Hlavní stránka Hardware Grafické karty Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
autor: Redakce PCT , publikováno 6.1.2004
Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
S články, které poslali zájemci o spolupráci jste se na našich stránkách už setkali. Dnes Vám přinášíme další. Svůj názor na něj můžete vyjádřit pod článkem (pozn.redakce). Po přemýšlení, jestli si kupovat nejnovější "osekanou" kartu nebo starší typ se vší parádou, jsem pro Vás udělal test známé GeForce 4 Od Gainwardu a GeForce 3 od neméně známé firmy Leadtek. Testoval jsem v 3D Mark2001se a výsledky jsou docela překvapivé, co se týče nynějších FX 5600 a 5700 nebo jejich konkurence od ATI. Tím bych chtěl jen usnadnit rozhodování těm, co chtějí do 128MB grafické karty vrazit maximálně 4000Kč. Ale doufám, že vám to nezkazí iluze... :o) David Skupien {mospagebreak title=GeForce 4 Titanium 4200 vs. GeForce 3 Titanium 200} 

Předně bych chtěl podotknout, že článek je určen především pro ty, co mají možnost koupit tyto karty v bazarech od známých či ve výprodejích. Jsou tady samozřejmě dražší a také výkonnější výrobky, na dnes testované karty lze však narazit bez problémů a i přes chybějící podporu nejnovějších technologíí může jít o velice zajímavou koupi pro velké množství uživatelů.

Gainward GeForce 4 Titanium 4200

Gainward si dobyl své postavení jako overclockerská značka pro čipy GeForce. Dělí je do dvou kategorií "Golden sample" a "Silver sample". Z čehož ty první mají v balení EXPERTool pro taktování a druhé jen zaručí dobrou kvalitu. Každopádně z toho logicky vyplyne, že za tu zlatou krásku si stoprocentně připlatíte. :o)
Zmiňovaná karta Gainward Ultra/650 XP Golden Sample a jako již dnes standardní výbavu má tv in/out DVI a k tomu příslušnou kabeláž. A vypadá takhle... :o)

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
Klikněte pro zvětšení

Jak je vidět, paměti nejsou chlazené,ale u karet z té doby to bylo spíš plus, protože lepidla některých pasivních chladičů zabraňovaly odvodu tepla, místo toho aby ho urychlily...

Balení

Karta není úplně nejnovější a navíc se balení každou chvíli mění. V mém případě byl součásti balení manuál, 1 CD s ovladači, SVD kabel, redukce z DVI na standardní analog a jedna hra (u téhle konkrétně Serious Sam).

Tvůrci obalu zřejmě počítali s tím, že karta má sílu a moc jako démon. :o)

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
Klikněte pro zvětšení

Software

Jak jsem již zmínil, tak software přiložený ke kartě umožňuje nejen taktování, ale i další úpravy obrazu a funkci twinview pro dva a více monitorů.
Použité paměti běžící na 440Mhz jsou od Samsungu a mají CL4. Ale s ohledem na stabilitu chodu se z nich dá "vyždímat" 560Mhz. :o)
čip je taktován na 250Mhz, U Titania 4400 na 275 a u 4600 na 300Mhz. U testované karty běžel čip stabilně na 311Mhz a pokud byste si koupili Titanium 4600, tak vám Gainward zaručí stabilitu ještě při vyšších frekvencích.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Leadtek GeForce 3 Titanium 200

Na kartě je patrný neobvyklý chladič, kterým se Leadtek patřičně chlubí. Jsou zde opět paměti Samsung, ale tentokrát s CL5.
Hlavním rozdílem je chybějící DVI konektor a samozřejmě výkon.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
Klikněte pro zvětšení

Balení

Co dodat? V útrobách krabice nalezneme 3CD. Jedno s ovladači a na dalších dvou se ukrývají dvě hry. Dále kabel k Tv out a manuál. Krabice na zadní straně prozrazuje vzhled chladiče a na bočních stěnách se dočteme o vlastnostech jako rozlišení, podpory OpenGL, DirectX a propustnosti paměti, která činí 6,4GB/s.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4
Klikněte pro zvětšení

Software

Software má podobné vlastnosti jako u předchozí karty. Co se týče taktování, karta povolí opravdu mnoho, ale při příliš vysokém zvednutí frekvence se nejprve objeví dost nápadné chyby obrazu a při větším zatížení se stabilita sesype jako domeček z karet...
Navíc tu jsou jednoduché hry jako hrací automat, pexeso a skládačky. Ale předpokládám, že s takovou kartou to asi nikdo hrát nebude, leda by nevěděl na čem jiném se odreagovat. :o)

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

{mospagebreak title=Konfigurace, testy a závěr} 

Obě karty mají proti FX nevýhodu v directX 9. Ani jedna ho nepodporuje, ale pokud ho nebudete mít nainstalovaný, tak počítejte s tím, že některé benchmarky vůbec nepustíte. Takže se nelekněte v tabulce DirectX 9.0a. Je to jen propustka, ale podpora je bohužel druhá stránka věci.
Proto jsem vybral pouze 3DMark 2001 SE, Který je zaměřený na DirectX 8.1.

Hardware
Procesor Intel Pentium 4 1,6 GHz Northwood (400 Mhz) Přetaktovaný na 2,132 Ghz (533Mhz)
Základní deska Soltek SL-58DRV3, čipset VIA P4X266A
Paměť 512MB Apacer DDR266 CL2
Pevný disk IBM Deskstar 80GB, 7200ot., 2MB cache, ATA100
Grafické karty
  • Leadtek GeForce 3 Titanim 200t
  • Gainwar GeForce 4 Titanium 4200
Ovladače, software
Operační systém Windows XP Professional SP1
DirectX, čipset driver 9.0b, VIA 4.37
Ovladače grafické karty nVIDIA Force Ware 52.16
Testovací software 3DMark2001 SE

Každou kartu jsem testoval dvakrát. Jednou v originální konfiguraci a podruhé přetaktovanou na hranici stability.

Karta Sběrnice jádra Sběrnice paměti Frekvence jádra Frekvence paměti Přetaktované jádro Přetaktovaná paměť
GeForce 4 Titanium 4200 256b 128b 250Mhz 440Mhz 311Mhz 560Mhz
GeForce 3 Titanium 200 256b 128b 175Mhz 401Mhz 240Mhz 461Mhz

Testy

GeForce 4 zde nijak nepřekvapuje, ale Přetaktovaná G3 s odstupem něco málo přes 2000 bodů si nevede zas až tak špatně.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

První test se velice podobá testu třetí hry, proto jsem ho nezahrnul - nemělo by to smysl.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Tady se grafiky téměř vyrovnaly a GeForce 4 změna frekvence nepřidala, ba naopak...

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Ve druhé hře na nízké detaily se od první moc nezměnilo, zajímavější jsou ty vyšší.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Ve druhé hře jsou rozdíly u vysokých detailů patrnější - GeForce 4 si drží výrazný odstup.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Nakonec jsem pro zajímavost zařadil test s maximálními detaily, barevnou hloubkou a 4 násobným filtrováním.

Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Závěr

Výběr už záleží na každém zvlášť. Pokud vám nebude vadit chybějící podpora DirectX 9, je výkon GeForce 4 dostačující. A cena je od FX5600 minimálně o 2000Kč nižší a rozdíl ve výkonu není tak převratný. Jinak rozhodně bych ji nenazýval "brzdou" počítače - procesor také udělá své...
U GeForce 3 to je větší problém. V obcodech ji už asi nenaleznete a po bazarech se její cena pohybuje kolem 3000Kč (mluvím o 128M). Kdo je méně náročný, tak mu jistě postačí a rozhodně nezklame. Každopádně bych jí dal přednost před FX 5200.

 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.1.2004 23:46:26   0.0.0.xxx 42
Neni trochu divny v prubehu celeho clanku karty porovnavat s FX5200 a podobnymi a kdyz jsem konecne (po precteni starych znamych veci) zacal prochazet grafy tak jejich hodnoty nikde nebyly.
Takto je cely clanek o nicem.
7.1.2004 06:14:33   0.0.0.xxx 23
Tim spis asi mysli ze ma tak podobnej vykon i cenu jako taky grafiky
7.1.2004 07:07:49   0.0.0.xxx 43
takhle mi ti prijde jako zbytecny clanek...
7.1.2004 07:24:11   0.0.0.xxx 23
Kartu FX5600 jsem před vánoci sehnal za 4050,- Kč v normálním obchodě. Z toho usuzuji, že na internetu se dá sehnat ještě levněji => do autorem inzerovaných 4000,-
7.1.2004 07:38:04   0.0.0.xxx 23
Co to je za značku???
7.1.2004 07:58:22   0.0.0.xxx 22
Mas 100% pravdu, karty FX5600 se daji sehnat i do 4000 -> viz. InnoVision za 3780,- Kc vc.DPH, pokud chcete znacku, tak Abit Siluro za 4416,- Kc vc.DPH - podotykam, ze obe jsou plnohodnotne FX5600, zadne XT -> www.czechcomputer.cz
A perlicka na zaver -> www.tsbohemia.cz -> maji va nabidce nejnovejsi FX5700 VIVO(!) 128MB za 4992,- Kc vc.DPH!
Je fakt, ze GF4 Ti 4200 se da sehnat starsi uz za nejakych 2500, jenze je to bez zaruky a se vsemi riziky, ktere pri koupi starsiho komponentu existuji.
7.1.2004 08:11:18   0.0.0.xxx 32
v cervnu jsem kupoval GE3 TI200 128MB od Prolinku...za 2200 s DPH ...jde pretaktovat na jadro 175@260 a pameti 400@540... 3Dmark na AMD@2GHZ(160FBS) 9500 bodu...

Jinak..nez kupovat treba R9500 atd..tak bych koupil radsi GE4TI z bazaru za 2500 ...

MaSt ....clanek neni o nicem... preci vykon FX5200 vsichni zname)
7.1.2004 09:38:23   0.0.0.xxx 22
hmmm, ale nedej boze na tom pustit nakou gamesu s DX9
7.1.2004 09:50:06   0.0.0.xxx 23
Leppard: Kup si Inno3D, rok a půl jí používej a pak mi dej vědět, jestli tenhle příspěvek vůbec přečteš. Téměř všem grafikám od Inna se rychle rozostří obraz a je tak rozmazaný, že tu grafiku nelze dál používat. Neber to jako nějakou mojí kritiku, je to jen varování. Opravdu se to nevyplatí.

Autor: Podle mě se místo tý GF3TI200 víc vyplatí R9000 nebo R9200 nonPRO. Jsou trošku rychlejší, levný a maj rychlej PS 1.4. (GF3 má pomalej a starší), jinak ty GF4 jsou ořád dost oblíbený, to souhlasim.
7.1.2004 10:36:37   0.0.0.xxx 23
Mam tuto kartu uz asi rok a pul a nemuzu si stezovat na jeji vykon.. Veskere nove gamesy co vychazeji se celkem furt svizne hybou az na ty pro DX9, takze zatim nevidim duvod k nakupu nove karty.. A kdyz budu kupovat novou, tak jen prave kuli DX9 abych si zahral HL2 a podobne DX9 "pecky".. Jen par musek by tu bylo a to, vetrak na grafice.. Pres pulku grafiky je velky masivni pasiv, ale je na nem umisten na GPU malilinkatej vetracek, kterej, kdyz se zasvini prachem, tak je uz pak nepouzitelnej a strasne rachta, i kdyz se to promazne olejickem.. A bohuzel je tak nestandratni ze stejnej novej nesezenete, takze sem tam pridelal chladic z chipsetu.. No a dalsi vec je pretaktovani.. Cim vic pretaktuju grafiku, tak az do urcity meze se zvysujou body v 3Dmarku 2001SE, ale kdyz ji pretaktuju na hranici unosnosti, tak jdou body zase dolu.. Ale druha vec je, ze kdyz ji pretaktuju byt o sbemin a 3dmark ukazuje ze jde vykon nahoru, tak ve hrach jde naopak FPS dolu.. Testoval jsem to na Q3 timedemu, takze bych to pro OCery moc nedoporucoval.. V 3DMarku 2001SE jsem dosah pri max. OC na XP1800 9200 bodu..
7.1.2004 10:48:27   0.0.0.xxx 23
No ja jsem koupil pred vanocemi z vyprodeje G3Ti200 :o) Oproti MX440 to neni zas takovy velky skok, ale umi i PS, takze supr. A hry mi jedou zatim vsechny docela v pohode... preci jen hrat v 1600x1200 nemusim
7.1.2004 10:56:00   0.0.0.xxx 22
Jaka je ted Inno3D nevim, posledni jsem mel GF2 GTS (neMX) a ta byla v pohode, nicmene jsem koupil pred vanoci v TS Bohemii Sparkle FX5600 128MB, ViVo za nejakych 3.500 bez DPH a je na ni srovnatelny obraz jaku u MSI Personal Cinema (FX5200), kterou mam v druhem kompu, navic k ni bylo pribaleno dost SW, byla v retail baleni a s kompletni kabelazi (vcetne redukci), takze si myslim ze neni "NoName" jako "NoName". Jinak mas pravdu - je spousta shitovnich vyrobcu grafik, a netyka se to jen GPU NV, ale i ATI - viz Manli.
7.1.2004 11:19:37   0.0.0.xxx 23
jo procesor je fakt hone velka brzda, je spousty lidi co maj na GF4TI 4200 i 12-13tisic (jsem to i ja). Sice ji nemam zase tak zbesile OC jako zde, ale na 3,07 P4 to jede fpoho a at mi nekdo ukaze nejakou hru, kterou v nynejsi dobe nespustim kvuli DX9
7.1.2004 11:28:09   0.0.0.xxx 22
no...jeste zadna poradna hra pod DX9 neni:-) ..az bude..tak ti reknu, jo?:-)

