Kompletní rodina ATi Radeonů X1000 v recenzi | Kapitola 14
Seznam kapitol
ATi vydala před několika dny svou novou sérii Radeonů, která mají zaujmout pozice vůči konkurenčním kartám nVidie, které měli delší dobu high-endový segment samy pro sebe. V dnešní recenzi se podíváme na dva Radeony z nejvyšších pozic, ale také na dva z těch nižších vrstev. Celá nová série je tedy pěkně na hromádce v jediném testu. Že se jedná o srovnání velmi zajímavé vás jistě přesvědčí samotné výsledky.
Verze | Splinter Cell : Chaos Theory |
Rozhraní | DirectX |
Heslovitý popis | Unreal Engine 2 (upravený), multitexturing, HDR, tonemapping |
Nastavení | 1024x768, 1280x1024, 1600x1200 (s/bez FSAA 4x a 8AF) |
Návod jak testovat | Splinter Cell Chaos Theory Benchmark |
Splinter Cell Chaos Theory bez FSAA nechává obě soupeřící strany bok po boku. To se ovšem netýká Radeonu X1600XT, který výrazně překonal GeForce 6600GT. Radeon X1300Pro sice překonal GeForce 6600, ale nedokáže poskytnou více než 33FPS ani v rozlišení 1024x768.