Hlavní stránka Hardware Disky /CD /DVD /BR Vlastní DVD snadno a rychle!
Vlastní DVD snadno a rychle!
autor: Sonoluca , publikováno 13.12.2006
Seznam kapitol
1. Seznámení s ConvertXtoDVD
Vlastní DVD snadno a rychle!

Asi každý uživatel počítače s DVD-RW mechanikou někdy pocítil potřebu vytvořit svůj vlastní disk, který by mohl snadno přehrát v libovolném stolním DVD přehrávači. Dnešní článek vám představí program, který to jednoduše a rychle zvládne za vás.


Asi každý uživatel počítače s DVD-RW mechanikou někdy pocítil potřebu vytvořit svůj vlastní disk, který by mohl snadno přehrát v libovolném stolním DVD přehrávači. Starší stolní přehrávače totiž často podporují pouze přehrávání DVD-Video disků či Video CD a na shlédnutí filmů ve formátech DivX či XviD tak můžete s klidem zapomenout. Při řešení tohoto problému vám může být nápomocen právě šikovný a jednoduchý prográmek pod názvem ConvertXtoDVD.

Program DivxToDVD nedávno změnil název na ConvertXtoDvd a my se dnes podíváme, jak se s ním pracuje. Co se samotného programu týče, tak ten konvertuje video soubory různých formátů  do podoby vhodné pro vypálení na DVD disk, který lze potom bez problémů přehrát i ve stolním DVD přehrávači. Podporuje NTSC, PAL, video formát, tvorbu kapitol a má svůj vlastní software, se kterým není problém, vše vypálit na DVD. Jedná se tedy o prográmek, který může velmi pomoci při kopírování a vytváření DVD disků do domácí sbírky.

Podporována je široká řada formátů: DIVX, XVID, VOB, MOV, MPEG, MPEG4, WMV, AVI atd.

Video standard se volí už během instalace (upravit lze samozřejmě i v nastavení). Zvolit můžete normy PAL (Europe), NTSC (USA, JAPAN) či třetí možnost v případě, že vaše zařízení zvládne oba formáty.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Testovaná verze (2.1.5) pochází z 27. října 2006.

Vlastní DVD snadno a rychle!

 

Nastavení

Nejprve se podíváme na Možnosti nastavení programu. Začneme kartou Obecných vlastností, tedy těmi základními, kam spadají věci jako Pracovní složka, Zjišťování automatických aktualizací, pamatování adresáře ze kterého jste naposledy přidali video (Remember last folder), Převrácení náhledu (v případě že by byl hlavou vzhůru) či volba vesměs velmi podobných skinů.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Při instalaci je automaticky vybrána čeština, ale případnou změnu můžete provést v záložce Jazyky.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Dalším v pořadí jsou Kapitoly. Program je vytváří automaticky, na vás je pouze zadat požadovaný interval ve kterém se značka pro kapitolu vytvoří. Tyto značky jsou neocenitelné v případě přehrávání ve stolním přehrávači, kde si jednoduše najdete velmi rychle požadovanou část záznamu, stejně jako je tomu u filmových DVD disků.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Spodní řadu uzavírá Menu. To je ve výsledku sice velice jednoduché, svůj účel ale plní a o to jde až v první řadě. Z možností přehrávání máte na výběr Automatické – po spuštění DVD začne přehrávání prvního titulu (přeskočí menu), Opakované – po přehrání posledního titulu začne přehrávat od znova a Sekvenční – jeden titul za druhým.

Použijete-li výchozí nastavení (viz. obrázek), DVD najede po spuštění a skončení přehrávání každého titulu do menu.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Z dalších možností je to výběr výchozího adresáře pro pozadí menu, nastavení Maximálního počtu položek na stránku (na horním obrázku jich je 7) a nesmí chybět výběr fontu, velikost a barva písma – vše lze upravit při samotné tvorbě DVD v hlavním okně (náhled).

Vlastní DVD snadno a rychle!


Nejdůležitější položkou tvorby vašeho vlastního DVD je Kódování.  Toto nastavení určuje kvalitu výsledného snažení.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Program nabízí celkem 3 profily pro převod – Vysoká, Střední a Nízká kvalita. Patrný rozdíl (časový) je pouze mezi Vysokou a Střední, Nízká se od Střední liší pouze v řádu několika sekund (minut). Obrázek si můžete z níže uvedených údajů udělat sami – převod 5 minutového videa na starším procesoru Athlon XP 2000+.