jinak R9200 NEBRAT! ...stejne umi jenom DX8 ...a vykon? ..hroznej.... nekoukejte na body v 3Dmarku.. protoze R9200 a velky vykyvy ...nekde 120fps..a pak zase 21:-) to GE3 ma vse o dost lepsi...krome tech adv. shaderu.. S R9200 si moc nezahrajete...ale nekdo to nechce jenom na hry, ne?:-)
7.1.2004 11:33:51   0.0.0.xxx 32
Nechci autora nijak odrazovat od psani, ale tenhle članek mi prijde jako mrhani drahocenym časem. Objevil davno objevene. "Starych" testů jsou na netu stovky... Kdyz uz, tak meli byt karty porovnany s "mladsimi" kousky. Tenhle članek je podle me o nicem (tedy o nicem novem) :o)
7.1.2004 11:44:57   0.0.0.xxx 32
Hello,
tak já už fakt nevím. Zkouším nainstalovat 3D mark 2001 pod XP, ale chce to DX8.1. Sice už jsem přišel na to, jak odinstalovat DX9+, ale stejně nemůžu najít DX8 pod Win XP, pouze pro Me, 2000, 98 atd. Může mi někdo poradit, v čem je problém, když chci 3DMark2001 pod XP? Díky.
7.1.2004 11:48:08   0.0.0.xxx 23
Normalne si nainstaluj DX9, pak si tam dej 3dmark a patch, kterej ho zprovozni pod DX9.
7.1.2004 11:54:59   0.0.0.xxx 32
Deska na ktere bylo testovano neni Soltek 58DRV3, ale 85DRV3. Ale je to opravdu jen drobnost.
7.1.2004 12:04:35   0.0.0.xxx 32
dx 8 je soucasti distribuce winxp, existuji programy a postupy jak odinstalovat dx9 a nahradit ho dx8.1 z cedecka
7.1.2004 12:10:16   0.0.0.xxx 22
Jasně, i když s Manli je to zajímavější. Manli ve skutečnsoti nevyrábí (jako např Inno), ale je to jen překupník. Takže když se sleduje situace, tak je možný koupit od Manli 100% kvalitní kartu za výrazně nižší kartu. Třeba já mám od Manli R9000, kterou ve skutečnosti vyrobil Sapphire. Nebo se před nedávnem objevila nějaká 9600 nebo 9700 (přesně si to nepamatuju), která taktéž byla od solidního výrobce. Na druhou stranu Manli ty karty nazývá pořád stejně, takže jeden měsíc to může být super grafika a druhej už je od noname výrobce s rozmazaným obrazem a ječícím větráčkem...

K Innu: Inu je možný, že se to zlepšilo; o novejch kartách od Inna jsem ještě nikoho referovat neslyšel. Já bych do toho prostě nešel...
7.1.2004 12:35:14   0.0.0.xxx 22
Kludne si nechaj DirectX 9.0 a nainstaluj (najprv stiahni) 3DMark2001SE_patch ma nejakych 2.7 MB ;)
7.1.2004 12:43:34   0.0.0.xxx 23
ja osobne delam na pretaktovanim AMD1700+ a GF4Ti4200 pres 14 litru pri nastaveni high picture quality (mensi vykon) uplne v pohode. Tahle karta zatim opravdu na hrani staci. Teda pokud nepozadujete AA a vysoky rozliseni.
7.1.2004 13:04:39   0.0.0.xxx 32
Koupil jsem v říjnu za 2500,- Abit Siluro G4Ti 4200/ 128MB. Není grafika do 5000,- s DPH, která by stála za zakoupení. Kvůli jendomu dvěma benchmarkům si fakt R9600 nebo FX5600 kupovat nebudu, když s nimi stávající hry navíc běží hůř.
7.1.2004 13:07:06   0.0.0.xxx 23
To Gumak: Tak ja mam presne tuhle kartu a taky ji mam 1,5 roku...
Vykon je porad super( samozrejme bez AF a AA) a stiha vse v poho na 1280*1024, ale s tim poklesem vykonu ve hrach pri pretaktovani jsi mi nasadil brouka do hlavy. Musim to vyzkouset a promerit. S tim vetrckem jsem si poradil jednoduse - odmontoval jsem to tintitko a misto nej prilepil na pasiv 80mm vetrone od AC s termoregulaci. Vysledkem je ticho a lepsi OC... Taktovani opravdu neni nic moc - asi 240@260Mhz core a 500@580Mhz memory- pak uz to hazi chyby. Bohuzel v dnesni dobe nejsem schopen za cenu 4000-5000Kc(s DPH) sehnat lepsi GK. Myslim opravdu lepsi - to znaci min o 100% vyssi vykon( 1,5 lety cyklus:-), pane Moore, ale za stejnou cenu!!!). GF4 je vykonnejsi, ale polepsil bych si tak o 10-maximalne 30% vykonu navic. O FX5200 a FX5600 ani na okamzik neuvazuji. Radek 9600 je sice lepsi ale taky nema presvedcivy vykon. A riskovat( a hlavne sehnat) 9500 s 256bitovou pam. sbernici, ze odemknu ty 4 piline... R9700-9800Xt jsou s prominutim drahe jako prase a FX5900 jakbysmet.Stale hledam neco lepsiho a zaroven me tesi ze moje GK jeste nepatri tak uplne do stareho zeleza... A mala poznamka k te podporovane DX9 u FX - cetl jsem zajimavy clanek, kde pri vyvoji HL2 testovali vykon vyse zminenych GK pri vyuziti technologii DX9 - vysledek byl naprosto tristni... okolo 15FPS - FX5900 uz asi kolem 40fps a Radkove celkem sli, tak si rikam na co kartu s DX9, kdyz na hry, kde to bude vyuzite, to zase nebudou stihat...
PS. XP3200 + GF3Ti500 - 11200 v 3dmarku 2001SE
7.1.2004 13:08:40   0.0.0.xxx 22
Ahoj,

tak čo to tu píšeš o Radeone 9200 sú absolútne nezmysly. Radeon 9200 je výkonovo o min. 2000 bodovo vyššie ako Geforce FX 5200, s ktorou by sa mala porovnávať. Porovnával som obe karty Radeon 9200 dá v 3D marku 2001 7300 bodov, kdežto Geforce FX len 4900 bodov. A nehovor mi, že 3D mark je nanič. Na porovnanie kariet je dobrý. Mimo iné, som tie karty testoval aj v hrách a ten Radeon 9200 je naozaj o hodne lepší ako Geforce 5200, viď. recenzie na Inete. FXko 5200 podporuje Direct X 9.0 len okrajovo, takže Direct X hry bežia dosť chabo, takže Radeon 9200 je dnes naozaj oveľa lepšia voľba, ako Nvidia FX 5200. Zamontoval som ich minulý rok asi 15 ks a všetci užívateľia sú spokojní. Boli to stroje s Athlonom 2000+. Hrajú na tom nové hry. Môžem Ti povedať, že Direct X 9.0 hra Tomb Raider Angel of Darkness ide na Radeone 9200 oveľa lepšia, ako na FXku 5200. Need for Speed Underground ide na Radeone 9200-ke výborne s plnými detailami. Skús si to pustiť na FX 5200...

Takže neviem, kde si zobral svoj hlúpy názor, že na Radeone 9200 si nezahráš. Moje praktické skúsenosti hovoria opak. Naopak, všetky dnešné hry Ti na ňom pôjdu OK. Samozrejme nesmieš mať nejaký SHIT procesor, ako je akýkoľvek Celeron. Na Athlonoch XP a P4 všetko ide OK.

Robo
7.1.2004 13:46:29   0.0.0.xxx 32
GTSko vod inna mam ted doma a jede docela dobre pameti sice vobcas trochu zloby ale na to jak je stary je porad docela dobry Hlavne kdyz je vymeneny za Herculesa GeFo256 SDR
7.1.2004 13:52:53   0.0.0.xxx 23
Kolik znas gamesek na DX9(ps.2.0) to byde este naku doby trvat vdyt vecina dnesnich her neni ani DX8(ps.1.1)
7.1.2004 15:15:06   0.0.0.xxx 22
presne tak, ja cca pred rokem koupil R9100 od sapphire za 2600 s dani! a dodnes jsem velmi spokojen, vetsinu her krome POP Sands of time hraju v 1024*768, cpu mam xp1600+ (1,4Ghz), sice premyslim o upgradu, ale popravde zatim vubec netusim co si koupit, tak aby to byl nejaky poradny vykonovy posun a pritom za rozumne penize...
7.1.2004 16:51:10   0.0.0.xxx 32
Ja pred mesicem koupil novou Palit GF3 Ti200 64MB za 1700 s DPH, bezi na 240/545 (pac ma lepsi pameti nez ta Vase a pasiv na pametech)a ta sama s 128MB stala 2800 s DPH (podotykam nova). A tech 128MB na tehle kartach je na nic a pouze marketingovy cachry, viz Vas megatest grafickych karet.
7.1.2004 17:08:25   0.0.0.xxx 23
Na fotce zadny konektor TV IN videt neni, jen TV OUT, a "Sběrnice jádra 256 bit"? snad architektura jadra ne?!
7.1.2004 17:30:24   0.0.0.xxx 22
Pilousi, vyhodils prachy z okna. Te tve karticce s taktem pameti 400 natrhne dnes prdel kazde dva roky stare bazarove smeti.
7.1.2004 19:01:43   0.0.0.xxx 23
Pilous, kolik ti to dava v 3D Marku 2001 ?
7.1.2004 21:22:32   0.0.0.xxx 32
Konecne dobry postreh (na clanok moc kratke a malo informativne) o tom ako nie vsetko co stoji prachy je dobre a ma zmysel... To co si dovoluje AtiVidia v poslednych mesiacoch tj. historicky nehorozne ceny low-endovych, o middle a hitech hernych kartach uz ani nehovorim, myslim v historii PC nema obdobu ... Myslim ze do vyjdenia HL2, D3 nema nic ine ako G3-G4 alebo R8500-9100 v priemernom hrackom PC zmysel ... Priemer P4-Athlon 2-2,5Ghz, 512MB ram...
7.1.2004 22:37:39   0.0.0.xxx 22
hele..nechci ti nic rikat..ale nekoukej na ty blby body v 3Dmarku... protoze to je celkovej pocet fps / casem...a nejak obodovany..ale, ze mas nekde 120 fps..a pak najenou 25 fps..to ti je uz jedno? ... moje prakticky zkusenosti: ASUS KT400, 512MB Kinstone ... 160*12 AMD XP 2GHz....

tak ..mame tu tri karty

GE2TI 260/460? nebo nejak tak
R9200 (128MB 128-bit)...tam sem mel nejakej brutalni takt..ale uz presne nevim..pameti sli o 120 vic..atd..
a GE3 TI 260/540..

tak... GE2 mela v 3Dmarku 5500 bodu, R9200 7600 a GE3 9500

..takze kdyz bych to tak mel brat...tak by podle 3Dmarku mel byt lepsi R9200 nez GE2TI ..ale zkus si s tema dvouma kartama zahrat VC(Vietcong)... proste.. s GE2 si zahrajes..protoze FPS ti nejdou pod 30 ..sice mas max 80...ale to je jedno.

Jenze.. s R9200 mas max fps treba 100+ ..ale..ale to, co je nejdulezitejsi.. tak to jsou prave ty minimalni fps..a ty ti jdou treba na 17:-) Fakt! Treba kdyz se hraje za VC HalongPort..

