítka plní běžné funkce.
Dalších 5 tlačítek je možno volně programovat. Na levém boku myši najdete dvě tlačítka, která primárně slouží jako "vpřed" a "vzad" například u Internet exploreru.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500
MX 510, tlačítka vpřed a vzad.

Na předešlém obrázku je velice dobře patrná také prohlubeň na palec. Další tlačítka najdeme na horní části myšky.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500
MX 510 - pohled shora

Úplně vlevo najdeme tlačítko, které defaultně plní funkci Alt+Tab, tedy přepínání mezi aplikacemi. Další dvě tlačítka s šipkami plní funkci kolečka, pokud se Vám nechce skrolovat. Pak stačí jen mačkat. Logitech tyto tlačítka nazývá "cruise control". Předposledním z tlačítek je klasické skrolovátko, které známe všichni z klasických myší. U logitechu samozřejmě také "cvrliká", není to tedy volný pohyb jako u nedávno testované myši Microsoft. Máte tedy pořád v ruce, o kolik jste pootočili. Poslední tlačítka jsou ty běžná a nejpoužívanější jsou pak levé a pravé.

Všechny tlačítka a jejich funkce je samozřejmě možné nastavit, tedy kromě levého a pravého. Nastavení je pohodlné pomocí nainstalovaného ovládacího panelu MouseWare, který byl k myši dodáván ve verzi 9.8.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500

Senzor

Optické senzory (jsou to vlastně miniaturní kamery) Logitech MX patří mezi opravdu špičkové a u obou modelů jsem se nesetkal s žádným problémem. Starší z nich, použitý u MX 500 má rozlišení 800dpi a snímač je schopen "tikat", přesněji snímat pohyb rychlostí 4,7mpix/s. Myš MX 510 je vybavena mírně upraveným senzorem, který při stejném rozlišení snímá pohyby s ještě větší frekvencí, přesně o 1,1mpix více než starší model. Myši zvládnou precizně sledovat pohyb rychlosti 1m/s.

Poznámka: Vysoká frekvence snímače zaručuje že myš jen tak "neurvete". Pokud zrovna teď pracujete s optickou myškou zkuste s ní prudce popojet doprava, pokud kurzor jen poskočí na místě, vězte, že jste právě dostali "myší smyk". Právě pevné a precizní sledování podložky je pochopitelně pro hráče her velmi důležitou vlastností - pokud myš nesleduje přesně dráhu ruky musíte mimovolně pohyb mikroskopicky korigovat (je to jako jezdit autem které má vůli v řízení). Tato korekce, i když si to neuvědomujete, stojí cenné zlomky času který vás může stát body a  fragy.

Oba MX snímače jsou schopny pracovat i na problematičtějších materiálech, v případě myši MX 510 je opravdu cítit zlepšení jednak v přesnosti (ještě nedávno jsem si myslel, že MX 500 nic nepřekoná), tak i právě v toleranci k použitým materiálům podložky. Testovalo se na běžných podložkách, lesklých časopisech, kancelářských stolech a také knížkách aj.. Jediný problém, který se objevil u myši MX 500 byla kniha, která díky svému lesklému a zvrásněnému povrchu občas způsobila "úlet" ukazatele do jednoho z rohů. U MX 510 se to však už nestávalo.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500   Supermyši: Logitech MX510 a MX500
Vlevo pohled na senzor MX 500, vpravo je pak MX 510

Pokud se podrobněji podíváte na spodní stranu obou myší, přijdete na to, že samotný layout desky se senzory doznal opravdu minimální přepracování.

Přesnost ukazatele

Jak už jsem zmínil, vedou si obě myši velice dobře na prakticky každém z povrchů. Nejlépe se myši cítí na profesionálních podložkách typu "Funcka" či "Fatality pad" a dalších. Samotný chod obou myší je bezproblémový a oceníte jejich jejich potencionál jak v desktopových aplikacích tak ve hrách. Můžete si být stoprocentně jistí, že Vás ani jedna z myší nenechá ve štychu ani ve vyřezávání obrázku ve photoshopu či v jakékoli gamese. Protivníka se Vám díky jim podaří "sundat" s grácií profesionála.

Podařilo se mi také opatřit komentář jednoho nejmenovaného bývalého vynikajícího hráče Quake, který byl velice dlouhou dobu majitelem právě MX 500: "Jakožto bývalý hráč musím konstatovat, že myšítko MX500 společnosti Logitech je dle mého názoru tou nejlepší volbou pro hráče. Odehrál jsem s Estell (JK: tak Estel, jo?) mnoho zápasů a dokud bude na trhu, nikdy bych ji nevyměnil a zůstanu věrný. Díky jednoduchému a ergonomickému provedení sedí perfektně do ruky a svůj aim tak máte plně pod kontrolou. Navíc ji lze využít jak v hardcore gameskách jako je Quake 3, kde pro hru stačí 2-3 tlačítka, tak v náročnějších hrách jako je Counter-Strike, kde si můžete na myš nastavit hned několik bindů. Jedinou nevýhodou je design myši, který je určen pouze pro praváky.

Společnost Logitech je známa svými kvalitními produkty a z řady nevybočuje ani MX500, která mi věrně slouží již řadu let a věřte, že jsme se spolu leccos naklikali.

Závěr

Nelze než konstatovat, že když investujete do podobného kusu hardwaru opravdu neprohloupíte. Ať by jste si chtěli koupit starší MX 500 od kamaráda (zdá se že se už doprodávají) či úplně novou MX 510, uděláte dobře. Osobně bych doporučoval spíše novější model, který je sice nijak podstatně ale přesto zlepšen. Sám osobně ji používám něco okolo 3 týdnů a neměnil bych ani za nic. Před tím jsem vlastnil model MX 500 a i s ním jsem byl maximálně spokojený. Prostě žádný problém. Pokud jste se vy setkali přeci jen s nečím, co Vám na MX-kách nesedělo, podělte se prosím o vaše zkušenosti s těmito výrobky. Mně nezbývá, než oba modely vřele doporučit.

Supermyši: Logitech MX510 a MX500

Logitech MX 510 jsme zakoupili ve firmě ATComputers a.s
Supermyši: Logitech MX510 a MX500

Supermyši: Logitech MX510 a MX500
"Golden AWARD pro: Logitech MX 510"
Březen 2004
"vynikající výkon"

 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
26.3.2004 12:45:24   0.0.0.xxx 59
si ji kazdy zkuste do ruky nez do ni date 1500 Jinak super mysky
ICE
26.3.2004 12:52:33   0.0.0.xxx 56
no tu mys si neber do ruky kdyz na ni nemas pac pak jinak chtit nebudes ;)))
26.3.2004 13:19:02   0.0.0.xxx 67
S funkcí myši jsem maximálně spokojen, jen se mi setřeli potisky z dvou nejbližších talčítek u sředu. Ale možná mám moc agrasivní pot. !)
26.3.2004 13:29:59   0.0.0.xxx 77
a taky maximální spokojenost. Jenom se mi nějak ztrácí to logo Logitechu. Asi moc pařim 3D řežby ;-)
26.3.2004 13:44:15   0.0.0.xxx 77
kdo obetuje ty prachy, tak skutecne udela velmi dobrou investici
26.3.2004 13:47:36   0.0.0.xxx 77
právě jsem se rozhod, že ty prachy objetuju,
BTW jakto že je MX510 levnější než 500, zvlášť pokud je lepší?
26.3.2004 13:56:59   0.0.0.xxx 77
To je jenom dobře....
26.3.2004 14:15:19   0.0.0.xxx 77
ja mam obe a mx510 je opravdu lepsi a neni to zadny trik navic se i lip drzi kvuli jinemu povrchu toho stredoveho plastu s tlacitky a cidlo je presnejsi proste od Dual opticalu sou ms mirne horsi ale fakt mirne aby me tu nikdo nekamenoval ze sem posrany z logitechu
26.3.2004 14:15:32   0.0.0.xxx 67
Mam mysku MX700, tedy IMHO to same co MX500 akorat bezdratova. Je perfektni, takze kdybych potreboval "dratovou" mys, tak bych po te MX510 sahl hned :-) Perfektne padne do ruky a je presna ... to ze neni pro levaky nevadi. Ovladam mys pravou, jako vetsina levaku :-)
26.3.2004 15:04:05   0.0.0.xxx 77
Dybych chvíli pockal tak bych sel do MX 510 ale MX 500 uz mam nekolik mnesicu a jsem navisost spokojen a to logo logitechu se zda jakoby se lehce smazavalo neco natom bude asi ten agresivni Q3 :o)
26.3.2004 15:16:14   0.0.0.xxx 78
Nazdárek lidičky, mohl by mi někdo z vás přiblížit, jaké je spoždění signálu(reakce kurzoru) na MX 900??? Používám totiž Dexxu WO (nejstarší bezdrát s kolíbkou) a chtěl bych upgradovat. Jenom nevim, jestli nemám jít spátky ke drátu, protože ta prodleva...
26.3.2004 15:20:18   0.0.0.xxx 77
Pouzivam FuncSurface 1030 a puvodne jsem mel na vyber DualOpticala a MX 500 takze sem sahnul po Dualu , preci jen mi vic vyhovoval do ruky. Samozrejme sem z nej hned prvni den vyhodil zavazi. Po cca 1/2 roce sem dokoupil jeste MX500 a nutno rici, ze doted nejsem 100% presvedceny spravnosti sve volby. MX500 je sutecne asi trochu presnejsi, ale nevim zda je to tim mym kusem, ma strasne nepodajnej kabel, na rozdil nadherne mekouckeho u Duala. Nakonec to asi prehodim, protoze jsem zkousel i bungee pro kabel a je to stale blby. Jinak mi prislo, ze Dualka mela lepe udelane teflony proti MX500. Take kolecko (pouzivam ho hlavne na prci v 3D) je u Dualu o hodne lepsi. MX500 ma zase fajn tlaka z boku a celkem dobre dve tlaka nad a pod koleckem. Pak jedno pro ufony na vrchu krysy, ktere se tam asi dostalo omylem. Pravda po celodeni praci s MX500 mam mene utahanou ruku jak s Dualem.
26.3.2004 15:32:36   0.0.0.xxx 77
mrkni tady www.progamingshop.cz ja si kupuju mouzeskatez celkem uz dlouho a sou fakt supr ted sem byl bez nich 2 mesice a ten rozdil je fakt velky samo podlozku mam func pokud mas hadrovku tak mouzeskatez sou naCENZURA pac to klouze zhruba stejne poznat to jde na mirne drsnem povrchu jako ma func tesco prkynko atd...

ps doufam ze to nesmazete kvuli "reklame"
26.3.2004 15:35:49   0.0.0.xxx 77
kdyby dual mel jen jedno cidlo a to mx tak by byl best ale jinak uz je dual horsi protoze to cidlo jde lehce urvat a to sem hodne cachroval ze sensitivitou atd a nepomohlo nic proste pro dobry tracking je mx lepsi ale co se tyka tvaru tak je dual stale nejlepsi pocin ze vsech mysi nemluve a pouzitelnem 4 tlacitku na boku u mxky bych si musel zlomit prsty abych pri hre mohl nejake extended tlacitko pouzit
26.3.2004 16:28:15   0.0.0.xxx 77
Prave predvcerom som si kupil MX510 a oproti mojej starej genius nescroll+ je to nebe a dudy.Tiez som ju testoval na roznych povrchoch ale nezistil som ziadny problem. Taktiez by som chcel upozornit na dlzku kabla, ktora cini 1,8m, co je o 30 cisel viac, ako som mal pred tym a dost mi to pomohlo. Vobec nelutujem tych 1355 Sk, co som za to vyhodil.
P.S. Mohol by mi niekto vysvetlit pojmy funcka a fatality pad? Take srandovne nazvy som este nepocul.
P.S.2 Opravte si ten potencional
26.3.2004 16:42:15   0.0.0.xxx 77
A voni nedelaj i vobraceny? Nektery vyrobci delaj vobraceny myse specialne pro levaky ;-)
26.3.2004 16:51:13   0.0.0.xxx 77
Mam MX 700, koupil jsem ji jako kit zaroven s bezdrat.klavesnici. S mysi jsem taky maximalne spokojen, jen se mi taky za par mesicu setrely potisky z dvou nejbližších tlačítek u středu. S tím by vážně měl Logitech něco udělat !!! Nemyslím, že by se to nedalo vylepšit.
26.3.2004 17:11:30   0.0.0.xxx 77
Taky sem levák a normálně používám MX500 bez jakkýkoliv problémů, myslim že učit se na myš pro leváky nemá smysl už jen proto že 99% myší u počítačů jsou na pravou ruku ...
26.3.2004 17:12:04   0.0.0.xxx 77
dual jde urvat uplne lehce, MX500 za beznych podminek ani nahodou. MX510 je jeste lepsi po strance parametru, nicmene nedostatky MX500 zustali. Jinak samozrejme docela fajn myska...
26.3.2004 18:11:57   0.0.0.xxx 77
1355 SK, není to nějak málo? U nás ji maj v alfacompu za 1350 kč.
A s tím souvisí můj další dotaz: Na czechcomputeru píšou záruku 5let, na www.alfacomp.cz 2 roky. Dává na to přímo logitech 5tiletou záruku? To by znamenalo, že i v té alfě by měli dát 5let. Jak to je pls??
26.3.2004 18:28:52   0.0.0.xxx 76
A co jeste srovnani microsoftky verze 3.0 a 4.0 ? pokud vim je levnejsi a zajimalo by me zda je skutecne o neco horsi ci se jedna jen o povidacky:-)
26.3.2004 19:28:42   0.0.0.xxx 77
naprosto s recenzí souhlasím, s počitači již pár let mám co do činění a za tu dobu jsem měl možnost vyzkoušet celou řadu myší (Artec, Genius, Microsoft..) ale jakmile jsem měl jednou Logitech tak jsem mu zustal věrný. Je pravda že jde o větší investici, ale u konkurence mi zpravidla tak po pul roce "odešlo" levé tlačítko (uklikal jsem ho). Od Logitechu mám už druhou myš (ted MX500) a je to u něčem jinemé, myš mám druhým rokem a kromě setřených napisu na tlačítkách (něco na tom agresivnim potu asi bude:-)) fachčí stále na 100%. Všem rozhodně doporučuji, až odejde tak další myš bue opět jedině Logitech!
26.3.2004 19:42:36   0.0.0.xxx 76
Microsoft ma zatim neprekonatelnou mys IE3 ta ma dobrej senzor je velka coz nekterym hracum vyhovuje ale ma zase bocni tlacitka rychle vyklikatelny, za nevyhodu u ni povazuji ty tlacitka to ze ma velke teflony takze pokud jezdite na func spotrebujete hodne skatez = hodne penez. MX 500 nem snad zadnou chybu az na ovladace co se k ni dodavaj pro normalni lidi jednoducha instalace ale pro hrace co nechteji mit zapornou akceleraci a chteji mit 800dpi je to celkem peklo :-) jinak IE4 je prej dobra ale kolecko naCENZURA zatim jsem nemel moznost vyzkouset :-)
26.3.2004 20:56:34   0.0.0.xxx 66
IE3 mam doma, IE4 v praci, subjetivne mi 3 sedi lip, 4ka ma fakt horsi kolecko, vadi mi ze "necvrlika", na tvar sem si zvykl rychle. Nejvetsi problem 4ky je strasne dlouha odezva na zmacknuti kolecka jako "middle button" (aspon v Autocad 2004 s tim mam problemy, jinde sem to nezkousel). Logitech je na me malej.
27.3.2004 01:07:57   0.0.0.xxx 66
komentář nejmenovaného hráče je už podle mě za hranicí recenze, svou formou spadá spíše do textů PR. je mi jasné že autor napíše že se o žádné PR nejedná (jinak y to tam přeci bylo uvedeno). tím nechci snižovat kvalitu miši, i já pracuji s logitechem ;o))
27.3.2004 04:10:31   0.0.0.xxx 77
Odieranie a osuchavanie potlace na vyrobkoch povazujem za dost velky trapas zo strany vyrobcu, zvlast, ked sa na dany druh tovaru prihliada trochu aj z estetickeho hladiska.Mam mysku lacnu,A4Tech uz dva roky, pouzivana je dennodenne a nebadat na potlaci najmensiu znamku opotrebenia.Na takomto dost drahom vyrobku,by sa taketo prusery nemali stavat.Nepopieram vsak, a verim, ze jest to myska dobra a odhliadnuc od tej potlace velmi kvalitna.
27.3.2004 09:14:52   0.0.0.xxx 77
jsou to specialni herni podlozky, vice na www.progamingshop.cz jejich cena se pohybouje od 700-1300 Kc ;]]
27.3.2004 10:27:39   0.0.0.xxx 78
Mám myš MX500 a nemůžu říct, že by by byla fakt tak super.
Je super do ruky i naprogramování tlačítek, ale běda když se dostane nějaký svinstvo do té blbé díry se senzorem. Stačí jen vlas. Hned se to všechno rozveze a netrefím ani ikonu ve Wordu. Do té malé díry se ničím nedostanu, a tak do ní foukám jak debil. Myslím, že by bylo ještě co na tom snímání zdokonalovat.
27.3.2004 11:08:41   0.0.0.xxx 87
Myslim ze autori neopcital s tim ze budes jezdit na miste kde budes mit vlasy ale na stole :-) Me osobne se to co ty rikas este nestalo...
27.3.2004 11:54:39   0.0.0.xxx 87
Twe ja sam pouzivam MX500 pres rok a za tu dobu se mi nic nedostalo do senzoru ....! Opravdu nechapu jak muzes tvrdit ze to maj vylepsit ....spis ty by ses mel nechat casteji strihat kdyz tak poustis vlasy
27.3.2004 12:30:46   0.0.0.xxx 77
taky me to zajima mam bezdrat logitech mys i klavesu ale mys mam este s kulickou, i ta je dobra, hlavne sem rad ze nema ocasek...
éjenžze lidi remcaj ze ma zpozdeni ze nahry neni atd...
ma to nekdo vazne vyskouseny? co treba ta MX 700?

