Šéfové TOP firem a soc. sítě?
Podle nové studie používají novinky a "vymoženosti" poslední doby jako jsou blogy nebo sociální sítě američtí top manažeři jen velmi zřídka.
Podle analýzy webu UberCEO.com, který se díval na top 100 šéfů amerických velkých firem a posuzoval, do jaké míry využívají služby jako Facebook, Twitter, LinkedIn, Wikipedia nebo zda mají svůj blog, tito lidé v sociálních sítích prakticky nejsou. Podle studie jsou na Twitteru jen dva "bossové" a 81 ze 100 nemá ani svou stránku na Facebooku. Podle nejnovější studie společnosti Nielsen se počet minut strávených na sociálních sítích v USA meziročně zdvojnásobil.
Jen třináct top šéfů mělo svůj profil na síti LinkedIn. Tři z nich se pak na tento profil připojují více než 80x měsíčně - všichni jsou z technologických firem: Michael Dell, Gregory Spierkel (společnost Ingram Micro) a John Chambers (Cisco). Tři čtvrtiny šéfů ze sta pak nikdy nevstoupily na půdu Wikipedie. "Je šokující, jak jsou tom šéfové největších firem izolováni od způsobů komunikace svých zákazníků," řekla k výsledkům Sharon Barclayová z UberCEO.com.
Zdroj: Reuters