  • Vysoká kvalita (8:01)
  • Střední kvalita (5:49)
  • Nízká kvalita (5:45)

Cílovou velikost lze definovat buďto pomocí „média“ – DVD-5 (reálně 4,37GB) / DVD-9 (reálně 7,95GB) nebo zadat vlastní v MB (minimum je 330MB).

Priorita převodu se dá změnit i během samotného procesu převádění – stačí kliknout pravým tlačítkem do hlavního okna.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Položka Zvuk nabízí nastavení výchozí (při přehrávání) jazykové stopy, pochopitelně za předpokladu, že je jich víc než jedna, nebo vypnutí funkce pro kontrolu a nápravu případných výpadků zvuku.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Výchozí sadu si můžete nastavit i titulků, dále také font (velikost, barva) a jejich pozici umístění v obraze – nejlépe vyzkoušet. Více položek lze nastavit v hlavním okně.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Vzhledem k faktu, že programu umí výsledné DVD i zapsat, nechybí ani možnosti vypalování. Na výběr má uživatel  rychlosti do 16-násobného zápisu, který ovšem nedoporučuji, kvůli starším přehrávačů, jež by mohli mít s takto vypáleným DVD problém.

Vlastní DVD snadno a rychle!


Vlastní DVD snadno a rychle!

Poslední položkou je Formát TV, kde zvolíte poměr stran (4:3 nebo 16:9) a vysílací standard (PAL nebo NTSC).

Převod

A nyní už k samotnému procesu. Jestliže jsem v úvodu hovořil o programu, kde vám k tvorbě DVD stačí pár kliků, nyní se o tom sami přesvědčíte. Jak lze z obrázku vyčíst, tak ovládání programu je zjednodušeno na minimum a práci s ním tudíž zvládne i absolutní laik.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Pomocí tlačítka + / klávesa Insert se přidávají do projektu (lze ukládat – nabídka Soubor) video soubory. Podporované formáty jsou následující.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Do podrobnější podoby lze přepnout pomocí nabídky Okno. Po rozevření jednotlivých titulů nebo menu se objeví další možnosti, které lze před spuštěním převodu ještě upravit.

Vlastní DVD snadno a rychle!

U Menu jsou to již v Nastavení předdefinované věci jako je výběr pozadí, dále samozřejmě font pro nadpis a jednotlivé položky a také formy přehrávání – automatické, opakované nebo sekvenční.

Vlastní DVD snadno a rychle!

V případě titulu(ů) jsou to celkem 4 možnosti – první z nich je úprava identifikace jazykové stopy (CZ/EN a další), dále přidání dodatečné kapitoly (Chapter), úprava názvu souboru (bude použito v menu) a poslední – titulky. Ty musejí být ve formátu .srt, .sub nefunguje a to i přes to, že ho program uvádí jako podporovaný (.idx jsem nezkoušel).

Vlastní DVD snadno a rychle!

Vlastní DVD snadno a rychle!

Ke konverzi můžete použít například výborný Subtitle Workshop.

Titulky lze přidat dvěma způsoby. Nejjednodušší je pojmenovat je stejně jako video, v tom případě je totiž program přidá automaticky. Druhý způsob je přidat soubor ručně – pravým tlačítkem klikněte na Subtitle stream a vyberte soubor. Použijete-li více než jednu titulkovou sadu, prvně přidaná je automaticky nastavena jako výchozí pro přehrávání. Změna se provádí pomocí pravého kliku na titulkový stream – [cs] Czech, české subtitle track), to vyvolá nabídku Nastav jako základní titulky / Change renderer settings.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Change renderer settings slouží k nastavení samotného vzhledu titulků – velikost písma, font, znaková sada, barva písma, automatické zalamování textu (výchozí hodnota 61 znaků).

Vlastní DVD snadno a rychle!


V tuto chvíli by jste měli mít vše nastavené (projekt pro jistotu uložte) a spusťte Převod.

Vlastní DVD snadno a rychle!