jo tyk me napadlo mate zapnutou akceleraci kurzoru v ovladacich nebo ne?
27.3.2004 18:38:55   0.0.0.xxx 77
Je koukam ze mam taky mysku od logitechu :-))) Ale klasickou normalni za par kacek ;-) Vazne je to tak dobra myska ze se vyplati??? Me se za litr zda dost dost draha...Jo kdyby to byl takovej rozdil jako Radeon 9000 vs 9700 tak si rict necham ale fakt neverim ze by to bylo az takovy žůžo
Mimo misu ... ale je fakt ze od logitechu mam repreaky a to co slysim doma sem jeste nikde neslysel ..tzn zadny chrrr pri max volume :-))
27.3.2004 20:16:24   0.0.0.xxx 78
To vis nektery lameri si mysli ze budou lepsi kdyz budou mit drahou podlozku, a kdyz ne budou aspon frajeri pred kamaradama... Znam kopec top hracu a hrajou po stole, kapesnicich a nepotrebujou vyhazovat 1000kc za podlozku
28.3.2004 01:58:38   0.0.0.xxx 77
To nemas moc dobry repracky, to ja kdybych dal na svy 5.1 bedny max volume tak mi to vycinka okna
Jinak mx500 je bomba myska, mam ji rok a pul a nedavno sem ji rozebral a tlacitka na LMB a RMB jsou jako novy, zadny hluboky ryhy jako u levnejsich mysi ;p Jinak ta cervena mx510 bych rekl ze vypada lip
28.3.2004 03:09:40   0.0.0.xxx 67
Ja mam MX500 asi pol roka,ale co mi na nej vadi,ze napriklad pri Windows Media Player 9 ked je fullscreen,tak niekedy kurzor mysky sa zacne sam pohybovat (iba take miniaturne kvitanie)a Player hned zmensi obrazovku.A na mojom stole(Nejake leskle drevo)to tiez niekedy nebeha uplne super,co by som od takej mysky cakal.Neviete niekdo co v tom moze byt(ovladace,a tak)Inac je to cool mys ;o)
28.3.2004 09:10:31   0.0.0.xxx 76
...
28.3.2004 10:48:29   0.0.0.xxx 67
Boze to je preci jasne, predstav si , ze mys funguje na optickem snimani zmen povrchu podlozky. Pokud pouzijes bud nejaky homogeni jednobarevny material s mikroskopickou strukturou ci nejaky hodne leskly tak nebude vubec fungovat. Mam tu nejake Johansonovy kostky a k nim par lestenych ploch z oceli a na tom se mys take nechytne ;o) Optimalni pro mys je jemna struktura. Neco jako plastove prkenko z ikea akorat s jemnejsi strukturou. Na takovem povrchu ma krysa nejmene problemu. Takze dost pochybuju , ze nekdo kdo to s pouzivanim krysy mysli vazne, muze jezdit po nejakym kusu hadru. Take jsem si nejdive myslel, ze podlozka za 1000+ je blbost, ale po te co jsem si ji koupil me to presvedcilo o pravem opaku. Mam modrou FuncSurfacku 1030 a nedam na ni dopustit. Nekupoval jsem si ji ani primarne kvuli hrani ci machrovani ale kvuli praci. A uz mam tu samou doma i v praci a fakt je to velkej rozdil. Uz jen treba adheze mysi se snizila tak extremne, ze nahdnio navstevnici maji pocit ze ta mys jezdi po lede. A presnost je fakt vyssi jak na nejakejch "normalnich " povrsich. Netvrdim ze Funca je nejlespi , zvazoval jsem jeste Icematku ale nakonec mi funcka prisla dobra tim, ze je velmi tenka, ma dve citlivosti a hlavne gumovej spodek, takze se nepohybuje po stole. Jen se ta guma trochu spini, tazke z oranzove je ted takova flakata oranzovo okrova, ale to je mi celkem fuck ;l)
28.3.2004 13:05:03   0.0.0.xxx 77
Zajimalo by mě kde si tu mysku za takovy fajnovy peniz koupil..
28.3.2004 16:32:28   0.0.0.xxx 77
Myši od Logitechu mě vždycky lákaly, ale nikdy jsem nebyl ochoten obětovat takovou sumu peněz na takovou myšku, ale uvidíme časem. Zatím se spokojím s levnými a nic moc Geniusy nebo Chicony myšmi.
28.3.2004 18:24:23   0.0.0.xxx 77
Pro leváky a pro lidi, co maj rádi malý myši(nebo přestupujou z Wingmana) je skvělá mx310, je levnější, tvar v pohodě a je obratná.Jo a má stejný parametry jako mx500.
28.3.2004 20:06:44   0.0.0.xxx 76
pro ty, kterým se nelíbý cena:
Já mám tuhle krysu z 100Mega a mám na ni 5let záruku. Když vezmu v úvahu, že normální optická myš stojí 300, je MX500 skoro zadarmo. Ty šidítka za 300 stejně max. po roce odejdou, takže si musíte koupit novou. Si vemte. 5x300=1500 a za to máte tohle MX-ko(+ nesrovnatelnou kvalitu). Nerad si zvykám na nový krysi a proto budu mít radši po 5 let tuhle jedinou.

Jinak mám MX500 1/2r a se stíráním potisků žádnej problém nemám-a to se mi potěj ruce opravdu hodně.

A k tomu držení. Nejspíš ji špatně držíte, pokud vám nepadne do ruky. Jak je ten ďolík na palec, tak do něj dejte jen první článek palce a je vše v pohodě. Tlačítka pod palcem používám na vyklánění a f pohodě sedí.

