ue4-nabidne-ray-tracing-26-brezna-epic-microsoft-a-nvidia-poradaji-soutez-pro-vyvojare
Novinka UE4 nabídne ray tracing 26. března. Epic, Microsoft a Nvidia pořádají soutěž pro vývojáře

UE4 nabídne ray tracing 26. března. Epic, Microsoft a Nvidia pořádají soutěž pro vývojáře

Mirek Kočí

Mirek Kočí

22. 3. 2019 12:00 2

V rámci dnešní tiskové konference na veletrhu GDC herní studio Epic oznámilo, že Unreal Engine 4.22 nabídne plnou podporu pro ray tracing v reálném čase už 26. března. Dosud technologii nabízelo pouze ve formě preview.

Reklama

Unreal Engine využívá na šest milionů vývojářů po celém světě, jde o tvůrce originálních nezávislých her i vývojáře největších herních sérií. Nyní budou moci ray tracing implementovat do svých titulů.

Začátkem tohoto týdne bylo navíc oznámeno, že i Unity zahrne podporu ray tracingu do renderovací cesty (high definition rendering pipeline – HDRP). Vývojáři ji budou moci využívat zkraje dubna díky experimentálnímu buildu a poté bude následovat preview s verzí Unity 2019.03.

Kromě toho Epic na tiskovce odhalil také nové působivé demo. Ukázku s názvem „Troll“ vytvořilo pro Epic studio Goodbye Kansas, které se zaměřuje na speciální efekty. Demo vskutku filmových kvalit hráčům ukazuje, co všechno se dá s ray tracingem vytvořit.

Aby společnosti Epic, Microsoft a Nvidia oslavily integraci ray tracingu do Unreal Enginu 4.22, uspořádaly soutěž pro herní vývojáře. Dostala název DXR Spotlight a mohou se jí zúčastnit herní vývojáři a tvůrci, kteří za pomoci Unreal Enginu 4.22 s DirectX 12 a DXR vytvoří technologické demo, v němž se vyskytují odrazy, stíny, nebo globálního osvětlení v reálném čase na bázi ray tracingu. Vítězové obdrží grafické karty RTX Titan. Více informací o soutěži najdete zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama