sance-na-to-ze-zeny-v-aplikaci-provedou-nakup-je-o-79-vyssi-nez-u-muzu
Novinka Šance na to, že ženy v aplikaci provedou nákup, je o 79% vyšší, než u mužů

Šance na to, že ženy v aplikaci provedou nákup, je o 79% vyšší, než u mužů

Martina Lipertová

Martina Lipertová

21. 8. 2018 15:45

U žen je o 79% vyšší pravděpodobnost, že v rámci hry udělají tzv. „in-game“ nákup, než u mužů. Ve své zprávě to uvedla společnost Liftoff, která studuje mobilní herní trh.

Reklama

Hráči ženského pohlaví po instalaci hry nakoupí nový obsah v 16,7% případů. Jedná se o velmi dobrý důvod pro to, aby se vývojáři aplikací napříště soustředili právě na tento segment, alespoň co se týče kategorií her, které ženy vyhledávají nejvíce (například logické hry). 

Šance na to, že ženy v aplikaci provedou nákup, je o 79% vyšší, než u mužů
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve zprávě jsou zahrnuty data shromážděná z více než 350 aplikací mezi červnem 2017 a květnem 2018, což ukazuje také na fakt, že v porovnání s obdobím mezi roky 2016 a 2017 se nákupy uživatelů něžného pohlaví téměř zdvojnásobily. 

Ze zprávy dále vyplývá, že přimět hráče k instalaci hry a k in-game nákupu je na Androidu levnější, než na iOS. Přitom všeobecné přesvědčení je takové, že hráči na iOS mají tendenci utrácet více. 

Zajímavá je také zpráva o tom, že v Asii je neustále těžší a dražší přimět hráče ke stažení hry a ke koupi in-game obsahu. To znamená, že trhy v Rusku, Evropě, na Středním východě a v Africe jsou pro vývojáře stále zajímavější.

Mobilní trh s Androidem neustále roste – každý den je aktivováno zhruba 1,5 milionu nových zařízení – přesto se vývojáři nejspíš i nadále budou soustředit na vývoj pro obě platformy.  

Zdroj: 1, 2

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama