temer-70-cechu-je-neustale-on-line-tvrdi-studie
Internet Novinka Téměř 70 % Čechů je neustále on-line, tvrdí studie

Téměř 70 % Čechů je neustále on-line, tvrdí studie

Mirek Kočí

Mirek Kočí

18. 8. 2015 10:00

Poslední analýza mobilních trendů Ericsson Mobility Report upozorňuje na rostoucí konzumaci mobilních dat a počet mobilních zařízení připojených k internetu. Uvádí, že do roku 2020 bude 70 % světové populace vlastnit chytrý telefon. Počet připojených zařízení vzroste na 26 miliard, což je podpořeno hlavně rostoucím počtem aplikací a klesajícími pořizovacími náklady.

Reklama

Celková konzumace mobilních dat se liší napříč jednotlivými zeměmi. 68 % uživatelů v České republice připouští, že používá internet prakticky pořád. Je pro ně zdrojem novinek, informací a hraje velkou roli při nákupním rozhodování. Až 49 % Čechů se k internetu připojuje z několika různých zařízení. Češi sledují trendy a o výměně svého chytrého telefonu nebo tabletu za lepší uvažuje v příštím půlroce 34 % z nás.

„V posledních třech letech jsme zaznamenali prudký nárůst prodejů a hlavně užívání smartphonů a tabletů, přičemž uživatelé postupně přechází na používání vyšších tříd těchto chytrých mobilních zařízení. Velmi důležitým faktem je, že po úvodním základním používání chytrých zařízení jako mobilního přístupu k e-mailu a sociálním sítím, uživatelé začínají využívat své mobily čím dál více i pro širokopásmové služby, jako je sledování videa nebo televize,“ uvedl country manažer Ericssonu v České republice Radim Janda.

Hlavními internetovými aktivitami v České republice je využívání emailu, sociálních sítí a sledování videa na vyžádání. 41 % z nás používá mobilní telefon nejvíce ráno a dopoledne. Z ruky ho nedáme ani během dne a s mobilem usíná 27 % Čechů. V odpoledních a večerních hodinách využíváme více počítač a 14 % z nás jej odkládá až těsně před usnutím.

Zdroj: Ericsson TZ

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama