Infinity Ward: Modern Warfare 3 bude mít propracovaný příběh
Vývojáři prý chtějí výrazně zapracovat na příběhu, což se podle jejich slov v minulém díle ne až tak úplně povedlo.
V rozhovoru pro herní server Joystiq se Robert Bowling, komunitní manažer Infinity Ward, rozpovídal o příběhu připravovaného Call of Duty: Modern Warfare 3. Podle něj se vývojáři okamžitě po skončení MW2 začali soustředit na to, co se úplně nepovedlo a co by pro příště mohli udělat lépe.
Jedna z věcí, která prý nebyla úplně dotažená, bylo vyprávění a podání příběhu singleplayerové kampaně. Tomu se tvůrci tentokrát chtějí vyhnout a tak si dávají hodně záležet na tom, aby vše dokonale sedělo a hlavní události z druhého dílu plynule navazovali na příběh v Modern Warfare 3.
„Pokaždé, když uvedeme hru, si všichni společně sedneme a řekneme si, co bychom mohli do příště zlepšit a udělat lépe. A jednou z věcí, na které jsme se u předchozího dílu shodli, bylo, že musíme zlepšit vyprávění příběhu,“ řekl.
„Chceme stavět na klíčových tématech a událostech z Modern Warfare 2. Pro něj byla klíčová mise „No Russian“, ve které máte/nemusíte postřílet civilisty na ruském letišti. Ta Makarova definovala jako skutečného padoucha.
Call of Duty: Modern Warfare 3 = žádné dedikované servery
Co se týče multiplayeru, tak bylo zmíněno, že hráči budou moct využívat Party Chatu, ale jen v některých režimech hry. Na nových mapách také bude nejvýše pět hotspotů, což by mělo zamezit kempování, moru současných FPS her. Modern Warfare 3 bude uvedeno 8. listopadu pro PC, Xbox 360 a PlayStaion 3.
Zdroj: VG247