tesco-prodalo-500-000-kusu-tabletu-hudl-nyni-pracuje-na-jeho-nastupci
Novinka Tesco prodalo 500 000 kusů tabletu Hudl, nyní pracuje na jeho nástupci

Tesco prodalo 500 000 kusů tabletu Hudl, nyní pracuje na jeho nástupci

Ondřej Štěpánek

Ondřej Štěpánek

20. 4. 2014 11:00 18

Obchodní řetězec Tesco uvedl na podzim loňského roku na trh svůj cenově dostupný tablet Hudl, kterého se nyní, po přibližně 7 měsících prodeje, prodalo přes 500 000 kusů.

Reklama

O překročení milníku 400 000 prodaných kusů Vás už v lednu informoval náš sesterský web svetaplikaci.tyden.cz. Nyní se prodeje vyšvihly přes hodnotu půl milionu prodaných kusů a Tesco oznámilo záměr vydat nástupce úspěšného tabletu. Nástupce bychom se podle všeho měli dočkat později v tomto roce. Přesné datum vydání ani žádné specifikace zatím řetězec nezveřejnil. 

Tesco prodalo 500 000 kusů tabletu Hudl, nyní pracuje na jeho nástupci
i Zdroj: PCTuning.cz

Jen pro připomenutí, současný Hudl nabídne 7palcový displej s rozlišením 1440 × 900 pixelů a je založen na čtyřjádrovém procesoru s frekvencí 1,5 GHz. Kromě toho je vybaven také 16GB vnitřním úložištěm, které je možné dále rozšířit pomocí microSD karty. Další výbavou, která mluví ve prospěch zařízení je poměrně nový operační systém Android 4.2.2 Jelly Bean. To vše je k dostání za 119 liber, tedy za necelé 4 000 Kč. 

Tablet zároveň funguje jako jakási vstupní brána pro digitální služby nabízené Tescem, jako je třeba služba Blinkbox, pomocí níž si můžete kupovat a stahovat filmy a hudbu, nebo aplikace Clubcard TV. Díky tabletu se také zvýšily on-line prodeje řetězce Tesco, který zaznamenal 11procentní nárůst, což je pro Tesco dobrá zpráva vzhledem ke slabším finančním výsledkům firmy za poslední rok.  

Tesco prodalo 500 000 kusů tabletu Hudl, nyní pracuje na jeho nástupci
i Zdroj: PCTuning.cz

Vedení řetězce také avizuje, že plánuje dále rozšiřovat své mobilní služby a nabídky. Kromě toho se rozhodlo vybudovat svoje nové digitální vývojové centrum, které bude mít sídlo v Londýně. Účelem tvorby tohoto centra by mělo být především zlepšení webových služeb řetězce.

Zdroj: HEXUS

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama