Huawei otevírá první zákaznické centrum v ČR
Huawei, třetí největší světový výrobce chytrých mobilních telefonů, otevírá na Národní třídě v Praze první zákaznické centrum v ČR. V souvislosti s firemní strategií zkvalitňování služeb zákazníkům otevírá čínský podnik obdobná centra po celé Evropě. Zákaznické centrum nabízí kromě odborných konzultací také prodej a servis smartphonů i řadu dalších služeb.
Návštěvníci si mohou v prostorách obchodního centra Quadrio, kde se centrum nachází, prohlédnout a vyzkoušet široký sortiment zařízení Huawei, od telefonů, včetně nejnovějších vlajkových modelů P10, P10 Plus, přes chytré hodinky (wearables) a tablety, až po různé příslušenství. Všechna zařízení lze na místě rovněž zakoupit, zákazníci mohou využít také kvalitního servisu zařízení nebo využít možnost konzultace s odborným personálem.
Výkonný ředitel Huawei Technologies (Czech) Radoslaw Kedzia k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“
Služby zákaznického centra:
- prodej smartphonů, chytrých hodinek (wearables) a tabletů i s možností splátek
- servis smartphonů (výměna displeje, přehrání softwaru, záloha kontaktů, výměna baterie, aktualizace a rollback softwaru) s -
- možností zápůjční náhradního modelu během servisu
- odborné konzultace
- pojištění zařízení
- prodej příslušenství, včetně lepených skel
- gravírovací služby pro personalizaci smartphonu
Otvírací doba zákaznického centra Huawei:
Po – Pá 8:00 – 21:00
So – Ne 9:00 – 21:00