A nakonec ještě nezbytné vypálení na disk.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Závěr

Přiznám se na rovinu, že jsem byl k tomu programu více než skeptický. Jednak nejsem příliš velkým příznivcem „1-click“ řešení kvůli výsledné kvalitě záznamu a jednak se jedná vždy o kompromisní řešení. Chyba lávky! Není mi sice známo, jaký enkodér ConvertXtoDVD používá, ale každopádně je co do kvality více než nadprůměrný a to samé tudíž platí i o výstupní kvalitě. S trochou nadsázky by se dalo říci vstup=výstup, i když nutno dodat, že převod je pochopitelně ztrátový a při bližším zkoumání lze subjektivně pozorovat úbytek kvality (patrný je hlavně šum kolem objektů). Marně tedy přemýšlím, co programu opravdu vytknout, pominu-li z mého pohledu až příliš jednoduché menu, které ale na druhou stranu svůj účel splní a nezkušeného uživatele nebude mást spoustou položek. Samotný program má na svědomí společnost VSO Software a můžete si ho ve zkušební verzi stáhnout zde.  Cena programu je v přepočtu něco kolem devíti set korun českých, což není málo, ale vzhledem ke kvalitě programu a množství podporovaných formátů, je to cena adekvátní.

Vlastní DVD snadno a rychle!

Plusy
 

  • Kvalitní výstup
  • Rychlost
  • Jednoduché ovládání
  • Bezproblémová funkčnost
  • Podporuje velké množství vstupních formátů
  • Podporuje více audio/titulkových stop
  • Jednoduché menu
 

Mínusy

  • Je to placený program
  • Nedovoluje složitější nastavení obrazu a zvuku


Článek vznikl ve spolupráci s webem CD-R Hard , kde naleznete i jiné zajímavé návody.