Taky se jí nebojí rodiče, a když jim vysvětlíte, kam patří který prsty, tak se budete divit, jak rychle se s ní naučí dělat.
28.3.2004 20:48:53   0.0.0.xxx 66

velkoobchod je velkoobchod

28.3.2004 21:40:05   0.0.0.xxx 67
Mam mx 300 a je to v pohode. Je perfektne presna a citliva. kdysi jsem kupoval ty sracky genius. Mam jich doma 5, ruzne druhy, vsechny mi odesly. S 300 valcim uz skoro 2 roky a je to parada.
28.3.2004 21:56:04   0.0.0.xxx 76
Dost ma zaujima ci je Logitech(a ci vsetky modely) rozobratelny, lebo aj opt. mys sa moze znecistit a najucinnejsie cistenie znamena rozobranie.
28.3.2004 23:28:25   0.0.0.xxx 77
Rozebratelna samozrejme je ale prijdes o zaruky pac sroubky jsou "zalepene" ale jediny duvod proc tam lezt je vazne vyndani zavazi protoze kvuli nicem jinemu to potrebovat nebudes. A at ji tolik nevychvaluji tak se stava ze odchazi prave tlacitko znam uz nekolik hracu co si na to tezuji ze se jim samo macka i jsem to na vlastni kuzi zazil dale je problem s teflony celkem rychle se na fUnce nebo Steelpadu ojezdi ti co mate latkovou podlozku se bat nemusite dale mi zacalo odchazet trochu kolecko v jedne casti mi to kolecko neklika a tudiz se obcas i pri nepatrnem pohybu pootoci resp. ani s tim moc nehnu ale vykona to funkci otoceni. Velice neprijemne pokud tam mate jako ja prehozeni z primarky na sekundarku (gun). Jinak je to skvela mys zatim ji mam pul roku a az na teflony jako nova :-)
29.3.2004 07:43:02   0.0.0.xxx 77
NJ lamici z r6 a nehopu hold neumej pouzivat mysky :>
Otazka pro PCT: Jak uz je tady zvykem (posledni dobou), zrecenzovany HW plny chvaly se Vam jiste objevi na PCT shopiku..
Mysi MX500 sezenete opravdu v kazdym slusnym obchode, Func 1030 ale tezko.. pripada mi jako by tam mel monopolni postaveni vyzirka LadyKiller (*mava*). Myslite ze jste schopni tento produkt dat i do vaseho shopiku? Pak by mel PCT jiste vetsi vahu a nebyl by to jen dalsi SH s pridanym shopikem.
29.3.2004 15:30:53   0.0.0.xxx 77
Furt samý zdokonalování, furt samý supr myší, ale co chudáci leváci??? Znáte někdo nějakou myš pro leváky? Já ne!
29.3.2004 17:16:26   0.0.0.xxx 77
Co tag zohnat na testy tuto myshku ?? :-))
29.3.2004 17:44:20   0.0.0.xxx 66
Veeelmi pekna a dokonca aj pre lavakov(aspon dufam).
30.3.2004 11:24:30   0.0.0.xxx 56
Rád bych se zeptal na jednu zásadní věc majitelů myší MX 5x0. Když používám svou myš, tak mám opřenou dlaň o podložku a myší pohybuji pouze prsty. Ale tato myš se mi zdá na toto uchopení příliš velká, třebaže mám spíš větší než průměrnou dlaň. Viděl jsem lidi, kteří měli na myši celou dlaň a myší pohybovali tak, že ohýbali celou ruku v lokti a v rameni. Na to bych si ale nezvykl. Proto se chci zeptat, jestli se dá tato myš používat tak jako MX310, kdy má člověk opřenou dlaň o podložku a pohybuje myší pouze prsty. Díky za každou reakci.
30.3.2004 14:44:55   0.0.0.xxx 66
to by mě taky zajímalo, ale vzhledem k tomu, že tyto myšky kupujou většinou gameři, pochybuju, že by někde na LANpárty hýbali zápěstím, nedejbože ramenem )
Takže myslím, že v pohodě.
30.3.2004 17:52:37   0.0.0.xxx 77
No ja mam 7 let starou geniusku a porad mi slouzi k plne spokojenosti.Jedice co mi na ni vadi je ze nema kolecko,ale v te dobe nemela zadna mys kolecko;-).Az odejdou mikrospinace tak si koupim neco s optikou...
31.3.2004 06:25:16   0.0.0.xxx 86
Ty pracuješ bez kolečka ???? Nemožnéééé......
Ehm, zkus si někdy kolečko, doporučuju.
31.3.2004 09:04:08   0.0.0.xxx 68
Mam M$ Intellimouse Optical (476 Kc), k tomu obyc podlozku (19 Kc). Nenapada me ani jedinej duvod, proc davat za mys, natoz za podlozku(!), vic. Presnost je perfektni, tlacitka taky, je to na hry i na praci, proste pohoda. Radsi si koupim tri takovyhle mysi nez jeden predrazenej Logitech.
31.3.2004 11:26:14   0.0.0.xxx 77
Ano presne tohle rikalo mnoho mych znamych a trvalo jim priblizne rok nez se vsichni dopracovali k slusnejsi podlozce a ted si nikdo z nas nedovede predstavit praci na pocitaci bez Funcky (nebo Icematky - z tou pracuje kolega). Hodne lidi je presvedceno, ze uz nemuze bejt nic lepsiho jak opticka krysa + hadrova podlozka. Drive jsem si to taky myslel, ale rozdil je skutecne fatalni. Prirovnal bych to svezeni s Octavkou RS. Sem si rikal, ze to celkem jede, no do doby nez jsem se povozil s Alfou 156 (2.0 TS) a pochopil jsem ze nekdo umi udelat o minimalne tridu lepsi podvozek. Stejne pocity jsem zazil s prechodem na kvalitni podlozku. MAK
31.3.2004 16:09:03   0.0.0.xxx 77
pekna mouse ale s boomslangem 2100 se to fakt srovnavat neda
31.3.2004 17:56:51   0.0.0.xxx 66
ja mam teda mkrvosoft wireles explorer 2.0 a s nejakym opozdovanim sem se nesetkal...a mx900 by na tom pairovae maly byt jeste o chlup lip...(kdyby nestala tolik tak sem ji bral mistoho toho mkvosofta,ale i on je hodne dobry )
31.3.2004 17:59:48   0.0.0.xxx 67
kua sem to trochu zmotal,myslel sem mx700, jak je na tom 900 nevim....
31.3.2004 18:03:32   0.0.0.xxx 66
mno ja mam mkrvofosti mys,ta je snad jeste vetsi a bezproblemu
1.4.2004 13:21:06   0.0.0.xxx 66
Bez pořádné podložky je vám MX500 na nic. Asi dva týdny jsem měl podložku za 19Kč a nepoznal jsem skoro rozdíl v přesnosti od dexxi ale se stelpadem 4D to už šlo poznat hodně.
1.4.2004 17:34:00   0.0.0.xxx 77
Zdravim. Rad bych se zeptal majitelu, jak je to s programovanim tlacitek. Jestli na ne jde naprogramovat opravdu cokoliv, jak jednotliva pismena, tak klavesove zkratky. Jestli ano, tak pak je to super. Pouzivam 3 roky Geniusku Netscroll optical a maka slusne, akorat ty postrani tlacitka se nedaji nakonfigurovat jinak, nez nabizi vyrobce.
1.4.2004 17:36:58   0.0.0.xxx 76
co rikate na tuhle mysku? Ma take 800 DPI a 10 programovatelnych tlacitek. Cena je cca. 500,- Kc.
1.4.2004 18:27:34   0.0.0.xxx 67
no ja ji mam pres rok; a je naprosto gut; jen mi zacala po case uskakovat; a kdyz sem dal ve photoshopu kde potrebuju naprosto presnou mys; docela me to tocilo; protoze to uskakovani bylo docela casty; menil sem povrchy a barvy podlozek a nic nepomohlo; je na reklamaci a doufam ze mi ji opravi; je to nejlepsi mys co je; naprosto sem si zvyk na tlacitka ktery hojne vyuzivam; jedno treba na zavirani oken abych nemusel furt do rohu na krizek; i kdyz tam byl taky jeden problem; nekdy po startu woken mi nektery okna proste nezavrela; typu notepad; acdsee; velky programy jako word; explorer mi zavrela vzdycky; a treba po restartu nebo druhy den; zase zavirala vsechny okna; to taky nevim cim je; ale minimalizovat okno; maximalizovat; to delala vzdycky; jen u tohohle close aplication nebyla tolik spolehliva
nema nekdo zkusenosti s timhle?
1.4.2004 20:47:22   0.0.0.xxx 77
jo de to. Muzes pro kazde z 8 tlacitek nadefinovat zmacknuti nejake klavesy pripdane klavesy v kombinaci s CTRL-SHIT-ALT. Mam verzi 9.78.034 a postradam tam jednu , lec zasadni vec. Mit moznost si prepinat profily aplikaci. Kdyz modeluju v 3D mam jine nastaveni nez kdyz delam v 2D nebo postprodukci. Hned juknu, zda to nemaj nejake novejsi drivery. MS to umel pokud se nepletu prepinat podle toho do jake aplikace se clovek prepnul. Mozna by se to hodilo i pro gamezniky, mit treba na jednom tlaku prepinani konfigurace a mit tak moznost si menit citlivost krysy podle toho zda zrovna nekde kempujou s snipou nebo naopak neco kropej z mp5 ;o)))
3.4.2004 12:16:27   0.0.0.xxx 77
Nekdo se tam nahore pozastavoval u prodlev pri bezdratovem prenosu.Vlastnim logitecha MX900 a reknu vam totoiky bluetooth technologii kterou neprerusi nic a dosah ma 10 metru ale me osobne fungovala pres nekolik zdi i na 12 metru uplne stejne takze si obrazek udelejte samy.


2.Prodleva neni zadna...technologie FAST RF zarucuje jeste rychlejsi prenosy nez pres kabel alespon co se do zakladny tyce....vse zarucuje technologie bluetooth kterou fakt NICIM neprerusite

3.Ta mys ma vymakany samostatny SW a jde nastavit hodne veci a jde u nejlepsi SW u mysi vubec.

4.Senzor u MX 900 ma spoustu dalsich vlastnosti navic podsviceni uz se nevypina ale sviti porad takze teoreticky muze byt az 2x vykonejsi nez predesle modely hlavne MX 500 ale to v praxi uz asi nepoznate.M

5.Da se velice skvele drzet a jeji vaha je pro me akorat...ale presne akorat...A ten tvar je cim dal tim lepsi i kdyz je MX 700 velice podobny mys nabrala malicko vyvyseny profil takze sedne me osobne vic do ruky protoze mam trchu vetsi hnatu ale zahraje si i muj o 8 let mladsi bratr.

6.Je videt rozdil mezi microsoftem.Microsoft vyladenim SW a schopnostmi na logitech nema a nikdy nemel...a myslim ze se s logitechem asi nikdy nesrovna..i kdyz microsoft sou kvalitni mysky to jo..mel sem ji doma taky...logitech proste ma vic vychytavek kery se KUREVSKY hodi.

7.Navic pres bluetooth zakladnu pripojite mobily,fotaky,kamerky...

8.Mys bohuzel (pro me bohudiky) podporuje jen USB protoze se prenasi vice dat nez u predchozich modelu takze PS/2 by to uz asi ani nestihala co se odezvy tyce....

9.A jeji cena musel sem na ni dlouho makat stala me 4 litry ale stoji to fakt za to!!

10.Tusim ze vsechny mysi MX maji v authorizovanych obchodech 5 let zaruku na vse krome toho kdyz vam padne na zem a tak kdyz do ni moc busite ale nikdy se asi este nestalo ze by se naka rozsypala sou to bytelne kontrukce

11.U MX900 dostanete k 5 lete zaruce jeste neco jako 2 roky zaruku prave na kontrukci.... a bezne pouzivani je u techto mysi mineno tak 5-6 hodin denne
3.4.2004 15:58:22   0.0.0.xxx 77
no ja osobně mam opřený zápěstí o podložku a myší (MX500) hejbu pouze mírnými pohyby zápěstí a dlaně, nejaky obýbaní lokte (nebo dokonce ramene) nehrozí
4.4.2004 17:51:13   0.0.0.xxx 77
Vynecham invektiva zamerena na gramatiku prispevku ;o)
Ano souhlasim, je uzasne mit krysu s BT : "Diky bluetooth
technologii kterou neprerusi nic a dosah ma 10 metru ale me osobne fungovala pres nekolik zdi i na 12 metru uplne stejne takze si obrazek udelejte samy." se kterou muzu odejit k sousedum a od nich obsluhovat pocitac o tri patra vejs ;o)

2. bohuzel tohle je holy nesmysl. Prodleva je a ani nejake Fast RF nemuze prekonavat fyzikalni zakony.

3. Lze nastavit ruzne konfigurace citlivosti a tlacitek pro ruzne aplikace ? Pokud se nepletu tak ne. Ms to umi nekolik let ;( Cimz nerikam , ze je snad lepsi

4. " ale sviti porad takze teoreticky muze byt az 2x
vykonejsi nez predesle modely" tohle skutecne nejak nechapu ?!?

6. Jaka vychytavka se tak MOC KUREVSKY lisi od tech MS ?

Jinak sam sem v optickejch krysach vystridal kde co (napr IO s 300-1200 dpi (dodnes funguje a koupil sem ji v roce 1990), 2 optiky na SGI, MSIE 1, MSIE 3 a pak uz jen Logitechy Duala, MX 700 (tu jsem dal za tejden out pro jeji hmotnost) a nakonec MX 500). M.
5.4.2004 09:48:52   0.0.0.xxx 66
Mám MX700 A pařín na ní hry úlpně v pohodě. Někde jsem slišel že MX700 má odeszu (nebo rychlost) jak myš připojená přes USB.
Jedině co mně naní trochu vadí špatná baterka u mně cca 20h provozu a když ju zapomenu přes noc dobyt tak musím tak na 20 minut zapout šňůrovou myšku. Aby zas jela celí den bez problémů.
7.4.2004 11:46:35   0.0.0.xxx 66
Ty myši vůbec nikde nejsou, nikde. Když jsem tady v den vydání článku psal, že do ní jdu, byl jsem tak natěšený, že jsem jí byl koupit hned ten den. Předemnou řada asi 10 lidí, a nějaký týpek si ji kupoval.....bohužel poslední z výlohy. Tak jsem byl natěšený, snad mě to nepřejde..... Nejsou fakt nikde. Prý to visí někde u Logitechu...Mno, jen jsem si chtěl postěžovat
7.4.2004 14:12:14   0.0.0.xxx 67
da sa pouzit aj pre lavakov ??
9.4.2004 16:31:59   0.0.0.xxx 67
Zkousel jsem par tydnu s MX500 krom her i pracovat a mam par negativnich postrehu.
Asi nejneprijemnejsi je jeji vyska - mys "lame" ruku dozadu a po celodenni praci je to znat.
Hlavni spinaci tlacitka jsou optimalne ovladatelna pouze pro lidi s nadprumerne dlouhymi prsty, ostatni uzivatele musi "klikat" pres paku a to vyzaduje samozrejme vetsi silu a ruka se tim unavi ...
Problemy se ale objevi az po nekolikadenni praci, tudiz nadsene recenze z 2-hodinoveho hrani jsou mimo.
V ostatnich vlastnostech je mys opradu spickova - je velice citliva a neobycejne presna.
9.4.2004 17:52:45   0.0.0.xxx 66
sakra nemuzu ji sehnat projel jsem dnes hodne km.a nikde ji sakra nemaj
9.4.2004 19:45:37   0.0.0.xxx 77
Nevim, osobne mi nijak extremne vysoka MX500 nepripada, zalezi tez na vejsce podlozky. Nevim kolik maj vejsku bezne podlozky , ale moje funcka je tlusta 3 mm a nemam s tim zadnej problem. Pravda je, ze mam relativne velke ruce. Jinak ale prsty ma zena delsi a naopak ji presahuji ;)
10.4.2004 21:04:55   0.0.0.xxx 77
MX700 jsem vyhral v soutezi a pred ni jsem mel Logitech Mouseman Dual Optical (dvou sensorova opticka mys, drat), ktera dle ma horsi ergonomii nez MX700... co me u MX700 stve je dioda, kt. zacne cervene blikat, pokud jsou vybite baterie, protoze i pak je mys schopna provozu nejakych cca 4 hodiny nez prestane reagovat... porad problikava mezi prstama
ale jinak parada a na parby sqela! akorat musite okostovat, co parba bere za scrollovaci tlacitko, napr. Warcraft 3: toceni kolecka nedelalo nic, ale "cruise" tlacitka se zoomovalo.. tot vse, zdar Buch buch
11.4.2004 21:06:51   0.0.0.xxx 77
mam Intellimouse 4.0 a jsem zklamanej. Kolecko se toci uplne hladce - nejde pouzit na prepinani zbrani protoze je strasne citlive - a mensi citlivost nastavit nejde. Stisk kolecka je uplne naCENZURA tak na 40% pri zmacknuti kolecko cvakne ale ve skutecnosit se nezmackne - je to sileny...
15.4.2004 12:50:31   0.0.0.xxx 77
mam nahradu za mouseskatez za par korun, jsou lepsi nebo aspon stejne jak mouseskatez za 20kc ,proste sen
18.4.2004 19:07:58   0.0.0.xxx 76
Mám doma MX500 a to talčítko co je tak pjěkne schovaný nahoře sem použil asi 3x a to ten den kdy sem si myšku přitáh domu. Umístění toho tlačítka je naprosto zběsilý a k jeho použítí sem musel prostředník nepřirozeně prohnout. Stejně sem to pak vypnul, když člověk paří a najednou mu to skočí do winů kvůli týhle blbosti ... Jinak je to boží mouse
25.4.2004 12:59:48   0.0.0.xxx 76
suhlasim
2.6.2004 15:47:53   0.0.0.xxx 67
Dneska mi přišla MX510 a s kamarádem sme se pořád hádali která z těch to dvou myší je lepší ale podle mě v ní rozdíl nepoznáte !! :c) Takže hádka zbytečná! :c)
2.6.2004 15:49:58   0.0.0.xxx 77
adsads
13.7.2004 13:21:03   0.0.0.xxx 77
a-a-a-a-a-a-a-a-a-
14.7.2004 23:36:26   0.0.0.xxx 66
mozem mi tu nahradu prezradit,bol by som ti velmi vdacny....dakujem vopred
15.7.2004 15:52:08   0.0.0.xxx 66
mě se to logo neztrácí ;-)
15.7.2004 15:54:00   0.0.0.xxx 77
je levnější protože Logitech k ní dodává jen 3 roky záruky u MX500 byla záruka 5-let