Nerikam tu zadny vymysly - jenom zkusnosti.
8.1.2004 07:08:00   0.0.0.xxx 24
No, ako som ja napísal, zamontoval som za posledný rok asi 15ks Radeonov 9200. Môžem povedať, že dnes na tejto karte idú naozaj výborne všetky dostupné hry. Za to, že si Ty fanúšik Nvidie, nemusiš haniť Radeon. Ja som porovnával karty rovnakej kategórie, teda Radeon 9200 128bit a Geforce FX 5200 128bit. To sú dnes karty určené do rovnakého segmentu. No a z týchto dvoch kariet je jednoznačne aj podľa testov a recenzií oveľa lepší Radeon 9200!!! Však si pozrite recenzie aj na tomto webe. Radeon 9200 je lepší aj v Direct 9.0 hrách. Ono totižto Geforce FX 5200 má tú podporu Direct X 9.0 len papierovú, síce tam je, ale výkon je žalostný.

Karty GE2 sú steré čipy a NVIDIA ich dnes nevyrába. To by sme mohli argumentovať aj napr. Radeonom 9100/8500, ktorý bol o niečo výkonnejší ako Radeon 9200, ale dnes sa už nevyrába a vo veľkoskladoch sa nedá zohnať. Takže porovnávajme porovnateľné.

Treba si naozaj na rovnakom počítači spustiť hry na Redeone 9200 128bit a Geforce FX 5200 128bit. Prevážna väčšina mojich zákazníkov sa rozhodla pre Radeon 9200. ATI má v súčasnoti skrátka lepšiu ponuku.
8.1.2004 08:58:51   0.0.0.xxx 32
Osobně si taky myslím že G4 Ti 4200 stačí na všechny hry, mám jí od Inna, no chlazení nebylo nic moc tak sem ho sundal a nahradil chladičem na duron :-), výkon a chlazení je od té doby v pohodě v 3dmarku 2001 SE sem udělal max. 12000 bodů (na XP 2200+). Zatim všechny hry mi jedou bez problémů v rozlišení 1280*1024. A zatim sem nenašel nějakou kartu která by ji nahradila, možná Radeon 9800 od herkulesu ale ta je asi za 10 k. A to mi přijde moc myslim že tahle grafika nějakou dobu vydrží. Sem taky rád že se nachází lidi co hned neřvou že to je nanic a pomalý apod. a že oni maj GF 5900 Ultra a zatim to stačí a jim další podobný podle kterých mám už jen "nepoužitelný šrot".
8.1.2004 09:02:11   0.0.0.xxx 33
Dát přednost FX5200 před GF4Ti??? To si snad děláte srandu, ne? Co třeba se podívat na výsledky testů, který třeba byly i na pctuningu? Pokud se nepletu, tak herním testu(asi 8her) byla gf4ti4200 druhá za ti4800. FX bych použil maximálně na práci ve wordu. Je to takový dx9 podporující mx-ko.
8.1.2004 09:28:24   0.0.0.xxx 32
Ale vždyť je tam napsaný, že FX5200 může jít leda tak do háje...
8.1.2004 10:23:45   0.0.0.xxx 22
a to si nezahrat, to nikomu nezavidim.
8.1.2004 11:25:32   0.0.0.xxx 22
Posledni dobou mi uplne totalne vrci mrnavy vetracek u GA, chtel bych neco pasivniho, aby to nehucelo.
8.1.2004 11:35:24   0.0.0.xxx 22
Nojo, ale on se ten 3DMark bez DX8.1 nedá NAINSTALOVAT, tak jak na něj mám použít patch?
8.1.2004 11:36:11   0.0.0.xxx 22
Nojo, ale on se ten 3DMark bez DX8.1 nedá NAINSTALOVAT, tak jak na něj mám použít patch?
8.1.2004 11:42:01   0.0.0.xxx 22
Ten ma rad to a jinay zase ono, nicmene neplet hrusky s jabkama.
Radeon 9200 nema HW podporu DX9, tzn. ze DX9 hry jedou v DX8 rezimu.
FX5200 ma HW podporu DX9, ale je na to slaby (HW hodne osekany - ma jen 47 mil.tr.), takze se musi hra spustit v rezimu DX8 stejne jako u R9200, kde bude vykon temer srovnatelny s R9200.
Kazdy je fanouskem neceho jineho, ty evidentne ATI, je to tvoje vec, ale snaz se vse posuzovat objektivne a nepsat jen to, co se ti momentalne hodi.
Ja mam v kompech FX5600 a FX5200 Personal Cinema, hry jedou v pohode, nemam si nac stezovat, drive jsem mel R8500 a problemy jsem mel. Tim ale nechci rict, ze je ATI spatne, spis jsem mel smulu na konkretni kus karty (Manli - bohuzel). Chci tim pouze rict, ze v tomto souboji neni jednoznacne lepsi firma, at je to ATI nebo nVidia, obe maji co nabidnout - a pokud v tuto chvili vede ATI, je to dano pouze 2 letym technologickym cyklem, kdy je jednou leader jeden a podruhe zase nekdo jiny - v tomto pripade je to bohuzel pro nas vsechny jen o dvou srovnatelnych vyrobcich -kdyby jich bylo vice, byl by vetsi vyber a nizsi ceny...

8.1.2004 11:42:48   0.0.0.xxx 23
Čo by sa nedal. Musíš ale inštalovať posledné vydanie 3D Marku 2001 SE 330, ten isto nainštalovať ide, robil som to už veľakrát.

Nájdeš ho napr. na tejto linke: http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml

Alebo aj inde, stačí zadať do Google Dmark2001SE download a nájde Ti kopu liniek.
8.1.2004 11:45:29   0.0.0.xxx 22
Ono totiz v techhle pripadech jde vetsinou o rozmazlene synacky svych bohatych rodicu, kteri sice maji drahe karty, ale ne za svoje... :-) Takze to vlastne ani nedokazi posoudit a delaji zcestne zavery...