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
13.12.2006 17:16:48   195.47.96.xxx 6949
Skutečně všem tento program doporučuji! Používám ho asi dva týdny a jsem opravdu překvapen, jak kvalitně a jednoduše lze z DivX filmu udělat DVD. Garantuji vám, že nepoznáte rozdíl od skutečného DVD, maximálně ve zvuku, který není Dolby Prologic, ale domácí kino prostorový zvuk umi vytvořit také ;-)
13.12.2006 17:38:02   213.226.213.xxx 4538
takhle. program je to dobry. ale o tom, ze nepoznam rozdil dost vazne pochybuju, prave zvuk je jedna z dulezitych vlastnosti domaciho kina. kdo ma "domaci kino" z tesca, rozdil asi nepoznate, ale ja rozdil poznal ihned (5.1 Mission 78 series, subwoofeer JBL, komponenty harman/kardon). problem je v tom, ze prevadim ze ztratoveho formatu do dvd.
13.12.2006 18:38:35   158.196.43.xxx 3535
az na to ze i audio u DVD filmu je ztratove mas pravdu.
13.12.2006 21:23:59   213.164.67.xxx 3634
To sice ano, ovšem zase je rozdíl jestli do ztrátového AC3 formátu kódujete z originálního zvuku, který předtím nebyl komprimován anebo z již ztrátového formátu, jakým je např. MP3 audio stopa. Dochází pak ke dvojité degradaci (resp. trojité, pokud jste to předtím nagrabovali do MP3 z DVD které mělo původně AC3 stopu).
Nicméně značné množství filmů, které lze "neoficiální cestou" získat na internetu, obsahuje nepřekódovanou audio stopu v AC3, často dokonce 5.1, takže pokud program umožňuje uložit audio stopu na vytvořené DVD v AC3 bez překódování, tak potom zvuk nebude problém, ten bude spíše trojitou degradací obrazu (MPEG2 - DivX/XVid - MPEG2). Takže na filmy v DivX je to (IMHO) spíš nouzovka.
Pokud ovšem budete nahrávat z TV nebo dig.kamery, tak zde jisté možnosti použití jsou. Z TV je vhodné předtím zvuk nahrát nekomprimovaný (resp. použít neztrátový formát jako je např. ADPCM, které má oproti PCM signifikantně menší nároky na diskový prostor ale přesto je neztrátové - kóduje rozdíly po sobě následujících vzorků namísto celých vzorků). Některé televizní karty navíc umějí ukládat obraz v MPEG-2 (i hardwarově, např. Hauppauge HVR-1300 kterou mám doma), což je přímo formát DVD a proto jej není nutno překódovávat a nedochází tudíž ke ztrátě kvality. S kamerou je situace o něco složitější, tam většinou již dochází ke kompresi v kameře (aspoň u těch, co jsem kdy měl v ruce).
14.12.2006 07:13:34   147.32.80.xxx 3435
Naprostou souhlasim, ale kvalita prevodu videa je opravdu vyborna. Co jsem se setkal ja s kamerami, tak vsechny, ktere jsou formatu MiniDV, Di8, tak ukladaji nekomprimovane, prokladane, video jde ulozit pres digitalni vystup ve stejnem formatu.
14.12.2006 14:27:41   80.95.245.xxx 3332
Soft to je dobrej ale na tvorbu menu nic moc. To uz lepsi moznosti umi Ulead DVD Factory ci Nero Vission. Jenze ty neumeji titulky.
Mam tu par videi ze kterych si chci vytvorit DVD pro prehravac s kvalitnejsim menu. Problem je s nestandartnim rozmerem (Abobe vypadava), *.avi (dalsi soft z kola ven), titulky (par softu pryc)a menu (Vetsinou kompromisy).
Na koci mi zbyl z SW co znam je CvX.Nezna nekdo neco pro Win co by splnilo vsechny me pozadavky?
16.12.2006 06:16:28   61.173.161.xxx 3333
Skus Ulead DVD Workshop. Podobny ako Movie Factory (menu sa da pomerne rychlo naklikat), ale vie aj titulky a tusim aj viac audiostop. Bohuzial, nie je zadarmo (Movie Factory obcas byva pribalena k nejakemu HW)...
16.12.2006 16:12:12   84.38.190.xxx 3333
Taky s timto softem dělám... Vcera jsem dodělal serial Akta X prvni serie. (toto se na DVD sehnat neda - reakce na dovětek proč předělat DivX do DVD) Ted k té opravě: Mam 1800+ a celou serii (24dilu po 50min.) jsem dělal/dekodoval 15 hodin. Podle clanku by to mělo ale byt kolem 32hodin. Takže nepanikařte, soft je to sqělej, a zvládne to rychleji než je nahoře psano. ;)
19.12.2006 14:15:06   81.19.4.xxx 3234
Aáááá, další perpetuum mobile :-)
13.12.2006 21:41:53   85.70.145.xxx 4639