ale někteří čeští dodavatelé na ni dávají 5-let záruky
15.7.2004 15:56:18   0.0.0.xxx 76
já mám MX900 a musím říct že odezva je minimální, navíc když funguje i přes zeď
15.7.2004 15:59:15   0.0.0.xxx 66
jediná věc, která mě na MX510 vadí je ten její materiál na perleťové části je příliš hladky a lepí se nepříjemně k ruce u ostatních MX je ten materiál lepší
19.7.2004 00:52:49   0.0.0.xxx 67
Ty tlacitka nahore jsem taky zkousel kdyz jsem ji mel novou a pak uz nikdy.
19.7.2004 00:59:03   0.0.0.xxx 77
Mam MX500 a vetsi ruku, pouzivam dlan oprenou o podlozku a az na otlaky, ktere jsem eliminoval gelovou podlozkou, se mi s myskou manipuluje velmi dobre. Zmizely i krece v prstech, ktere jsem mel po delsim hrani s Geniuskou a MS.....
1.8.2004 11:58:47   0.0.0.xxx 77
Ja sem mel MX900 a dost hruza, vratil sem ji a vratil sem se k MouseMan DualOptical(to je poradna mys). No a ted mam objednanou MX510...
1.8.2004 16:16:13   0.0.0.xxx 67
Odezvy bych se vubec nebal .Tuto mysku vlastnim a ze ma nejakou odezvu jsem si ani nevsiml Mysek uz jsem par vystridal, ale tohle je vazne mys s velkym "M".. A co se mi na ni jeste libi je fakt ze funguje pres bluetooth, takze konecne muzu pripojit svoji nokii 6310i. A napriklad psat sms primo na pc apod. !Proste od doby co ji mam se mi mysuje mnohem lip... Jdi do ni.... Sice je draha ale nikdo nebudete litovat
6.8.2004 19:13:29   0.0.0.xxx 77
Zdravim,no me tahle myska proste obcas strasne zpomali!Nevim cim to je,ale normalne zapesti skoro po podlozce neposunuju,jen s nim hybu do stran,ale kdyz mys zpomali,tak me skoro podlozka ani nestaci jak je mys lina...Ovladace mam nejnovejsi.. Nevite cim to muze byt?
14.9.2004 08:21:15   0.0.0.xxx 77
je to na CENZURA, nejlepší je stejně stará kuličová genuska!!!
Mirek Křivánek
14.9.2004 16:21:36   0.0.0.xxx 66
Prave sem dostal MX510 do ruky.Opravde mi padne ja ulita. Konfigurace a instalace je bezproblemova a to jsem instaloval na NB s OS WIN98. Ted jeste provedeme zatezovy test na LAN party. :-)) Zatim super pocit.
22.9.2004 12:10:12   0.0.0.xxx 76
Mam us ji docela dlouho a co me na ni sere, ze je fakt extremne teska. Prijde mi to divny protoze sem si skousel tu mx700 v datartu a ta tak teska nebyla a vypadala uplne stejne. Druha vec co me sere je ze se mi utrhla ta slajdovaci gumicka na spodku mysi
6.10.2004 19:51:11   0.0.0.xxx 77
mel jsem podobny problem (s jinou mysi), obcas prestavala reagovat. Po nejakem boji jsem zjistil, ze je rusena bezdratovym telefonem
10.10.2004 17:28:30   0.0.0.xxx 76
Hel to fakt nechapu . . Jaka nevyhoda, ze ta mys je jen pro pravou ruku? . . To je problem levaku, dyz nejsou schopni se naucit normalne na pravou ruku . . Neznam nikoho, kdo by mel mys v levy ruce Mno pravda, videl sem nekoho, ale vypadalo to fakt hrozne, neumel s tim a este to drzel jak rohlik . . Osobne patrim mezi levaky a vubec mi to nevadi, naopak ;) S mysi sem se naucil normalne jako malej, normalne jak mi ji dali do ruky . . A navic, moc z tech dobrych mysi se pro levaky nedela
1.11.2004 14:02:27   0.0.0.xxx 76
Tak to jsem teda jeste neslysel Windows XP Poffesional . Tento Windows se jmenuje Windows XP PofeSSional (jako profesionalni, v ang. s dvema ss, ne s dvema f :-) TO MI JSOU FORY...
7.1.2005 21:58:51   0.0.0.xxx 67
jestli chceste mys tak 100% MX 500 je NEJ. !!!!!
28.1.2005 20:09:17   0.0.0.xxx 75
Tak sem si koupil dneska mx510...nejak se mi ale nedari nastavovat ty buttony. V tom programku MouseWare(v.9.80) na karte Buttons si muzu nastavit maximalne jestli pro levou nebo prvou ruku a jeste nejaky blbosti(rychlost dvojkliku atd.)... jinde taky nic neni plz help me. Mozna to bude tim, ze se mi to hada se synaptic touchpad(mam notebook) ma nekdo stim zkusenosi??
3.2.2005 14:34:49   0.0.0.xxx 55
Neslyšel někdo o tomhle problému? Software na notebooku HP (win XP home) nemá zpřístupněnou možnost nastavit tlačítkům jiné funkce než standardní. Zkoušel jsem instalovat na stolní PC (win XP prof.) a tam to funguje.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

0 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 0Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.