8.1.2004 11:47:51   0.0.0.xxx 23
CoD je urcite super hra s perfekrni atmosferou a dejovyma vychytavkama, ale neni na ni treba nejnovejsich karet. Bracha ji hral v pohode na R9100 nijak zvlast orezanou(myslim ze vse na default).
8.1.2004 11:48:07   0.0.0.xxx 32
Ja nepletiem hrušky s jablkami.
Ja som len napísal, že FX 5200 je oproti Radeonu 9200 šunka.
Nepísal som, že Radeon 9200 má podporu DX 9.0. FX 5200 ju síce má, ale je to len marketingový ťah, lebo podpora je tak slabá, že stojí za CENZURA. Preto je lepšie kúpiť Radeon 9200, s ktorým idú hry lepšia, ako s Geforce FX 5200. O tomto som písal. Veľa ľudí v mojom okolí sa na to FXko 5200 už nachytalo a potom sa čudovali, prečo im hry trhajú.
Nie som ani nejký extra fanúšik ATI. Robím počítače pre kamarátov a ich známych a skrátka som nútený skladať počítače s maximálnym pomerom cena/výkon. A z toho mi vychádza ako výťaz karta Radeon 9200.
8.1.2004 11:53:19   0.0.0.xxx 22
asi si mel 64-bit r9200...... jestli vubec vis jak to poznat ;)
8.1.2004 11:58:39   0.0.0.xxx 23
Staci tam hodit stary vetsi pasiv treba ze 486 nebo starsiho Pentia. Kolega to tak mel na Ti4800 a jelo mu to v poho.. V horkych letnich dnech na nej foukal zpomalenym 8cm vetrackem a pohodka-tichoucko.
8.1.2004 13:47:45   0.0.0.xxx 32
...ale to jsi me spatne pochopil) Ja nejsem zastance ani jedny znacky...a nikdy nebudu rikat nVide je XX nebo ATi je XX .. to ne.. Kazda firma ma dobry karty...a taky ne.

Jinak..kdybych mel nekomu doporucit bud R9200 nebo FX5200 - tak to bude R9200(128-bit).. Ale kdybych mel nekomu s cistym svedomim doporucit kartu do PC, aby si i zahral..tak to nebude ani jedna :o) Moje doporuceni...aby si za "levnej" peniz neco zahrali..tak by to byla asi GE4TI ...sehnat nekde v bazaru atd.. nebo R8500(9100).

Ale kdyby mel clovek volbu - vybrat si mezi GE3, R9200, FX5200 nebo GE4TI ..tak by byla volba asi nejdriv GE4, pak GE3, pak R9200 a pak FX5200.. ... pritom GE4 a GE3 by byly i levnejsi:-) (vim, ze se uz neprodavaj....ale sehnat se daji :-) )
8.1.2004 13:50:54   0.0.0.xxx 22
Super, diky. Aspon doufam budu mit moznost zjistit, proc mi moje GF4Ti4200 delala pod Win98SE na 7000 bodu v 1024x768. Doufam ze to bylo tema Windowsama :-)
8.1.2004 13:54:11   0.0.0.xxx 32
..uz sem to psal vyse ... a ten tvuj vyraz komentovat nebudu, vis?:-) ...
8.1.2004 18:05:00   0.0.0.xxx 22
Mám G4ti4200 od prolink a athlon 2400+ na desce kt333, ale nemám zdaleka tolik bodů v 3dmarku2001, když paměti vytaktuju na 513MHz tak mam skore max okolo 8000 bodů.
8.1.2004 19:18:15   0.0.0.xxx 32
jenom se chci pochlubit svým sqělým nákupem: gf4ti4200 za 1990 bez dph, nová, golden sample (jádro de na 310, paměti na 630), hah hah hah, v proce, doprodej, hahahahaahaaaa. uf
jinak: kua podivejte se na velký test grafaren na pctunigu před měsícem, gf4 ve hrách natrhávala prdel i fx5700 a r9600pro a to je co říct, vždyť má skoro poloviční takt!!! , no co že ztrácí v 3dmarku, kdo z vás ho hraje . Podle mě testy v 3dmark a dalších syntetických benchmarcích nemají VUBEC žádnou vypovýdací hodnotu, vždyť ati i nvidi optimalizují své ovladače pro testy jako o život. Nakonec výsledky ve hře dopadnou zcela jinak. pro pctuning aj.: nechápu proč vůbec děláte testy v 3dmark, codecreatures, myslim že logickym uvažovánim musí rozumný člověk přijít na to že to je zhola nesmysl !
8.1.2004 20:58:17   0.0.0.xxx 32
No jo, asi to tak bude. Pretaktoval sem GF4 4200 na 311/590 a 3DMark2001SE mi hodil asi 8200 bodu. Pritom driv sem se dostaval lehce pres 10000 ...
8.1.2004 21:02:10   0.0.0.xxx 32
To je divny... Mam AMD 1600+@1700 a GF4Ti4200 (64MB) a vo 14 tisicich si muzu nechat jenom zdat. Nejvic, kam sem se kdy dostal bylo asi 10 a pul... cim to je?
8.1.2004 21:10:37   0.0.0.xxx 23
A jakou že to máš? 64 nebo 128 RAM? Mně se zdály ty výsledky v testu nějak moc dobrý. Ale když pominu bodový výsledky, musim říct, že mi moje GF4Ti4200 odvádí VELICE dobrou službu už 2 roky. Drtivá většina her chodí parádně - ne 100%, ale v klidu hratelně...
9.1.2004 07:45:21   0.0.0.xxx 32
No pro zasmání, tenhle tejden jsem koketoval s myšlenkou na novou grafárnu, konkrétně ATI Radeon 9500 Pro 128MB, ale výkonostní nárůst mne pro tuhle investici dostatečně nepřesvědčil, mám ale zajímavé hodnoty legendy G3 Ti 200 a to........

11 269 b při default - víc ji prostě vyždímat nedokážů (posl ofic. Deton)

na sestavě
AMD Athlon XP 2500+@3200+ 1GB DDR 400 ABIT NF7S G3Ti200 64MB DDR 250@530 2x120GB@240GB R0

- psáno 23.6.2003
9.1.2004 13:13:39   0.0.0.xxx 32
Gordon Moore prohlásil, že každých 18 měsíců se v procesorech zdvojnásobí počet tranzistorů - o ceně (dokonce ani o výkonu i když to vcelku funguje) nepadlo ani slovo ;o)
L.
9.1.2004 21:40:01   0.0.0.xxx 23
To, co jsem si precet v tomdle recenzi, jsou dost zavadejici informace... treba Golden Sample ma mit pasiv na chladicich a Expert Tools jsou prilozeny i k obyc... Ja mam "obyc" Gainward Ti 4200 64MB a VYPADA UPLNE STEJNE! A expert tool tam byla taky...

GF 4 Ti 4200 maji mit standard 500Mhz u pameti... jak teda muze mit karta od Gainwardu 440Mhz?? Ja mam 513mhz nepretaktovany...a je to rok stara karta.
U pameti se neuvadi CL, ale ns...

