Nvidia vydává první Creator Ready Drivers
Společnost Nvidia představuje nové Creator Ready ovladače, které by umělcům, tvůrcům a herním vývojářům měly zajistit co největší výkon a spolehlivost při práci v kreativních aplikacích.
Nvidia uvádí, že Creator Ready ovladače budou vycházet společně s aktualizacemi klíčových kreativních aplikací, aby byla zajištěna kompatibilita a výkon pro všechny, kdo ke své tvůrčí práci potřebují počítač.
Nadále budou samozřejmě vycházet i Game Ready ovladače, navázané na vydání herních novinek, případně DLC - na tom se nic nemění. Jak Game Ready, tak Creator Ready ovladače nabídnou Nvidia funkce v jejich úplnosti a potřebnou podporu pro hry i kreativní aplikace. Ale navíc mají nyní tvůrci možnost získat ovladače, které byly vytvořeny a otestovány na míru nejpřísnějším požadavkům jejich práce.
První Creator Ready ovladače (verze 419.67) jsou ode dneška k dispozici ke stažení a optimalizovány pro nejnovější verze aplikací s podporou akcelerace na grafických kartách řady RTX, včetně:
Autodesk Arnold 5.3
Veřejnou betu Arnolda mohou tvůrci hledat na www.arnoldrenderer.com.
Unreal Engine 4.22
Unreal Engine 4.22 s podporou ray-tracingu se zatím nachází v předběžné fázi a finální verze se objeví v následujících týdnech.
REDCINE-X PRO 51
V nejnovější veřejné betě REDCINE-X PRO střihači videa najdou dekódování i debayer filtry pro 8K 24 FPS 1
Adobe Photoshop Lightroom CC
Adobe nedávno doplnil Lightroom CC o funkci Enhance Details, která používá strojové učení a umělou inteligenci — natrénované konvoluční neuronové sítě — aby fotografům umožnila bezkonkurenční možnosti obrazové úpravy. S kartami RTX pak tuto úpravu zvládnout až 4x rychleji než s integrovanou grafikou.
Substance Designer od Adobe
Substance Designer nedávno přidal podporu DirectX Ray Tracingu pro tzv. zapečení informací o světle, takže výtvarníci zvládnou renderovat materiál, u kterého to dříve trvalo 14 minut, za pouhých 16 sekund.