dobrej program, dobre napsanej clanek. Ale nez predelavat DivX na DVD to bych si radsi nafackoval.... Format DivX beru maximalne vhodny pro shlednuti "vzorku" filmu, zda stoji za to si ho pak sehnat primo na DVD a nebo jinde v DVD kvalite.
13.12.2006 23:58:49   194.108.127.xxx 4037
Hm, to je tim ze si v zivote nevidel kvalitni divx, znas jen srotovy kinoripy nebo rychly komprese do velikosti CD z torrentu - jednopruchodovy a podobny prasarny, ono kdyz vezmes verzi 5.2.1 a vyssi kde pridali optimalizovanou-agresivnejsi matici=ostrejsi obraz a zvysili presnost detekce pohybu (klicove pro veskere kodeky pracujici na principu MPEG/rozdilovych snimku), tak to uz je neco, kdyz poradne nastavis kodek, tak sice komprimujes 21 hodin na Athlonu XP 2GHz, ale komprese z limitovane edice Star Wars - nejkvalitnejsi DVD co jsem kdy videl - film ma 7,3GB, ne jako bezne 2,6 a zbylych 5,9 bonusy, a ma jen jednu 5.1 a jednu 2.0 audio stopu a zadne bonusove materialy (jsou zvlast) datovy tok videa je tedy obrovsky, a kvalita nevidana, z toho kvalitne udelany divx ma lepsi obraz nez vsechna ostatni DVD co jsem kdy videl.
14.12.2006 08:05:51   213.29.21.xxx 3433
ano, jeste jsem nevidel kvalitni DivX. To mas pravdu. Ale fakt nemuzu souhlasit s tim, ze "kvalitni DivX ma lepsi obraz nez vsechna ostatni DVD co jsem kdy videl" jak pises. Ale je to vlastne celkem jedno, myslim ze DivX a podobny kvalitu "mrvící" kodeky jsou uz za hranici zivotnosti vzhledem k cene DVD medii, kdy se uz proste nevyplati travit 21 hodin prevodem do DivX, ale za 30 minut to vysmazim na DVD. A mezi nami, na netu odkud pochazeji vetsinou vsechny ty DivX, ktery by sis chtel takhle prekonvertovat opravdu tezko sezenes kvalitni DivX o kterem mluvis.
14.12.2006 23:35:26   194.108.127.xxx 3439
No, jenze on kvalitni divx je kvalitnejsi nez vetsina DVD, to ze tys tak kvalitni nevidel neznamena ze to tak neni, reknu to jinak, nevidel jsem kvalitnejsi divx nez takovy jaky jsem si udelal sam, on by taky nikdo jiny dvouhodinovy film nekomprimoval 1 den, rad bych ti poslal ukazku co jsem uz kdysi pro jednoho nevericiho udelal, ale ma asi 150MB (Star Wars) je to vysek z komprese na 2147MB, a opravdu tomu neni co vytknout, jinak KVALITU MRTVICI JE I DVD - MPEG2, a mrtvici je 2x vice nez divx! DVD je schopno kvalitniho obrazu prave jen diky tomu ze ma k dispozici velky datovy tok ~10MBit/s kdybys dal MPEG2 na 2Mbity, tak bys videl jaky je rozdil oproti kompresni matici h.263 (divx,xvid)
Ale ano komprese se vyplati, ne kvuli zmenseni kapacity, ale kvuli tomu ze ziskam 2x -4x vice prostoru v mistnosti, protoze je to des mit 300DVD ve trech polickach, to je totiz des, take nekomprimuju vsechno, jen to nejlepsi.
A divx z netu se uz nekomprimuje samozrejme, ale jde o to ze ja taky nestahuju nekvalitni kinoripy, komprimuju jen z legalne zapujcenych DVD, mit film driv ale v mizerne kvalite je na nic, je to jako jet v 20 let starem rozpadlem Ferrari, to cloveka nepotesi, kdyz film, tak prezentovan kvalitne.
15.12.2006 08:30:35   83.208.119.xxx 3335
V tom případě mi nezbývá než ti pogratulovat. To se opravdu nevidí každý den, aby zkomprimovaná kopie měla lepší obraz než originál.
15.12.2006 08:31:58   83.208.119.xxx 3335
ehmmm, reagoval jsem na komentář asdfgh :-)
16.12.2006 17:55:27   217.73.23.xxx 3433
Pan Sloboda, vobec ste nepochopili, co tvrdil asdfgh. Je to svata pravda, ze DVD format (pouziva 12 rokov prastaru kompresiu MPEG2 z roku 1994-1995) je asi NIEKOLKO-KRAT menej kvalitna, ako kompresia MPEG4 (tu pouzivaju DivX - mimochodom odzadu este lepsi XviD, WMV7, WMV8, WMV9, MP4 ...). DVD sa da pozerat len preto, ze ma asi 10x vyssi datovy tok (cca 10000 kb/s), ako staci na MPEG4. DVD s datovym tokom 1000 kb/s by sa absolutne nedalo pozerat (!) a najkvalitnejsie nastaveny XviD 1.2 ci DivX 6.4 je pri tomto datovom toku uplny standard (!) ... XviD 1.2 ci DivX 6.4 pri 2000-2500 kb/s je prechadzka ruzovym sadom !

neporovnavame prevod, ale kompresiu ... jasne ze zo zleho ripu je aj zle DVDcko !

a mimochodom aj format DVD (kompresia MPEG2) je MNOHONASOBNE komprimovane, nakolko NEKOMPRIMOVANE video 720x576, 25 fps, 24 bit by malo cca 200 GB ! stale si niekto mysli ze DVD je vrchol kvality? keby DVDcka bezali na MPEG4 miesto MPEG2, to by teprve bolo ! MPEG4 ma vsak niekolkonasobne vyssie hardwarove naroky !
13.12.2006 22:21:05   195.47.96.xxx 3733
Nechci se tady s nikým hádat, ale mě připadá, že všichni co tady píšete jen vyprávíte své zkušenosti s divx a dvd kvalitou. Už jste tento program někdo opravdu vyzkoušel? Já říkám, že mě strašně překvapilo, jak moc dobře vypadají filmy, které si převedu z DivXu a následně pouštím bez problémů v obýváku na dvdčku na normální televizi, což je mnohem pohodlnější než koukat na film na PC.
13.12.2006 23:39:00   213.226.208.xxx 3534
Ja hlavne nechapu, proc ztracet cas prevadenim do mpeg2, kdyz dneska skoro kazdy prehravac umi prehravat divx.
14.12.2006 03:05:05   84.16.122.xxx 3437
Souhlas, je to ztráta času, když chci DVD, tak si okopčím DVD origál a nebudu se s... s DivXem. Jinak na: http://www.nejmenovany web.cz/windows/convertxtodvd---navod-2.html vyšel článek o 2 dny dříve, autorovi bych nedal ani halíř prémii!
14.12.2006 06:33:46   85.207.96.xxx 3333
A není to náhodou stejný autor, že? ;-)
14.12.2006 08:12:58   213.29.21.xxx 3433
ja bych tedy rekl, ze se tu resi spise smysluplnost tohoto pocinani - prevodu DivX do DVD. Ano, u bezne televize mozna rozdil neni az tolik videt. Ale az si poridite jinou zobrazovaci jednotku s vetsim rozlisenim, tak verte, ze vsechny DivX nebo DivX to DVD poleteji do kose :-)
14.12.2006 08:22:49   213.29.21.xxx 3833
ja bych tedy rekl, ze se tu resi spise smysluplnost tohoto pocinani - prevodu DivX do DVD. Ano, u bezne televize mozna rozdil neni az tolik videt. Ale az si poridite jinou zobrazovaci jednotku s vetsim rozlisenim, tak verte, ze vsechny DivX nebo DivX to DVD poleteji do kose :-)
14.12.2006 10:04:26   195.47.96.xxx 3833
No jo, az az az, az si jednou koupis neco lepsiho.... porad je neco lepsiho. Za chvili budou filmy misto na DVD na HD-DVD (to jak má 50 GB) a pak zase ještě něco lepšího, atd. Pro mě, v současnosti uživatele klasické TV + domácí kino(bez podpory divx formátu) je to co XtoDVD umi super. Samozřejmě, že pro ty High-tech lidi je tento program nepoužitelný a v žádném případě by se nesnížili k používání takového fujtajbl formátu.
14.12.2006 13:51:12   82.142.80.xxx 3446
Mam pod linuxem dvdauthor, spumux a ffmpeg. To je hvezdna spoluprace, ktera predci jakykoli Windowsacky klikatko. A vsechny tri sou free!
14.12.2006 17:19:37   81.19.33.xxx 3837
Má tento program nějaký smysl, pokud má člověk Nero? Umí něco navíc, nebo lépe? Řekl bych že ne...
15.12.2006 07:28:42   62.177.91.xxx 3433
Nevim, co vsechno umi Nero, ale mam dojem ze toto je jediny program, ktery umoznuje bez hlubsi znalosti problematiky pridat do vysledneho DVD i titulky. Dokonce vice titulku.
28.12.2006 14:51:02   213.220.236.xxx 3333
titulky divx?rychlost konverze?Vtom je asi lepší než nero.
14.12.2006 23:41:15   195.113.135.xxx 3533
Musím souhlasit,že tento program je uživatelsky přívětivý a přitom výkonný.Já osobně ho používám cca.1rok a nemohu si stěžovat.Je rychlejší než Nero(aspoň na mém PC zhruba o 1/3) a přitom kvalita výstupního videa je stejná.Je jasné že pokud máte vstupní Divx kde je datový tok 820kb/s a z toho vám MP3 stopa vezme 128kb/s,tak kvalitní DVD z toho neudělá ani Bůh.Kvalita vstupu=kvalita výstupu.To je prostý fakt.
28.12.2006 14:49:13   213.220.236.xxx 3333
Češtinu jsem dělal já,takže mám radost že se tu tenhle program objevil:o).Používám ho k převodu Divx filmů které mi neběží na mém starším DVD/DIVX přehrávači korektně(packet bitstream-trhané přehrávání).Současná verze umí i 5.1 zvuk pokud je divx v 5.1 AC3.Při kvalitním původním DVD ripu není na TV 72cm rozdíl od lisovaného DVD většinou k rozeznání.
28.12.2006 15:22:00   213.220.236.xxx 3333
tady máte novou češtinu,v programu bude k dispozici až v některé z příštích verzí :o)
http://www.nahraj.cz/down/495707400/D2D_00000405.RAR.html

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

186 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 84.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.