Jinak se mejte dobre;]
10.1.2004 12:38:32   0.0.0.xxx 23
Pouzivam Win2000 AMD Athlon Xp 1800+ @ 2100+ GF4Ti 4200 310/620 a mam neco lehce pres 12000 bodu. Mam nejnovejsi ovladace k MB k GK i nejn BIOS. A jeste mam dotaz jak pustit 3DMark 2001SE s naist. DX9?
Diky zdar a sílu!
10.1.2004 14:29:58   0.0.0.xxx 22
Je mi líto, pasivy tam fakt nejsou... Vim to, protože jí mám. Možná na jinym nebo renovovanym modelu jsou, ale na týhle prostě ne... Potom Silver Sample sice má Expert tool, ale moc se tam toho nataktovat nedá, kdyby to bylo jinak, tak se na Golden Sample všichni vykašlou. V safe modu má čip 250Mhz a paměť 444Mhz (za tu 4 se omlouvám) a při enhanced modu má čip 260 a paměť 520 - to jsou 2 základní nastavaní a manuálně se dá u čipu taktovat v rozmezí od 250 do 350 a u paměti od 440 do 600. A další věc je, že CL (cas latency time) má ns jako jednotku, takže když napíšu CL, tak je celkem logický, že to je v ns... :o)
11.1.2004 09:12:27   0.0.0.xxx 32
netvrdim, ze Inno je zazracna znacka, to vubec ne. provozuju ale GF3 Ti200 pretaktovanou na Ti500 uz dva roky a nepostrehl jsem zadny problem... mozna mam ale proste jenom stesti
11.1.2004 15:46:07   0.0.0.xxx 22
ja mam inno geforce ti 4200 uz rok a pul a jede v poho. akorat ten vetracek jsem kvuli hlucnosti a male ucinnosti vyhodil a vyresil si to po svem. jde i vcelku pretaktovat a obraz v pohode... ted uvazuju co misto ni ... FX5700 ??
11.1.2004 15:49:29   0.0.0.xxx 22
to je teda pekny ja mam na XP 2400+@2800+, 768MB 233mhz ASUS K7TV600 a TI4200 max. kolem 10.000 . jenze to bude tou pameti co ? je mi lito tech 768mb vyhazovat a kupit 1gb za 8000,- se mi zda porad dost
11.1.2004 21:37:29   0.0.0.xxx 32
Fakt nevim, ale jakou máš verzi 3DMarku2001: 320 nebo 330?
mam Athlon XP 1700@2600, 2x512 333Mhz, MSI KT4V a MSI Ti 4200@ 300 jádro, 600 paměti, grafika má 3,6ns.
Mám v nastavení na quality 11549 3DMarků..
11.1.2004 23:44:27   0.0.0.xxx 23
...Gainward robi totiz z kazdeho modelu strasne vela modifikacii ja mam napr. karty oboje Golden sample aj Silver sample Ultra 650TV 64mb na tej golden su pasivy na silver nie ale hlavne Expertool je na oboch uplne rovnaky (instalacne CD su totozne) akurat pri golden sample si ju detekuje a v performance menu ponukne pri standarde 250/500 aj enchanced mod 270/570. Tuto hodnotu nastavis manualne aj pri Silver sample takze nevidim dovod preco by sa na Golden sample vsetci nevykaslali (jedine ze by chceli tie pasivy) Zaujimave ale je, ze obe karty som kupil za presne rovnaku cenu, takze mi tie Goldeny pochopitelne vyhovuju viac...

Co sa tyka Radeonov9200 mi je luto ze az takto sa da orezat stara dobra 8500ka, uz 9100 bola orezana a uz ani ta sa dnes lahko nezozenie...
12.1.2004 07:06:13   0.0.0.xxx 23
Ja neviem, čo máš s tým 3D Markom 2001 problém. Normálne ho nainštaluj a spusti. Pod Direct X 9.0 s ním žiadne problémy nie sú. Odkaz na stiahnutie som už uverejnil vyššie.

Možno staršie verzie problém mali, ale 3D Mark 2001 SE bulid 330 ide bez problémov.
12.1.2004 07:28:34   0.0.0.xxx 32
pokud
1.inst 3dmark
2.inst dx9
= nefunkční

1.inst dx9
2.inst 3dmark

= funguje ok
- taklže reinstaluj
12.1.2004 12:24:29   0.0.0.xxx 45
Pokud chcete novou Ti4200 a nebo 4800 podívejte se na http://adcomputer.wz.cz/adc.htm. Stále je nabízejí (dotaz na mail). GA GAIN U750-8x TV 64MB GF4 Ti4800SE; DDR 128-bit; A8x; TVout - 4220 cena s DPH.
12.1.2004 18:28:03   0.0.0.xxx 22
To je zajímavý mam GF3 Ti 200 Inno 3D bude to 2 roky nadám na ni dopustit obraz jak víno asi záleží podle kusu ale já jsem naprosto spokojen srovnával jsem s Radeonem a rozdíl jsem nepoznal.
13.1.2004 06:56:00   0.0.0.xxx 23
tak to je pekna blost, nevim co jsi mel za kartu. me to dela v kolem 7100. a to je noname karta. nepretaktla.
13.1.2004 06:59:47   0.0.0.xxx 32
Toto bola tiež NONAME a bola osadená v Pentiu HT 3GHz 800 FSB, 512 MB RAM. Zrejme to malo 64 bit. zbernicu na RAM.
13.1.2004 08:40:25   0.0.0.xxx 32
Preco prave FX5700 ked nvidia.tak 5900XT alebo 5900Sp su len o trosku drahsie ale vykon ide dost hore pozri hociaky test
13.1.2004 08:50:22   0.0.0.xxx 23
A ty si myslis ze HL2 vide ked bude mat take strasne vysledky na skoro najnovsom zelezeod NV (2 slova ... ovladace a optimalizacia) neviem sice aky je pomer kariet Ati vs. Nvidia u zakaznikov ale myslim ze nvidia nie je zanebatelna cast grafu a preto vyvojari z Valve na tom urcite popracuju.
13.1.2004 09:55:31   0.0.0.xxx 32
No ono to bude asi tým, že FX 5200 a FX 5600 su absolútne sračky, toto NVIDIA naozaj pohnojila. Zachraňujú to marketingom, ale v hrách sa ukáže pravda. ATI so svojimi RAdeonmi 9200 a 9600 sú skrátka lepší. Teda keď hovoríme o kartách rovnakej triedy. Snáď sa časom NVIDIA spamätá.
13.1.2004 11:28:59   0.0.0.xxx 32
Mam AthlonXP @2200+ a GF3TI200 od inovision.Je to sracka znacka... ale kdyz mam pretaktovanou grafiku na "jen" 212/440 tak mam kolem 7800bodu. Stabilne mi jeste jede okolo 220/460.. pak uz to jde do kytek
13.1.2004 21:12:48   0.0.0.xxx 22
Nevyte co si mam poridit ?? Radeon9600pro Nebo GeForce4 4200 beha v klidu jeste rychlejc nez 4600. Nevyte ??
15.1.2004 09:18:08   0.0.0.xxx 22
Z vlastni z kusenostu mohu rici: Vlastnim od Leadteku GF3 TI500 a v te dobe kdy jsem ji kupoval zrovna na trh prisly i GF4 4200 jelikoz mam moznost si HW vypujcit tak jsem testoval tuto GF3 a GF4 4200 od MSI provadel jsem nekolik testu jak 3D mark tak hry atd. A nakonec zvitezila GF3 prakticky stejnym vykonem za lepsi cenu. Nevim jak tahle v testu (stejna znacka)GF3 TI200 ale TI500 ma o dost vetsi vykon. Kam se na ni hrabou nejake FX5200 a ostatni takoveto levne karty ...........
15.1.2004 11:50:15   0.0.0.xxx 22
???
22.1.2004 16:39:11   0.0.0.xxx 32
Ma modely 5700 a 5700U. Jenze jeste lepsi volbou je dnes 5900XT nebo SP, ktera je plnokrevnou 5900 (ma 8 pipelines a 256bit memory interface), jen je podtaktovana - jadro 390MHz a pameti 700MHz, a cena? Na www.tsbohemia.cz je MSI FX5900SP 128, VIVO za nejakych 5.570 Kc bez DPH (6.685 s DPH) pro koncaka, coz je velmi dobra koupe!
Dokonce na webech, kde tu kartu testovali tvrdi, ze jde snadno pretaktovat na plnohodnotnou 5900, takze neni co resit...
28.1.2004 07:02:02   0.0.0.xxx 22
Ti4200 se nové prodávají i za necelé 3000Kč, (výrobce XFX)
5.2.2004 23:47:31   0.0.0.xxx 23
No mám tuto grafickou kartu doma. Koupil jsem ji když to byla novinka. A nestěžuju si.
5.3.2004 13:34:08   0.0.0.xxx 22
Já osobně ji ještě schánim, ale nevim kdo by se jí chtěl už zbavit.
28.3.2004 18:12:33   0.0.0.xxx 23
Hoj Lamicky... mam Leadtek A340, coz je, jak jiste vite, FX5200 128bit se 128MB... Dal sem mu prednost pres GF4Ti a sem tomu opravdu rad. V ty dobe to stalo polovinu co ten titan4200 a navic je ted rychlejsi
mam teda na mysli konkretni gamesu... FarCry. Dam auto detect (u nastaveni videa) a najde mi vsechno na medium, kdyz to nastavim na high, tak to porad beha v poho. Kdezto s tim titanem to najde vsude low a obcas to nechutne seka. Co se tyce Radeonu 9200, tak je to stejny jako s tim titanem.
mam Athlona 2000+, 512MB333 (vsechny ty grafarny sem zkousel na mym compu)
30.3.2004 13:25:25   0.0.0.xxx 22
Tak drazi pratele, vlastnim GF3 200 a jsem spokojen. Vysledky testu 3DM01 je pri 240/500 stejny jak pri 225/500 avsak hra MikrosaftRalli beha pekne na full detailech 1280x1024 akorat.Pri 225/500 se trochu trhala.Sami zde pisete jake hodnoty jsou mozne a zrejme jsou nejake divne.Nelze podle toho ani dusicku uspokojit.Jeste mi nekdo poradte jaky je rozdil v obraze pri AnisoFiltr a jaky lepsi obrazek je pri tom AA.Asi jsem slepej ale jedinej subjektivni rozdil je ve vykonu.Kupuju GF4TI4400/128 a bude to asi o trochu lepsi nez ta 3.!!!!!Nenavidim Ati a Nvidii za jejich sproste jednani k zakaznikovy !!!!! Bezte si koupit Jaguara 6valec a oni vam vesele prodaj defektni 12valec jako 100% 6valec s tim ze opravdu 6valcu jede....Defektni kram se ma prodavat jako defektni se slevou ne
20.4.2004 12:13:09   0.0.0.xxx 23
mam atholna XP 2500 @ 3000 (200x10,5), ram 512MB, Epox 8RDA3+, a v 3D marku 2001 mam 12668bodů. GPU mám na 297Mhz a paměti na 599Mhz. A není to Golden Cha cha cha. Fakt hodně pomůže když hodíte na vrchní stranu grafiky větrák (stačí 1500ot/min). sice na pamštech neudžím ruku, ale jede v poho. FX5200 je na CENZURA!!!
20.4.2004 20:54:24   0.0.0.xxx 22
Jenom abych Tě vyvedl z omylu FARCRY na mé GFTI4200 XP@2800+
všechno (kromě stínů které jsou na medium) na max!!! (stačí to hrát v OPEN GL)
27.8.2004 18:18:30   0.0.0.xxx 23
Ahojky, kupuju novou grafárnu, tak kdybste měl někdo zájem o GF3 Titanum200 tak mi napište na mail atřebna se dohodnem.
23.9.2004 11:05:00   0.0.0.xxx 32
mam athlona XP 2400+, 512RAM CL2, AbitKD7 a ASUS G4 4200TI taktnutu na 300/570, v 3Dmarku 2001se mam 13000bodov, tam sa nehrabe ani FX5600
12.1.2005 14:23:50   0.0.0.xxx 84
Mám takový problém. Na svém Pc s XP jsem měl hru Age of Empires II a vše chodilo bez problémů. V momentě výměny grafické karty na Radeon 9200 Vivo mě nejde tato hra spustit. U jiných her (i nových) žádné problémy nemám, jen u tohoto starého AoE II. Zkoušel jsem přeinstalovat nejnovější ovladače od ATI, ale žádná změna k lepšímu. Nevíte náhodou v čem by mohl být problém a jak z něj ven?
AoE je totiž naše rodinná nejoblídenější hra a hráváme ji s dětmi po síti (tři počítače). Děkuji za pomoc.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

Jeden čtenář navrhl autorovi prémii: 0.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.